
PublicRecordsData.us Reviews
A company’s ratings are a time-based and verification-based weighted average numerical calculation of the ratings submitted by consumers in the most recent 24-month period.
Our editorial standards
- Our editorial team reviews and fact-checks all content before it’s published.
- We rely on expert input and trusted sources to verify our articles.
- All articles published must meet our editorial standards and independence policy.
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
+2 more
About PublicRecordsData.us
Public Records Data offers aggregated public records that are sourced from multiple organizations. These records can include contact info, property records, criminal histories and court filings. It organizes and standardizes records into an easy-to-read format but does not guarantee the accuracy of the records.
Visit www.publicrecordsdata.us- Easy to find public records
- Makes public records easier to read
- Available nationwide
- Customer service can help you find records
- Charges for records that would be free otherwise
- Does not guarantee the accuracy of data
PublicRecordsData.us Reviews
Filter by Rating
- (2,826)
- (291)
- (147)
- (58)
- (97)
Popular Mentions
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
Top reviews
- Top reviews
- Recent
- Oldest
- Most helpful
A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
Reviewed Sept. 25, 2026
Only needed history for one vehicle. I thought I had only paid for a one-time lookup fee and somehow ended up paying for an entire package. Luckily I was able to cancel it in time to not get charged again.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 25, 2026
Understood my issue, explained the charge and at my request closed my account. Very professional and polite.
Reviewed Sept. 25, 2026
Great service from the team. I was able to cancel my account after using the Public Records without any issues.
Reviewed Sept. 25, 2026
Quick and Polite customer service! Heard me out, understood my problem and I am looking forward to seeing my problem resolved. Very good service.
Reviewed Sept. 25, 2026
Either I made a mistake or the site did, but I was charged $36.00 for what I thought was a $1.00 request. The online chat feature allowed me to communicate with "Ryan" who immediately solved the issue and got the charges sorted out. Thank you!
Reviewed Sept. 25, 2026
Nancy was a great help. She answered my questions quickly and took care of my issue. 5 stars!!
Reviewed Sept. 25, 2026
Good service with the live chat agent was able to help me and get my needs right. 5/5
Reviewed Sept. 25, 2026
I was pleased to get the report I was looking for, that being said I don’t remember seeing anything that said it was a monthly subscription and that I would be charged every month. I was under the impression that I paid for the report and that was that. Apparently not, thankfully I did notice the charge on my credit card statement and was able to get a refund for the second month charge, Jack in customer support was helpful. It should be made very clear that this is a subscription purchase and not a one time purchase. You need to close your account also to not receive anymore charges.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 25, 2026
I have been waiting since July 7th for them to issue a refund and keep getting the runaround, stated it was an issue with my bank, then it was "escalated to finance" then an issue with finance, then they were mailing a check. I get the same robo response from "Andy **" apologizing and saying it's been "escalated". 2+ months later and STILL waiting!! ABSOLUTELY HORRIBLE CUSTOMER SERVICE.
If you haven't received your refund yet, please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately assist you with your refund.
The Support Team
Reviewed Sept. 25, 2026
Excellent customer service, easy to communicate and work with
Reviewed Sept. 25, 2026
When contacting to cancel subscription since I was getting charges I did not realize I was gonna be charged, Rebecca was great at cancelling quickly!
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 25, 2026
I wanted to cancel and it took two seconds to do so.
Reviewed Sept. 25, 2026
Accidentally subscribed or something. It said $1 for the report. I somehow subscribed and was charged $24. Sought assistance in Live Chat, and they were fantastic. Asked to be unsubscibed, and I was, immediately. Easiest time I have EVER had unsubscribing from anything.
Reviewed Sept. 25, 2026
Mary was kind, quick, not hard time given. Good service, thank you
Reviewed Sept. 24, 2026
Fantastic customer service!!!! Very, very quick and efficient. Website very fast! Stellar!
Reviewed Sept. 24, 2026
I got what I needed, with the Live Chat. I was not aware of the additional $36.00 I was charged until I saw it on my bank statement. I was only aware of the $7.00 so I think you should have that information provided to anyone accessing your site.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 24, 2026
I need assistance with closing my account so that there would be no further charges to my card and Daniel was quick and efficient with this transaction. Thank you.
Reviewed Sept. 24, 2026
I requested a property report on my property and the website stated it was a $1.00 charge for the report. I received a charge of $36.00. Your website is deceptive. Fortunately I chatted with Sharon on-line and she issued a full refund.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 24, 2026
Fast and very easy. Would definitely do this instead of calling.
Reviewed Sept. 24, 2026
I was charged $36 + $7 for one property pull. I am sure this was made clear to me but I rushed through the "I Agree" Buttons to get the report then realized I was charged $42 dollars. My mistake. Not ConsumerAffairs' or PublicRecordsData.us. So easy to pull property report on any address I am assuming. Great use of big data technology!
Reviewed Sept. 24, 2026
Very helpful with my inquiry and handled it in a timely manner.
Reviewed Sept. 24, 2026
Prompt and efficient response and excellent customer service.
Reviewed Sept. 24, 2026
Great and fast service, Katherine was quick to respond and help me with my problem.
Reviewed Sept. 24, 2026
Quickly helped and resolved my issue, thank you and good job!
Reviewed Sept. 24, 2026
They were amazing with their help!! They understood what I needed and resolved my issue immediately!!
Reviewed Sept. 24, 2026
Quick response. Friendly and very helpful. Would recommend.
Reviewed Sept. 24, 2026
Excellent customer service! Got the records I needed, and found the website to be simple and easy to navigate.
Reviewed Sept. 24, 2026
Wonderful assistance at 3:29am. Never thought they would be open at this time. Thank you for your help. Glad I could chat to close my account.
Reviewed Sept. 24, 2026
Jerry is amazing. He helped With billing issue. Attentive and quick action.
Reviewed Sept. 24, 2026
Awesome online help. Convenient and fast! Great communication.
Reviewed Sept. 24, 2026
The agent in chat was great. She did just what I wanted. Thanks so much.
Reviewed Sept. 23, 2026
Very fast action and resolution by the visitors care agent.
Reviewed Sept. 23, 2026
Sarah was very helpful with resolving my issue and was very fast in responding.
Reviewed Sept. 23, 2026
I called on a refund. Peter helped me. It was great. Fast and helpful.
Reviewed Sept. 23, 2026
Closing my account was complete quickly and easily.
Reviewed Sept. 23, 2026
Fast and easy. Frank was super quick to reply and got it taken care of. Thanks!
Reviewed Sept. 23, 2026
I had a billing issue and the automated chat representative was fantastic. They addressed my concerns and I am quite satisfied.
Reviewed Sept. 23, 2026
I had to talk to them about my account, and they were very knowledgeable and helped me take care of it.
Reviewed Sept. 23, 2026
I didn't know I would be charged $37.00 for this service; I thought I read $1.00. I only wanted to check one address. I definitely didn't know my account would be charged repeatedly.
If there is anything we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 23, 2026
Pamela located my account and helped me in a very timely manner.
Reviewed Sept. 23, 2026
Did a great job with account closing. Very fast and polite.
Reviewed Sept. 23, 2026
Amanda in customer support did an outstanding job helping me resolve an issue. Thanks, Amanda!
Reviewed Sept. 23, 2026
Pamela understood my needs and frustration and helped me resolve my issue.
Reviewed Sept. 23, 2026
I made a mistake and they refunded me with no issues.
Reviewed Sept. 23, 2026
Had a refund request and it was resolved in minutes.
Reviewed Sept. 23, 2026
Peter really helped me out very quickly to resolve a problem with a reoccurring subscription.
Reviewed Sept. 23, 2026
My experience was great, questions answered and problem solved!
Reviewed Sept. 23, 2026
Wasn’t sure how much I was charged for this service. Website doesn’t have pricing. The agent was great.
Reviewed Sept. 23, 2026
Fast and easy to work with. No questions asked, they helped me no problem.
Reviewed Sept. 23, 2026
Had a $35 charge that I did not authorize. Customer service took care of it via chat. I’m very pleased they were professional and proficient in taking care of it.
Reviewed Sept. 23, 2026
Your site is very deceptive regarding charges. It indicated I would be charged $1.00, for which I provided my credit card info. I later found out through your customer service representative that it cost me $36, which is not what it indicated at the time my credit card info was submitted. I should be given a refund.
Please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Sept. 23, 2026
David was very helpful and resolved my issue promptly.
Reviewed Sept. 23, 2026
Awesome customer service, very knowledgeable and helpful.
Reviewed Sept. 23, 2026
Help was quick & resolved my question/request immediately. GREAT customer service!!!!
Reviewed Sept. 23, 2026
All charges &/or fees should be stated clearly. It is not. I consider this deceptive & should not occur. I don't like finding charges on my card for something I was unaware of. I will never search again like this.
If there is anything we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 23, 2026
Issue solved, the transition was fast and easy to get help
Reviewed Sept. 23, 2026
I just wanted to take a second to appreciate the prompt replies, understanding and quick actions taken by Richard. He was super helpful with our questions understanding our account, and sorting out our charges. Thank you Richard!
Reviewed Sept. 23, 2026
Very wonderful and quick and understanding customer service. The best I've had in a long time!
Reviewed Sept. 23, 2026
My supporter was Steven and he was awesome, right to the point and handled my situation perfectly and professionally, thank you Steven, kudos to you and everyone whom works alongside of Steven.
Reviewed Sept. 23, 2026
Very easy try to navigate and no problems canceling when I'm on it too and the chat was quite pleasurable so you did a good job
Reviewed Sept. 23, 2026
A fast and efficient experience! Great customer service!
Reviewed Sept. 23, 2026
I received my report immediately and when I needed to cancel my account. It was done quickly and I was refunded same Day.
Reviewed Sept. 22, 2026
Great customer service. Took care of an error in payment right away.
Reviewed Sept. 22, 2026
Response to information requests were excellent! And support was very timely when help was requested!
Reviewed Sept. 22, 2026
I wished to close my account with Public Records, and customer service did it in less than 20 seconds.
Reviewed Sept. 22, 2026
Fantastic customer service, thank you! Would use service again.
Reviewed Sept. 22, 2026
I was not aware I was on Auto Renew and it was taken care of so quickly and kindly. I am blown away. Thank you!
Reviewed Sept. 22, 2026
Maria was great. She was quick to resolve my issue.
Reviewed Sept. 22, 2026
Easy access to essential information, coupled with responsive customer service. Exceeded expectations. You rock. Thank you.
Reviewed Sept. 22, 2026
Customer support was quick to help with what I needed. I was honestly surprised on their efficiency.
Reviewed Sept. 22, 2026
Very quick service and the chat help is super fast!
Reviewed Sept. 22, 2026
Your site misrepresents the amount you are charging and does not say there will be any "membership" or recurring charges. But your agent Ryan was very helpful professional in addressing these misrepresentations.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 22, 2026
Great and easy to use for the info I needed. There was a confusion with the membership for me and customer service assistant promptly and efficiently.
Reviewed Sept. 22, 2026
Excellent service & they catch my issue very quickly and solve it.
Reviewed Sept. 22, 2026
Great experience disputing a charge. Handled within 5 minutes!
Reviewed Sept. 22, 2026
Was able to get the records I needed quickly, they don't really describe that it is a subscription based purchase, after realizing I had been charged for a new month I was able to quickly unsubscribe and close my account by simply talking to the chat. Also a tip, the website is not activated past 5 or during the weekends so you have to time your visit just right.
Reviewed Sept. 22, 2026
Very responsive to questions and concerns. Quick with the remedy.
Reviewed Sept. 22, 2026
Charles was very quick and helpful when I was ready to change my subscription via chat. It was also very useful to get this information when we inherited a home. Thank you!
Reviewed Sept. 22, 2026
Very quick help. Thank you very much! I very appreciate
Reviewed Sept. 22, 2026
Site worked well! Found the information I was looking for!
Reviewed Sept. 22, 2026
They helped me super fast. Great customer service.
Reviewed Sept. 22, 2026
My CS rep was great and resolved my problem very quickly.
Reviewed Sept. 22, 2026
I wanted to cancel my account and the agent did it quickly.
Reviewed Sept. 22, 2026
Canceling subscription was very user friendly. And.
Reviewed Sept. 22, 2026
The female was very helpful and got straight to the issue. No disputes.
Reviewed Sept. 22, 2026
The agent provided fast and immediate assistance on an issue regarding payment. They have closed the account and refunded me immediately without fuss and back and forth which is refreshing compared to other businesses. Thank you.
Reviewed Sept. 22, 2026
Samantha she did great job. She solved my problem. Thanks again Samantha.
Reviewed Sept. 22, 2026
Super easy to talk to customer service. They canceled my subscription because I just wanted the 1 use.
Reviewed Sept. 22, 2026
I received excellent assistance. Much appreciated.👍🏾
Reviewed Sept. 22, 2026
Steven with customer support was expedient and helpful. Solved my problem with little fuss.
Reviewed Sept. 22, 2026
This website is super helpful!! Customer service is super helpful as well!! Thanks!!!
Reviewed Sept. 22, 2026
Amanda did a great job at identifying the issue, addressing and resolving it quickly and politely.
Reviewed Sept. 21, 2026
Very helpful and understanding of the representative.
Reviewed Sept. 21, 2026
Maria helped me quickly and efficiently. I had an issue with a recurring charge and she was able to resolve my issue quickly.
Reviewed Sept. 21, 2026
Ashley was quick and helpful today. I greatly appreciated the services provided!
Reviewed Sept. 21, 2026
Quick and easy to connect with someone and cancel my subscription and receive a full refund.
Reviewed Sept. 21, 2026
Lovely experiences, I would recommend this to everyone.
Reviewed Sept. 21, 2026
Customer support person-Ashley-was able to cancel my subscription in 3 minutes. Much appreciated.
Reviewed Sept. 21, 2026
Great and quick service. I asked for my account to be closed, and it was done within a few seconds.
Reviewed Sept. 21, 2026
Helped with everything, no hassle at all. Thank you.
Reviewed Sept. 21, 2026
Once I realized I was being billed a subscription, they were happy to cancel. But I never signed up for a subscription. They are sneaky.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 21, 2026
I was doing what I thought was a one time check using PublicRecordsData.us. I was charged for a monthly service which I was not intending to do. They are reimbursing me no questions asked. Mary was helpful and fast.
Reviewed Sept. 21, 2026
Very quick and very helpful. I was charged without understanding. My representative cleared it up for me quickly.
Reviewed Sept. 21, 2026
Debra was very helpful in handling my issue and getting it resolved.
Reviewed Sept. 21, 2026
Customer service was quick and very helpful, hardly took any time at all to help with my problem, and resolved in a flash.
Reviewed Sept. 21, 2026
Customer service provided the excellent service on the issue I had on my account. Thank you.
Reviewed Sept. 21, 2026
I had made a public records request a few weeks ago and I was charged a nominal fee at first. Then I was charged again and now once again for $35.00! This is ridiculous! Anyway, the rep that just assisted me was able to shut down my account and for that I am thankful!
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 21, 2026
Great, friendly and fast service. Was quick and knew my information in a couple seconds. Resolved my issue fast.
Reviewed Sept. 21, 2026
The Customer Service Team was helpful in cancelling my account and issue a refund.
Reviewed Sept. 21, 2026
Karen helped me in a timely manner and made the process stress-free and easy. I appreciate her wonderful customer service.
Reviewed Sept. 21, 2026
Info was very informative and was easy to cancel my account.
Reviewed Sept. 21, 2026
Great response right away, happy with the chat feature.
Reviewed Sept. 21, 2026
The process of closing the account was seamless. The charge for the account was NOT clearly explained originally, so that should be addressed.
Reviewed Sept. 21, 2026
I didn’t realize I had an open account, and I was charged $35. Customer service was able to cancel my account and refund my money. Very appreciative!
Reviewed Sept. 21, 2026
The person that I chatted with was a great help. Immediately, he refunded me, my money and told me I would not be charged any further in the future. And I'm very happy with this.
Reviewed Sept. 21, 2026
I thought it was only $1-00. Come to find out it was 54.00. They issued me a refund. Hassle free. Thank you.
Reviewed Sept. 21, 2026
I received exactly what I needed and was able to close my account before incurring any further charges. Thank you!
Reviewed Sept. 21, 2026
Very quick and helpful customer service. Very respectful.
Reviewed Sept. 20, 2026
Lots of info. Customer service is great. Better than most places claiming to give accurate info.
Reviewed Sept. 20, 2026
Your team member Timothy was very helpful and resolved my issue quickly to my satisfaction.
Reviewed Sept. 20, 2026
George resolved my problem immediately.... Great service.
Reviewed Sept. 20, 2026
Mary was very helpful and assisted with everything that I needed help with.
Reviewed Sept. 20, 2026
I was so grateful for service provided by Scott. Thank you for your assistance.
Reviewed Sept. 20, 2026
Fast and easy support. I truly appreciate how quickly and easy it was for the online customer service to assist. Keep these people employed.
Reviewed Sept. 20, 2026
I did not realize there would be a 35 fee after paying the one time fee to run a name. Probably a membership, not sure. I reached out to online chat and I received Daniel as my support. I explained the situation and he refunded me the money. I was very happy because it was the last of my ssdi money, and will not receive again until the 3rd. I thank you for taking care of me and my honest mistake.
Reviewed Sept. 20, 2026
Support staff was great with helping me with my problem.
Reviewed Sept. 20, 2026
The person that I was chatting online was very helpful and explained the whole process to me.
Reviewed Sept. 20, 2026
Great customer service! The online chat was extremely helpful.
Reviewed Sept. 20, 2026
Carol was very helpful, closing my account and stopping ongoing monthly charges from happening again!
Reviewed Sept. 20, 2026
I had problems with a closed account and Sharon was able to help and reconcile everything. Was an easy thing for me and much appreciated. 5 stars for her!
Reviewed Sept. 20, 2026
Maria was very helpful and professional, she fix my problem fast and secure, thanks Maria.
Reviewed Sept. 20, 2026
The representative I had was very nice and quickly and easily solved my issues.
Reviewed Sept. 20, 2026
I consulted them on a simple matter and cancelled my account. The information was lost and I was billed membership for two months before I discovered.. They were open and easy to resolve the problem. It speaks well for the company.
Reviewed Sept. 20, 2026
Public Records was easy to access to find the information I needed. It was just as easy to cancel the service in less than 30 seconds.
Reviewed Sept. 20, 2026
Help me what I need. Quick, fast, great customer service.
Reviewed Sept. 20, 2026
Charles with online customer service was very friendly and helpful. He assisted me with my issue without problems or push back.
Reviewed Sept. 20, 2026
I requested and paid for a public record, but then a month later I was charged a $35.00 fee- when I inquired about this fee I was asked if I wanted to close my account, which I did and was done quickly, but I never signed up for anything and I was never expecting a re-occurring charge.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 20, 2026
Charles the service agent helped me fix an issue and was amazing, also got the report fast so 5 stars all around.
Reviewed Sept. 20, 2026
Sandra in customer support answered my questions immediately and helped me fix my mistakes. I would use the PublicRecords platform in the future. Great support team! Thanks Sandra.
Reviewed Sept. 20, 2026
Customer service was really good. I had a $36 charge on my card. They reviewed the issue. Canceled the charge.
Reviewed Sept. 20, 2026
I appreciate the help today with an unauthorized amount taken out of my account. It was handled quickly and I’m very satisfied and grateful for the resolution.
Reviewed Sept. 20, 2026
Jack solved my problem right away! He was very helpful!
Reviewed Sept. 20, 2026
Frank from customer support was very helpful and solved my cancellation and refund quickly. Great service!
Reviewed Sept. 19, 2026
I was overcharged for the service but Pamela was very quick to rectify the situation.
Reviewed Sept. 19, 2026
Great service. Just don't need it anymore. Appreciated the time.
Reviewed Sept. 19, 2026
Sharon was very helpful in the interaction and addressed my issue.
Reviewed Sept. 19, 2026
I requested refund and cancel my account since I am no longer needing the services. Within 30 seconds my request was fulfilled.
Reviewed Sept. 19, 2026
I wanted to get my property lines so I went through this site. First they said it would be $1.00, then after I gave all my info (card number) it said $7.00. So it "processed" and downloaded my report, however when I tried to open it, there was an error notice. So it said I could get on the help line. So I did, the person asked me what I needed, I said a full refund of what I THOUGHT was the $7.00, he did a great job of canceling my order and did give me a full refund. However, the ACTUAL charge was $45!!!
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 19, 2026
Both support@publicrecordsdata.us and Live Chat responded to me quickly and solved the issue.
Reviewed Sept. 19, 2026
There was a discrepancy with billing and it live agent took care of it it immediately. Great customer service and very friendly.
PublicRecordsData.us Company Information
- Company Name:
- PublicRecordsData.us
- Website:
- www.publicrecordsdata.us