How ConsumerAffairs uses cookies

This website utilizes technologies such as cookies to enable essential site functionality, as well as for analytics, personalization, and targeted advertising. To learn more, view the following link:

JustAnswer Reviews

4.7
8,713 reviewsRating Calculation
A company’s ratings are a time-based and verification-based weighted average numerical calculation of the ratings submitted by consumers in the most recent 24-month period.

Our editorial standards

  • Our editorial team reviews and fact-checks all content before it’s published.
  • We rely on expert input and trusted sources to verify our articles.
  • All articles published must meet our editorial standards and independence policy.

Our review standards

  • Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
  • We require contact information to verify reviews come from real customers.
  • Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
+1 more
Author picture
Edited by: Jon Bortin

About JustAnswer

JustAnswer lets you talk to doctors, lawyers, vets, mechanics and more in minutes—24/7. The company connects customers with verified and vetted experts to provide reliable answers at any hour and on any budget, democratizing professional services. Since 2003, JustAnswer has helped 12 million customers answer more than 16 million questions across 196 countries. JustAnswer is based in California and backed by Charles Schwab, Crosslink Capital and Glynn Capital Management.

Visit www.justanswer.com
Pros
  • 24/7 access to experts
  • 150+ categories
  • Get an answer in as few as 6 minutes
Cons
  • Monthly membership can be pricey
  • No lower fee for single question

JustAnswer Reviews

Filter by Rating

  • (6,449)
  • (461)
  • (138)
  • (141)
  • (1,511)

Popular Mentions

    Our review standards

    • Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
    • We require contact information to verify reviews come from real customers.
    • Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
    Top reviews
    • Top reviews
    • Recent
    • Oldest
    • Most helpful

    A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.

    2 featured reviews

    Our review standards

    • Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
    • We require contact information to verify reviews come from real customers.
    • Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
    Page 4 Reviews 225 - 375
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 24, 2026

    Thank you very helpful. Nice to text. I want to say thank you again.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 24, 2026

    Great experience with the Technician. Nice and knowledgeable.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 24, 2026

    Very professional, with an abundance of patience, they helped me get back online.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 24, 2026

    Tech did a great job of asking good questions to understand the issue I was having. He was able to come up with a proposed solution quickly.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 24, 2026

    Had a problem with my steam shower. The electrician walked me through some trouble shooting and everything is back up and working. He offered steps to avoid the problem in the future. Very helpful.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 24, 2026

    I've got the answers on my questions & some recommendations. I am going to follow them.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Price

    Reviewed Sept. 24, 2026

    Solution to problem discovered - need to contact TV maker Samsung. The chat told me it was five dollars. It actually cost $45. I was unaware that it was that much.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Sept. 24, 2026

    Was trying to troubleshoot issue with washing machine, Trevor answered questions and walked me through some diagnostic steps. He answered questions and followed up as these tests took some time. Pleased with over all experience.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 24, 2026

    The pediatrician who helped me gave me thoughtful and coherent answers. When I gave more information and spoke of the complexity of the problem, they offered a more intensive consultation for a very reasonable fee. They didn't provide medical care, which was fine. But they gave me an informed opinion and guidance that I should be able to use to better access the care I need.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 23, 2026

    I can never say enough good stuff about Just Answer. NEVER disappoints, much thanks!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Anthony has been very helpful. I need to get back in touch with him, as he knows my case.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Great service, thanks Robert for your help, could figure it out without your help.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Simply incredible. I was in touch with the doctor in about five minutes. He was extremely professional and quick to the point. He asked the important questions and addressed them promptly. When he told me my dog would be fine, I actually started crying. He was compassionate and also has a great sense of humor. I could not say enough about this fine man.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Both of the people with whom I talked were professional, helpful, and very clear in their communication. I appreciated their help very much. They answered my questions and were never condescending.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    He was helpful. I hope the problem will be resolved.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Technician was excellent and knowledgeable. He was patient and shared lots of information. I learned a lot, and I use the service again for sure.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Was very pleased with the knowledge that I received. Easy to ask understand and get answers back fast. And the follow up was great.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Excellent, smart, knew what to do and make every effort to help.

    Thanks for your vote!
    Customer ServiceSales & MarketingPriceRefunds & PayoutsBillingTimeliness

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Was on the phone with Olu for about 2 hours with the goal of getting another gmail account. He tried his best but I didn't achieve that goal. I cannot fault his efforts and finally ended the session. After telling my daughter that I needed a new gmail address she got one within minutes. Now I have a bill for $65 for "Expert Reply Sent". I have challenged this charge with my bank. When I agreed to using your service I read that the $5 fee could be refunded. This smells like scam.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Good afternoon, Bruce, and let me take care of this for you. Two hours on the phone and still no new Gmail address at the end of it is an exhausting way to spend an evening, and I'm sorry it wrapped up that way. You've been more than fair to Olu in noting how hard he worked at it.

    We've located your account, and we've refunded the $65. There's nothing further you need to do on your end.

    Please don’t hesitate to reach out if you need help.

    Best regards,
    Bella
    JustAnswer Customer Care

    BellaIS@justanswer or 800-808-0645

    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Love this site. It's easy and informative. I'll recommend.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Very professional prompt and right on with the information needed.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Josh was very helpful with his navigation, especially since I am very limited in my computer knowledge,

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Punctuality & SpeedMaintenanceStaffResolution

    Reviewed Sept. 23, 2026

    Mechanic Blake helped me with a very tricky and frustrating problem. He gave me suggestions that worked and spent quite a bit of timing waiting while I tried different things. It all worked out in the end and I couldn't have fixed the issue without him.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    The phone chat and doctor were very patient and professional.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 23, 2026

    My dog had a seizure and I looked online for help. I am very grateful for the support, quick responses and reassurance during the conversation.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 22, 2026

    Answered all my questions and calmed me down. Thank you for the advice!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    CoverageMaintenanceStaff

    Reviewed Sept. 22, 2026

    Riop was very helpful with some ideas and help to fix my issue. Glad to get some confirmation as to what I was going to and now will do to fix.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 22, 2026

    Nope, no thank you. I am good. Everything went well. Very helpful. Great. Wonderful. Amazing.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 22, 2026

    Was a great experience. I recommend it, the timeline was great, always able for more questions. Not a customer service with a heavy accent and hard to understand.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Sept. 22, 2026

    My Luna is acting very clingy, won't eat it drink, she's a little lethargic and my vet called right away. She is my mind a lot. She told me what signs to look for in case of an emergency. We believe she's just has an upset stomach from a medication that she was prescribed. The vet was so wonderful! She even seemed concerned without even seeing my dog just over the phone! I would recommend this site to anyone who is dealing with an emergency with their animal before taking your animal to the vet.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 22, 2026

    Very knowledgeable of immigration concerns...Answered immediately and answered all follow up questions and made sure I was given all info and answered all questions before we ended the chat. Excellent service. Highly recommend!!!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 22, 2026

    Expert was prompt, courteous, and professional. He was eager to help and more than willing to address my questions.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceOnline & AppStaff

    Reviewed Sept. 22, 2026

    Norman was Awesome!!! Solved my issue with tickets!! He was extremely kind and patient.. He repeated details over and over until I totally understood.. I am 78...no good at details of issues on my phone. He was excellent and had the patience of a saint!!! Thank you!!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 22, 2026

    Fine. Not happy with $65.00 but it is what it is. I’m on a fixed income, I know it doesn’t matter to you. But it does to me. But I appreciate your service

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Good day, Venessa,

    Thank you for the kind words about the service, and for taking the time to say both what worked for you and what sat less well. That balance is genuinely useful for us to hear, and you've been heard.

    We've located your account, and we've refunded the $65. You'll see it back with you in 3 to 5 business days, and there's nothing further you need to do on your end.

    If another question comes up down the road, you're welcome to reach out to me directly at the details below, and I'll look after it personally.

    Best regards,
    Bella
    JustAnswer Customer Care

    BellaIS@justanswer or 800-808-0645

    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 22, 2026

    The facilitator was very helpful, friendly and courteous. She fulfilled every question I had and solved my problems easily and quickly.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 22, 2026

    Austin was very accurate on his diagnosis of my oven error code. It was a great service.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    StaffBilling

    Reviewed Sept. 22, 2026

    Great service helping with changing address without changing billing address.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 22, 2026

    Mechanic saved the day. Gave me the necessary info to find a solution.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 21, 2026

    The attorney was very articulate and straightforward with his response, and provided vital information and legal perspective, which I will utilize in my upcoming appt with the SSA. He also minimized my anxiety with care, information and an excellent recap summary, including what specific questions to ask. An excellent experience with a well versed and experienced attorney. Highly recommend indeed! :)

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 21, 2026

    Very knowledgeable about what was going on with my garage keypad and knew exactly what I was doing wrong.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 21, 2026

    Greg helped me with my Keurig Coffee Maker. I read online to troubleshoot and nothing worked. He was able to get my Auto light off so I could use my machine again. I am so thankful to Greg! Everybody knows some people just can’t do without their coffee and I’m one of them!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 21, 2026

    Dan was very helpful and kind. He answered all my questions.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 21, 2026

    John was respectful, extremely helpful and knowledgeable in matters pertaining to my needs. I definitely would recommend him to anyone who might need help.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 21, 2026

    Super, excellent service. He was good at explaining to me about what I needed to do. He was outstanding.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 21, 2026

    Lawrence was very helpful and responsive and detailed about which direction I should handle my situation.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 21, 2026

    T.J. Esq. gave me the answers I needed to gain control over a somewhat suspicious rental proposition. I am not happily ensconced in my new apartment.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    MaintenanceStaff

    Reviewed Sept. 21, 2026

    That was truly a helpful experience, and I would use it again in a minute. He was patient. It took a while. We checked everything thoroughly and verified that the appliance was broken, and guided me to help find the correct parts. Outstanding service.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    StaffHonesty & Transparency

    Reviewed Sept. 20, 2026

    Dr. Was very helpful. She was very friendly and honestly concerned. I recommend Just Answer to everyone.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 20, 2026

    Thanks for the answer to my question. It helped a lot.

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Customer ServicePunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 20, 2026

    This was no way helpful. Waited over 14 hours for a response. Then finally get a response at like 4 in the morning when I am with my sick dog. After my dog passes away mind you and the message I received was that the vet will be calling from a certain number. I NEVER RECEIVED A CALL! Eventually I received a text even though I REQUESTED A PHONE CALL. I text them back and they never returned my text after that. Fing ridiculous!

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Good morning, and I am so sorry for the loss of your dog. Waiting all those hours while you sat with your dog, and then losing your dog before anyone had reached you, is heartbreaking. I'm sorry the response took as long as it did, and that the call you asked for never came through when you needed someone on the phone.

    I've located your account, refunded the $48, and cancelled the membership, so nothing further will be billed. The refund will be back with you in 3 to 5 business days, and there's nothing else you need to do on your end.

    If there is anything at all I can help with, please write to me directly at the address below.

    Best,
    Hazel
    JustAnswer Customer Care

    HazelJC@justanswer.com | 800-808-0645

    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 20, 2026

    Tom was very professional in assisting me with my car problem. If AAA employ auto techs like Tom you will a lot people asking for Tom.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 20, 2026

    RuhitS was a perfect Tech. What else can I say. He listened, answered my questions so I could understand all about Uber. Also helped me navigate how to get around technology I couldn’t have done without help. Great performance.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 20, 2026

    The process was very help and informative. The call reassured me of my rights of a tenant. Thank You very much.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 20, 2026

    The attorney who helped me, Jessica B, was very pleasant and extremely helpful. She answered all my questions, and helped me know what legal steps my friend needed to take, Thank you and many thanks to her!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 20, 2026

    I'm very happy with the answers. The vet is awesome and I have had a great. Experience.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 20, 2026

    RukkyO was very knowledgeable, patient and helpful.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 20, 2026

    Cat has abscess. Got good information. Thank you. Recommend.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 20, 2026

    There when I needed them and couldn't find our own pet poison control! I would do it again!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 19, 2026

    I was walked through the process needed to deal with my USPS problems. Also, how to go about Submitting information to eBay if necessary.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Refunds & PayoutsStaff

    Reviewed Sept. 19, 2026

    I was satisfied with the information and help I received. How is my $5 refunded?

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 19, 2026

    Very quick and thorough assessment. Great job in rendering interventions to my problem.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceOnline & AppStaff

    Reviewed Sept. 19, 2026

    She was very helpful in everything I asked her and was very patient with me because I'm not good with computers. When I was signing in to this, it said my 5.00 was refundable. I don't have a receipt since I just bought it on my phone.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 19, 2026

    Technician called right away and understood my issue. Problem requires parts replacement and provided me with a contact number.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & Speed

    Reviewed Sept. 19, 2026

    We have a little technical issue connecting but the response was very quick to reaching the doctor. He answered my questions and recommended what I was wondering about.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 19, 2026

    The IT expert was very knowledgeable and answered all my questions. Just what I needed.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 19, 2026

    Dr. ** was able to answer my questions quickly and provided great support. His answers were very thorough. Thank you again.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PricePunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 19, 2026

    Fast and accurate help and good advice on why to use a trickle charge on my C8 corvette vs jump starting due to possible electronic damage.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 19, 2026

    Very helpful, this help me out a lot. It brought me with ease to know what was going on with me. I will be using this platform again. I’m very grateful that I ran into this.

    Thanks for your vote!
    Staff

    Reviewed Sept. 19, 2026

    Did his best to be helpful but some of the questions were a bit repetitive. One helpful suggestion was to connect with the printer via USB instead of wi-fi, as the problem was preventing the printer even booting properly. The problem proved beyond his (or my) capacity to solve.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hello Robert, let me see what more we can do here. I'm sorry the printer wouldn't boot properly and that the session ended with the fault still beyond reach, despite the Technician working at it with you. Going through repeated questions and still coming away without a working printer is a frustrating way for that to land.

    Since the printer still isn't booting, I'd be glad to arrange for another Technician to pick this up fresh, at no cost and without restarting the membership. Here is the link: https://www.justanswer.com/printers/wbd1g-hp-7675-stuck-checking-ink-levels-restart-hp.html.

    We’re happy to assist with any other questions you may have.

    Best,
    Hazel
    JustAnswer Customer Care

    HazelJC@justanswer.com | 800-808-0645

    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 19, 2026

    Samuel was very polite and informative and explained how I should proceed w/ a certain company in order to facilitate a return. I was satisfied w/ his responses to my questions.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 18, 2026

    I am so thankful for Surya for being so patient and helpful. I was struggling to figure out what was happening with my new phone. But he worked with me until we found the answer. His patience kept me from screaming. You were awesome. And thanks again.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    StaffRates

    Reviewed Sept. 18, 2026

    I rate this veterinary dr 100/00 giving brilliant advice in a difficult situation. Very knowledgeable.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 18, 2026

    Helpful and concise. Chris was easy to understand and very helpful.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaffBilling

    Reviewed Sept. 18, 2026

    The 2 tech experts Lawrence and Stefan were professional and helpful in their advice. However there is still an issue with Fox Nation I have to resolve with them. It appears they have payments for membership through Google Play which has my incorrect email. Fox has the correct one. I used Just Answer 2 years ago and was happy with your experts.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 18, 2026

    Received excellent advice by Chad ** on how to diagnose a PCV issue on my Audi. I had previously consulted ChatGPT and received conflicting/wrong information.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 18, 2026

    Excellent service and help. I was told by a friend that my sister and I can combine our DNA matches since we share the same site. The techs that I talked to both online and by phone were excellent and I’m hoping to have my issue resolved. There was this case of a Carla ** who appeared in my sister's DNA matches but not mine. I don’t want this to happen again so I’m glad it’s being resolved.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 17, 2026

    Great information. Very helpful. She helped reassure me.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & Speed

    Reviewed Sept. 17, 2026

    The problem was quickly resolved. Very smooth and painless process.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    StaffResolution

    Reviewed Sept. 17, 2026

    Mr ** was extremely helpful and his advice helped me resolving my issues. Thanks

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 17, 2026

    The attorney was very pleasant, straightforward, and explained what next steps I need to take very clearly. I appreciate this service. Thank you. ☺️

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 17, 2026

    Jason was so patient and helpful. I was pleasantly pleased.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 17, 2026

    He helped me out with my situation and got it resolved quickly.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & Speed

    Reviewed Sept. 17, 2026

    We were in a bit of a panic when our car wouldn’t start. Kevin responded quickly and accurately assessed the problem!

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Staff

    Reviewed Sept. 17, 2026

    Dr. **'s calm reassurance and practical advice helped us consider all aspects of keeping our horse as safe and comfortable as possible for the night. Knowing she was there to guide us on next steps allowed us to rest in between barn checks. This was an excellent experience and a valuable service when local large animal vets aren't available.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 17, 2026

    I wish that I'd used them sooner. I had Legal shield for years. They are a waste of my money. Just responded to my situation with options and resources. All while being professional.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Sept. 16, 2026

    Great job, great reaction response and info was spot on.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 16, 2026

    The Vet was knowledgeable, caring and informative towards my situation and concerns.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 16, 2026

    Excellent service. Quick and efficient and friendly. Hope to see the results soon.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 16, 2026

    He was polite, personable, and professional. Easy to understand his questions and/instructions. I will call again if I need assistance again. Thanks.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 16, 2026

    Excellent support. Support understand my issues and stayed with me until the problem is fixed.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 16, 2026

    Great help/advice was given to me at all times. Never had any criticism on what I did or did not do. Just good solid advice.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 16, 2026

    Nick was very patient and helpful with a subscription I was trying to cancel.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 16, 2026

    Dr ** was really nice, knowledgeable and acknowledged my concerns! Great doc!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceBilling

    Reviewed Sept. 16, 2026

    They were great but I don’t like to have to pay money just to get some information about a phone number. How do I cancel my credit card from your program?

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 16, 2026

    Fast easy and good to work with. Helped explain very good. Highly recommend.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 16, 2026

    My problem was solved because the representative used language I could understand.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 15, 2026

    Tech was very courteous and polite. No problems!!!!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 15, 2026

    Lawrence was easy to communicate with. I understood everything he was telling. I did have a problem when I lost my page on my iPad. I had to call back and pay another two dollars to get reconnected with an agent finish the communication we were having. I think they got me back in touch with Lawrence, the same fellow I was talking to earlier.

    Thanks for your vote!
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 15, 2026

    Horrible. Couldn’t understand; just repeated my concern, told me to put sunscreen on, called my rash a birthmark. I have an autoimmune condition, and I was wondering if it was related to that. Complete waste of money. I knew better but decided to give it a try anyway.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hello there,

    You reached out with a specific question about whether the rash could be related to your autoimmune condition, and based on what you've described, that appears to be the one question that remained unanswered. We understand that this was the main reason you sought assistance in the first place.

    We've found your account, refunded the $70, and cancelled the membership, so nothing further will be billed. The refund will be back with you in 3 to 5 business days.

    If you'd like, we can arrange for another Expert to reach out directly and take up the autoimmune question properly, at no cost and without reinstating the membership. I hope you get clear answers on the rash soon.

    Best regards,
    Angela, JA Customer Care

    AngelaWS@justanswer.com 800-808-0645

    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 15, 2026

    Gentlemen was very clear and consice. He took care of my concerns.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 15, 2026

    Michael was on his game and knows what he's talking about. Thanks.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 15, 2026

    Arlen asked questions that gave me confidence. His advice seems sound, logical and correct.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 15, 2026

    Always a great experience, they take their time to help you describe the situation plus often. Identify the part—like its proper name—which helps you if you have to go to the store and replace something,

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    MaintenanceStaff

    Reviewed Sept. 15, 2026

    Easy to talk to and understand. Very helpful fixed the problem.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    StaffBillingTransparency

    Reviewed Sept. 15, 2026

    I had been working on getting updates to my payments. Today I finally accomplished it with your help.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Resolution

    Reviewed Sept. 15, 2026

    Khusro listened to my issue and immediately walked me through the steps to correct the issue. Very impressed! Issue was solved within 10 minutes working with Khurso.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePriceStaff

    Reviewed Sept. 15, 2026

    On August 25th I tried to access Just Answer for “help”. After paying them over $70.00 and numerous emails I was never able to actually connect with them via phone. Their emails were repetitive and totally useless. I have no idea who “Justin” might be, probably a “bot” that has the responsibility to charge me $65.00 and an additional $5.00! If you use this “service” just save yourself time and burn $70.00. You will get the same result!

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hi Tom, let's get this sorted out for you.

    I'm sorry the stream of emails never got you connected with anyone by phone, and that you were left without the help you came looking for in the first place. That's a frustrating way to spend your time and money.

    We've located your account and refunded the $70 in charges, and your membership is cancelled so nothing further will be billed. The refund will be back with you in 3 to 5 business days.

    Please reach out if you need further assistance.

    Best regards,
    Julie, JustAnswer Customer Care

    JulieWW@justanswer.com | 800-808-0645

    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & Speed

    Reviewed Sept. 15, 2026

    Quick, detailed response for $5. They ask about all the symptoms and the Vet gathers the info for a diagnosis, but does remind you to watch your pet closely over the next 48 hrs.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 15, 2026

    It was very fast and professional. Thank you. Have a great day.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 14, 2026

    Just Answer did fine. Only problem is they are acting like the help desk for a magazine, which hasn't given them access or tools to be of real assistance. Not your fault but BBC Music Magazine should be ashamed.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hello Lynn,

    I appreciate you saying the Expert did right by you, and that the real wall here sat with BBC Music Magazine. Wanting a subscription matter sorted and then finding the access needed lives somewhere else entirely is a frustrating place to land.

    I've pulled up your account, and the transaction was cancelled before it processed, so what you're seeing is an authorization hold rather than a completed charge. Since nothing was captured, there's no credit to issue, and the hold should drop off on its own within 3 to 5 business days, leaving no record of it. Your membership is cancelled as well, so nothing further will be billed.

    I hope the magazine gets things sorted properly on their end.

    Best regards,
    Aiah, JustAnswer Customer Care

    AiahIM@justanswer.com or 1- 800-808-0645

    Verified purchase

    Reviewed Sept. 14, 2026

    I was very happy with this service and I will definitely recommend you to all of my friends and family.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 14, 2026

    Have someone picking up my mower in the morning. Thanks.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Sept. 14, 2026

    Joel not only understood my issue, but the concern I was carrying along with it. He summarized my state’s legal framework and offered a clear approach for me to follow addressing my situation. He also recommended the strongest ideas for me to use, including how the company I’d be contacting would most likely respond and why.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 14, 2026

    So helpful! Working with Tara W was easy, and I got an answer to my question quickly.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 14, 2026

    I needed answers on some documents. Was very urgent to make sure documents I received needed to be authenticated. I spoke with Joseph **. He did amazing job in short period of time. I used this service first time and very happy with service and attention I received from Joseph **. I highly appreciate to anyone.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 14, 2026

    Justin was right on point and asked the right questions to get me the answers that I needed to my specific questions.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 14, 2026

    Fantastic help and care. Now feel so much better. Am looking forward to helping my Guinea.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 14, 2026

    My helper was very kind and extremely knowledgeable. He was able to guide me towards a possible solution. We’ll see if the company responds in a timely manner. If not, I’ll do as he recommended and contact my credit company. He did an amazing job!! Excellent work!!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 14, 2026

    Dr was amazing at diagnosing an issue immediately! Many thanks to them. :)

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    CoverageMaintenance

    Reviewed Sept. 14, 2026

    After about two hours with other people Joseph was able to fix my problem within maybe maybe 20 minutes.

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 14, 2026

    Kathy ** VMD was very prompt, very informative and gave me great peace of mind!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 13, 2026

    I still need an address to return the items I didn’t order. Never got an address.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hello Judith, let's get this closed out for you.

    You're holding on to items you want to send back and still don't have an address to send them to. I've located your account and refunded the $65, and your membership is cancelled so nothing further will be billed. The refund will be with you in 3 to 5 business days.

    Thank you for staying with this until it was settled.

    Best regards,
    Aiah, JustAnswer Customer Care

    AiahIM@justanswer.com or 1- 800-808-0645

    Sales & MarketingPriceRefunds & Payouts

    Reviewed Sept. 13, 2026

    This website scammed me out of 64 dollars after it claimed I was getting charged 2 dollars that would be refunded back to me.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hi there,

    You've asked for this money to come back to you, and that's been handled.

    We've found your account, refunded the $67 in full, and cancelled the membership, so nothing further will be billed. Your payment is showing as "reversed" on our end. This means we were able to cancel the transaction before the funds left your account. When this happens, the charge will just disappear from the account because it was never finalized.

    If you'd like confirmation once it posts to your statement, contact us directly at the details below and we'll check on it ourselves rather than sending you through a queue. Thank you for writing in and giving us the chance to close this out for you.

    Best,
    Hazel
    JustAnswer Customer Care

    HazelJC@justanswer.com | 800-808-0645

    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 13, 2026

    The technician was very dedicated to help me. He searched diligently for a solution to my problem. Together we reached a viable solution.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 13, 2026

    Chelsea was very helpful in helping walk me through how to submit the claim on the DoorDash app.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 12, 2026

    I need a blade assembly for Ryobi 40V HJedge Trimmer. Joe ** was very helpful and analyzed my photos and answered all questions.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 12, 2026

    Very helpful - fixed me up (in minutes). THANKS AGAIN.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 12, 2026

    Wahooo…. I really happy with you because your customer I’m giving is over 100. 💯 You asked correct questions that would help you to get the job done ☑️ right away.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 12, 2026

    They were a lot of help. I need your help again that happened again.

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Customer ServiceContract & TermsPriceRefunds & PayoutsBillingHonesty & Transparency

    Reviewed Sept. 12, 2026

    The fee was misrepresented! I was told it would cost me $2 but it would be refunded. My card was billed $69 and the information I was provided was incorrect. I have tried twice so far to get a refund. The first time, the wanted to charge me $5 and I had to provide credit card information again, which I did not. The second time, my response from them was, "We're sorry, your question wasn't accepted by an Expert. Try again or contact.... number was provided. Will the third time be the charm? We shall see.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hi Barb,

    I understand your concern regarding the difference between the fee you were expecting and the amount charged, as well as the difficulty you’ve experienced while trying to have this addressed. We’d like to review your account and help make the refund process as clear and straightforward as possible. Please call us at 800-808-0645 or email me at HazelJC@Justanswer.com so we can locate your account and process your request.

    We’re here to provide the support you need and help move this toward a resolution.

    Best,
    Hazel
    JustAnswer Customer Care

    HazelJC@justanswer.com | 800-808-0645

    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 12, 2026

    Nich was very helpful over the phone in helping me try to get into my old account. I really appreciated his customer service.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 12, 2026

    My experience was excellent. The representative was awesome, courteous, helpful and knowledgeable. I hope you can tell him how awesome he was and I will use this service again!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 12, 2026

    I was worried about my 15 yr dogs cough and I asked just ask vet and they asked me every question about him in order to be able to give me the best results. I'm very happy with the results I received.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 11, 2026

    Mr. ** was very helpful and got my TV working in no time. He told me what to do in a clear, concise manner and I had no trouble following his directions.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 11, 2026

    Dave was very patient and helpful but we could not get my service with Verizon cancelled, thank, but he did a super job for me and many thanks for his willingness to help.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 11, 2026

    Very helpful. Gave good advice quickly & solved problem.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & Speed

    Reviewed Sept. 11, 2026

    Nich M. was my tech. He was fast, precise, and was able to answer everything immediately.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 11, 2026

    Very satisfied.. Identified possible problem and when I did what they suggested the problem was fixed. Thank you.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Billing

    Reviewed Sept. 11, 2026

    Kent patiently talked me through the confusion between Netflix accounts and billing information.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & SpeedResolution

    Reviewed Sept. 10, 2026

    I had a problem, I went online and they set me up for a phone call and we resolved it quickly

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & Speed

    Reviewed Sept. 10, 2026

    Got quick, good and sound legal advice. Saved me a lot of money and I can breathe easier now.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 10, 2026

    Jarid was awesome! He was very thorough and answered all my questions. Thank you Jarid!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PriceRefunds & Payouts

    Reviewed Sept. 10, 2026

    I was assured I would be reimbursed and there would be no charge for this service.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Sept. 10, 2026

    Truly a wonderful experience with DharmenderR today. Zeroed in on the issue and provided a good solution. Was not too technical in his communication so I understood everything he was saying.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 10, 2026

    Service coordinator was so polite and tried to follow up with my issue. Even though problem is still unresolved but still he gave me good guidance.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & Speed

    Reviewed Sept. 10, 2026

    Quick response and was very compassionate throughout. I am grateful.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 10, 2026

    The Technician was EXCELLENT! Made me feel smart! Hope I get him tomorrow? I would wait on him to come to work, before I try another? Really appreciated him!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 9, 2026

    The woman that I talked to was very helpful and she was very accurate and she said she would help me with my return. Thank you.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 9, 2026

    Thank you so much. Even as an employee I sometimes feel like IRS can do anything they want to do but thank you for explaining the law in a fair and correct way such has I have done as an employee. You gave me ease instead of fear.

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Customer Service

    Reviewed Sept. 9, 2026

    I missed the doctor's first call as I was in my doctor's office. I have received no contact since then.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hello Charles,

    Missing that first call because you were sitting in your doctor's office is bad timing at its worst, and I'm sorry you've been left waiting since then with nothing back. Being on hold for help while you're dealing with your own health is exhausting.

    I will follow up with your Expert’s phone call. Here is the link to your question page: https://www.justanswer.com/homeopathy/w87s1-looking-homeopathic-product-prevent-nighttime.html

    If you have any questions or concerns, we're happy to help.

    Best,
    Hazel, JustAnswer Customer Care

    HazelJC@justanswer.com or 800-808-0645

    Loading more reviews...

    JustAnswer Company Information

    Social media:
    Company Name:
    JustAnswer
    Company Type:
    Private
    Year Founded:
    2003
    Address:
    440 N Barranca Ave #7508
    City:
    Covina
    State/Province:
    CA
    Postal Code:
    91723
    Country:
    United States
    Website:
    www.justanswer.com