How ConsumerAffairs uses cookies

This website utilizes technologies such as cookies to enable essential site functionality, as well as for analytics, personalization, and targeted advertising. To learn more, view the following link:

JustAnswer Reviews

4.7
8,713 reviewsRating Calculation
A company’s ratings are a time-based and verification-based weighted average numerical calculation of the ratings submitted by consumers in the most recent 24-month period.

Our editorial standards

  • Our editorial team reviews and fact-checks all content before it’s published.
  • We rely on expert input and trusted sources to verify our articles.
  • All articles published must meet our editorial standards and independence policy.

Our review standards

  • Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
  • We require contact information to verify reviews come from real customers.
  • Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
+1 more
Author picture
Edited by: Jon Bortin

About JustAnswer

JustAnswer lets you talk to doctors, lawyers, vets, mechanics and more in minutes—24/7. The company connects customers with verified and vetted experts to provide reliable answers at any hour and on any budget, democratizing professional services. Since 2003, JustAnswer has helped 12 million customers answer more than 16 million questions across 196 countries. JustAnswer is based in California and backed by Charles Schwab, Crosslink Capital and Glynn Capital Management.

Visit www.justanswer.com
Pros
  • 24/7 access to experts
  • 150+ categories
  • Get an answer in as few as 6 minutes
Cons
  • Monthly membership can be pricey
  • No lower fee for single question

JustAnswer Reviews

Filter by Rating

  • (6,449)
  • (461)
  • (138)
  • (141)
  • (1,511)

Popular Mentions

    Our review standards

    • Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
    • We require contact information to verify reviews come from real customers.
    • Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
    Top reviews
    • Top reviews
    • Recent
    • Oldest
    • Most helpful

    A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.

    2 featured reviews

    Our review standards

    • Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
    • We require contact information to verify reviews come from real customers.
    • Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
    Page 3 Reviews 75 - 225
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 9, 2026

    Justin C. provided valuable information about my rental situation.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Tech

    Reviewed Oct. 9, 2026

    She did a great job. Found things in the contract I sent her that I didn't notice before. Great to work with her.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 9, 2026

    Very awesome. Explained everything. Very nice. The best help ever.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Oct. 9, 2026

    The vet gave me correct answers. I was overly concerned with his response. He suggested I call poison control to help me feel better. He was not offended and did not get defensive. I received the same response from them as he gave to me. I really appreciated his professionalism, kindness and understanding. Great service.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceTimeliness

    Reviewed Oct. 9, 2026

    I called after 10 o’clock and all my questions were answered And problem solved within minutes. A great experience

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 9, 2026

    Seth was courteous and seemed to know the subject matter, and he was patient. He left me with the feeling that I was not alone in this endeavor and that my issue demanded an address

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Oct. 9, 2026

    I got a phone number to call for help tomorrow. It was very informative and I’m looking forward to speaking with the attorney.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Oct. 9, 2026

    Quick, responsive help when I needed some expert guidance diagnosing my failing freezer. Charles asked pertinent questions to get an accurate understanding of the problem. He also answered questions that I had and was able to educate me a little on some technical things that I can use for future reference. I feel comfortable that his diagnosis of a failing compressor is accurate.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Price

    Reviewed Oct. 9, 2026

    Attorney ** spent an incredible amount of time researching my issues. His research on federal and Hawaii state laws regarding fraudulent charges was invaluable. I expect to request his attention on any further legal matters I may have. If anyone needs an attorney who is willing to deeply research any legal issues, I would highly recommend this attorney.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & Speed

    Reviewed Oct. 8, 2026

    Great interaction. Fast answer to my question. Good way to get the info needed when the computer system is not concise.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 8, 2026

    I had many questions. He gave me very clear answers. It was very helpful.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Oct. 8, 2026

    I was very pleased with the prompt and courteous service. Thank you!

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Customer ServicePrice

    Reviewed Oct. 8, 2026

    Calling to get an answer about my SSA account, they told me the cost was 2 dollars. They charged me 67 dollars and not the promised 2 dollars. This is fraud of the first degree. I contacted my bank and disputed the charge. They cancelled the card and issued a new one.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Good morning, Ran, and let me take care of this for you. You reached out with a question about your Social Security account and expected a single small charge for that one answer, and I appreciate you setting that out clearly.

    We've located your account and the $67 has been refunded, with the membership cancelled so nothing further will be billed.

    Please don’t hesitate to reach out if you need help.

    Regards,
    Bella
    JustAnswer Customer Care

    BellaIS@justanswer.com or 1-800-808-0645

    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Oct. 8, 2026

    Excellent response and "Dan" came up with the solution to the problem almost immediately.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 8, 2026

    Daniel was excellent. He was knowledgeable and patient and answered all of my questions

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 8, 2026

    I received all information needed to my satisfaction.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 8, 2026

    Very helpful and professional. Guidance was great and helped in easing off my stress.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 8, 2026

    Jarvis ** in my 64 years has given the best customer ever. He was beyond exemplary. He was concise yet he talked in layman's terms whenever possible. He was was extremely polite and very attentive. Asked all the right questions. If I had a page I would fill it up. This gentleman need to know how good a job he is doing. Many kudos to you.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PriceStaff

    Reviewed Oct. 8, 2026

    Barrister was a great help to me. Full of information that I could understand. I really appreciate his help! Worth the $5!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Oct. 8, 2026

    Today, Oct 7, I received a deposit of $90 into my checking from SSA Treasury 310. Since my regular deposit is around the 16th of every month I was concerned that it was going to be my regular deposit going forward. I was assured that it would not be. Now I can sleep tonight. Thank you for your response.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 8, 2026

    Great information given! Very supportive and helpful.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 8, 2026

    The person I spoke to was very knowledgeable and walked me through the entire process with me applying for my passport with having a felony.

    Thanks for your vote!
    Customer ServicePricePunctuality & SpeedStaffBilling

    Reviewed Oct. 8, 2026

    My dryer was on the blink and the Whirlpool site directed me to JustAnswer. They said there was a $5 charge so I entered my CC #. The technician (Dino) did have a helpful response, and the service person I ended up calling to do the service did verify that the problem the technician identified was correct. Afterwards, I was prompted to show appreciation by making a tip to Dino, which I did not do, as this was the first time I had dealt with this company, and the interaction I had with him could not have taken more than 2 minutes. The main problem is that the credit card charge was supposed to be $5.00, but ended up being $70.00 on my credit card bill.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Good morning Barbara, and I'm glad the dryer session gave you something concrete to take into the service call rather than starting from scratch when the repair person arrived.

    I've located your account and refunded the $70, and your membership is cancelled so nothing further will be billed. The refund will be back on your card in 3 to 5 business days.

    On the tip prompt, that is always entirely optional on our platform and never expected, so please don't give it another thought.

    I hope the dryer is back to running loads without complaint.

    Best,
    Hazel
    JustAnswer Customer Care

    HazelJC@justanswer.com | 800-808-0645

    Verified purchase

    Reviewed Oct. 7, 2026

    Problem was resolved. Thank you for your patience with a Senior Citizen.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 7, 2026

    Amazing job to detail and explain about our questions and concerns.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Oct. 7, 2026

    They were very helpful about my return. Excellent customer service.

    Thanks for your vote!
    Billing

    Reviewed Oct. 7, 2026

    My problem wasn't solved. And, they billed me again for $65. And, they leave no info on how to cancel.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hi there,

    We're sorry the session ended without your problem actually being solved. Walking away still stuck with the thing you came to us for is a disappointing outcome, and we'd like to put it right.

    We've located your account and confirmed the $132 is refunded, and your membership is cancelled, so nothing further will be billed.

    If the issue is still open, we'd be glad to arrange a second opinion with another Expert at no cost and without resuming the membership. Just say the word and we'll set it up.

    We hope you get it sorted out soon.

    Best,
    Hazel
    JustAnswer Customer Care

    HazelJC@justanswer.com | 800-808-0645

    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & Speed

    Reviewed Oct. 7, 2026

    This was my first experience with a format such as this and I was pleasantly surprised. The response I received was fast, comprehensive and put me at ease about my problem. I'm very glad I reached out.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Oct. 7, 2026

    The person who answered my question was very knowledgeable and with one question he needed to get clarification on, he was fast and accurate with the answer. I appreciate his help very much.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 7, 2026

    Paul did an excellent job of advising in a timely manner how to troubleshoot my issue.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    MaintenanceStaff

    Reviewed Oct. 7, 2026

    Excellent service. He knew what he was talking about and fixed the problem.

    Thanks for your vote!
    Refunds & PayoutsStaffResolution

    Reviewed Oct. 7, 2026

    My name is Donna **, and I canceled a membership that I had NO IDEA about and never requested! Please put the $65 you owe me back into my account immediately and STOP wasting time with these Stupid Ass Chat Boxes that are NOT helping to rectify the situation! This is very annoying!!! I NEED that refund!!! Thanks!

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hello Donna,

    Trying to get this sorted through a chat window when what you needed was a person to simply take care of it is genuinely aggravating, and we're sorry that route didn't get you anywhere.

    We found your account, and the $65.00 has been voided with the membership cancelled, so nothing further will be billed. Because the cancellation went through promptly, only an authorization hold was placed and no charge was processed, so there's no refund to issue. The hold should drop off your statement within 3 to 5 business days, as though the transaction never occurred.

    This is fully handled on our end, with nothing left for you to chase down. If anything else on the account needs attention, you're welcome to reach us directly below.

    Best regards,
    Aiah, JustAnswer Customer Care

    AiahIM@justanswer.com or 1- 800-808-0645

    Verified purchase
    Punctuality & Speed

    Reviewed Oct. 7, 2026

    I was surprised but very pleased about requesting to cancel, and how fast the process went. I’ve tried in the past to other companies, with no avail. Thank you so much for making it easy on us senior citizens. I appreciate this, and thank you!

    Thanks for your vote!
    Customer ServiceSales & MarketingRefunds & PayoutsStaffBilling

    Reviewed Oct. 7, 2026

    I had their contact information to follow up on an online purchase. An AI agent asked for my credit card information to process a refund for the purchase I didn't receive while I was going to be connected to an agent. I instantly receive an email from them for a 3 dollar and a 90 dollar monthly membership I didn't authorize! The agent asked for my name and then hung up. I have connected my bank for an immediate investigation for this fraudulent activity. I had to cancel my credit card immediately thanks to Just Answer. My financial institution will now leave all transactions pending until verified by the consumer. I got scammed but perhaps this may protect others? Consumers Beware!!!!

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hello David,

    You came to us trying to follow up on an online order that never arrived, and the call ended with your name taken and the question itself left where it started. I'm sorry that you were handed back to square one on something you were already chasing; that's an exhausting place to land.

    We've located your account, the CA$ 93 has already been voided, and we've cancelled the membership. Because it was cancelled promptly, only an authorization hold was placed and no charge was processed, so you won't see a refund; the hold should drop off your statement within 3 to 5 business days, as if the transaction never occurred.

    I hope the order gets resolved on your end soon.

    Best regards,
    Aiah, JustAnswer Customer Care

    AiahIM@justanswer.com or 1- 800-808-0645

    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 7, 2026

    Very professional. As a retired accountant I am especially proud of your professionalism. Also, conducted in an expeditious manner.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 6, 2026

    Edward helped me today to figure out the Microsoft 365 activation. He was very patient and took me through a lot of things and showed me how it all came together using my screen together. Very happy and I think Edward again.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Oct. 6, 2026

    My first chat with the young lady who respond to me was very kind and understanding. She got all my information and my concerns and made sure I was able to get my issue completed. Edgard was very kind and fulfilled my expectations.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 6, 2026

    Jacob answered all my questions and made me feel comfortable moving forward.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    MaintenanceStaff

    Reviewed Oct. 6, 2026

    Technician was knowledgeable and fixed the problem.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 6, 2026

    Drew did a good job, didn't know how to get it done. Drew helped me then magic happened.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    TechMaintenanceStaffResolutionHonesty & Transparency

    Reviewed Oct. 6, 2026

    Jared was honest, extremely knowledgeable, patient and understanding. He walked me through the troubleshooting process for my refrigerator freezer that wasn't getting cold enough. I believe that together we may have fixed the issue. Nevertheless, I came out of the experience enlightened and able to troubleshoot similar problems on my own should they occur again.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Oct. 6, 2026

    The service was fast and the answer of the dr helps me.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    TechStaff

    Reviewed Oct. 6, 2026

    He was great and patient. The only part was he never came back after giving me the instructions. Maybe I misunderstood him though.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 6, 2026

    My first time using this site, and it went great. I was told where everything was supposed to be.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Oct. 5, 2026

    I received the best customer service and technician to assist me. I believe a lot of the errors were mine.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 5, 2026

    Although we weren’t able to get the machine working. Drew was very patient and helpful. We were on the chat for quite a while. I would use the service again.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 5, 2026

    He was very professional and very helpful when nobody else would give me the answers to my questions.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 5, 2026

    The person that helped me was very helpful. He told to buy a new usb cable and try that. If it doesn’t work to get back with him.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 5, 2026

    Dele was very good and kind. Successfully helped. Very satisfied! Thank you!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 5, 2026

    Mr. Larry ** was EXCELLENT. 👍 NOT just 5 stars, But 10 stars.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PriceRefunds & Payouts

    Reviewed Oct. 5, 2026

    Just Answer was able to solve my problem with PDFCustomer.com and get the fraudulent charges stopped. I am expecting a refund as well. I would recommend this service to anyone who has a computer problem they cannot solve.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaffResolution

    Reviewed Oct. 5, 2026

    The technician (Woody) was outstanding and quickly helped me resolve my issue.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 5, 2026

    Very friendly, spoke clearly, very polite and helpful information.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    StaffHonesty & Transparency

    Reviewed Oct. 5, 2026

    It was the most helpful!! We honestly did not know what to do with this housing situation we are stuck in. The advice we received was beyond accurate and super helpful!! Best 2 dollars I've EVER spent!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 5, 2026

    Helpfu. Tv is working now. Took 90 minutes but they stayed on.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 5, 2026

    Everything was taken care of and my site is up and running.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Oct. 5, 2026

    Had no answers but phone numbers for Yahoo help. I appreciate whatever help I can get in order to help my older friend with his yahoo problem.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Oct. 4, 2026

    Great communication! Polite and exceptionally respectful!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Oct. 4, 2026

    Despite me being a "Baby Boomer" and abhorring texting, I am very pleased with the results of this "chat" coaching. Even if Justin was using using AI in his responses to me. He was professional, proficient and patient with me. Mission Accomplished--I AM WELL PLEASED!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 4, 2026

    Mario was very helpful and has put my mind at ease.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 4, 2026

    Great service, the technician solved my problem in minutes.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    StaffEase of Use

    Reviewed Oct. 4, 2026

    Richard walked me through several steps of configuration and testing to a final conclusion regarding my problem. Very professional and patient.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Oct. 4, 2026

    It was a great experience talking with the experts though I did not get the response I would have liked. (My deleted voice messages on WhatsApp could not be restored).

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 3, 2026

    Woody explained that the fridge would need time to come up to the proper temperatures.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 3, 2026

    He was very patient with the long ended questions that I asked and answered them all to my satisfaction.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 3, 2026

    Excellent help given very professionally. He helped us immensely.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    StaffResolution

    Reviewed Oct. 3, 2026

    Your representative went way beyond the normal conversation to help correct the issue.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 3, 2026

    My 10 YO Boston Terrier was sick two nights ago. I was concerned that she got some garlic. When I did get to my local veterinary practice, they gave her a good look over and told me what to do for her. I was concerned that the problem was garlic, but it also may have been something else that she’s still recovering from. But she’s doing well. Thank you for your help.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Oct. 3, 2026

    Gentleman was most helpful. The responses seemed to be slow but very explicit and easy to understand.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Refunds & PayoutsStaffFollow-Through

    Reviewed Oct. 2, 2026

    I was told that I would get my refund back and I'm very satisfied with that. I pray you all follow through with it. I'm a senior citizen and a lot of things I can understand but I'm satisfied right now and hopefully when I get my refund back.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 2, 2026

    Todd was great to work with. He was very patient. Because I am not very tech-savvy. I thoroughly appreciate his service.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 2, 2026

    Was able to direct me to local urgent care and was very sympathetic to my symptoms

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Oct. 2, 2026

    Quick and knowledgeable, very helpful. When I need help I will use this again.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Oct. 2, 2026

    There was a delay in getting the information but I went about other things in the meantime. Once I had a response it was clear and concise and exactly the information that was needed.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 2, 2026

    Great experience. AI gathered facts, then forwarded me to an MD who, for a nominal fee, answered my question.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 1, 2026

    Robert was very helpful and explained everything really well even gave me advise on my receipts. I would recommend him!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Billing

    Reviewed Oct. 1, 2026

    It is a waste of money for sure! They tell you general information you probably already know, and tell you to go to the veterinarians anyways. So in trying 2 save some money, I only added 45.00$ to the 300.00$ vet bill I had to pay anyway. PLUS medication. Please if I can just save a few people from making the same mistake, I will feel alone better.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Good evening Danielle, let me take care of this for you.

    I hope your pet came through all right after that vet visit and the course of medication. I'm sorry the guidance you got here covered ground you'd already worked out on your own. That's a disheartening outcome when the whole point of reaching out was to keep the costs down.

    I've located your account, refunded the $43, and cancelled your membership, so nothing further will be billed, and the refund will reach you in 3 to 5 business days.

    If questions come up as your pet recovers, I'd be glad to arrange for another Veterinarian to reach out to you directly for a second opinion, at no cost and without restarting the membership.

    Best,
    Hazel, JustAnswer Customer Care

    HazelJC@justanswer.com or 800-808-0645

    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 1, 2026

    Very helpful, and we made a lot of progress! **, is very good and did an excellent job.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 1, 2026

    It was really good. I was put in touch with a very pleasant and helpful young man, who explained what I needed to do.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 1, 2026

    Excellent and helpful, and really care about animals.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 1, 2026

    Got all that I needed - just a little tough because XFINITY and the TV producers make it tough.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Oct. 1, 2026

    Guide didn’t take long to get back to me even though it was 10pm pst. Language skills were top notch, so communication was easy. Responses were quick and accurate.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & Speed

    Reviewed Oct. 1, 2026

    So fast, so nice, answered all my questions and put me on the right track for more information!!!!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Oct. 1, 2026

    I had gotten a form from IRS. Lev was familiar with the form and assured me that it happens to a lot of people. He was so easy to understand and gave such great information that I felt confident to submit the form and know I had done so correctly.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 1, 2026

    He was great. Checked everything for me. Let me know what to do if I still have any problems.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Oct. 1, 2026

    Quick response. Helpful guidance in trying to solve internet problem. Technician was very patient and helpful.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 1, 2026

    The lawyer answered my questions so I could tell my daughter how to proceed with a dispute over her fiancee ashes.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Oct. 1, 2026

    Bryan took his time and gave me the precise information that I needed. I really appreciate his attention to detail and expertise.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Refunds & Payouts

    Reviewed Oct. 1, 2026

    I received an ** gift card and couldn’t figure out how to redeem it. Chatted with Barbara and together we figured it out. Found a video on how to redeem your ecard.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Sales & MarketingPriceRates

    Reviewed Sept. 30, 2026

    Jeramiah gave me solid facts that matched the items I submitted for an estimate. He was concise and easy to work with. He gave me exactly what I needed to price my rug fairly for the upcoming estate sale.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Sept. 30, 2026

    I got answers, but I had to continue to ask follow up questions.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 30, 2026

    Very knowledgeable of the Infiniti qx60 2024, thank you for your advice.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 30, 2026

    This service is really easy to access, and I got immediate assistance with my questions.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 30, 2026

    Got a detailed roadmap for us to proceed in finding our lost title.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 30, 2026

    It was my key fob battery exactly like he said. I had NO idea that’s how those things worked! What a relief!

    Thanks for your vote!
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 30, 2026

    Prompt, researched and well explained. Felt Valued as a patient with the care provided.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Sept. 30, 2026

    The response to my request was done with ease, and I was very satisfied with the result.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 30, 2026

    Very helpful. Answer all my questions and explained options.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 30, 2026

    I only wanted to connect with DoorDash support. This app was unexpected.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 30, 2026

    Appropriate questions were asked of me. Some instructions given to me. I followed the instructing & involved my iPad. The problem remains, for now. Will continue to try to resolve the issue.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Sept. 30, 2026

    Just fine, but a little more complicated than I wanted to take on, called a local repair company.

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    PriceRefunds & PayoutsStaff

    Reviewed Sept. 29, 2026

    Please aware that you get an AI bot unless you request a live representative. They will lead you to believe you’re paying $2.00 to be contacted back, but in reality you’re giving full access to draw $65 monthly subscription from bank account. I confronted them about this fraud and they refunded my account and cancelled the unauthorized subscription, which they tell you about upfront. The best thing to do is to go directly through your bank to dispute any charges.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hello Clint,

    I can help you with this. If you'd like to speak with a live representative instead of working through chat, we can arrange that directly.

    I've pulled up your account, and because you cancelled the membership promptly, the $65 was only an authorization hold, with no charge processed. There's no refund to send as a result; the hold will drop off your statement within 3 to 5 business days, as if the transaction never took place. The membership is already cancelled, so nothing further will be billed.

    If you have any additional questions or need further assistance, please let us know. We’re happy to help.

    Best regards,
    Aiah, JustAnswer Customer Care

    AiahIM@justanswer.com or 1- 800-808-0645

    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 29, 2026

    I was disappointed at first that they didn't refer a lawyer from the state the case is in. She explained what she could do and did it in a very short time, I thank her for all the help and hard work.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 29, 2026

    I did this call with great reluctance because I am not tech savvy. But my person was patient, direct and answered all my concerns.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 29, 2026

    It was a pleasure meeting your representative. They made the process easy. Thank you.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 29, 2026

    Very unusual to have that level of excellent service, well done.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 29, 2026

    Guided me step by step on how to solve my issue. Provided me with great resources and instructions.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    MaintenanceStaff

    Reviewed Sept. 29, 2026

    Very friendly and empathetic and precise with what they recommended, finally have prescriptions submitted without suggestions of the same otc that were not working. Very grateful for this doctor.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 29, 2026

    The vet gave great advice and really relieved our worries.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Timeliness

    Reviewed Sept. 29, 2026

    This is a great service that you provide. The problem can be solved within minutes and save much time and money.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 28, 2026

    After a long day trying to get an answer finally got it fixed with Just Answer.. Thank you.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 28, 2026

    David was fantastic very patient and professional. I highly recommend him.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & Speed

    Reviewed Sept. 28, 2026

    My question was answered quickly and I was able to complete my filing.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 28, 2026

    He was a great help and walked me through step by step what I needed to do. He gave me all the information I needed to resolve my problems.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 28, 2026

    Randy was thorough in explaining how to go about troubleshooting my problem and guiding me through what might be wrong. He also gave his advice/opinion on whether this problem could potentially cause damage to the engine if not addressed. He helped me get back running and provided next steps to ensure a final solution. Wonderful help!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 28, 2026

    Dotti was kind, professional and provided great customer service. Actually enjoyed technical service with a live but 'lively' person!!!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 27, 2026

    My guy was super helpful and sent me all of the information I need to watch out for stuff I don’t recognize. He gets an A++.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 27, 2026

    Joe was so great explaining everything so well, step by step and we got it done!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 27, 2026

    I was very satisfied with the answers that I got and the help that I got it cleared up a lot of problems for me. Now I know where I stand and what I can do.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PriceRefunds & PayoutsBilling

    Reviewed Sept. 27, 2026

    Why was I charged 67.00$$$$. I did not allow this charge to take place and need immediate refund!!! Bc of this transaction now my bills are going to bounce and I’m going to be charged 36.00 with ever check that hits!!!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 27, 2026

    My conversation was very satisfying & helpful - thank You for Everything.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 27, 2026

    Very informative and knew what they were talking about.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 27, 2026

    Very quick response from from the tech and Dr. **. Gave me advice to help my dog till I can get her to a veterinary.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 27, 2026

    L Barnes was amazing. She asked questions about our fur baby and what was going on. She explained what was going on and what to give our fur baby and explained the situation to me and what to expect after we gave the medicine she said to get. Can’t thank her enough for all the help she gave us and comforted us at the same time. She put our minds at ease. She is awesome.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    TechPunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 27, 2026

    Not what I expected from my AI query but I was provided a link to Fidelity that connected me to this help provider late Saturday night. The whole process took about 25 minutes. I felt bad disturbing his night.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 26, 2026

    Great responses, professional and extremely patient with me. I’m one of those users that have just enough knowledge to get into trouble and therefore making trouble for others. Great experience!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 26, 2026

    Thanks for your quick response and help with my situation. It was awesome.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 26, 2026

    They were most helpful and at the end suggested I call Citi.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 26, 2026

    Technician was very knowledgeable and walked me through everything. Very patient with me.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Sept. 26, 2026

    Great response time. Accurate info. What an excellent resource in a pinch so that I understand the effects of taking steroids too often. Much appreciated.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 26, 2026

    Todd was perfect and directed me accordingly and very courteous.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 26, 2026

    Very easy to work with and solved my issue. I will use him again.

    Thanks for your vote!
    Staff

    Reviewed Sept. 26, 2026

    I have a bad experience with them. Prince never give me an answer for my dispute and the other lady just keep telling me that he will help me.

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Good morning, Alberto, and let me take this off your plate. I'm sorry you were left waiting for an answer to your dispute that never came, while being told help was on its way. Being passed along without a resolution is an exhausting way to spend your time.

    We've located your account, and we've refunded the $70 from JustAnswer and cancelled the membership, so nothing further will be billed.

    Please let me know if there is anything else at all that you need. Have a wonderful day.

    Best regards,
    Bella
    JustAnswer Customer Care

    BellaIS@justanswer or 800-808-0645

    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & Speed

    Reviewed Sept. 26, 2026

    Very efficient and thoughtful, and quick replies and right on target.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Transparency

    Reviewed Sept. 26, 2026

    I ordered a new 2027 Explorer with the Sirius radio option prepaid for 3 years. The satellite radio works in the new car but all vehicles are given 3 months. The mechanic informed that it would not show on my current satellite account with my other 2 satellite vehicles until I continued the option after the 3 year period was completed. The dealership never explained this and I was grateful for the mechanic’s explanation.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 26, 2026

    Justin was very professional and a caring person. He assisted me in all the ways possible.

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Customer ServicePricePunctuality & SpeedOnline & AppRefunds & Payouts

    Reviewed Sept. 26, 2026

    Was asked for my cc for an initial $1 charge to use the service. No mention of subscription or offer for membership. NO RECEIPT for my $1 or email to confirm access. Email was sent to inform me that the "expert" would be calling. Unfortunately he was no more an expert than I am and the conversation was a waste of both our time. A week later I discovered a $66 charge on my bank account for a membership I did NOT agree to. Quite ridiculous given the plethora of information available via AI (it was AI that ultimately gave me the answer I needed). I HAD NOT received any welcome email, receipt or other confirmation of the unauthorized membership. When attempting to contact them via their website their customer service is a BOT that ends the conversation as soon as you decline to pay for their service. I had to dispute the charge and membership through my bank. BEWARE!

    Thanks for your vote!
    JustAnswer
    Response from JustAnswer

    Hello Kristi,

    We're sorry the call didn't get you the answer you were after and that you ended up finding it elsewhere afterwards. Setting aside time for a conversation and coming away still needing the answer is a frustrating way for that to go.

    We've found your account, refunded the $66, and cancelled the membership, so nothing further will be billed. The refund will be back with you in 3 to 5 business days, and there's nothing else you need to send us or arrange with your bank.

    If your question is still open at all, we'd be glad to have another Expert take it on directly, at no cost and without restarting the membership.

    Best,
    Hazel
    JustAnswer Customer Care

    HazelJC@justanswer.com | 800-808-0645

    Verified purchase
    MaintenanceStaff

    Reviewed Sept. 25, 2026

    Charles was wonderful to work with figuring out how to fix needle threader. He is very very patient and very knowledgeable.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 25, 2026

    I can't express how pleased I was with my experience contacting Legalline. The information was exactly what I needed. After 2 years of seeking some direction with my matter, my prayers were finally answered.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 25, 2026

    Robert was very helpful and knowledgeable beings he can’t actually see what I had in front of me. Highly recommended.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 25, 2026

    Attorney was very thorough in asking question about occurrence. I still have to gather much detail. About the occurrence. I have a great deal of general info as to the occurrence.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 25, 2026

    Agatha was informative, patient, friendly and extremely helpful.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    MaintenanceStaff

    Reviewed Sept. 25, 2026

    I was extremely impressed with the support I received from the team. I thought I would have to get rid of my brother's treadmill because it stopped working, but with the Technician's assistance, it is working. I am so thankful!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 25, 2026

    Response was quick, but only served to confirm that a physical and not virtual technician is needed.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 25, 2026

    My problem—failed remote—was explained and the tech talked me through how to access my recordings via the box. I can now record/view/delete and I have time to order a remote replacement. Well done.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 25, 2026

    This was a pleasant surprise. At all stages I was reassured by a continuing professional experience. He explained things clearly, always courteously and I believe saved me time

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 25, 2026

    Jessica B has been amazing as she has advised, suggested and helped me navigate an employment issue for a friend. She is very articulate, smart and in tune with my questions and giving me good answers. I have paid to have document review and she was excellent and providing suggestions how to rewrite some of the information. She is great

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 25, 2026

    Great experience. The technician took control of the situation and put me at ease. Very patient with me and solved the problem. Great site. Very happy and THANK YOU 😊

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 25, 2026

    Poor color on old Mitsubishi TV. Lawrence went thru several steps with me, resulting in my poor color now is normal.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    CoverageStaff

    Reviewed Sept. 25, 2026

    Louie is FANTASTIC, he covered a lot of areas, and I know he will get me through this issue.

    Thanks for your vote!
    Loading more reviews...

    JustAnswer Company Information

    Social media:
    Company Name:
    JustAnswer
    Company Type:
    Private
    Year Founded:
    2003
    Address:
    440 N Barranca Ave #7508
    City:
    Covina
    State/Province:
    CA
    Postal Code:
    91723
    Country:
    United States
    Website:
    www.justanswer.com