
PublicRecords.us Reviews
Our editorial standards
- Our editorial team reviews and fact-checks all content before it’s published.
- We rely on expert input and trusted sources to verify our articles.
- All articles published must meet our editorial standards and independence policy.
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
+1 more
About PublicRecords.us
PublicRecords.us is a consumer website that charges a fee to access public records for any individual in the United States. The actual reports will vary based on the person and the state and county they live in, but can include publicly available information like property taxes, criminal records, court records, deeds or vehicle records.
Visit www.publicrecords.us- Easy-to-use interface
- Access records from any state
- Payment required upfront
PublicRecords.us Reviews
Filter by Rating
- (3,154)
- (346)
- (198)
- (82)
- (238)
Popular Mentions
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
Top reviews
- Top reviews
- Recent
- Oldest
- Most helpful
A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
Reviewed Sept. 19, 2026
Got what I needed quickly and easily. Technical support was concise and effective.
Reviewed Sept. 19, 2026
Public Records.us was easy to use and provided the information I was looking for quickly. Overall, a helpful and user-friendly experience. The chat option was great too.
Reviewed Sept. 18, 2026
Very fast, easy to communicate with, & fixed my problem quickly!
Reviewed Sept. 18, 2026
Perfect quick response. Friendly service. Knew what he was doing.
Reviewed Sept. 18, 2026
Easy-to-read reports. Customer support is very helpful as well.
Reviewed Sept. 18, 2026
Service provided was of great use. Very thorough. This was very helpful when I was selling my house.
Reviewed Sept. 18, 2026
This is a scam site. They'll offer you access to public records you can get anyway, and then start charging you $20 a month. Even when you tell them to stop, they won't.

Please contact us at support@publicrecords.us and put 'Refund' in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Sept. 18, 2026
I was charged the wrong amount but was able to chat with an agent. She got my refund back to me right away!

Reviewed Sept. 18, 2026
Beware of PublicRecords.us. This is a scam website. They enroll you in a subscription without your knowledge, which is a violation of California law. I have had no way to cancel the subscription or get additional information about the monthly charges. When I call the number on publicrecords.us or use the chat feature on the website, they try to get additional information about you.

Please contact us at support@publicrecords.us and put 'Refund' in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Sept. 18, 2026
Nancy took care of my problem quickly and efficiently.
Reviewed Sept. 18, 2026
I came here today because I was being charged $20 so I went into live chat, they explained the problem to me and also help close my account so I won't get charged no more. I was so happy. Thank you again.
Reviewed Sept. 18, 2026
My chat with the representative was very pleasant and helpful. My request was handled immediately and without any issues. I appreciate the kindness.
Reviewed Sept. 18, 2026
I was unaware of recurring charges and they were able to help me cancel my account and refund the $30 charge with no push back. Great service.
Reviewed Sept. 17, 2026
Timothy was amazing and a terrific help. Very appreciative of him!
Reviewed Sept. 17, 2026
Good service but the recurring payments is not very clear. However, when I saw the 2nd charge I was able to chat with Peter who immediately assisted with closing account and refunding the charge.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 17, 2026
Amanda did an excellent job at resolving my issue. Everything was done in a very efficient and timely manner. 10/10 job.
Reviewed Sept. 17, 2026
I had an issue about the reoccurring fees and I did a chat with a representative and they took care of it fairly quickly in a matter seconds, great job
Reviewed Sept. 17, 2026
Easy and pain-free communication and solution. Less than 5 minutes to resolution.
Reviewed Sept. 17, 2026
Customer service was prompt, unable to fix my problem
Reviewed Sept. 17, 2026
Great job in assisting me! Thank you for the great report!
Reviewed Sept. 17, 2026
I requested for a property report which is very good. Very detailed information for the property.
Reviewed Sept. 17, 2026
I needed to cancel this subscription and couldn't receive the link so I used assistance and it was able to be cancelled.
Reviewed Sept. 17, 2026
I didn’t realize it was a membership but it was easy to cancel. I am very happy with the results.
Reviewed Sept. 17, 2026
The chat person who helped me was very helpful and took care of my question immediately.
Reviewed Sept. 17, 2026
The customer service Jack was amazing! Quick to respond and address my concerns.
Reviewed Sept. 17, 2026
Wanted information on my property which I received all that I needed in one visit. Wasn’t aware it was a monthly subscription being billed monthly. Found a pending charge on my checking account. Contacted online chat. Told her my predicament and no questions asked was taken care of with a return funds to my bank. Great customer service as well as great product information on my property.
Reviewed Sept. 16, 2026
Had an issue with my account, was taken care of promptly.
Reviewed Sept. 16, 2026
Ryan was super helpful and efficient! I really appreciate all the help!
Reviewed Sept. 16, 2026
Wanted to cancel my subscription and it was no hassle at all.
Reviewed Sept. 16, 2026
I used the service to check on an online girl friend that was trying to take my money. I used the service and then cancelled the account with no fanfare. Would recommend them anytime.
Reviewed Sept. 16, 2026
Timothy was very helpful. After the site was dishonest.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 16, 2026
I chatted with Ashley, whom was able to resolve my requests within seconds. Giving this review is taking longer, though. Thank you very much for your time.
Reviewed Sept. 16, 2026
My inquiry was cancelled upon request via chat box. It was very direct and fast. Most computer communications such as mine take a long route to get to an reply and answer. Thank you for the chat app. It makes communications so quick easy.
Reviewed Sept. 16, 2026
Great customer service, Nancy was very helpful.
Reviewed Sept. 16, 2026
I was helped right away with no problems. I appreciate whoever helped me.
Reviewed Sept. 16, 2026
I got what I needed which was important. I didn’t realized I was paying $36 for the package, but it was worth it. If you don’t want monthly charges, make sure you close your account.
Reviewed Sept. 16, 2026
Had a recurring charge for several months every 12 business days. Support took care of canceling and refund my recurring charges right away that dated back several months.
Reviewed Sept. 16, 2026
I had an online chat session with Peter this evening, and the experience was an A+. I have virtually no wait time, and Peter was able to resolve my issues very quickly and professionally. I wish online chats with all companies were this easy!
Reviewed Sept. 16, 2026
Had an issue with billing and the agent helped me immediately with out hassle. Excellent service.
Reviewed Sept. 15, 2026
Forgot to disable monthly payments for almost a year and was able to get a refund for all months I didn't use the service!
Reviewed Sept. 15, 2026
I am greatly impressed with the speed and ease with the performance of the support team for assisting with my account.
Reviewed Sept. 15, 2026
I had problem with my search and was overcharged. They refunded me the money I was overcharged within seconds and it’s available within 3-5 business days.
Reviewed Sept. 15, 2026
She understood the customer's request and resolved it very quickly. I would recommend her to our friends and family.
Reviewed Sept. 15, 2026
Sarah in chat was very helpful. She located my account, credited my credit card and closed me account. This interaction was quick and efficient.
Reviewed Sept. 15, 2026
This was very helpful, I was able to find a moving violation against my husband that really wasn't his.
Reviewed Sept. 15, 2026
Chatted with Daniel, very fast transaction and Daniel was very helpful.
Reviewed Sept. 15, 2026
Rebecca in Customer Service was very helpful in assisting me in my inquiry. Thank you.
Reviewed Sept. 15, 2026
Great response and solved all my issues within 10 minutes.
Reviewed Sept. 15, 2026
I requested assistance to close my account and receive a refund for the pending transaction. It took a few minutes to resolve both requests.
Reviewed Sept. 15, 2026
Customer service, via chat feature, is wonderful & easy to use.
Reviewed Sept. 15, 2026
Nora was extremely helpful and assisted me very quickly. She resolved my issue in a professional and efficient manner, and I really appreciate her excellent customer service!
Reviewed Sept. 15, 2026
My experience was super easy, Peter I believe was his name was very helpful.
Reviewed Sept. 14, 2026
I used the service once and was charged monthly unbeknownst to me. I reached out and customer service was more than understanding, I wish all customer service was this good!
Reviewed Sept. 14, 2026
My requested was handled quickly and efficiently .. with no issues.
Reviewed Sept. 14, 2026
I did something accidentally, and your employee helped me out with this. Thank you very much for your help.
Reviewed Sept. 14, 2026
Good day. Thank you for your help with closing my account; it was done very quickly without any hassle. I appreciate that. Thank you again.
Reviewed Sept. 14, 2026
There was a misunderstanding regarding charges to my account while trying to access this platform. I reached out to customer service and Ryan was more than welcome to help me and resolve my issue in a timely manner.
Reviewed Sept. 14, 2026
Sarah was very knowledgeable of my issue and resolved it quickly and completely to my satisfaction. HI FIVE Sarah - 5*****
Reviewed Sept. 14, 2026
The response from customer service was excellent and very prompt.
Reviewed Sept. 14, 2026
I was able to resolve my problem within minutes. Services were quick and I was very satisfied with the outcome.
Reviewed Sept. 14, 2026
The site is somewhat misleading. Says free check, but ends up charging and I never did get access to what I was wanting. However it was easy to cancel.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 14, 2026
Service was prompt and efficient. I’m issue was resolved in just a few minutes.
Reviewed Sept. 13, 2026
Sharon was great. Super easy and simple. She was wonderful.
Reviewed Sept. 13, 2026
I had a billing problem. I used the live chat and received a refund within a few minutes! Very easy to work with customer service!
Reviewed Sept. 13, 2026
Fast and quick resolution. They responded quick and took care of issue with no difficulty.
Reviewed Sept. 13, 2026
I believe I understood the website clearly. I just wanted to pay the $1 for one report. There must have been a confusion because my bank was charged $36. The agent quickly refunded me and canceled my account. Very quick service and I'm very pleased. Thank you very much.
Reviewed Sept. 13, 2026
Customer Support helped me with an issue quickly and professionally. Thank you.
Reviewed Sept. 13, 2026
Maria was so helpful and very kind. Thank you for your kind help. She quick to respond and provided me with a satisfactory resolution.
Reviewed Sept. 13, 2026
I didn’t really understand how to use this, so I canceled my subscription. Other than that it seem to be good.
Reviewed Sept. 13, 2026
Unknown charge per month was incurred when I accessed this site. Be careful. Canceling via live chat was easy.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 13, 2026
I chose an initial offer of $1 only to gather terribly incorrect information AND when I called the number listed to report this I was told it will be a $36 charge. This is a scam. Don’t do it!

Please contact us at support@publicrecords.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Sept. 13, 2026
I chatted w/ Donna today to close my account and issue a refund. She was prompt. Very good customer service. Thank you!
Reviewed Sept. 13, 2026
I was not aware of the continuous changes and was confused when I saw a $30 on my card. The live chat feature was super helpful. They explained why I was charged and when I said I wanted my account closed so I didn’t keep getting charged and the $30 refunded they took care of it literally right away. Annoyed that I was not aware of the charges but super glad it was able to be taken care of so quickly.
Reviewed Sept. 13, 2026
This review is strictly for Virginia in Customer Service. I used live chat and she was great tracking down my request. I was frustrated and she hung in there. Great service.
Reviewed Sept. 13, 2026
I wasn’t aware that it was going to be a reccurring charge and thankfully the live agent was able to get everything resolved within minutes.
Reviewed Sept. 12, 2026
Kevin was very helpful in resolving the issue and situation was brought under control.
Reviewed Sept. 12, 2026
Frank was an amazing help. He solved my problem with ease. Thank you.
Reviewed Sept. 12, 2026
Very quick response and was able to solve my issue quickly.
Reviewed Sept. 12, 2026
Quick and helpful! The online chat took less than 5 minutes to help me and resolve my issue.
Reviewed Sept. 12, 2026
Took care of my concerns and good customer service.
Reviewed Sept. 12, 2026
I needed assistance and the response was super fast as well as efficient in taking care of my issue.
Reviewed Sept. 12, 2026
Anthony was super helpful when I had a question and he was able to resolve my request.
Reviewed Sept. 12, 2026
I think it's pretty sneaky to hide the fact that this is going to bill you monthly. I think it's a practice that should be outlawed. Thankfully they say refunded my account, (5-7 days, so we'll see). Samuel was very helpful in refunding and closing my account which is the only reason I'm filling out this survey.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 12, 2026
Customer service was prompt and courteous. Were a great help with the issue I was having. Thank you!
Reviewed Sept. 12, 2026
Quick and easy fix. Thank you fixing my situation so easily.
Reviewed Sept. 11, 2026
Frank was very helpful and was able to get my issue resolved quickly.
Reviewed Sept. 11, 2026
I was just helped by live chat with Frank. He answered promptly, and fixed my issue instantly. He did an exceptional job.
Reviewed Sept. 11, 2026
Super fast and easy! This review is taking 5 times as long as the actual business I did with the support.
Reviewed Sept. 11, 2026
I was charged for a service for which I did not sign up. Customer service agent, Raymond, helped get me a refund and closed my account. This was done in a timely manner.
Reviewed Sept. 11, 2026
This was a helpful site for me to get information on my deceased father. I appreciated the rep who helped me close out my account once I got everything I needed.
Reviewed Sept. 11, 2026
Customer service was fast to respond and handled the situation impeccably.
Reviewed Sept. 11, 2026
I had great service on an issue that I have been trying to resolve for a number of months!
Reviewed Sept. 11, 2026
The chatbot was great and useful! Very fast and streamlined in answering my question.
Reviewed Sept. 11, 2026
I purchased land records for a project I was working on and received what I needed immediately. Then I reached out to customer service with a billing issue and they remedied it perfectly and quickly
Reviewed Sept. 11, 2026
PublicRecords.us was very helpful and very easy!! I would recommend it to anyone!
Reviewed Sept. 11, 2026
Great and extremely fast! Agent was able to fix my issue. It was fast and easy.
Reviewed Sept. 11, 2026
Had a charge I was not expecting as I had closed my account and my agent was able to refund my account and made sure I wasn’t charged again.

Reviewed Sept. 11, 2026
I got signed up for a recurring fee twice a month without realizing it. I only wanted a one time record statement and somehow got charged twice a month.

If you would like to close your account, you can message us at support@publicrecords.us. You can also call us at 1-888-700-8184, or use our LiveChat feature on the website to speak to our support team at any time. We are here to help 24/7. The Support Team
Reviewed Sept. 11, 2026
Did not give me anything usable and signed me up for a 30 dollar a month subscrition service that I didn't know about and ran my card. Very frustrating waste of money.

If you would like to close your account, you can message us at support@publicrecords.us. You can also call us at 1-888-700-8184, or use our LiveChat feature on the website to speak to our support team at any time. We are here to help 24/7.
The Support Team
Reviewed Sept. 11, 2026
I texted Mary ASAP because I wanted to see someone's profile but then I realized that person was lying so I ended the payments.
Reviewed Sept. 11, 2026
Debra was a great help. My issue was solved quickly and she provided a confirmation number.
Reviewed Sept. 10, 2026
I had to go back and request a refund after my account closed, Daniel assisted me with no issues.
Reviewed Sept. 10, 2026
I received a quick response to my request and it was handled almost immediately. Much appreciated.
Reviewed Sept. 10, 2026
Mary was delightful to work with. She handled my issue quickly and efficiently.
Reviewed Sept. 10, 2026
Great and prompt help from Anthony in the chat. I am very pleased.
Reviewed Sept. 10, 2026
Canceled my report payments just by asking, I believe it was AI, in the chat window. Was quick and easy. No issues.
Reviewed Sept. 10, 2026
Very easy and comprehensive instructions, fast response time and very helpful.
Reviewed Sept. 10, 2026
Ryan was excellent, he promptly understood my issue and response was very quick. He solved my problem. So I am very much satisfied
Reviewed Sept. 10, 2026
Great customer service! The report was thorough and I was able to work with an agent when I had an issue.
Reviewed Sept. 10, 2026
Clear question offered. Quick clear response made. Action taken...Good job!
Reviewed Sept. 10, 2026
My concerns were quickly and easily taken care of. The associate I dealt with was thorough and very helpful.
Reviewed Sept. 10, 2026
Happy with the ease that all was taken care of for me in fast timeline.
Reviewed Sept. 10, 2026
I got the details of the information I was looking for easily. When I wanted to close the account they were very helpful.
Reviewed Sept. 10, 2026
Excellent service. Prompt and professional. I received all of the information that I needed for a complete review. The report was thorough and informative. Opening and then closing the account could not have been easier. Thank-you!
Reviewed Sept. 10, 2026
I contacted Customer Support to cancel my account, and Rebecca was so helpful. She took care of everything promptly, and also issued me a refund on the payment. Thank you so much.
Reviewed Sept. 10, 2026
Customer service was prompt and helpful in locating my account and offering a refund.
Reviewed Sept. 10, 2026
I asked for a report about a month ago, I received it for a price I did not understand, but whatever, my bad I guess. I just got billed again, not knowing I now have an open account with monthly fees. How, I don't know. I chatted with Nora and she was able to close my account, and even refund my latest payment. Honestly, I did not expect that, but it helps to restore my faith in good people. Thank you Nora!!
Reviewed Sept. 10, 2026
Got everything I needed and my account was closed in quick time. Please do not give my contact information to third parties.
Reviewed Sept. 10, 2026
Fast and easy! Ashley helped me resolve my problem.
Reviewed Sept. 9, 2026
Incredibly fast service with Scott. Located my account and closed it with no problems.
Reviewed Sept. 9, 2026
I needed to inactivate my account, and it was done pronto. Previously, I was notified that it was still active.
Reviewed Sept. 9, 2026
Very helpful and very quick response time. Very happy with the outcome of the interaction.
Reviewed Sept. 9, 2026
Timothy was very prompt and efficient. I just do not like having to pay to get your own info.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 9, 2026
Very fast, accurate and professional. I was so surprised with every details I had found out and regretted not doing before.
Reviewed Sept. 9, 2026
Very pleased with Franks help today! I could not figure it out by myself.
Linda
Reviewed Sept. 9, 2026
Very helpful, got my issues solved efficiently and effortlessly.
Reviewed Sept. 9, 2026
Live chat agent, David was timely in responding and completed my request quickly. I am very satisfied with this service.
Reviewed Sept. 9, 2026
Excellent and timely service via the chat window. I was charged in error multiple times, the assistant corrected the issue immediately.
Reviewed Sept. 9, 2026
Donna was a great help with quick responses. Thank you.
Reviewed Sept. 9, 2026
Katherine was great! She was quick and helped me immensely.
Reviewed Sept. 9, 2026
They told me they were going to charge my $1 and they ended up charging me $36 just to get the account. Then I was going to have to pay an extra $7 just to get the record I wanted. 10/10 Would not recommend if you’re just trying to get one thing.

Please contact us at support@publicrecords.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Sept. 8, 2026
Live chat was very quick and easy. Hopefully, the account will be closed and will not charge future payments. Thank you.
Reviewed Sept. 8, 2026
The person who assisted me did a great job figuring out the issue and corrected the billing.
Reviewed Sept. 8, 2026
Awesome service! Immediately addressed my issue. Very useful product and easy to use.
Reviewed Sept. 8, 2026
Great response time and handling a system glitch. They were able to work with me instantly and handle the issue at hand!
Reviewed Sept. 8, 2026
I am usually very diligent in doing online research. Alas, I do not recall seeing a banner disclosing this was NOT a goverment website. I authorized a $1.00 charge and my credit card alert popped up for a $36.00 charge. I have initiated a complaint with FTC and will dispute the charge as soon as it posts.

If you would like to close your account, you can message us at support@publicrecords.us. You can also call us at 1-888-700-8184, or use our LiveChat feature on the website to speak to our support team at any time. We are here to help 24/7 and we will immediately refund your order.
The Support Team.
Reviewed Sept. 8, 2026
I'd needed to look up some family records, and didn't realize it was a subscription (vs paying for one-time records). When I saw the charge come through, I attempted to close via the website, but I wasn't getting a link sent to my email as indicated. I used the Live Chat, and Amy took care of closing the account for me and providing a confirmation number in under five minutes.
Reviewed Sept. 8, 2026
Initially I was upset because I only went on this once but I was charged a recurring fee. The support team was very quick and did not hesitate to provide a refund to this package I never authorized. Very helpful!
Reviewed Sept. 8, 2026
Amy in customer support staff was very helpful. I “accidentally” signed up for some package that cost $30 a month. She helped me make sure my account was closed so that I would no longer be charged. Overall, as a site, I think you are a scam.
Reviewed Sept. 8, 2026
Helen was able to take care of my problem to my complete satisfaction, very happy!
Reviewed Sept. 8, 2026
Nancy was very kind and helpful! She helped me close my account and gave me a refund!
Reviewed Sept. 8, 2026
This website changes a subscription monthly. When I complained because it was not clear, they helped immediately.
Reviewed Sept. 8, 2026
When canceling the account, it was very easy. I will use you next time if I need to. No problem whatsoever. Thanks.
Reviewed Sept. 7, 2026
The company worked with me on a reimbursement claim, and I appreciate that very much.
Reviewed Sept. 7, 2026
This was the second time I fell for the $1.00 report… Unfortunately I had forgotten the scenario. You see you can get 1 report for $1.00. You agree and go through many many pages before you can enter your card and at that time, you realize you are being charged more than $30.00…. You are being asked if you want a download, then if you want it by email or from the website, then if you want it as PDF… then you discover a PDF will cost you an extra $7.00. So now, we are at almost $40.00 for 1 report advertised for $1.00.
Granted, I should read all the details but the flow is so cumbersome that you just want to be done with it. They ask you for download from email or from website.. but they do both no matter your response. They ask you if you want a text but there is no option to say no.. so you have to enter your phone number to move on. I would say it is bad design. But this has not changed in years. And their customer service seems to be used to complaints because it took me only 5 minutes to obtain the refund. So kudos to the customer support and really really bad review for the service. If you absolutely need information, go to the DMV web site or a local office.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 7, 2026
The chat feature helped me cancel my subscription in less than a minute!
Reviewed Sept. 7, 2026
Stephenie was very helpful when we reached out with questions.
Reviewed Sept. 7, 2026
Excellent, efficient, and quick resolution to a payment error. Much appreciated.
Reviewed Sept. 7, 2026
I had a question about my account and Donna helped me in the live chat. She was very quick to fix the situation for me.
Reviewed Sept. 7, 2026
I chatted with Stephen about recurring charges. He helped me shut down my account and fix the issues. He took the time to work through the entire problem, he listened, and he was very patient. I appreciated everything he did to help me!
PublicRecords.us Company Information
- Company Name:
- PublicRecords.us
- Website:
- www.publicrecords.us