
PublicRecordsData.us Reviews
A company’s ratings are a time-based and verification-based weighted average numerical calculation of the ratings submitted by consumers in the most recent 24-month period.
Our editorial standards
- Our editorial team reviews and fact-checks all content before it’s published.
- We rely on expert input and trusted sources to verify our articles.
- All articles published must meet our editorial standards and independence policy.
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
+2 more
About PublicRecordsData.us
Public Records Data offers aggregated public records that are sourced from multiple organizations. These records can include contact info, property records, criminal histories and court filings. It organizes and standardizes records into an easy-to-read format but does not guarantee the accuracy of the records.
Visit www.publicrecordsdata.us- Easy to find public records
- Makes public records easier to read
- Available nationwide
- Customer service can help you find records
- Charges for records that would be free otherwise
- Does not guarantee the accuracy of data
PublicRecordsData.us Reviews
Filter by Rating
- (2,826)
- (291)
- (147)
- (58)
- (97)
Popular Mentions
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
Top reviews
- Top reviews
- Recent
- Oldest
- Most helpful
A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
Reviewed July 16, 2026
First time using this site. Was quite happy to be able to look my info up and receive accurate information. Was also happy with the customer service I received from the chat live with the concerns I had.
Reviewed July 16, 2026
Amazing customer experience, so helpful and fast. I was blown away at how quick they solved my issue. I was able to get my refund in no time and they were so accommodating in helping me fix my issue.
Reviewed July 16, 2026
Great customer service they were extremely helpful in taking care of my subscription I appreciate that so much. I will be sure to let people know how great the customer service is thank you. Have a great day.
Reviewed July 16, 2026
Outstanding customer service from start to finish. This was easily the most responsive support team I've ever worked with. I logged in, reached out for assistance, and they responded almost immediately with exactly the help I needed. They were professional, knowledgeable, and made the entire process quick and hassle-free. It's rare to find a company that values its customers this much and follows through with such fast, effective support. Excellently done—I couldn't be happier with the experience and would highly recommend them.
Reviewed July 16, 2026
Very professional and helpful. I needed assistance with an issue and a lady, named Debra, was very kind and helpful. She was quick and knowledgeable, which was super appreciated! Thank you so much!! I would definitely recommend to any family or friend in the future!
Reviewed July 16, 2026
Stephanie is No. 1 - Live Chat is Friendly, Fast, Efficient and a real person! She was great today!!! I went on live chat because I had some questions about my account. I thought it was AI as she was so fast and efficient! I asked if she was a person!!! Stephanie was very polite as well. Top marks for her! - CCK
Reviewed July 16, 2026
Kimberly, thank you for helping me get refunded as I didn’t know it would charge me more than $1.00 for the report I was looking for and I got charged $31.00 instead!
Reviewed July 16, 2026
Great Service and easy to use!! Used this to access info on my home address. If you want to see how your property lines run between you and your neighbors you can use this website to do this. You do have to pay a small fee but make sure you read the print or you will signup for a monthly charge. But was easy to get this canceled and refunded.
Reviewed July 16, 2026
I was charged for a report unexpectedly to my dismay. Contacted the company and they quickly corrected the issue. Very pleased. If I need to locate public files in the future, I will use PublicRecordsData.US.
Reviewed July 16, 2026
Customer service was good to remove the charge but their process for purchasing a records search is misleading and deceptive. I was fine with and charged a $7 fee but then received an additional $31 charge that I was never asked to confirm and no receipt was provided confirming a service. It was only after researching myself the next morning that I find this is a normal practice for this company. It was easy to remove via customer service but should be more clear and have both verification of payment/subscription as well as provide a receipt.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 16, 2026
I somehow was roped into a subscription, so I feel a little deceived somewhere along the way. Be careful when requesting records. But the chat assistant was quick and efficient in helping me cancel. So, the thumbs up is for the assistant, NOT the business.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 16, 2026
Website was very informative with all the information I could find. They all different type of searches you can accomplish i.e. People, Property, addresses etc, etc. Even the cancellation process was easy. Thank you Nancy 😊
Reviewed July 16, 2026
I was very pleased with the speed of service. My request was taken care of with no problem. Service was timely and accurate. I expected to have to spend a lot of time and money getting this information, but it was just the opposite. Quick, easy, and inexpensive. Thank you.
Reviewed July 15, 2026
Agent was greatly helpful in assisting my question and help resolve my issue. Fantastic job! The agent was able to understand my issue and help resolve it in seconds. Impressive. I want to cancel my account and get a refund for my charges.
Reviewed July 15, 2026
Answered my questions and addressed the issue immediately. Assisted with answering additional questions and waited until I tried the troubleshooting techniques that were provided. I did not want a monthly subscription and she closed the account and also ensured a refund was issued.
Reviewed July 15, 2026
Really helpful, straightforward. And quick to resolve. I was stressed out, and they fixed so fast. They closed my account and refunded me the extra charge. It was what I expect for customer service everywhere.
Reviewed July 15, 2026
Great job helping me and to the point, didn’t waste time. They assisted me and didn’t ask further questions.
Reviewed July 15, 2026
The 1 star is not for the customer service, it's for the misleading and hidden costs with their service. The customer service agent deserves 5 stars. Andy I believe his name was helped me cancel my subscription and get a refund
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team

Reviewed July 15, 2026
Stay away. They kept billing my credit card long after I used them.
Please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 15, 2026
Website listed false advertisement regarding pricing. They charged me 30 dollars more than listed. Don't waste your time. Customer service was able to refund me quickly. But I was not able to receive the information purchased.
If you haven't received your refund yet, please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 15, 2026
I had a great experience with Ronald from Customer Support. He was professional, patient, and took the time to help me stop unwanted payments quickly and efficiently. He clearly explained the process, answered all of my questions, and made sure everything was taken care of before ending the call. I really appreciated his excellent customer service and willingness to help. Thank you, Ronald, for making the process so easy!
Reviewed July 15, 2026
I signed up for a 7-day trial for $1.00. My credit card was billed for $31.00 that I did not authorize or was not clear in the offer. I contacted customer service via chat. The charge was reversed. While I am not happy that the 7-day trial for $1.00 was misleading, I am pleased that customer service immediately reversed the charge. I was unable to locate the information I was seeking through PublicRecordsData.us.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 15, 2026
The chat agent was extremely helpful to me. However, the online registration process is misleading with costs and what you pay for. As you move throughout the process, the visitor realizes the system is requiring more money for the type report they really need. Upfront costs and deliverables should be more transparent.
Please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 15, 2026
I went looking for a single, simple report and ended up with a monthly subscription that couldn't be canceled without chatting with customer service. Don't use this unless you absolutely can't get to the courthouse yourself.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 15, 2026
The service provided exactly what I asked for and more. The customer service was outstanding. They were patient as I learned the system and answered all of my questions and assisted my requests. I highly recommend.
Reviewed July 15, 2026
I purchased reports that I requested. I was accidentally charged the next month on a recurring charge and sent a request via chat to customer service and it was amended immediately. Prompt service which is refreshing!
Reviewed July 15, 2026
Daniel was prompt in understanding the problem and resolved quickly. He understood the one time charge and recurring charge and did the quick action.
Reviewed July 15, 2026
Very great website with great background information. Very extensive records. Highly recommend! This website will definitely get you a very detailed background check. All reports can either be downloaded or emailed to you. This really helped me a lot with selecting employees that are trustworthy.
Reviewed July 15, 2026
I was conveniently able to talk to support about a transaction I didn’t want to occur and they reassured me that I will have a refund and the confirmation number was given. This is a good and fast responding support. Thank you for the support service.
Reviewed July 14, 2026
Debra was a great help today, quickly offering support and a nice human dialogue. It can be intimidating to interact with a large entity like this, so the human touch that was provided definitely helped to gain trust in this part of the system.
Reviewed July 14, 2026
My issue was resolved quickly and efficiently. I was very pleased with my service 10/10. The service rep anticipated my needs and took care of my needs.
Reviewed July 14, 2026
Quick response, clear and to the point. Helped my problem! Glad they had a solution for me and provided confirmation details. This review says to write a longer explanation but I have none other than that it was all great. K cool thanks
Reviewed July 14, 2026
I had a great experience with customer service and they were most helpful in cancelling my account and refunding me the $30 that I was charged. I received the information that I was needing by accessing this website as well!
Reviewed July 14, 2026
Mary was very helpful in getting what I needed. I used this service for creating a permit proposal and once completed no longer required a membership. Mary was able to help me in under two minutes for which I am very grateful!
Reviewed July 14, 2026
Quick and helpful. They got back to me promptly and solved my issue without much fuss. I wish more customer services were like this where I could talk to a real person and get a situation handled. Thank you Timothy
Reviewed July 14, 2026
Very helpful. Easy to use. Recommend if you are looking for an easy to use format for searching property information. The files are given with multiple ways to receive them. They are priced just right. This website saved me a trip downtown.
Reviewed July 14, 2026
I went to the website using a link sent to me by Public Records. I had a billing question and was able to get it easily resolved with the help of online chat. I gave my email address and was able to have the agent, Tim, pull up my info right away. The agent assisted me in cancelling a reoccurring charge and followed up with an email to confirm billing was stopped and gave a confirmation number.
Reviewed July 14, 2026
Not pleased with the fact that I was invoiced 3 statements with one total amount. Then, when checking my card, there was an entirely different amount. When I see the actual refunds on my account I will be happy. However in the future, if I was your business, I would not charge people more than was agreed to. Thank you.
If you haven't received your refund yet, please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 14, 2026
I needed support with canceling my membership and getting a receipt. My support representative was quick to respond to my live chat and resolve my questions and requests within minutes. The receipt was emailed to me without issues, the account was canceled so there were no further charges, and they even issued a refund of the most recent charge. Thank you!
Reviewed July 14, 2026
The online chat person was very helpful. She was able to refund the amount that was in dispute. However, I am also dismayed that I was ever charged the $31.00 because I only originally agreed to a $7.00 charge and nothing further.
If you haven't received your refund yet, please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 14, 2026
Ruth has great customer service skills and helped me very quickly with my billing issues. She was able to look up my account fast and correct the mistake. I'm satisfied.
Reviewed July 14, 2026
Support agent was very professional. Resolved my issue quickly.
Reviewed July 14, 2026
I was surprised to see a $30.00 charge on my account. I went on the website chat and ask for my account to be discontinued and a refund, and you said you have refunded my visa, and discontinued the account. Thank you.
Reviewed July 14, 2026
Understanding the request asked and was very prompt with response. Customer service couldn't have been any better doing the task at hand.
Reviewed July 14, 2026
Virginia at PublicRecordsData.us was so fantastic in our chat! She was so quick to resolve my issues. I was confused about the charges and didn’t understand. She immediately reversed the charges and closed my account. She was so pleasant and helpful and professional! I highly recommend her and this company! I was blown away! I've never had an issue resolved this quickly!!!
Reviewed July 14, 2026
I had an issue with my account therefore I went and tried to live chat and to my surprise there was no wait. I believe I actually got a real person and not a robot. Who asks you a zillion questions over and over again to get to the heart of your matter. She is very professional, well trained, very polite, and quickly solve my problem to my satisfaction. Good job.
Reviewed July 14, 2026
Prompt service and a prompt return on a property report. I used them for access to some information on a property and received it quickly. Followed up with customer service with some concerns and that was addressed immediately. Overall a fair business and would use again if needed.
Reviewed July 14, 2026
The service was misleading because I thought I was paying $1 for a record search when I was charged $31. I was able to access the records that I needed but like I said, I didn't know I was being charged for a different service or a subscription. But I spoke to an agent named Scott, and he was able to fix it for me and reimburse my money.
Reviewed July 13, 2026
The Customer Service Rep was prompt, polite and efficient in resolving my issue. I don’t typically have this level of high level service from other organizations, so I am extremely happy with this experience!
Reviewed July 13, 2026
I was charged $31 for a report package that I didn't want. I was just needing a report of any accident that I had in last 5 years, for insurance purposes. My issue was quickly resolved. Excellent customer service. Awaiting my refund.
Reviewed July 13, 2026
The chat was very helpful, and they were able to assist me quickly and easily in refunding my account and closing my account. I appreciate the good customer service.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 13, 2026
Had an issue and the agent was very informative, helpful, and very quick at responding which made handling my matter much easier and less time consuming. Having to contact support can be something dreadful that most people don’t want to do but dealing with this online support did not make me feel that way.
Reviewed July 13, 2026
It was helpful but the payments and one time payment left room for misunderstanding and I was charged more than I thought but the live chat was helpful. In terms of history of car and having everything laid out.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 13, 2026
Helen was quick and able to close out my concern with no issues! I was charged for a month maintain of Public Records and she closed out my account in less than 5 minutes. Greatly appreciate the fast service over the chat that you typically don’t get!
Reviewed July 13, 2026
I just chatted with a very kind representative. I must say that I had a very positive experience with my inquiry. My questions were answered promptly and with a positive result! Thank you for your excellent customer service!
Reviewed July 13, 2026
Excellent service from customer support. Prompt and clear communication. The interactions were efficient and very professional. I was very impressed with the customer service and the prompt response and the professional nature of the interaction.
Reviewed July 13, 2026
Website very deceiving. Stating a search will be $1.00 and charging $31 is very low down. The customer service only states the service is cancelled however evades the question of the me being charged more than what was requested. Will never use this service again. Shame on you!
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 13, 2026
I asked her to close my account and she did it promptly, no questions asked. I don't understand why you all charge for what use to be a free service almost 10 yrs ago! Hopefully, we will learn from this.
Reviewed July 13, 2026
Ryan was very responsive and helpful. He helped me close my account, since I only needed to get one report, and didn't want to be charged further. By the way, I think that I should still be able to download that report even if my account is closed... I DID pay for it!
Reviewed July 12, 2026
Thank you for the reminder about my account. I meant to handle this much sooner. I can see the value in this service if I were getting documents or checking people more frequently. If I know of someone getting into that line of work, I’ll be sure to let them know about you. Russel with customer support was extremely helpful and handled the matter immediately. I expected a long drawn out process. I am very appreciative of him and am thereby filling out a survey that I don’t normally do.
Reviewed July 12, 2026
This could have been a long and complicated phone call, or a struggle to form an email address. Or being handed off from one to another. But instead this was efficient, logical and allowed me to get right to my issue. Then you executed the transaction.
Reviewed July 12, 2026
I was skeptical about using the live chat based off other experiences I’ve had but they responded within seconds. There was an unauthorized charge from them and they not only stopped future charges they also refunded what was charged.
Reviewed July 12, 2026
Well I began contacting your support very frustrated and angry. But after discussing my concern/complaint with Paul he made EVERYTHING all better. Calmed me down and was extremely kind and helpful.
Reviewed July 12, 2026
Yes, I had Miss **. She was very kind of and explained to me. I was charge twice. It was just a one time research I and she assisted me in closing the account and providing me a refund for the second. Thank you so much Helen. Thank you for all that you do.
Reviewed July 12, 2026
There was a mistake of charges. Not understanding how that happen but I was refunded and everything was good. Short but quick. However it was not polite. Just took care of the problem. I was satisfied with the outcome.
Reviewed July 12, 2026
Paul was quick to help. I was charged $31 for a report when I only saw a $1 cost before downloading report. He quickly resolved the issue and explained where the hidden charge was for and got me the refund for something I did not sign up for.
Reviewed July 11, 2026
I had some customer support (refund and account closure) requests that were taken care of thoroughly and promptly by Russel. The chat option was easy and effective. I am very impressed by the customer support team!
Reviewed July 11, 2026
Fantastic customer service! They immediately went above and beyond to take care of my problem. They got the money back I thought I was going to lose.
Reviewed July 11, 2026
I was unaware that I was still being charged so I did a live chat with David and he was able to refund me my last $30 and close the account so I will no longer be charged. It was super easy and it was great.
Reviewed July 11, 2026
After being accidentally charged $60, I was able to get a refund very quickly. I also found exactly the information I needed through this service and appreciated the PDF option. I also have heard students may get free Public Records access, although I'm not certain if that includes this site, but it would definitely be worth looking into.
Reviewed July 11, 2026
I went into the chat with a person named Russell. He was professional, prompt and attended to my issue quickly. He was pleasant to converse with and I walked away with a positive experience with your company.
Reviewed July 10, 2026
I had an excellent experience with the customer service team. They responded quickly, understood my concern, and provided clear instructions to help me resolve the issue. The entire process was smooth and efficient, and I truly appreciated how helpful and professional the team was. Thanks to their support, my issue was completely resolved. I am very satisfied with the service and would definitely recommend this team to others.
Reviewed July 10, 2026
Stephanie did a great job helping me with my account today. It was easy and she quickly resolved my problem. I will definitely use their system in the future and recommend them to my friends and family.
Reviewed July 10, 2026
Frank **
Reviewed July 10, 2026
Agent was helpful and was able to answer my questions as well as resolve my problem quickly. This was appreciated very much. They made it easy. I wish more on-line customer service agents were as helpful.
Reviewed July 10, 2026
Service was timely and questions were answered in an orderly manner. Services were received at the time of request and I was able to cancel to make sure that I don't get charged for future months. However, I wish there was a better way that explained what each of the charges were for.
Reviewed July 10, 2026
Customer service was very responsive via the Chat feature, provided detailed information and resolved my issue quickly. Ryan obviously understands how to provide great customer service and support via chat.
Reviewed July 10, 2026
Information was easy and quick to obtain. Customer service easy access and swift to reply. Only negative I would say is the auto renewal and charge is a bit deceptive. We thought it was 1 time charge. It auto renewed and charged another 30 a month later.
Reviewed July 10, 2026
I requested one record search, which I received within minutes. My report contained everything needed and then some. Later I requested my account and card info be deleted, which was in mere seconds. Thanks for the expeditious responses.
Reviewed July 10, 2026
Thank you so much. Amazing service and great people!! Susan was super helpful and assisted me with my issues I was having today! Very quick response time and super professional! Got my report very quick and she assisted me in my confusion!
Reviewed July 10, 2026
The chat assistant was very prompt and helpful. I’m frustrated that I thought I was going to be charged $1 for my request, which turned out to be $7, but that was fine and reasonable. Then I was charged $31 that I clearly didn’t see or understand I would be charged when ordering my report. A confirmation of the total charges and an “accept” option would have been helpful, before I was actually charged.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 10, 2026
Amy was great make it fast and easy to resolve my issue. I was charged and the charges were returned. The information provided was not related to my search at all. Thank you for the customer service. I truly appreciate it. Not an easy job.
Reviewed July 10, 2026
Excellent site to get quick information about a property. It does cost $31 plus a report cost but if you need it quickly or need more detailed info it is available and fast. Customer service is good also!
Reviewed July 10, 2026
Extremely well search website, highly recommended. I found exactly what I need. Fee is not expensive and very helpful support on their website. I would highly recommend for anyone who wants to check their tenants, buyers, sellers, etc. We cannot trust nowadays
Reviewed July 10, 2026
Search is limited, unable to find anything I was looking for! Billed me $31 dollars when they claim to charge $1! Then they charged an additional $7 on top of that. SCAM! I will never use this service again and I have already cancelled the service.
Please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 9, 2026
I was definitely NOT happy about the initial charge as it was quoted as much less. Then I find out you had me in for a monthly charge of $30 per month. This made me really angry. Thankfully your online assistant made it easy to cancel. Still not happy about that really expensive initial charge I thought was only about $17.00 but was wayyyy more.
If you haven't received your refund yet, please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 9, 2026
Anthony joined the chat quickly and was professional. Anthony was quick to answer my request and was very polite. He did everything I needed to close my account quickly and professionally. There is no need for me to add anything else because he did what was required.
Reviewed July 9, 2026
I somehow signed up for a monthly subscription by accident, so I contacted customer support. I chatted with Robert who was very helpful and closed my account. He was able to resolve my issue and notified me that my account was closed and no further charges.
Reviewed July 9, 2026
I accidentally signed up for a monthly charge. When I first set up the search I thought it was a one-time charge for the year and that I would get a notification before I was charged for the next year. This was a little misleading, that's why I am giving 4 stars. Once I noticed the charge for this month I immediately closed the account and requested a refund. This was provided promptly without issue.
Reviewed July 9, 2026
I got overcharged 31 dollars when it said it would be 1 dollar. Customer service was great. The lady was great on helping me out and I’m getting a refund. Didn’t have any problems. Thanks to her. Overall great page, just need to be a little more clear on things.
Reviewed July 9, 2026
Website is great and customer service is amazing! I misread how it worked and didn't realize that it was a subscription. Customer service easily helped me get everything sorted out when I needed it. The website was perfect for what I needed it for was was super painless to use. Thanks for all your help!
Reviewed July 9, 2026
This website worked for exactly what I needed it for. It cost money, which is whatever, but the issue I encountered is that it tried to charge me again a month later. It's a subscription, not a one-time fee. The customer service is phenomenal - I was able to use the chatbot and get my account cancelled, but there was no way to do it myself through the website, which is absurd. The search feature is awesome, but the platform around it was made to charge you and it's not very clear how to stop it from doing so beyond. The website is not at all user friendly or intuitive. It's scammy in the way it keeps charging you. Make sure you know what you're signing up for.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 9, 2026
"I recently used this site thinking I was paying a one-time fee of $1 for a report, but I was surprised to see a charge of $31 on my statement immediately after. It seems the site defaults you into a recurring subscription without clear notification. However, I will say that their customer service was responsive. When I reached out, they were able to process a refund for the overcharge without much hassle. While I appreciate them making it right, I recommend that others be very careful and check the fine print for recurring subscriptions before entering your payment information."
Reviewed July 9, 2026
First of all, I'd like to say that when I first went to Publicrecordsdata.us looking for a report on my own home, to get information that I was unable to find anywhere else, I selected options on the form that stated I did not want to upgrade to a paid account, and I did not want to pay for a hard copy version, I only wanted an email version of my report. So it was a surprise to me when I was charged $31.00 the following day. I was even more surprised today when I got a notification from my bank saying that a charge for $30.00 was declined today from PublicRecordsData.us.
I would just have to say to anyone looking for specific records, be careful about unclear dealings from websites when you're looking for personal information. The information I received was what I expected. The charges to my card were not. That being said, I logged into the Live Chat! feature and spoke with Ryan, who was very quick and very helpful. It only took a few seconds of my time to get the account cancelled. So I guess the experience wasn't all bad.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 9, 2026
I had a wonderul experience and highly recommend. A++. I was able to find what I was looking for in location an long lost relative. I would definitely recommend it for anyone looking to research information.
Reviewed July 9, 2026
Worked quickly and understood my situation and took care of it. The representative was polite and made sure to take care of the concerns I had when contacted and took care of it with no problems. I was not notified of the $30 fee and asked if it could be refund and they refunded this without any hesitation or fight to make sure I was taken care of.
Reviewed July 9, 2026
Helen was quick and great. Answered all my questions. Took than less than 5 mins to get my issue resolved. Helen communicated effectively and clearly. Just be careful of the random $30 charges for just accessing your public record.
Reviewed July 9, 2026
I needed a copy of my property report. I paid 7.00 for it and received it quickly. The 2 days later an additional 20.00 charge? I research live chat, closed the account and was refunded the 20.00. Chat was super helpful.
Reviewed July 9, 2026
Needed to cancel my monthly payments, they helped me cancel fast and got reimbursed. Helped ease my mind knowing I didn’t have to fuss and search through the whole website to find how to cancel. Customer service is great.
Reviewed July 9, 2026
Great customer service online. They were quick to respond. Took care of my billing issue right away no questions asked.
Reviewed July 9, 2026
Super quick and easy. Helped me immediately. 10/10 Paul's customer service is excellent. He deserves a raise. He helped me cancel my account immediately. And was kind enough to issue me a refund. Very grateful for that.
Reviewed July 9, 2026
Thomas in costumer support was super helpful with the questions I had. Lovely team they have in getting things sorted out quickly. I have never dealt with a more efficient website in a long while. Would recommend for people who has questions about others or even see what they have on themselves.
Reviewed July 9, 2026
Support solved my issue almost immediately. Happy!
Reviewed July 8, 2026
Prompt service regarding a refund to my subscription. I didn’t realize I had a subscription. Satisfied with assistance. Thank you.
Reviewed July 8, 2026
George did amazing on it. Fast response. Was able to remove my card info and refund me the unwanted charge be I was charged twice after a month of not using this service. I thought it was a one time charge.
Reviewed July 8, 2026
My rep was very helpful! They were considerate! It was the easiest chat I’ve had in a while. Thank you for that. They used great communication skills. They were sweet. The information from the records was helpful as well.
Reviewed July 8, 2026
Excellent customer service! I was helped greatly, and immediately. Was very efficient. Very satisfied. I was unhappy that it charged me almost $30.00 when it said it would only charge me $1.00 and the one that helped me gave me my money back just like that. No questions asked, it was great. Thank you.
Reviewed July 8, 2026
I found the sign-up process for a single record to be unclear. I was surprised to discover a monthly charge after expecting to pay only once for public records access. I did not receive clear receipts or an explanation for the charges, only a recurring bill on my credit card. This experience left a bad impression of the platform, and I would not use it again.
Please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 8, 2026
Timothy from customer support was very efficient and fast. I needed to close my account and he delivered fast. He verified my identity, asked me how he could assist me. Then he executed my request. He provided a phone number in case I need help in the future.
Reviewed July 8, 2026
I have to applaud and give thanks to the awesome customer support representative. I had an issue with my account and did not realize it would be a recurring charge. Ashley (I believe is her name) was very helpful, talked me through what my issue was and how I caused it, but nonetheless, walked me through my options and ultimately helped me make my final decision. Very grateful for the awesome customer service!
Reviewed July 8, 2026
Debra was able to help me get my account closed and refund me the charge associated as when I signed up, I believed that it was going to be a 1 time charge. The introductory offer was also for $5 and not $30, but Debra was able to help me get the additional charge refunded.
Reviewed July 8, 2026
Great! I’m not sure if all names were tied to the allotted record wanted, but most of the time it did show. It was a bit confusing with the alignment/ display (with the matching of felonies or misdemeanors with specific dates). Customer service was impressive and did exactly what I needed done.
Reviewed July 8, 2026
Ashley was very helpful, and quick! She resolved my issue in seconds!! Fantastic service!! I had been charged money to my account and didn't know why, she sorted it out so quickly, I was expecting a long drawn out process but it was over in a matter of minutes!
Reviewed July 8, 2026
Was happy with the service I received. Was not happy at first due to be in charge $31 for the services when not signed up for just one dollar. I’m glad I called and got this taken care of before I would charge more. I use this only one time to check on a used vehicle. I no longer want to keep my account active. Please answer as soon as possible. Thank you.
Reviewed July 8, 2026
Sweet and simple and to the point! Great customer service. Anthony was able to assist me within a matter of minutes. He was quick to respond which I feel like most online chat assistants lack. I am really appreciative of the service.
Reviewed July 8, 2026
Thought I was getting one record but was signed up for monthly subscription with a $30 fee. Website was not clear that I was being signed up for a subscription with monthly charges. Website was hard to navigate. Contacted customer service & they canceled account upon request.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecordsdata.us at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 8, 2026
After repeated charges for unknown records, online support help figure out where the charges were from and how I ended up signed up for ongoing records and payments. They helped cancel the request and charges, all within minutes!!!
Reviewed July 7, 2026
Outstanding! Very quick and easy! Thank you Kimberly.
Reviewed July 7, 2026
The agent Kevin helped me in a professional and timely manner, which took care of my request without trouble. Pleasant experience through a customer care professional when I misunderstood the usage and charge. I was refunded my charge and without hesitation.

Reviewed July 7, 2026
I was trying to locate public records and was led to believe that the charge was $7.00 when in fact they charged $31.00 PLUS the $7!
Please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 7, 2026
Help, fast and got it done in less than a minute. The service was efficient. The customer service representative was very polite and professional. I would definitely recommend this service to family and friends. I got all the information that I needed.
Reviewed July 7, 2026
On a couple of purchases and interactions with PublicRecordsData.us, I've been very satisfied with the property reports; one for a problematic neighboring rental property and another report for my own property. I have also been extremely pleased with customer support, most recently with support from Alexander in Chat.
Reviewed July 7, 2026
I really appreciate the excellent customer service I received. From the moment I reached out, the team was professional, responsive, and genuinely committed to helping me. They listened to my concerns, answered my questions, and worked quickly to resolve everything without giving me the runaround. That level of service says a lot about a company. It's refreshing to deal with people who value their customers' time and make the process smooth and stress-free. I truly appreciate how quickly my concerns were addressed, and the positive experience left a great impression on me. Thank you for going above and beyond—I definitely value great customer service, and this team delivered.
Reviewed July 7, 2026
I'd give then NO stars if the app allowed it. I was "SLAMMED" for $40 in charges after agreeing to one $7 charge. Additionally the records were HORRIBLY out of date only showing a couple of traffic tickets dating back to 30 years ago. There were no other current records which are easily accessible on the REAL "publicrecords" website that this one is designed to mimic. Do not use this company.
Please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 7, 2026
I had a great experience using this service. The process was quick, straightforward, and easy to navigate. They provided all of the information I requested in a timely manner, and everything was accurate and clearly presented. I also appreciated how responsive their customer service team was—they answered my questions promptly and were professional, courteous, and helpful throughout the process. Overall, it was a smooth experience, and I would definitely recommend this service to anyone looking for reliable information and excellent customer support.
Reviewed July 7, 2026
The website and the support rep was very helpful. I found the information I needed and was not overcharged. I only needed one piece of information and I get and move on. The rep helped me solve a billing problem that I had in a timely and efficient manner.
Reviewed July 7, 2026
Very helpful and timely. Quick response and knowledgeable. Great experience. Was able to chat with a live person immediately. After the problem was solved the representative asked if I was happy with the result and asked if I needed further assistance.
Reviewed July 7, 2026
I did use this once but won't need it so when I received a letter stating who will charge my account I just needed to know if I had canceled, Samantha was very helpful telling me I had canceled! Great person you have there.
Reviewed July 7, 2026
I didn't get the info I wanted, which was my driver license number. I was charged more than I thought it was costing me, the payment options aren't clear. I was charged for services I didn't want. This was a waste of time and money.
Please contact us at support@publicrecordsdata.us and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 7, 2026
Excellent customer service. Charles was very helpful. He is great at his job. He took care of my concerns immediately. I would recommend his services to all my family and friends. He handled my situation with the utmost concern.
Reviewed July 7, 2026
Great help - the company itself is not great. Don't appreciate the extra charges that were added on without my agreement. This is as detailed as I am going to get. Blah blah blah don't charge extra.
Reviewed July 6, 2026
The assistance team was extremely helpful answering all of my questions and helping assist me with all of my questions. They walked me through all of the concerns that I had and completed everything I needed attended to.
Reviewed July 6, 2026
I was able to connect to a chat quickly and simply, and Kimberly was very responsive and able to help me. I had a question about billing and she was able to accommodate my request for a change and refund.
Reviewed July 6, 2026
It was a straight forward process. Just provide the information they require, and you receive what you're asking for in minutes. I got tax information, area info, registries, and property history. Their live chat customer support was great too, very fast responses.
Reviewed July 6, 2026
I did a chat with Mary to close my account. She did an excellent job and it was very quick and efficient. Everything was handled much faster than expected. Thank you very much for your quick service. I would definitely use this type of communication again without hesitation.
Reviewed July 6, 2026
After having an issue with the payment as they state, $1.00 initial payment and $30.00 starting on a different date they charged my card $31.00 total. After contacting them, they were very professional in refunding my money and understanding the dilemma.
Reviewed July 6, 2026
Susan was an amazing help when I requested to cancel my subscription. No pushy sales tactics, just cooperation. Means a lot in a day and age where the word “no” is taken lightly. The service prior was great too when I was using the site. It is as advertised and very helpful.
Reviewed July 6, 2026
Great service! Easy to use and the live chat feature was stellar. I really appreciated the customer support.
Reviewed July 6, 2026
The service was great, and I got exactly what I needed. When I no longer needed the service, it was hassle-free closing my account. I was able to get the square foot for a small outbuilding on a property I own but don’t live at. The ownership data was especially useful. Great Service!!
Reviewed July 6, 2026
Paul was very pleasant and assisted me in closing my account in a timely manner. No other issues were noted, and no additional charges will be applied. Thank you for the assist. I have nothing else to report.
Reviewed July 6, 2026
That was the fastest and easiest customer service experience I have had, second to Beretta. Needed to figure out how to stop recurring charges, and the customer service team had me taken care of in a matter of 2 minutes into using the chat feature. Which is absolutely phenomenal response.
Reviewed July 5, 2026
Carol made the entire process simple, quick, and stress-free. I noticed a charge on my bank account that I didn’t recognize and was worried it might be fraudulent. She took the time to explain exactly where the charge came from, answered all of my questions clearly, and helped me resolve the issue in less than five minutes. There was no wait time, and she was patient, professional, and knowledgeable throughout the call. I really appreciate how easy she made everything and the excellent customer service she provided. Thank you again for your help!
Reviewed July 5, 2026
They assisted me promptly and gave me a refund without question. I explain my dilemma and there was no back and forth conversation. It was a no stress interaction. The customer service team is amazing.
Reviewed July 5, 2026
Maria who helped me was world class! Quick to the point and very informational. She helped make sure I’d have no reoccurring charges or that any would accrue over time. I got the information I needed and now do not have to worry about paying for anything superfluous and that is unnecessary and not needed!
Reviewed July 5, 2026
i needed to check a property that were were considering renting. This site was perfect... Easy to use and navigate, informative with a very easy to understand report and the chat was fast and effective. Thank you for your help.
Reviewed July 5, 2026
Great support. Quick efficient and easy to complete my request. It only took 2 mins!
Reviewed July 5, 2026
Easy to use site. Accurate information. Quick links. Also easy to cancel if you wish to do so and the payment are lower. It only takes a few minutes out of your day to find the information you are looking for and then you have the information you need.
Reviewed July 5, 2026
Excellent customer service, they went above and beyond my expectations. And were able to answer all of my questions. The customer service representative deserves a 5 star review. Makes the service better than I initially thought it was.
Reviewed July 5, 2026
Customer service rep helped to credit unintended charges for June and July 2026 charges for $40. He is very friendly and resolved my issues and closed the account as requested. I would recommend PublicRecordsData.us to anyone who is looking for this service.
Reviewed July 5, 2026
Excellent work!! Thank you Sarah for helping me out promptly. Appreciate you a lot!
PublicRecordsData.us Company Information
- Company Name:
- PublicRecordsData.us
- Website:
- www.publicrecordsdata.us