
CourtRec.com Reviews
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
+1 more
About CourtRec.com
CourtRec.com provides a nationwide search engine for court documents. Users can use the site to find courthouse records, district court cases, sex offenders in your area, misdemeanors, traffic offenses and more.
Visit www.courtrec.comCourtRec.com Reviews
Filter by Rating
- (466)
- (40)
- (19)
- (9)
- (29)
Popular Mentions
- 4,972,959 reviews on ConsumerAffairs are verified.
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
Top reviews
- Top reviews
- Recent
- Oldest
- Most helpful
A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.
- 4,972,959 reviews on ConsumerAffairs are verified.
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
Reviewed Sept. 24, 2026
I used the site to look up my prev court records and dates for them. Was very useful for me. This site is not a Gov records vault to print off copies as if they came from the Gov. I noticed that this site was charging my credit card reoccurring charges, I contacted them about it and they promptly issues a refund. Very happy with the CS dept, I spoke with Pamela Via Chat.
Thanks for subscribing.
You have successfully subscribed to our newsletter! Enjoy reading our tips and recommendations.
Reviewed Sept. 22, 2026
I had an issue with courtrec.com account after discovering that I apparently had two accounts, which resulted in my account being closed. I was initially very dissatisfied with how the situation was handled and believed it had already been resolved earlier this year. Thankfully, I recently spoke with someone through the chat support who was able to confirm that account is now officially closed and also issued me a refund. I appreciate the assistance in finally getting this resolved. Thank you Peter! Excellent customer service!!!!
Reviewed July 12, 2026
I misunderstood the charges for use of your site and my account was charged $31 when I thought it was just $1. I reached out to Ryan thru your chat and he understood and closed the reoccurring charges and account that I didn't know I was signing up for. He refunded the charges which I am extremely thankful for since that created my bank account to overdraft. Thank you very much.
Reviewed July 11, 2026
The rep over the phone and in chat all 5 for their service! Stephanie was prompted and quick to help with my issue, and try to understand my concern, due to my total loss of the cost. At the beginning of the system it states the $1 charge and submit. I clicked on the to Review charges before doing so it does not show the cost to final submit. The wording to delegate through the prompts need some different wording...
Reviewed July 7, 2026
I used your service 18 months ago to search for records on one person. Today, almost by accident, I was on my credit card website when a monthly charge of $20 appeared from Courtrec.com. It was only then that I realized I was being charged for a service I wasn’t using. I contacted you via the chat on your website and connected with Peter. At first I assumed he was an AI bot, but after I asked, he replied he was human. I tend to believe what people tell me, so I accepted his response. When I requested refunds for the $20 charges I had unknowingly paid for 17 months, Peter was able to post 8 of them. He then said he’d elevated it to the finance dept that would attempt to refund the remaining 11 payments. He also asked for my mailing address in case they weren’t able to finish the refunds and would then mail me a check. I greatly appreciated his help in this situation.
Reviewed Oct. 5, 2026
The site is hard to understand and hard to use. It put me on recurring charges. I am happy that the charge was refunded.
Reviewed Oct. 4, 2026
Sharon thank you so much for helping me out with my $24.00 refund. When I signed up it said trial $1.00 . But I very pleased to know you stand behind your refund policy. Again Thank You.
Judy E
Reviewed Oct. 3, 2026
Resolved problem of ongoing charges and issues full refund.
Reviewed Oct. 2, 2026
This review is for the customer service provider. The person who helped me was very clear with the explanation which is much appreciated.
Reviewed Oct. 2, 2026
Great job and getting to the point and not trying to upsell me on anything!
Reviewed Oct. 2, 2026
Sandra was very polite and quick to solve the problem.
Reviewed Oct. 1, 2026
Scott was great! Cancelled my subscription immediately. Thank you for the fast response.
Reviewed Oct. 1, 2026
I wanted to cancel my reoccurring payment so I initiated a chat. After providing my info and informing what I wanted. I immediately received a reply stating it had closed and no further payments would be processed.
Reviewed Sept. 30, 2026
I appreciate how efficient and quickly I was assisted. My solution was solved within a few minutes.
Reviewed Sept. 29, 2026
Support specialist answered and acknowledged all asked questions and resolved my issue promptly.
Reviewed Sept. 28, 2026
Able to cancel my subscription easily. Direct to the point of solving my issue.
Reviewed Sept. 28, 2026
Thanks for helping me get the account closed and the refund!
Reviewed Sept. 28, 2026
I logged on to close my account. The System was fast and easy to understand. They make it easy to see the things you're looking for.
Reviewed Sept. 28, 2026
The info was not all correct when I searched. I found it very valve and not what I was looking for.

Please contact us at support@courtrec.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Sept. 27, 2026
Nicole answered my question promptly, so that was good. But, I'd like you to know that you provided me with false information in the cost of court records. Your website said that it would cost $1.00 but I was charged $36! I am very unhappy being deceived.
Chris

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@courtrec.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team

Reviewed Sept. 27, 2026
Added a $36 charge I never authorized and immediately started bombarding me with vague emails. Definitely avoid.

Please contact us at support@courtrec.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Sept. 26, 2026
Cancel of my payment from Courtec and they closed the account.
Reviewed Sept. 25, 2026
The agent answered quickly. Understood my needs, took care of it. Was polite and efficient. Thank you.
Reviewed Sept. 25, 2026
Nice service to try out and the chat customer service helps when needed.
Reviewed Sept. 25, 2026
I went on to look at information about 1 person/1 report. It kept asking if I wanted to pay $x for this, $y for something else, I kept replying no. Finally got to the completion to create the report. Captured the information to cancel and cancelled right away after viewing the report info (which truly wasn't exceptionally helpful for what I was curious about). I went to the site to cancel, and did a chat. Fortunately Virginia was able to help me not pay more than the $1. Thank you very much.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@courtrec.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 24, 2026
Closed and canceled my account, and Sharon was professional and did it quickly.
Reviewed Sept. 24, 2026
I didn't know that I had signed up at some point for a recurring $20 charge. I called in August and spoke with someone who said they would cancel the charge and refund me $20 for that month. On 9/3, I was charged again $20. I did the online chat with someone today who took care of the problem. They were very helpful, but again I was not aware I had signed up for recurrent charges so I can't give a positive review to CourtRec.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@courtrec.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 22, 2026
I was assisted in a very short time, and my issue was resolved.
Reviewed Sept. 22, 2026
Since I was charged 30$ for a bogus fee this lovely AI bot or human swiftly got me my refund here. So thank you Nicole.
Reviewed Sept. 22, 2026
Excellent, prompt and polite service via the Live Chat option.
Reviewed Sept. 20, 2026
Timothy was very helpful for a billing issue I had and stayed on the chat until it was fully resolved.
Reviewed Sept. 19, 2026
I'm on a fixed income. I became aware of a reoccurring charge from CourtRec.com. I thought it was a court fee for parking tickets. However, I investigated to find it was not a parking ticket. I chatted with customer service, and the agent was pleasant and so helpful. I was refunded for unused service. Thank you.
Reviewed Sept. 19, 2026
Don’t love my experience with CourtRec but the support staff is top notch. Very quick resolution of my concerns and friendly service.
Reviewed Sept. 17, 2026
Easy to use. Full access to what I was looking for for $35 + a $7 PDF download. Not bad! Reliable information was tested.
Reviewed Sept. 17, 2026
Assisted my need perfectly and in a timely manner. I am very pleased with how the matter was addressed.
Reviewed Sept. 17, 2026
George did a great job assisting me today. He was very prompt and efficient. Thank you!
Reviewed Sept. 17, 2026
We began using CourtRec services several months ago. It was very helpful during that time. It was necessary to contact customer support and Robert was very helpful and able to handle my request in a timely manner. Would highly recommend.
Reviewed Sept. 16, 2026
The agent that assisted me was very helpful. The website however was very deceiving. I ordered a report that said it was $1 and got charged $36.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@courtrec.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Sept. 15, 2026
Very quick and understanding response and resolution to my issue. Very pleased with the outcome.
Reviewed Sept. 15, 2026
My rating is for CourtRec.com. Customer Support was great and handled my complaint without issue. I was told a reimbursement would be given; although, this feels like a scam. You quote one price then turn around and charge 4x the amount listed. Then proceed to continue charging the following day. I'm sure that's why you are happy to reimburse. Probably counting on the many people that won't catch the charges or just not take the time to report or request refund.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@courtrec.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
CourtRec.com Company Information
- Company Name:
- CourtRec.com
- Website:
- www.courtrec.com