PropertyRecs.com Reviews
A company’s ratings are a time-based and verification-based weighted average numerical calculation of the ratings submitted by consumers in the most recent 24-month period.
Our editorial standards
- Our editorial team reviews and fact-checks all content before it’s published.
- We rely on expert input and trusted sources to verify our articles.
- All articles published must meet our editorial standards and independence policy.
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
+1 more
About PropertyRecs.com
PropertyRecs is a database that offers detailed information on dwellings and properties. If you’re in the market to buy or sell a house or piece of property, you can search PropertyRecs for information like property tax trends, title records, sales history and more.
Visit www.propertyrecs.com- One-stop database for various types of property reports
- Info can be pulled from other sources
PropertyRecs.com Reviews
Filter by Rating
- (750)
- (81)
- (37)
- (21)
- (57)
Popular Mentions
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
Top reviews
- Top reviews
- Recent
- Oldest
- Most helpful
A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
Reviewed Sept. 13, 2026
I did not really understand what I was signing up for here but I did get a report and I was happy I could close my account and not receive any more charges. The process to close the account was quick and easy.
Reviewed Sept. 13, 2026
Daniel was very helpful and fast while resolving the issue I was experiencing.
Reviewed Sept. 13, 2026
Excellent assistance with my help cancelling the monthly bank draft.
Reviewed Sept. 12, 2026
Very helpful in resolving my issue. It took less than 10 minutes.
Reviewed Sept. 12, 2026
He helped me quickly with what I needed and everything was easy!
Reviewed Sept. 12, 2026
Although I didn’t require a large volume of Public Record searches what I did require was handled extremely well and with a high degree of accuracy.
Reviewed Sept. 11, 2026
Was able to get the needed information. It was quick and easy. Very kind people to work with. The answers to my questions were found quickly. Many thanks to all of you!
Reviewed Sept. 11, 2026
Had a charge on my account. I did not know what it was for and Paul helped me fix that.
Reviewed Sept. 10, 2026
Very good services, it was quick and easy to get response on my request.
Reviewed Sept. 10, 2026
Called in with a problem and it was taken care of immediately.
Reviewed Sept. 9, 2026
I was finished using the service and found the cancellation process easy and painless. Very quick with the assistance. Nicholas was extremely helpful. 5 stars.
Reviewed Sept. 9, 2026
Response to my question regarding my account was handled efficiently with little wait time.
Reviewed Sept. 8, 2026
Once I realized I was being charged ongoing, I jumped onto a live chat and the AI assistant helped to resolve quickly. While I won’t get my money back, he was very helpful.
Reviewed Sept. 7, 2026
We've had two interactions with PropertyRecs.com, and both were positive. The first was a one-time request for property records, which opened our account. The second was to resolve a second billing, which we disputed. PropertyRecs understood, closed our account, and immediately issued a refund. As I told the agent in the online chat, I couldn't have asked for better service.
Reviewed Sept. 7, 2026
Katherine was very nice and very helpful and helped me very quickly.
Reviewed Sept. 6, 2026
Excellent service using virtual Assistance. Issue resolved in less than 3 minutes.
Reviewed Sept. 3, 2026
I made a mistake on the package and this team helped me correct it and filed a refund of the amount I paid. That's awesome and unexpected. Great service.
Reviewed Sept. 3, 2026
I had originally wanted a report of our property. When we received the charge of $36.00 I realized that this might be a reoccurring charge and contacted the site and started an online chat with Anthony. He quickly cancelled our account per our request and was very helpful. Thank you.
Reviewed Sept. 2, 2026
Very informative, helpful, would recommend to anyone, helped me find my property lines.
Reviewed Sept. 1, 2026
I had thought I had paid for a single search and discovered I was charged $36. Customer service credited this amount to me and closed my account as I did not need any further searches.
Reviewed Aug. 31, 2026
I got great customer service here! Thank you again customer service on site!
Reviewed Aug. 31, 2026
Thanks for the help with refund and cancel account issues.
Reviewed Aug. 31, 2026
I had an unexpected charge show up on my bank account and I was able to have assistance to have the charges refunded.
Reviewed Aug. 30, 2026
Double checked for me. Great interaction and help was needed.
Reviewed Aug. 29, 2026
Great response. No questions asked. Made my day. Keep up the good work. I was just paying my property tax bill. Thanks again.
Reviewed Aug. 28, 2026
Quickly refunded the same-day charge and canceled account.
Reviewed Aug. 28, 2026
They were fantastic about giving refund when I had mistakenly clicked on a subscription. I appreciate good service when I get it and Charles was great. I really didn't expect much help and was pleasantly surprised.
Reviewed Aug. 28, 2026
Had an issue. Was resolved instantly via chat. Great customer service.
Reviewed Aug. 28, 2026
Chat service was great. They provided a response within a few minutes which was totally acceptable.
Reviewed Aug. 27, 2026
Timothy did an amazing job helping me with my issue today. He was able to resolve my problem in less than 5 minutes. I am very happy with the service I received today.
Reviewed Aug. 27, 2026
She helped me cancel my account and stop getting charged.
Reviewed Aug. 27, 2026
Stephanie in customer support was very helpful and resolved my issue with cancelling my subscription and refunding the fee. The process was quick and easy.
Reviewed Aug. 27, 2026
Forgot about a subscription for almost a year and they worked with me to refund some of my charges. They were very helpful and easy to deal with.
Reviewed Aug. 27, 2026
I was mistakenly billed for a charge I didn’t order. I contacted customer service who did a great job fixing the issue and resolved the matter quickly. I appreciated the hassle free remedy. Thank you.
Reviewed Aug. 26, 2026
Had an issue with account and tech resolved the issue quickly and professionally.

Reviewed Aug. 25, 2026
Records weren’t current and deed didn’t reflect authenticity of certified deed obtained from the Los Angeles County Recorder; individual was omitted on PropRecs file, and another was erroneously added. And it’s very easy to overlook that a $35 monthly charge recurring if one doesn’t cancel after the initial search most consumers are only interested in obtaining. I found it wasn’t any better than doing a general search on the internet that is wrought with errors. I would give it zero stars as far as I’m concerned. Curiosity cost me $36.
Please contact us at support@propertyrecs.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Aug. 25, 2026
Cancelling a subscription. Kevin was quick and fast and understood the assignment.
Reviewed Aug. 24, 2026
The customer services reps on my chat today were excellent. They accomplished exactly what I needed. However, the web site when I signed up for what I thought was a single report was quite unclear that I was signing up for a subscription. That should be clearly identified for others who might be in the same situation that I was in.
Reviewed Aug. 24, 2026
The agent was very helpful and quickly resolved my problem.
Reviewed Aug. 23, 2026
Your online support is excellent. I dealt the Maria?. She was great. However, I was not aware of an additional $35 charge. When I got the report it stated $7. That I did not appreciate. However your online support (Maria) was great.
Reviewed Aug. 21, 2026
I had a wonderful experience with Helen in Customer Support. She was very friendly, professional, and quick to help me with my account. She clearly explained the charge I had questions about and immediately helped me close my account when I requested it, even providing a confirmation number for my records. The entire process was simple and stress-free. I really appreciated how kind and efficient Helen was. Excellent customer service. Thank you, Helen!
Reviewed Aug. 20, 2026
Raymond was very helpful and courteous and took care of my issue quickly and respectfully. We need more people like Raymond handling customer service!
Reviewed Aug. 20, 2026
Had a charge issue, Peter was awesome in the chat line, thank you
Reviewed Aug. 19, 2026
Peter was excellent in helping me. Great service!!
Reviewed Aug. 19, 2026
Well great help. The Best because I knew nothing about charges. In fact never heard of the place and I'm disabled and every penny counts and she understood that I knew nothing about the charges. Took the time to figure it out. She's a Blessing.
Reviewed Aug. 19, 2026
My initial inquiry with you folks regarded a property in the town of Manzanita, Oregon. What I thought would be about a $20 charge turned out being much closer to 40 with add-on charges not clearly explained in my opinion. So, I decided to close the account and I spoke with someone in customer service named Steven who did a fantastic job. Overall, I would say my experience and rating of you is low because you do an unclear job of explaining what the charges will be and beyond that the chargers seem very high for the information provided.
Please contact us at support@propertyrecs.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Aug. 18, 2026
The chat assist was most helpful and that was excellent, but the need for it was not. Having unexpectedly subscribed; I was able to easily cancel the subscription. The report I requested was what I’d hoped for but the costs quoted was misleading, so what I was ultimately charged was more than expected and it was not clear that I was subscribing and subject to future charges.
Reviewed Aug. 18, 2026
I was helped promptly. Thanks Samuel. It was very nice and professional.
Reviewed Aug. 17, 2026
Had good experience with Pamela over chat to close my account.
Reviewed Aug. 17, 2026
I appreciate your attention and help, thank you. You guys were quick and to the point.
Reviewed Aug. 16, 2026
Customer service was great. Solved my issue quickly.
Reviewed Aug. 15, 2026
Looking for information on my property was easy. This was all I required and it was easy to cancel further billing. Some of the information was dubious, however, the site did warn that all information may not be correct.
Reviewed Aug. 14, 2026
I didn't need the service any longer and the support team helped me right away. Very helpful!
Reviewed Aug. 13, 2026
Great, efficient customer service. Very helpful. Thank you.
Reviewed Aug. 13, 2026
The support was very helpful and prompt. The support person was also very pleasant.
Reviewed Aug. 12, 2026
Thank you for helping me close out this account so I will not be charged anymore. This was so easy and makes me happy. Needed only 1 report and it was easy to do and now I know it is easy to cancel. Thanks.
Reviewed Aug. 12, 2026
I was helped and my issues resolved, the person on the live chat resolved my issue.
Reviewed Aug. 12, 2026
Donna made the closing of my account super simple. Taking me longer to leave this review. Thank you again, Donna you were AWESOME!
Reviewed Aug. 11, 2026
I asked to unsubscribe and it was handled immediately. Great customer service!
Reviewed Aug. 11, 2026
Excellent access to records....I did find what I was looking for easily.
Reviewed Aug. 11, 2026
This service is great. Customer service was spot on, quick, and efficient. Would definitely use again and recommend to others.
Reviewed Aug. 11, 2026
I contacted live chat to close my account, it took less than 1 minute.
Reviewed Aug. 11, 2026
I appreciate Timothy being very helpful and quick to take care of what I needed. Thank you, Timothy! I felt much better after his assistance.
Reviewed Aug. 10, 2026
The service worked as expected. I was not aware the purchase was a subscription. I did have to contact the site and request cancellation and refund. But I did receive the information I was researching regarding a property we were looking to purchase.
Reviewed Aug. 10, 2026
Great website to get a comprehensive property record.
Reviewed Aug. 10, 2026
Had a dispute on credit card bill. Kevin took care of it promptly. Will check my credit card statement in 3-5 days and make sure the disputed amount is removed as promised.
Reviewed Aug. 10, 2026
My chat experience was very easy and helpful. Thank you.
Reviewed Aug. 10, 2026
I contacted Customer Support and Jerry was very good with helping me close my account. Jerry was very polite and really quick with the needed remedy.
Reviewed Aug. 10, 2026
I was on the hunt for information on the history of my home purchased within the past 4 years. At the time, I didn't realize I had activated a monthly subscription package. The information which is available with this package is accurate, prompt and easy to access. I chatted with Amanda in Customer Service and she was extremely helpful. Karla **
Reviewed Aug. 9, 2026
I needed to cancel a subscription and I was able to take care of it within a few minutes. I was grateful that it was handled so quickly. There were 4 separate transactions on my debit card so I figured it was a recurring charge. Hopefully this was the last charge.
Reviewed Aug. 7, 2026
I was accidentally charged by this site. When I try to reach out to report the issue and request for a full refund, Ruth was handled really quick and professional. The issue was resolved immediately and I'm expecting my refund in the next 3-5 business. Not every business can handle it promptly and efficient as you, I appreciate it.
Reviewed Aug. 7, 2026
A question about billing was answered promptly, and action was taken quickly. Very good customer service was provided. Access to knowledgeable service providers was easy to obtain. A clear and detailed explanation was given.
Reviewed Aug. 7, 2026
The customer service representative did an excellent job in addressing my needs and completed my request in timely manner. I requested that my account be canceled and issue me a refund. The customer service address my request and was very professional and excuted my request very quickly.
Reviewed Aug. 6, 2026
I did not realize I signed up to reoccurring charges for this inquiry. That could have been better explained in the beginning. The live chat helped correct the issue immediately and sent the confirmation number.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@propertyrecs.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Aug. 6, 2026
“The response was quick and accurate, and it understood exactly what I was asking.”
Reviewed Aug. 6, 2026
Stephen provided excellent customer service from start to finish. I reached out with a question, and he took the time to understand the issue, explain everything clearly, and resolve it quickly. The entire process was smooth, professional, and efficient. It’s always refreshing to work with someone who is knowledgeable, responsive, and genuinely focused on helping. I really appreciate the great experience and wouldn’t hesitate to recommend Stephen to anyone who needs assistance.
Reviewed Aug. 6, 2026
Thomas at customer support was very helpful in helping me to cancel this service when I no longer needed it. He canceled it right away! I signed up for what I thought was a one-time report, but then I found out it was a subscription, which I did not want. Thomas canceled it for me.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@propertyrecs.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team

Reviewed Aug. 5, 2026
Report was very thorough and accurate. However, as I was ordering the report, it was not very clear to me how much I would be charged or that it would be a recurring charge. I only expected a one time charge' However, and most important, was that when I contacted your support team, the help was immediate, polite, qualified and completely satisfactory.
Reviewed Aug. 5, 2026
Wonderful customer service. Would recommend to anyone, service is detailed and informative. Professional and courteous. Great info to have! I appreciate the time and effort going into all of the gathered information.
Reviewed Aug. 5, 2026
Same as all the others giving 1*. $20 recurring charge on my CC. No clear consent given to the charges. No notifications when the charges would post (even my utilities tell me when my bills are about to post). They like to fly under the radar with their hidden charges. Very deceptive. I called at 10pm and asked for a refund. The live agent said 7 days for refund of $80. I will hound them to the ends of the earth over this. Believe me.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@propertyrecs.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Aug. 5, 2026
Easy and simple to use, customer service was great. Would recommend to friends and family. The customer service was fast and efficient.
Reviewed Aug. 4, 2026
Would rate it less if I could. Advertised $1 and then charges your credit card $30 with no disclosures. Avoid as this is a scam site that leaves the burden on you to try to get a refund.
Please contact us at support@propertyrecs.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Aug. 4, 2026
Nancy was very fast and efficient to resolve a problem regarding a billing issue. I was expecting things to be more complicated than they were.

Reviewed Aug. 4, 2026
I logged on to the website and first it was $1 then it was $7 and then I checked my account and it was 30 something dollars that they tried to take out of my bank account. This is a scam. Do not do it.
Please contact us at support@propertyrecs.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Aug. 4, 2026
After noticing that my bank account was getting charged $30 per month since June of 2025, with no reports sent to me until I asked in July of 2026. I spoke to Pamela and she did a great job of closing my account immediately. The customer service was 5 stars, the business integrity is 1 star, so that averages out to 2 right? If I receive back pay of $360, the amount I paid per month the service wasn't used, I will gladly change my review to 4 stars.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@propertyrecs.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Aug. 3, 2026
The website is easy to navigate and when I no longer needed the service, it was easy to close my account and it took less than 5 minutes. If anyone is in need of a fast and simple way of accessing property records, I would definitely recommend this website.
Reviewed Aug. 3, 2026
Great customer service. Watch your credit card bill. I was charged twice in a month's time I canceled my subscription. Customer service rep was very understanding. I’ll have to see if next month I’m charged again since I cancelled. Copied the conversation.
Reviewed Aug. 3, 2026
Got the information I needed. Certainly I could have traced it down myself, but this one-stop shop was very helpful. When advised in other reviews that I may have created a subscription I went straight to the chat help and was able to confirm closing of my account. Jim in Maryland
Reviewed Aug. 2, 2026
I just realized your co was taking 30.00 mo out of my bank. I used your service one time. I chatted online to Paul who immediately refunded my money. I am not happy you were taking my money monthly in error but I am happy as to how fast you took care of the problem.
Reviewed July 29, 2026
Good overall experience. I was able to get the information I was looking for. When I needed to cancel, I was able to do it through chat without issues. I would use this service again if needed. Thanks, Napoleon.
Reviewed July 28, 2026
I mistakenly signed up for this service when I thought I was only getting my personal property report. When I received a monthly charge, I contacted the company. I received help to cancel the monthly reports. The person helped resolve the issue.
Reviewed July 27, 2026
Anthony was a get help assisting me with my issue. He was very responsive and understanding. Was an easy process. He went through a great deal of questioning from me and was patient. Empathetic to how upset I was and was able to redirect my frustrations.
Reviewed July 27, 2026
The response was amazingly quick and friendly. Now I will wait to see if my account is really cancelled. I thought the charges were very high for information that is pretty old and inaccurate. But the employees are great!
Reviewed July 27, 2026
I needed assistance with a reoccurring charge that was unknown to me. I worked with the Live Chat and requested refund. Live Chat assisted very quickly. I have worked customer service for over 30 years. Including managing a call center for a Fortune 500 company. This is OUTSTANDING customer service. I will use your services again someday.
Reviewed July 27, 2026
You should give more information on your practice of continued credit charge practices. Very deceptive. I will not use your site again. Trying to give a review is a pain in the butt. It keeps rejecting it because it is not a glowing report.
Please contact us at support@propertyrecs.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 26, 2026
So this service did what’s I needed it to do and then I forgot that I had a monthly subscription. That’s on me. When I contacted them through their only line chat and asked to cancel my account, they promptly and politely did so. This is the kind of customer support I love.
Reviewed July 25, 2026
I was not pleased with the misleading charges when I only needed one record once, which I thought I was paying only a dollar not expecting a monthly charge intro perpetuity but: The support team that I chatted with to cancel the account closed the account and issued a refund of the pending charges with professional and hassle free assistance. KUDOS AND THANKS TO THE CHAT SUPPORT TEAM.
If you haven't received your refund yet, please contact us at support@propertyrecs.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team

Reviewed July 25, 2026
Do Not Use. SCAM. They say $1 charge, but in fact (and I saw no notification of) charge $30 subscription plus $1, total $31.
Please contact us at support@propertyrecs.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 22, 2026
Obtaining property data was a bit misleading in that the leading information states $1 per event, which is fine, but later a charge of $30 per month for the account is also charged and is a continuing subscription service unless cancelled. I would rather be charged $31 per event without the ongoing subscription.
Please contact us at support@propertyrecs.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 22, 2026
I sought out this service to search for possible warrants on a family member. Unfortunately it did not return what I was looking for. Some of the information returned was very accurate but warrants and criminal records are fairly nonexistent in my experience. The purchase of the report was misleading as I clearly remember the site stated $1.00 to purchase. I ended up being charged $31.00. I reached out to the live chat option on the site and was able to request a refund and the CSR explained I was charged for the Report Package which includes access to their public records platform where you are able to pull reports as needed at your convenience. Apparently it would have been a recurring charge had I not addressed it. Overall 3 stars for the customer service and expedience of how the service works.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@propertyrecs.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 21, 2026
Donna was quick and clarified all my questions. I was satisfied with the report I initially received.
Reviewed July 21, 2026
The chat agent Amy was very helpful and able to answer my questions and resolve the issue in one session. She understood the issue and was efficient and quick to resolve the issue which is greatly appreciated.
Reviewed July 20, 2026
Quickly canceled my account with no fuss. And I received an email confirmation immediately.

Reviewed July 19, 2026
Updated on 08/04/2026: BEWARE OF THIS COMPANY - On July 21st, Property Recs responded to a 1-star review that I entered on this website, telling me that they would send me a check for the refund that I was promised but never received. They said I would have the check within 2 weeks, but as of today, I haven't received a check. I wonder how many of the promised refunds that people have mentioned in their 5-star reviews actually received those refunds. I see a lot of 1-star reviews from people who had the same experience as I did, and there is always an answer from Property Recs for them to contact customer service for a refund. HA! That's a laugh in my case, and I would say that it might be in a lot of the others. Funny thing is that I can no longer find my review on this website, so I wonder where it went. Property Recs is efinitely not a company to do business with. BEWARE!!!
Original Review: I used this service for info I needed for the sale of a property. I received 3 charges of $1, $7, and $20. I agree with the $1 & $7 but should not have been charged the $20. I closed the account immediately and was promised a refund of the $20. That never happened and when I talked to Customer Service, I was finally told that their system showed that they issued the credit but if they did, my account never received it. 5 calls/chats later with promises each time of a credit, they said their system wouldn't allow them to issue another credit so they would request that a check be sent to me.
After 34 days and no check, I chatted with them again and was told again that a check should come in a couple of days - nope, no check. Called again and got a lady who talked to her supervisor and they are "escalating this problem to Corporate and that I should hear from someone within a few days". We will see if that happens. In the meantime, I would not advise anyone to use this service unless it is strictly a "have to" situation. I told the CSR today that if they aren't going to refund my $20, someone just needs to tell me and tell me why. At this point, it isn't about the $20 any more but it is the principle of the situation - a little honesty is all I want now. I'm surprised to read some reviews saying that they received a refund promptly with no problem. Certainly hasn't been my experience!
Hello Linda,
After careful review, we can confirm that the refund check was issued and sent out to the address you've specified, which should arrive within the next 2 weeks. If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@propertyrecs.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 17, 2026
I did not want the property package, only my property report. Contacted customer service and David assisted me in closing my account and receive a refund because I didn’t want the package, only single report
Reviewed July 16, 2026
On July 11, I purchased a single property record lookup and paid the one-time fee, thinking that was the end of it. Then today, July 15, I noticed a $31 charge for what turned out to be a monthly subscription. I contacted customer service through their online chat at 9:38 p.m. and was pleasantly surprised to be connected to a live person almost immediately. I explained what had happened and asked for a refund. The chat agent, Charles, was honest, courteous, and efficient. He processed the refund right away, told me to expect it within 3 to 5 days, and even provided a confirmation number. This kind of customer service is rare these days, and Charles deserves recognition for handling the situation so professionally. I only needed a one-time record lookup, but based on this experience, I would definitely recommend this company to organizations or agencies that need property record searches on a regular basis.
Reviewed July 15, 2026
As the report helps for buying a foreclosure, pricing needs a little more attention as to what you are actually being charged and how. Thinking you are paying for one then get charged again is ridiculous.
Please contact us at support@propertyrecs.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 14, 2026
Support was good but the only reason I had to talk to support is because of a $31 unauthorized charge. Support was very helpful and straight to the answer. I only agreed to two charges $7 and $9 but saw nothing about $31.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@propertyrecs.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 13, 2026
Customer service is excellent. Prompt, courteous, and knowledgeable. Property records are current and comprehensive. Great job! Web access is quick and easy, and available anywhere on any device. I am trying to leave a nice review, because they deserve it.
Reviewed July 12, 2026
I had previously used PropertyRecs looking for information about my current home, and had forgotten to cancel my subscription. I spoke to Stephanie over the live chat, and she was able to cancel my account and refund the payment instantly.
Reviewed July 12, 2026
The process for requesting a report and the fee is confusing. I expected a $1 charge for my electronic report but was charged $31. The on-line help was able to get me a credit and I appreciate it. Please fix the instructions for new users.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@propertyrecs.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 9, 2026
Frank was outstanding. He was very helpful and quick to help. He answered my question and took care of things I need completed. Their customer service was great. I would recommend them to anyone. I was able to look at our property information and it was very detailed.
Reviewed July 9, 2026
Ryan was extremely helpful and addressed our concerns with urgency. I truly appreciated how quickly he handled the situation. He patiently assisted us with our disputes, explained the process clearly, and guided us through the account cancellation process, making everything smooth and hassle-free. His professionalism, responsiveness, and excellent customer service made a stressful situation much easier to manage.
Reviewed July 8, 2026
Excellent customer service by Ryan. He was respectful and help resolve a troubling situation. I appreciate the time that he spent helping me. I hope all customer service experiences could be like this in the future.
Reviewed July 7, 2026
I signed up somehow for a continuing service, in error. Customer service fixed and cancelled/closed acct for me, no trouble at all. Excellent service. I had only wanted one review of property records in settling and estate.

Reviewed July 7, 2026
I had a terrible experience with this company. They have been charging my card $9.95 multiple times per month since February 2026, totaling almost $100 in unauthorized charges over the past five months. When I contacted customer service, they claimed that I had signed up after searching for information about a property on their website. I asked them which property it was, but they said they couldn’t access that information.
After the call, I logged into my account and discovered that the property associated with the account was my own house—the same house I purchased in November 2024. That makes absolutely no sense. Why would I suddenly search for information about my own home more than a year after buying it? It seems much more likely that any search would have happened back when I was purchasing the property, not in February 2026. Unfortunately, their website doesn’t even show the date of the alleged search, so there is no way to verify their claim.
I also remember contacting this company in the past to cancel after having issues, yet the charges somehow started again without my knowledge. Customer service refused to take responsibility, insisted that I had authorized everything, and only agreed to refund the last $9.95 charge, while keeping the money from all the previous recurring charges. Be extremely careful if you ever use this website. Check your bank and credit card statements regularly because recurring charges can appear long after you believe everything has been canceled. My experience was frustrating, disappointing, and left me feeling that the company was unwilling to properly investigate or resolve the issue.
Please contact us at support@propertyrecs.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 6, 2026
I decided to cancel my account after I determined it was not as useful for me as I had thought. I used their chat feature, and it was immediate. It said I'd not have any further payments.
Reviewed July 4, 2026
On the one hand they billed me for 2 years for what I thought was a one time report, but on the other hand when I realized and contacted them they refunded the entire amount immediately. It literally showed up on my credit card in seconds. I’ve never been refunded so fast so ultimately it worked out fine. The property report was very good and detailed too.
Reviewed July 4, 2026
$30.00 was charged for a record package. I was notified $7.00 will be charged for PDF file. However, I did not see any amount of charge for the record package when I went through the website menu. The support manager kindly issued a refund in the amount charged.
Reviewed July 3, 2026
I was looking for a place for my father and used this site in order to gain valuable information around the reality of living situations. My father is older and while he can live independently, safety and a caring community was a priority. The various tools I was able to use to explore various properties was incredibly helpful when attempting to make my determination.
Reviewed July 2, 2026
As most often happens, I forgot to cancel a 7 day trial and ended up paying for the service for several months. When I figured out the charges, I joined a chat and my operator canceled my account in less than a minute. It was much easier than I anticipated.
Reviewed July 2, 2026
Handled issue very fast. Professional and speedy. I entered the live chat and somebody was there and available to talk to without having to wait. I only had to ask one question and it was handled. I appreciate you canceling my subscription that I noticed I was getting charged for each month. No questions asked and thankful.
Reviewed July 1, 2026
Wanted to cancel my subscription. I went through Live Chat function and Steven took care of my request almost immediately. Thanks. Forgetting to cancel my subscription after I got my original report cost me an additional $60 at least.
Reviewed June 29, 2026
The Support was incredible. It was very easy to work with, and I was extremely satisfied - fast, courteous service. The agent went directly to solving my problem and the whole thing was hassle-free. I did not expect it to be so easy or to what lengths they would go to in order to make me happy.
Reviewed June 29, 2026
Scott was prompt. Efficient and communicated well concerning my need. He is sending my information to data sources and have them get back in touch with me in 24 hours. I would recommend this service to my friends and family.
Reviewed June 29, 2026
When contacting via Live Chat regarding my PropertyRec.com account and charges, the agent, Kevin, provided quick and satisfactory service and assistance regarding all of my questions without any issue. That is extremely appreciated!
Reviewed June 27, 2026
When I signed up for a one time query, I didn't think it was going to recur monthly. Within 2 minutes of requesting cancelling service via live chat, I was successfully cancelled of any further charges.
Reviewed June 26, 2026
The company will charge you $20 a month with no email or text warnings. That is after I paid the fee for the record which I thought was a one time fee. So be careful of that. They did give me a refund. Quick and easy with the chat. I was also able to find the records I was looking for. That was nice.
Reviewed June 26, 2026
I needed to check the value on my home. I got the information l needed and asked to have my account closed. The person that helped me did so with quickness. I will use these services again should I need them. Thank you for helping me get the information I needed.
Reviewed June 25, 2026
I was pleased with the information I received about the houses I inquired about. Didn’t know I had signed up for a membership, but when I used their support team everything went easy and fast. Thank you again.
Reviewed June 23, 2026
The live chat agent was quick to assist me with my cancellation and refund. They explained the charges and how it works, then issued the refund with a confirmation number. They responded immediately and asked all the necessary questions.
Reviewed June 23, 2026
I looked at this website for details on a couple of properties. My research gave some pertinent information that I was looking for. After I was done looking, I simply went online to the chat and requested a cancellation; the response was fast and no-questions-asked! Thank you!
Reviewed June 22, 2026
David provided great customer service this morning. He was able to locate my account and was able to close out the account. I thought I had done this already but he assured me he closed the account and provided a confirmation number.
Reviewed June 21, 2026
I made a mistake thinking it was something else but when I noticed the charge of 31.00 and contacted you it was rectified immediately. I will keep an eye on my bank account to make sure it has been refunded.
Reviewed June 19, 2026
It was quick and easy to register for the documents needed on a purchase of a home and it was just as easy to cancel the account when I was finished using the services for the necessary documents. I'm glad I found them. Ryan was very quick in locating my account and canceled it without any delays. Thank you Ryan for your help!
Reviewed June 17, 2026
Agent was quick and to the point, in language I understood. Great job. My question was answered immediately. No big wait time to the point and done. I was asking about a charge that I didn't think should be there and it was explained to me why it was and it would not happen again because my account was closed.
Reviewed June 17, 2026
I chatted with Frank at customer service and he was very prompt to assist with my account. When I first logged into this site, I was able to obtain all my property info at amazing speed. The property history was comprehensive as well. The report was delivered to my email as a PDF.
Reviewed June 17, 2026
Property Recs was perfect for obtaining the records that I was looking for. There was a little confusion on my part about being charged $20 for the service after initial use. Customer service (Mary) was amazing in helping me to understand the charge and assisting me with my account.
Reviewed June 17, 2026
This is a great website if you are looking for information on property, it tells you everything you need to know before you think about buying a house, land, or business and customer service respond fast.
Reviewed June 15, 2026
I went onto the Property Recs website, to find information on a property, and was under the impression it would cost a dollar for the report, upon checking my account, I was actually charged 31.00, I did receive the report, so I cannot complain about that, but I would say to be very careful when trying to receive a report, read the extra info, But I will say I sent a chat to find out why I was charged the 31.00 and the chat rep closed the account so that I would not occur any further charges, Thank you to the Rep for the quick response.
If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@propertyrecs.com at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed June 14, 2026
I was charged a lot of money and Paul, my customer service agent helped me within seconds. It really shocked me and if I ever need any more records I will definitely come back to this service. He immediately responded to me and took care of my issue, they were also very nice and professional. So good and quick I thought it an AI Chat bot.
Reviewed June 13, 2026
Russel in the chat window was very helpful in quickly cancelling my subscription & refunding recurring charge. It was NOT clear to me when I did the initial property search that I would be entered into an ongoing subscription with recurring charges. I approved a $1 charge for an initial report. Additional $7 charge followed by $30 recurring charge were surprising to me.
If you haven't received your refund yet, please contact us at support@courtrec.com and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed June 13, 2026
Anthony took care of me and resolved my situation fast and effective. He cancelled my account and provided a fair refund of the charges....
Reviewed June 13, 2026
Just wanted to give a shout out to Pamela and customer service. She answered the chat I needed to cancel my subscription and almost before the conversation ended. It was taken care of so no more payments and job well done. Very quick. Thank you Pamela.
Reviewed June 11, 2026
I needed to cancel my account and your representative on the live chat did a very efficient and quick cancellation. They were able to find my account even though I couldn’t sign in. Thank you so much!!!
Reviewed June 11, 2026
The support team was incredibly helpful and resolved my issue faster than I expected. Every interaction felt professional, patient, and genuinely focused on my needs. The representative explained everything clearly and made the whole process stress‑free. I appreciated how they went above and beyond to make sure I was satisfied. Overall service was excellent, and I would happily recommend them to others.
Reviewed June 11, 2026
I used this service while reviewing some homes that were being considered for purchase. It was a great service and helped in our reviews. Thanks. We have canceled the account as we no longer need this type of service.
Reviewed June 10, 2026
I needed to cancel my account and it was done quickly and without problems or delays. Apparently, I had opened an account some time ago that I had forgotten about. I asked to close the account and cancel the charges. I will confirm cancellation later.
Reviewed June 9, 2026
I wasn't aware of the monthly subscription charges to my debit card each month. Since there was no receipt sent to my email account. However; the issue was resolved quickly and my account was closed the same time.
Reviewed June 9, 2026
I contacted PropertyRecs.com to stop my subscription and was extremely pleased with how fast and easy the request was handled by Jerry. He was awesome. I expected a runaround like you get with most companies today, but that wasn't the case here. Jerry was fast, polite and professional!
PropertyRecs.com Company Information
- Company Name:
- PropertyRecs.com
- Website:
- www.propertyrecs.com