
publicrecords.info Reviews
A company’s ratings are a time-based and verification-based weighted average numerical calculation of the ratings submitted by consumers in the most recent 24-month period.
Our editorial standards
- Our editorial team reviews and fact-checks all content before it’s published.
- We rely on expert input and trusted sources to verify our articles.
- All articles published must meet our editorial standards and independence policy.
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
+1 more
About publicrecords.info
Publicrecords.info is a site that allows users to search public records. It contains millions of records, including background information, criminal records, property tax records, court cases and more. Users cannot use the service to make decisions about employment, insurance, tenant screening or for any reason that would require compliance with the Fair Credit Reporting Act (FCRA).
Visit www.publicrecords.infopublicrecords.info Reviews
Filter by Rating
- (235)
- (29)
- (10)
- (8)
- (18)
Popular Mentions
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
Top reviews
- Top reviews
- Recent
- Oldest
- Most helpful
A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.
Our review standards
- Our moderation team evaluates reviews to make sure they meet our guidelines.
- We require contact information to verify reviews come from real customers.
- Financial relationships do not influence whether we publish a consumer review.
Reviewed Aug. 12, 2026
Special thanks to the agent for assisting me in a timely manner!
Reviewed Aug. 12, 2026
I simply wanted to get one piece of information and was NOT aware of signing up for a monthly fee of $30 for continuous documents. The website is not clear and user friendly. Now I have to go in and hope it gets cancelled not to mention a cost of $37 for one document. Not a happy customer.

Please contact us at support@publicrecords.info and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Aug. 11, 2026
I appreciate the extra support I was given today as I was concerned about the charge I received and not finding what I needed.
Reviewed Aug. 11, 2026
Thank you so much. It's always a pleasure to use this site.
Reviewed Aug. 11, 2026
Had I been able to easily access this site months ago by receiving monthly receipts, I could have easily cancelled this unnecessary account that has cost me $100s. Now I’m out of money for an app used once. I truly feel I am due a refund.

Please contact us at support@publicrecords.info and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed Aug. 10, 2026
Great customer service. Resolved my issue quickly.
Reviewed Aug. 10, 2026
Beware of reoccurring charges. Customer service was wonderful though and refunded my money, as I did not know this was a monthly subscription.
Reviewed Aug. 8, 2026
I'm giving 3 stars for a good/bad review. The bad is that I was charged double what I expected. What I thought was part of the report package were actually individual charges in addition to the report fee. I don't feel that this was explained very well at the time I registered. The good is that when I asked about it today, they were very nice and issued me a partial refund and I closed the account to prevent further charges. Overall, the reports were useless. Money wasted.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.info at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Aug. 6, 2026
I thought I was on a govt website, or at least a gov't. supported site. They asked for a$1 for a printed record, I said no to all the upcharges. I was just looking for a date. The info I got was wrong and too new. I needed historical deed info on a house. I got mortgage info, and not owners but anyone that had used this address or had any connection to this address. Bad info. Then I looked and my credit card was not charged $1. It was $31. I wrote down the cancelation number and email. And called them say 3 minutes, it was over 10 minutes on hold. Then they could not get my email correct.
I am 71 years old and had this same email for at least 50 of those years. It took over 1/2 hour to get them to understand my email address correctly and they mumble so bad, it is very hard to understand them. I asked for a supervisor and was told she was the supervisor. I believe they try to make cancelling so frustrating that you give up. I did not and I also told her I was contacting my bank and reporting this as fraud. They did refund it immediately, my bank could see it was refunded. Probably because I was so persistent and told them I was calling my bank and I did.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.info at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed Aug. 5, 2026
Customer service Nora was very helpful and understood my issue very well. With a little bit of time the issue was fixed. She was also fast to respond. Great. Great. Great. Awesome. Awesome. Awesome. Happy. Happy. Happy.
Reviewed July 29, 2026
I needed to cancel my subscription and it was handled quickly. I wasn't made aware that it would be a recurring charge. Ryan did a great job.
Reviewed July 27, 2026
Awesome customer service, quick and efficient. 100% satisfied!! I chatted with customer service and was assisted quickly, friendly and helpful. Answered my questions and fixed my issue.
Reviewed July 27, 2026
Aside from being charged twice a month unexpectedly and not really getting the information I needed from the reports - my experience was pretty good. When it came to closing my account and getting a refund for the final charge - Mary, on live chat, was super quick to respond and take action without any kind of headache. It was great. Thanks, Mary.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.info at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed July 26, 2026
Had a great experience with what I need information. Spoke with Sharon afterwards and closed my account. Would recommend if you are needing documentation for record or to see so you can get a record of recordings.
Reviewed July 23, 2026
Went thru chat services to request a cancellation of services. Tomothy jumped on the chat quickly. I requested that no further services be provided and to stop my service/subscription. Timothy was able to handle without any delays. I am happy with the quick and efficient service I received.
Reviewed July 22, 2026
Had an issue, but it was taken care of immediately. Fast service. Needed one report and not multiple ones. Refunded my card asap. Customer service is quick and efficient. Thanks for resolving the case.
Reviewed July 21, 2026
I order my records for $1. I did not understand that it was an enrollment of $30 to get continuous reports. I could not afford this and did not want that type of service because I don't need it. When I called, I explained my situation and they helped me right away. They refunded me the money and stopped the recurring charges and closed the account I created in error. Thank you.
Reviewed July 20, 2026
I really appreciated how quickly Kevin resolved my issue. He was very helpful, and I’m grateful for the support. I do still need to cancel, so please proceed with that and let me know once it’s completed.
Reviewed July 15, 2026
Your site was quick and efficient. Debra with customer service was easy and polite to work with in cancelling my account. I will make sure, and if I have any friends that need your service, I will refer them to your service.
Reviewed July 12, 2026
This is a scam. The information I received was public and I had a hard time receiving it through them. Later figured out how to access myself. Also, then they signed me up for recurring monthly fee of $30 for doing nothing.

Please contact us at support@publicrecords.info and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed July 8, 2026
Helpful, convenient and fast. Customer service was nice quick and found my account quickly. Okay I don't mind giving the review but you're asking me to write more than I can so at the end of this please don't ask me to add more
Reviewed July 6, 2026
The website is easy to use and records are ready quickly. I appreciated the user friendly platform. I would refer others to use the site. The fees are disclosed up front before placing the order. Follow the instructions for the best results.
Reviewed July 4, 2026
Great service and great help. Really appreciated the easiness of the site and timely response of getting questions answered. Customer service was also super easy and clear. It was easy to search and find what I needed since we lost a family member. Thank you for all your help.
Reviewed July 4, 2026
I did not understand the process for getting a public record. I just wanted to know what records were available. I was charged $31 for the report. I thought it would only be $1. My mistake. I asked for a refund, and it was granted right away. Very easy process.
Reviewed July 2, 2026
This is a very useful site. It contains way more information than I needed. It is a quick delivery and response from their customer service is timely and professional. You can customize the reports, just look at the pricing when you select the type of info you want.
Reviewed July 2, 2026
Donna helped me fix a little issue I had with my account. It’s nice to be able to look up for personal records you need, but I was done with my account and Donna helped figure that out without issues. Thank you!
Reviewed June 26, 2026
Information was easy to acquire and helpful. Cancellation was quick and easy. Chat conversation was polite and helpful. Will refer to others who are needing to find information for whatever reason.
Reviewed June 25, 2026
The website itself did contain some useful but not the information I was looking for. The the information available wasn’t correct and I wasn’t able to find any of my criminal records. The live chat was very helpful and efficient.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.info at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed June 25, 2026
I only asked for 1 report to see if there was a recall on my truck which was losing power unexpectedly. This was fine until I got my credit card billing & found another charge for $31.00, which I did not approve along with the original $7.00 fee I expected. Spoke with rep over computer & $31.00 was to be returned to my account. I appreciated this. Will read fine print more closely from now on.

If you haven't received your refund yet, please contact us at support@publicrecords.info and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed June 23, 2026
Ryan was extremely helpful, one of the few services I could reach out to and get my needs taken care of immediately without fighting me or making it extremely difficult. I highly appreciate this and hope that this service is seen across Public Records.
Reviewed June 23, 2026
Unfortunately there was no link to cancel your subscription and I only discovered the reoccurring charge on my bank statement. Just use the customer service agent to cancel so you don't get charged $29 a month.

If there is anything else we can assist you with regarding your account, please reach out to our team at support@publicrecords.info at your earliest convenience. We are always here to help.
The Support Team
Reviewed June 22, 2026
I needed to cancel my account and to be honest I was worried how it would go. Debra did an excellent job via Online Chat. She located my account and was able to resolve my question in about 1 minute. As a customer service manager, I am 'picky' about services provided. Debra did great! I appreciated her assistance very much.
Reviewed June 20, 2026
I am 86 years old and used the a/c only once but next month I was charged again $30.00. I went on chat and customer service was very cooperative, closed the a/c recredited by $30 giving a confirmation # **. If I ever need the service, I'll use it again.
Reviewed June 17, 2026
Site and their customer support personnel (Russel), was most helpful in assisting me with getting my account access closed, per my request. The information obtained from my initial request met my needs.
Reviewed June 13, 2026
I used this service to try to do some family research, and did come up with some reasonably useful information. Subsequently, I needed to close my account, and tried the live chat option. I was pleasantly surprised to get a live person on the other hand who took care of my request in a matter of seconds.
Reviewed June 11, 2026
I got the information I was looking for. I was charges the $7 for the report I was asking for. But I should not have been charged for $31. I was not agreeing to a subscription of the service.

Please contact us at support@publicrecords.info and put ‘Refund’ in the subject line. We will immediately refund your order.
The Support Team
Reviewed June 10, 2026
This was great service! The customer service agent was able to quickly resolve my issue and close my account. Thanks....
Reviewed June 10, 2026
Susan was wonderful help today, she handled my issue & concern swiftly + kindly. I am grateful for such wonderful support! This could have been a very frustrating process, but was not because of the help that I received.
Reviewed June 10, 2026
Nancy was very helpful in assisting me in getting my account status updated. They helped solve my issue quickly and efficiently. The whole interaction took less than 10 minutes, which I appreciated. The chat is very easy to use (I am using a laptop).
Reviewed June 9, 2026
Sarah assisted me in finding out how long I have had this account and canceling it. I informed her that I was not aware of the membership, which caught me off guard. I have been paying $20 for 7 months which comes to $140. Painful information but it happens, would be nice to get some or all back but will see. Again Sarah was Very helpful.
publicrecords.info Company Information
- Company Name:
- publicrecords.info
- Website:
- www.publicrecords.info