How ConsumerAffairs uses cookies

This website utilizes technologies such as cookies to enable essential site functionality, as well as for analytics, personalization, and targeted advertising. To learn more, view the following link:

Fox Pest Control Reviews

4,978,435reviews on ConsumerAffairs are verified
  • We require contact information to ensure our reviewers are real.
  • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
  • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.

About Fox Pest Control

Fox Pest Control has 50 locations across the country, each of which is locally owned and operated. The company usually operates as a subscription service with a money-back guarantee if you have issues between visits. Employees are triple-screened, and they’re thoroughly trained both in the classroom and alongside a mentor before treating homes on their own.

Visit fox-pest.com
Pros
  • Free inspection and estimate
  • Screens employees
Cons
  • Not available in all states

What is Fox Pest Control?

Fox Pest Control was founded in 2012 by brothers-in-law Mike Romney and Bryant White. Since then, the pest control company has grown to include 50 locally owned branches and helped more than 50,000 customers get rid of various pests.

Fox Pest Control offers several benefits, including a free inspection and cost estimate. You can get same-day service if you call before 2 p.m., and evening and weekend appointments are available for no extra charge.

How does Fox Pest Control work?

You can start with Fox Pest Control by getting a complimentary visit to determine what types of services your home needs and how much it will cost you. While one-time services are available, the company primarily advertises its Home Protection Plan, a monthly subscription service that provides recurring treatments for year-round protection.

Fox Pest Control offers three plan options: Home Protection, Yard Enjoyment and Termite Defense. You can purchase one plan or combine multiple plans for a discount.

If you have issues between your scheduled visits, Fox Pest Control will return to treat your home again at no additional cost.

Fox Pest Control products

Fox Pest Control helps protect homes against:

  • Ants
  • Bedbugs
  • Bees
  • Beetles
  • Box elder bugs
  • Carpenter ants
  • Carpenter bees
  • Centipedes
  • Cockroaches
  • Crickets
  • Earwigs
  • Fleas
  • Hornets
  • Ladybugs
  • Mice
  • Millipedes
  • Mosquitoes
  • Rats
  • Rodents
  • Scorpions
  • Silverfish
  • Spiders
  • Stink bugs
  • Ticks
  • Wasps
  • Yellow jackets

Fox Pest Control mostly focuses these efforts through its Home Protection Plan, which includes specific treatments to handle pests as they appear each season:

  • Spring: This is when many bugs multiply both inside and outside the home. Your exterminator treats around your home’s doors and windows and under siding using a protective liquid and granular barrier. They also treat crawl spaces, attics and the inside of wall voids. Finally, they remove all spiderwebs from your first floor.
  • Summer: Your technician treats your home’s exterior with a perimeter spray around windows and doors and granular baits in mulch beds. This adds continuous protection against crawling bugs. They also inspect for bee and wasp nests and treat them if found and remove any new spiderwebs.
  • Autumn: Your exterminator performs another exterior treatment, protecting your home from crawling insects looking to use your home as a winter shelter. Spiderwebs are removed again.
  • Winter: Your technician inspects and treats all cracks and crevices around your kitchen and bathrooms. They inspect for rodent infestations and take steps to keep them from entering your home. Technicians also look at basements and garages for signs of termites. At the end of the visit, you get a written report to help you protect against pests between visits.

Fox Pest Control cost

Fox Pest Control doesn’t list its prices for pest control online. According to the company, each home situation is unique, so it customizes costs for your home’s specific needs. Fox Pest Control offers free inspections and estimates, which can help you understand the expense before committing.

Fox Pest Control doesn’t charge extra for additional home treatments if you have pest problems between regularly scheduled visits on your Home Protection Plan. If it can’t resolve your issue after three treatments, the company will refund you your last monthly subscription fee.

Fox Pest Control FAQ

Where is Fox Pest Control available?

Fox Pest Control has 50 locations spread across the following states:

  • Alabama
  • Connecticut
  • Florida
  • Illinois
  • Indiana
  • Iowa
  • Kentucky
  • Louisiana
  • Maine
  • Massachusetts
  • Maryland
  • Nevada
  • New Hampshire
  • New Jersey
  • New York
  • Pennsylvania
  • Rhode Island
  • South Dakota
  • Texas
  • Vermont
  • Virginia
  • Washington

Call your local branch for more information on availability.

Is Fox Pest Control safe for pets?

Fox Pest Control has EPA-certified technicians, and it claims to use the safest possible products if a pet usually occupies the space. Fox Pest Control also has a list of all the pest control products it uses on its website under the About section, so you can check for yourself.

Is Fox Pest Control trustworthy?

Fox Pest Control uses a triple-check screening process for its crews, and employees undergo drug screenings and driving record reviews. The company also trains employees both in the classroom and on the job — employees learn alongside a mentor before providing services alone.

For feedback on the company from other customers, read ConsumerAffairs’ verified reviews.

Still have questions?

Is Fox Pest Control a good company?

Yes, Fox Pest Control is a legitimate pest control company. Fox Pest Control is worth considering if you live in a state where it’s available and you get a competitive quote. The company offers a variety of services, and if things don’t work out, there's also a satisfaction guarantee to help you recover some of your expenses. Get a quote and compare Fox Pest Control with other companies in your area to find the right one for you.

Fox Pest Control Reviews

Filter by Rating

  • (221)
  • (36)
  • (7)
  • (10)
  • (91)

Popular Mentions

    How do I know I can trust these reviews about Fox Pest Control?
    • 4,978,435 reviews on ConsumerAffairs are verified.
    • We require contact information to ensure our reviewers are real.
    • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
    • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
    Top reviews
    • Top reviews
    • Recent
    • Oldest
    • Most helpful

    A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.

    How do I know I can trust these reviews about Fox Pest Control?
    • 4,978,435 reviews on ConsumerAffairs are verified.
    • We require contact information to ensure our reviewers are real.
    • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
    • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
    Page 1 Reviews 0 - 35
    Customer ServiceStaffResolution

    Reviewed Sept. 27, 2026

    I would recommend Fox Pest Control to anyone. They are professional, courteous, and competent. Recently, we had a wasp nest problem near the entrance of your front door inside one of the overhang soffits. We called them and explained the issue and they were able to send out a technician named Tyler who did an outstanding job and took care of the problem immediately. We have used Fox on a couple of occasions and each time the service is the same.

    Thanks for your vote!

    Not sure how to choose?

    Get buying tips about Pest Control delivered to your inbox.

      By entering your email, you agree to sign up for consumer news, tips and giveaways from ConsumerAffairs. Unsubscribe at any time.

      Thanks for subscribing.

      You have successfully subscribed to our newsletter! Enjoy reading our tips and recommendations.

      Punctuality & SpeedStaff

      Reviewed Sept. 2, 2026

      I have been a customer of Fox Pest Control for quite some time and have consistently had a great experience. Scheduling appointments is always easy and convenient, and whenever I’ve needed an urgent technician visit, they’ve been very accommodating and responsive. I especially want to recognize my preferred technicians, Luis and Makier. They are both professional, reliable, knowledgeable, and always provide excellent service. It’s reassuring to have technicians you know and trust taking care of your home. Overall, I’ve been very happy with the service I’ve received from Fox Pest Control and would definitely recommend them!

      Thanks for your vote!
      Customer ServiceTechSales & MarketingStaffRates

      Reviewed Aug. 26, 2026

      I had a great experience transitioning from my prior pest service to Fox. The sales rep did an excellent job selling me on Fox’ services without being pushy. He waived the start-up fees and ensured my monthly rate was at or below my previous service provider. The cancellation of my contract with my previous provider was seamless and accomplished via a template email provided by the sales rep. My first service occurred the day after signing up and the tech was on-time, professional and courteous. No regrets in switching to Fox!

      Thanks for your vote!
      Staff

      Reviewed Aug. 26, 2026

      I’m very pleased with the service I received from my new pest control technician, Andy! He was professional, friendly, knowledgeable, and did an excellent job taking care of everything. I was extremely satisfied with his service and really appreciated the care and attention he put into his work. I also want to mention that Andy ** was just as great as my previous technician, Matt **, who always provided excellent service as well. It’s reassuring to know that I’m in such good hands with technicians who genuinely care about doing a great job. Thank you for the outstanding service! I’m very happy with my experience and would definitely recommend Fox Pest Control. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

      Thanks for your vote!
      Customer ServicePriceStaff

      Reviewed Aug. 25, 2026

      We are serviced by the Harrisburg PA location. John and prior to that Michael were and are very professional, knowledgeable and friendly. Always get a call 20-30 minutes before arrival. The technicians have always been very through in the quarterly service being provided. Always get a follow-up email with any observations and chemicals applied by the technician. Recently, have not been getting a advanced notice text about the upcoming quarterly visit. Mention this to John who said he would advise the office. Overall we are happy with the service. Although, like everything else, the monthly cost is becoming expensive.

      Thanks for your vote!
      Customer ServiceSales & MarketingTimeliness

      Reviewed Oct. 5, 2026

      Don't waste your money. Find someone local. I called Fox September of 2026. Told them don't go out without calling me to meet them. They sent me a text thanking me for letting them service my property. I went the next day. No sign of anything being done. The bees kept coming. I called a local guy. He came the same day. The next day the bees were gone. They're scamming people. I don't believe anyone went to the house. Call stoneys pest.

      Thanks for your vote!
      Customer Service

      Reviewed Oct. 5, 2026

      Their services seems to not be working, even after they have just finished the service… There’s still a bunch of insects… When I had my own guy that I would go whenever I would call him I didn’t have any issues but ever since I got the company I had issues with bugs.

      Thanks for your vote!
      TechStaff

      Reviewed Oct. 4, 2026

      Fox Pest Control cares about their clients. Believe me. They are respectful, efficient and effective. Not ony took care of pests and rodents but check everything This time they checked the attic and told me he smelled gas. I had that checked when serviceman left and I did. God only knows what could have happened. They really do care about their clients.

      Thanks for your vote!
      Customer ServiceTechSales & MarketingPunctuality & SpeedStaff

      Reviewed Oct. 2, 2026

      Called to have bait boxes checked because technician left bait on my snowblower instead of putting in the box. My dog found it. Thankfully we caught him before anything back happened. First appt was never made by the technician but I was told it would be 9/30 between 12-2. Thankfully my call was recorded and and I have it saved. Called to find out appt was never scheduled so the rescheduled it for 10/2 12-2pm. No show this time because tech called in. They rescheduled me for 10/8 without a call or a text. Nope, not okay. The lack of ownership that my family pet almost died, and they don't care is appalling. Cancelled service contract. I'm done.

      Thanks for your vote!

      Reviewed Oct. 2, 2026

      Jeremy ** answered my questions about pest control. Jeremy is very personable.

      Thanks for your vote!

      Reviewed Oct. 1, 2026

      Great job. On time and very efficient. Thanks Chad.

      Thanks for your vote!
      Staff

      Reviewed Sept. 28, 2026

      Great company, arrived on time, employees are very professional.

      Thanks for your vote!
      Staff

      Reviewed Sept. 27, 2026

      On-time, technician was professional, courteous and did an extremely good job. Took care of the cobwebs in the garage and back porch. Very pleased with the work done.

      Thanks for your vote!
      Staff

      Reviewed Sept. 26, 2026

      Dwayne ** was one hell of a salesman and was very knowledgeable about your company products &services

      Thanks for your vote!
      Customer ServiceStaff

      Reviewed Sept. 25, 2026

      Excellent customer service, friendly and professional staff.

      Thanks for your vote!
      Profile pic of the author.
      StaffTransparency

      Reviewed Sept. 25, 2026

      Great, friendly technicians who give good explanations of what they are doing, as well as what the customer can do to keep their house pest free. I have always had great service from this company.

      Thanks for your vote!
      Customer ServiceSales & MarketingPriceRefunds & PayoutsStaffRatesTimeliness

      Reviewed Sept. 15, 2026

      9/10/2026 - Called for exclusion work on a 1950 Cape Cod brick home that was just purchased. This home home has a current mouse/rat infestation. They spoke to me and quoted me and agreed to come to the home and seal all entry points. Man came to home with new employee he was training and they walked perimeter of home and basement. I showed him areas where mice were getting into home. He said he would come back in the morning with a few rolls of 1/4 inch steel cloth to be placed in basement crawl space and overhead rafters etc. The next day he canceled. The following day he showed up with 1 roll and went to basement 1st. In a few hrs he was finished and he was miserable and would not even speak to me. He stated it was harder than he thought and that if I wanted all entries sealed it would cost a lot more money! He left!!

      I went to basement and two of the pieces of the hardware cloth he used had fallen off and were on the floor. I looked up at the area he was to seal and some of the corners were already pushed out and lifted away. He never fastened this cloth with nails etc. He simply set it in there? I called the following day to ask if they were going to send someone else to complete the job. Pauling the service agent stated that I needed to upgrade the service which would be more money and that they were not sending anyone to complete the 1st job.

      I asked for 1/2 the money back as I paid 400.00 for initial exclusion work. She stated the job was done so no money back even if it was done wrong and never finished. They wanted to send me to sales again, what kind of BS is this? No integrity whatsoever. I asked several times to have this shotty service canceled as why would anyone want to work with them unless they are looking for a 1 time service only. Why work there if you don't like your work?

      Thanks for your vote!
      Customer ServiceTechStaff

      Reviewed Sept. 14, 2026

      This has been a terrible experience. DO NOT USE THEM. I was told they were the best around. They came and did not take care of my problem. I told them I had three issues, with spiders, mice and ants. They had to come back out for the spiders more than once within a month. I told them I did not even know I was on a 2-year plan and was told I signed up and I never did. The signature they said I did, I would never sign my name like that subscription plan; they signed me up anyway. When I called, to cancel they said I had to pay $250.00 to cancel this crap. They said they would have to have the main office call me back. This is a shady organization. The last Tech that came out I had to tell him what to do!!!! This is bull crap.

      Thanks for your vote!
      Profile pic of the author.
      TechPriceStaff

      Reviewed Sept. 9, 2026

      Paid over $600 for them to come out and spray my yard one time. And it didn’t even help much. They overcharge and don’t do anything. Pressure you into a contract you can’t get out of unless you pay a $300 fee. I highly recommend avoiding them.

      Thanks for your vote!
      Profile pic of the author.
      Customer ServiceTechPriceStaffRatesTransparency

      Reviewed Sept. 9, 2026

      Customer Service Rep gave a clear explanation of services and pricing. Service Technician was mannerly and and answered questions- he even showed me the bottle of chemicals he would be using and the telescopic pole used to reach high eaves. The Service Tech also reviewed a checklist of the services I signed up for.

      Thanks for your vote!
      Profile pic of the author.

      Reviewed Sept. 8, 2026

      Services not offered as originally explained. Made several attempts to correct but continued to occur.

      Thanks for your vote!
      Profile pic of the author.
      PriceStaffRates

      Reviewed Sept. 4, 2026

      I am extremely happy with my service. The prices are absolutely fantastic & the tech (Antonio) was very knowledgeable & very thorough. He did everything I asked & more. I will be sticking with Fox Pest Control for all of my needs.

      Thanks for your vote!
      Contract & TermsCoverageTechPricePunctuality & SpeedRefunds & PayoutsStaffRatesTransparency

      Reviewed Aug. 31, 2026

      I have had two separate service agreements with Fox Pest Control: a Home Protection Plan (general pests, $69.55/month, signed July 2025) and a Yard Enjoyment Plan (mosquito/tick/flea, $105.93/month, signed April 2026). Together these now run me about $175 a month. The second agreement was sold to me during what I understood to be a routine visit under my existing plan. I believed I was signing a replacement or renewal of my existing plan, not an entirely new, additional service. The technician did not explain that this was a second contract stacked on top of the first, with its own separate price, its own separate 24 month term, and its own separate $250 cancellation fee. I only realized afterward that I was now paying for two overlapping agreements instead of one.

      Even with both plans active, I still have ongoing mosquito and pest issues on the property. I have yet to see an actual reduction in the covered pests. Separately, during one visit the technician was unfamiliar with my property boundaries and sprayed a significant portion of my neighbor's yard by mistake. My neighbor is particular about their lawn and was not happy when I gave them a heads up, though they were fortunately out of town when it happened. This is pesticide being applied to a property without the owner's knowledge or consent, which is a liability issue independent of anything in my contract with Fox.

      My complaint is less about what is written in the paperwork and more about how it was sold: a tech visit was used as an opportunity to add a second long term contract without a clear verbal explanation of the cost, term length, or how it stacked on my existing plan. Combined with a $250 (now potentially $500 across two agreements) early termination fee, this makes it expensive and confusing to unwind once you realize what you agreed to.

      Thanks for your vote!
      Fox Pest Control
      Response from Fox Pest Control
      Hi Geof,
      We’re truly sorry for the unclear explanation you received and the disappointing results from your yard service. We’d genuinely like the opportunity to review what happened and make things right. Unfortunately, we’re unable to locate your account with only your first name. Please give our office a call so we can identify your account, discuss your concerns in detail, and work toward a resolution. We look forward to speaking with you.
      Sincerely,
      Michelle B.

      Customer Relations Team

      Customer ServiceTechMaintenanceStaffResolution

      Reviewed Aug. 29, 2026

      Absolutely the worst pest control service I have ever had. Say they will fix the issue and never gets fixed and they never have a technician that can come back for a week or more. Asked for a supervisor and supposedly they were sending one more than once and no one ever showed. In my area Remi was suppose to come but instead left a message basically asking what was wrong after months of dealing with the same issue. He then called after I wanted out of my contract and said, "Okay. Done." No apology no, "How could we have done better." I have NEVER written a review but this company needs to be held accountable.

      Thanks for your vote!
      Profile pic of the author.
      Lacey increased rating by 3 stars.
      Customer ServicePunctuality & Speed
      After a positive interaction with Fox Pest Control, Lacey increased their star rating on Aug. 26, 2026.

      Updated review: Aug. 26, 2026

      I was really upset over a missed appointment but the manager called and did everything he could to fix the situation and make it right.

      Original Review: Aug. 25, 2026

      I’ve been paying the monthly subscription fee and they failed to show up on my scheduled day after I took the day off work. I had called to confirm the appointment.

      Thanks for your vote!
      Fox Pest Control
      Response from Fox Pest Control
      Hi Lacey,

      Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the missed appointment. Due to fading daylight, the technician was unable to complete the service and failed to contact you directly to reschedule. Our Branch Manager reached out to apologize, offer account credits or a reduced rate, and prioritize service for your pest issue. We understand your decision to cancel and have waived all early termination fees. Please let us know if we can assist further.

      PriceStaffRates

      Reviewed Aug. 20, 2026

      Fox Pest Control is an excellent company with great staff who are knowledgeable and very friendly. The prices are reasonable.

      Thanks for your vote!
      Staff

      Reviewed Aug. 18, 2026

      DYLAN, just finished our first treatment, and he was fantastic. He contacted me before he arrived and was friendly and knowledgeable. It was a hot day but he worked hard and did a great job. I would like to have him as my technician every time. GREAT JOB!

      Thanks for your vote!
      Sales & Marketing

      Reviewed Aug. 14, 2026

      High sales pressure, sales person very defiant when asked to leave!!

      Thanks for your vote!
      Fox Pest Control
      Response from Fox Pest Control
      Hi Rick,
      We appreciate you sharing your experience with us. The behavior you describe is not in line with our expectations for our representatives, and we apologize for any inconvenience you experienced. Thank you for sharing your feedback so we can address this with our team. If you would like to discuss your experience further, please call our office at 518-299-8300.
      Kind Regards,
      Michelle B.

      Customer Relations Team

      Reviewed Aug. 14, 2026

      They refuse to take no for an answer. Tell you you’re on the no knock list but they know on knocking. Most aggressive worst solicitor we have ever dealt with.

      Thanks for your vote!
      Fox Pest Control
      Response from Fox Pest Control
      Hi Joshua,
      We apologize for any inconvenience our representative caused. While we encourage our team members to be diligent, they are also instructed to be respectful, leave when asked, and not return to homes that have declined service. We regret that these expectations were not met during your interaction. If you have information that may help us identify the rep in question, please contact our office at 812-624-5358.
      Kind Regards,
      Michelle B.

      Customer Relations Team

      Customer ServiceContract & TermsTechPricePunctuality & SpeedStaffRatesTimeliness

      Reviewed Aug. 14, 2026

      I Am a Fox pest of Sioux Falls SD customer. If I could give them a 0stars I would. Suppose to come and treat once per quarter was the understanding. Did original treatment (spring 2026). Have never had contact since. Now have cobwebs by my front door. Called for services to the fact my dog brought in fleas from outside (thank God for Nexgard plus). They wanted to charge me $89 to spray my yard (2500sq ft). This price is per time and recommended 4 Treatments. I choose to do it myself for $14 of product which will do two treatments. They show up to treat in site. Then say they will come back next day then cancel and schedule for the following day only to cancel and not give an another date. So almost $70/month after a $200 upfront fee for no customer service. Ironically right after I signed the contract another pest company offered to buy out my contract and switch. I could have used this option and saved $$$. I want to cancel.

      Thanks for your vote!
      Fox Pest Control
      Response from Fox Pest Control

      Hi John, thank you for your feedback. We sincerely apologize for the frustration you've experienced with communication, scheduling, and service expectations. Your concerns have been shared with our Branch Manager for review. We are scheduled to be out on 8/21 to address the flea activity and any additional concerns. We appreciate the opportunity to improve your experience and earn back your confidence.

      PriceStaffRates

      Reviewed Aug. 11, 2026

      Our Tech was Julio **, he is head and shoulders over all the former techs we had in the past! Great employees, great service, and great price!

      Thanks for your vote!
      Customer ServicePunctuality & SpeedStaff

      Reviewed Aug. 11, 2026

      This has been a terrible experience. DO NOT USE THEM. I was told they were the best around. They came and did not take care of my wasp problem. I told them I had three issues, wasps, mice and ants. They forgot the wasps and had to come back. I told them I did not want a subscription plan; they signed me up anyway. When I called they said they would have to have the main office call me back. I still have to wait to have this done. This is a shady organization.

      Thanks for your vote!
      Fox Pest Control
      Response from Fox Pest Control
      Hi Marcelle, we apologize for the confusion with your account. Your service was entered into our system incorrectly, and this led to scheduling and billing issues. Our Service Manager let me know he reached out to you on 8/12. He refunded the 8/7 charge to your card, and you should see this returned within 5 business days. We also closed your account as requested. Once again, we apologize for these issues and hope you will reach out with any questions.
      Sincerely,
      Michelle B.

      Customer Relations

      Profile pic of the author.
      Transparency

      Reviewed Aug. 11, 2026

      Moved in and had an evaluation, and signed up for service. The tech showed up shortly after and serviced with explanations of why and what he was doing.

      Thanks for your vote!
      Sales & MarketingStaff

      Reviewed Aug. 11, 2026

      The service was great, the salesperson Teo, was very friendly and explained everything to us!

      Thanks for your vote!
      Profile pic of the author.
      Staff

      Reviewed Aug. 10, 2026

      These guys are great!!! The technician who came to my house was sooo good!!!! Bee’s nest gone! Mice issue gone! Ants gone!

      Thanks for your vote!
      Profile pic of the author.
      Customer ServiceTechSales & MarketingPricePunctuality & SpeedRefunds & PayoutsStaffBillingRates

      Reviewed Aug. 10, 2026

      Sure, Fox comes out and sprays for insects regularly but forget customer service. There has been construction going on in my neighborhood lately and unfortunately some RATS decided to move in. They sent a technician out to see the problem. He checked around and found an access point and put some steel wool and some traps. Two days later the steel wool was laying on the driveway with a pile of dirt and debris. I called and ask for them to send that tech back since he was familiar. They couldn't do that so I get another tech and reexplain the problem. He goes about his business and puts down a bait box and some more traps saying "this should do it". Not so much. Now I'm told they're sending an inspector out.

      Another guy shows up. He had some different ideas. Turned out his ideas didn't work. I have video of the rats eating my pets food. They keep sending me new people with different titles but nothing gets resolved. By the way even though nothing has been resolved, I received a new bill every time. I finally ask if they could all get together and come up with one plan since everyone's plan was different, none were effective. Every time someone new comes out I get charged again. So many times in fact they drained my debit card.

      In the mean time I moved my pets to a friend's house to remove them from any danger. That being said, I started staying at my friend's too. I think I've meet every technician and manager in the Long Island office. You can't get them on the phone. Even when you call the local number you end up talking to someone in Utah who can only reach out to them to call me back which usually doesn't happen. I found one rat in a trap in the house but was told just put it in the trash. Several days later another dead one in the driveway while the technician was on site and he left it there telling me he didn't have a bag. It sat for two days.

      Finally a team came out and installed more steel wool and maybe a chemical of some kind. This I'm told will not allow them to come and go and with the additional bait trap they should die. Since I'm staying elsewhere while this whole thing is going on, two days later my house was filled with flies. I didn't find a body but I have to assume that there must be one somewhere here.

      I paid for clean and sanitizer but the tech wouldn't/ couldn't move the washer and dryer and said he would return with help. Never happened. I'm unfortunately disabled which was the main reason I hired them in the first place. After two weeks or more not hearing from Fox. I managed to pull out the washer and dryer to find enough rat droppings to fill a 2L soda bottle. They continued the outdoor service even after I told them to discontinue since I'm not using the yard and the pets are gone. Still getting changed. I paid for cleaning and sanitizer which was never completed. Still charged.

      I called Utah again to ask for a partial refund since they never finished the contract. I got disconnected the first time. On the next call, after I explained everything yet again I'm told he can't help and can't reach a supervisor. I'm writing this review while I'm waiting for someone to call me back. I just don't think that's going to happen and I'm sure that they'll find a good excuse not to refund any of the money they automatically deducted from my account. I've notified the bank so they can't take anymore. There's more but this should give you an idea of what Fox does too their long-term customers.

      Thanks for your vote!
      Fox Pest Control
      Response from Fox Pest Control

      Hi Mark, thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the frustration you've experienced. We understand the value of having a consistent technician who is familiar with your home, and we will make every effort to provide that continuity moving forward. We also apologize for the delay in reaching out and the miscommunication regarding scheduling preferences. Our team will contact you shortly to address your concerns and ensure a better experience going forward.

      StaffSales Tactics

      Reviewed Aug. 10, 2026

      I have for 45 years taken care of my own home pest control in Millersburg, IN. On Tuesday Aug. 4 I had a rep stop at my home. I was very impressed with the professionalism of my rep named Ellie! If I was in need of their services I would definitely consider FOX! She was very easy to talk to and not high pressure! Definitely an asset to their company out of Ft Wayne!

      Thanks for your vote!
      Customer ServiceStaff

      Reviewed Aug. 9, 2026

      Top notch customer communication; thorough work performance; friendly professional service.

      Thanks for your vote!
      Customer ServiceCoveragePunctuality & SpeedStaff

      Reviewed Aug. 9, 2026

      Fox Pest Control has exceeded my expectations. From the moment I hired them to today, their customer service and technicians have accommodated my schedule and needs. I am impressed with their thoroughness with covering all aspects of inside and outside my home with such care and accuracy. They explain everything in detail. I’m glad I chose them.

      Thanks for your vote!
      MaintenanceStaff

      Reviewed Aug. 9, 2026

      Mason was very thorough. He kept me informed with the entire process from his arrival until his departure what he was using for my home's maintenance spray.

      Thanks for your vote!
      Loading more reviews...

      Fox Pest Control Company Information

      Company Name:
      Fox Pest Control
      Website:
      fox-pest.com