RetailMeNot

RetailMeNot Reviews

Our promise. We provide a buying advantage with verified reviews and unbiased editorial research.

About RetailMeNot

At RetailMeNot, we believe saving money is a big deal. That’s why we’re always exploring new ways to help you save anytime, everywhere! We have over 500,000 deals for over 50,000 stores at the ready. Our offers span all of your favorite categories like travel, clothing, food, beauty, grocery and prescriptions!

Check out our favorite ways to help you save:

- Our award-winning free RetailMeNot app

RetailMeNot Reviews

Stars Rating

  • 12%
  • 7%
  • 39%
  • 3%
  • 39%

Popular Mentions

    How do I know I can trust these reviews about RetailMeNot?
    • 4,476,910 reviews on ConsumerAffairs are verified.
    • We require contact information to ensure our reviewers are real.
    • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
    • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
    Recent
    • Recent
    • Oldest
    • Most helpful

    A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.

    How do I know I can trust these reviews about RetailMeNot?
    • 4,476,910 reviews on ConsumerAffairs are verified.
    • We require contact information to ensure our reviewers are real.
    • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
    • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
    Page 2 Reviews 10 - 40
    Customer Service

    Reviewed Oct. 11, 2021

    Every time I try to contact customer service via telephone and leave a message no one ever calls you back. It is extremely unprofessional. I have a lot of issues I would like to address. There are also major issues with cash back offers that are deeply flawed, and that can't be falsely explained away or rationalized by staff.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Thanks for your review Shamella. Our Customer Care team is online based, though all calls left to 512-777-2970 option 4 are returned by either phone call or email within 24 hours. I do apologize if we have missed you, but the best way to get in touch with our Customer Care team is through our help page. Please create a case so we may assist you with cash back! Link below.

    https://help.retailmenot.com/s/contactsupport

    Sales & Marketing

    Reviewed Sept. 7, 2021

    Browser Extension started to spam me with scams, got so scared that I had a virus I had to take it to a shop. 200 bucks to learn that their browser thing was the cause, and to get it removed. Never trusting these frauds ever again, 9 times out of ten the codes they gave me never worked anyway. Showed McAfee and Norton antivirus ads, along with adult only websites, how DARE they allow such smut.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Cindy. We have not received any reports of this issue with Deal Finder RetailMeNot browser extension before. The browser extension cannot cause a virus.

    Regarding having an issue with codes not working, we'd love to help. In the future, if you ever run into an offer not working please don't hesitate to reach out to our Customer Care team, we'll always do our best to try and help you find a code that will work :) https://help.retailmenot.com/s/contactsupport

    Barbara increased rating by 3 stars.
    Customer Service
    After a positive interaction with RetailMeNot, Barbara increased their star rating on Aug. 30, 2021.

    Updated review: Aug. 30, 2021

    I gave a review of RetailMeNot weeks ago based on the fact that I had received an email saying I was getting a $30 rebate on a TV that I purchased. Then it never showed up as a pending transaction on their website. They responded telling me to wait until the end of the six week wait period for it to be verified. Today it turned up in my account and was paid to me. I am glad that I got it and it does make me feel better about using their service.

    Original Review: Aug. 9, 2021

    I recently purchased a TV at HSN and activated the 5% Retailmenot cash back offer. After completing the purchase I did get an email from Retailmenot saying I would have $30 back by the end of August for this purchase. I did not save the email because in the past once I got that email from Retailmenot, it appeared in my account. This time it did not. I waited a few weeks to see something in my account but there was nothing. Then I uploaded the packing slip with information about my purchase along with the same explanation I am giving here and was told I would get a response in 2-3 days. It has been over a week and I have heard nothing. I tried calling Retailmenot and no matter what department you choose it says no one is available.

    Up to this point I have not had a problem with using Retailmenot. But I suspect that when it is a larger cash refund, it is ignored in hopes that no one will pursue it and they can get out of paying it. I will contact HSN about this if I don't get the refund and I will stop using Retailmenot and tell others to do the same. I am seeing too many other reviews saying the same thing about this company and now, I am sorry to say, I do not trust using it especially when there is a larger refund due. There are many other similar sites that I can use if they do not want to answer or correct this situation. I am not telling anyone not to use it. But be aware that if there is a problem, getting it corrected is vey difficult if not impossible. I am sorry they are doing this because in the past, it seemed to be a good site to use and reputable. Now I am very much doubting that.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    The Customer Care team is happy to help you. All cases submitted through our help page and all emails are responded to within 24 hours. Regarding calls, we do not have a call center but all voicemails left for Customer Care are returned within 24 hours as well. We confirmed this standard is being met.

    Though we're unable to look into your account based off your review, if you were promised you'd have the reward by end of August, please allow that time to process it, as it is only August 10th.

    Verified purchase
    Sales & Marketing

    Reviewed Jan. 1, 2021

    I ordered a computer from Lenovo using a 15% off cash back link from RetailMeNot.com. The next day I received a notice that I had successfully initiated the cashback process and that I would be receiving $150 on a specified date about 6 weeks in the future. Now they’re telling me they are not going to pay me because they are accusing me of breaking their terms of service without any explanation. I know for a fact that I did nothing wrong. This is the first and only time I used their cash back service. I suspect they just don’t want to pay me because this was a larger cash back offer. It’s really frustrating because I made this purchase based on the fact that the cash back promised to me would be honored without RetailMeNot scamming me. Very disappointed. Please don’t count on RetailMeNot, especially if you are relying on any sort of significant cashback. They are a very shady, dishonorable company.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    We’d love to get this resolved for you as soon as possible. If you have not done so already, please submit your appeal. If you could send us the requested information to support@retailmenot.com, we’d be happy to escalate this to the correct teams to review further.

    Customer ServiceSales & Marketing

    Reviewed Nov. 25, 2020

    I am a professional shopper for stay at home seniors. I am a senior myself on a fixed income and this is my livelihood. It keeps my bills paid. I used to get all the grocery store ads delivered by the post office in my mailbox on Tuesdays. But approximately 8 to 12 months ago RetailMeNot took over the delivery of the store ads. In all of this time I have received my ads exactly three times. I have to call every single week for my ads so that I can plan out my day and shop for my senior customers. I have already lost one account because of RetailMeNot not delivering the ads.

    Every time I have called until today I have been told that my delivery day is Tuesday. In my area the shopping ads for groceries starts on Wednesdays. I am usually at the store at 6:00 a.m. when they open to begin shopping for my seniors and my day is planned out completely on Tuesday nights based on the ads to get my senior customers the best possible prices on the groceries that they need. I call each of my seniors on Tuesdays and let them know approximately what their cost is going to be so that I can collect the money from them up front.

    I am not financially independent and cannot pay for their groceries and then have them reimburse me. Every week I have to call RetailMeNot for my ads. Now they're telling me my delivery is on Wednesdays which does me no good and I am going to lose my business. My plan is to contact all of the stores that I usually shop at for groceries that use this company to deliver their advertisements and I am going to complain to them. RetailMeNot is a useless very poorly run company. If I could get them zero to a quarter star I would. They don't deserve any more than that.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    We are no longer associated with the Save mailer products - previously known as RetailMeNot Everyday. If you have a question or need assistance about the Save mailers, please visit them at  https://save.com/mailing/faq

    Reviewed Aug. 22, 2020

    Very rarely do any of the coupon codes they provide for the restaurants I choose do they ever work. Especially true for Longhorn Steakhouse. Never been able to use a coupon there. Not worth my time to try anymore.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Jeff. Sorry to hear you had an issue using an offer. We'd love to look into this. Please reach out to our Customer Care team through our help page with the offer or offers you tried to use so we can hep you: https://help.retailmenot.com/s/contactsupport.

    Customer ServiceSales & Marketing

    Reviewed Jan. 23, 2020

    Absolutely deplorable BS scam of a site....How many times does someone have to chase them for cashback that I am owed!!!! One scripted excuse after another with the most inept customer service, I'm looking at you Mark and Nolan!! Avoid these scammers like the plague. They steal the cash back you are entitled to!!!! Thieves!!!

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi there,

    Thank you for reaching out to us. We apologize that you did not receive the level of service that you expected and that you are missing cash back rewards. We would love to resolve this issue with you if you would like to contact us at support@retailmenot.com and a manager can work with you to successfully resolve any problems you may have encountered with our site.

    Reviewed Jan. 3, 2020

    I have saved a good amount of money using the discount codes from ReTailMeNot. I have used the codes in store or online. Plus, I have gotten my cash back rewards on several purchases. I truly recommend this site to anyone who likes to shop, save money and get cash back rewards at certain stores!

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Dd!

    Thank you for your review! We love being able to save you money on your purchases and look forward to saving you even more money in the future!

    Reviewed Dec. 17, 2019

    I am tired of this company littering. Each month(?) they deliver their papers in red bags all over lawns and sidewalks of my town. Most people don't want them as evidenced by the fact that they remain all over lawns and sidewalks in my town for a good long time. I refuse to do business with anyone that advertises with them. They allegedly have a form to opt out but the first time I filled it out I started getting two papers instead of one. I tried again and nothing happened, I still get two. People delivering physical papers great business model for 1972. I cannot believe that in this day and age any company would litter so blatantly.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Donna,

    Thank you for reaching out to us. We apologize for any frustration or inconvenience caused by the delivery of the RetailMeNot Everyday mailers. Mailers should only be delivered to customers who are subscribed to the distribution list so we would love to investigate this issue. If you would like to contact us at support@retailmenot.com with your mailing address, we are happy to escalate this issue to get it resolved as soon as possible.

    Customer Service

    Reviewed Dec. 3, 2019

    Created the first account with them because they had a 10% cashback offer for BestBuy. Followed the instruction step by step and made my eligible purchase in the "TopDeals" section, after I picked up my order a couple days later I got the email from them saying "BestBuy let us know you made a purchase" and it showed the pending cashback balance in my wallet which is good. A few days later when I checked again, I saw my pending become $0.0, went to look at my reward activity and to my surprise, I got marked ineligible now with this message "Ineligible due to suspected violation of Terms. Please contact Customer Care if you believe this was in error."

    Of course, I believe is an error so I contacted the customer care and gotten a response that doesn't say the specifics and told me to email directly if I believe this is an error so I emailed and it says it could take 5 days for the review, Took all 5 days for a response and guess what the reply was? Basically the same as the first response I got, this is not acceptable, they are straight-up not putting any effort into this problem or simply at this point I feel like they are just trying to not pay out. I attached the picture of the responses.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Xinyi, we do apologize for any frustrations that may have been caused by receiving that message. While our customer care team is not able to provide you with the exact reason your account was suspended, your information was submitted to our risk assessment team who did make the decision to keep the suspension flag on your account based on their research. We apologize for the inconvenience this may cause you.

    A increased rating by 3 stars.
    Customer ServiceSales & Marketing
    After a positive interaction with RetailMeNot, A increased their star rating on Dec. 10, 2019.

    Updated review: Dec. 10, 2019

    Turns out the emails were scam/phishing emails and the review was left in error. The company was quick to respond to my review and were courteous and professional.

    Original Review: Dec. 3, 2019

    I have never used this service, ever, yet they continue to spam my email inbox with junk despite me frequently following the unsubscribe links. I get upwards of 5-10 emails a day from them. I don't know whose email list they bought and use for marketing purposes, but I do not appreciate all their spam. Until I read the consumer reviews posted here I was convinced they were a phishing scam. Make your unsubscribe process actually work, please.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi A, we're sorry to hear that you are receiving unwanted email communication from us. If you would like to contact us at support@retailmenot.com then we would be happy to look further into why you might be receiving those emails. If you would also like to forward us the most recent email that you've received then we would be happy to determine if this is an email from RetailMeNot or a phishing email from someone pretending to be our company. Thank you.

    Verified purchase
    Customer ServiceSales & Marketing

    Reviewed Nov. 13, 2019

    I made my first purchase through RetailMeNot Wallet for a 10% discount to Best Buy. I made the order through their referral link and all seemed well. Picked up the order and waited a few days. Unfortunately my account never showed pending purchases. I contact Chat and they informed me my account had been suspended?!? It was my first time purchasing through them and opening an account. Their Chat couldn't give me any information on why my account was suspended. They wanted me to email them a bunch of information (Data) to see why it was suspended. Tried to call, but you can only leave a voice mail.

    It's great that my account has been suspended with NO communication. No email? No information in my wallet? No Messages? Feels like a scam for them to collect my information, get me to purchase through their referral link so they get money, but then cancel my account so they don't have to pay out. You will notice many more complains about this exact same situation. DO NOT GIVE THEM YOUR INFORMATION OR USE THEIR SERVICES!!!

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Adam, we are sorry to hear that you had this experience in using our site. We would love to look further into this if you would like to contact us at support@retailmenot.com. We will be able to do more research on your account and be able to provide you with any additional information we can.

    Reviewed Oct. 15, 2019

    I unsubscribed, and that seemed to work for a while, however, I recently got a bunch of junk that did not even have an address on it. You guys let your advertisers know you send their message to people who DON"T WANT IT? It just read:

    [36/53] B060875 .>A S:0084 G:056478
    1680389490 C1
    DEL 10/08 6089 00394
    ************ECRWSS**C-066

    BALTIMORE, MD 21218

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Ethan,

    Thank you for reaching out to us. We're sorry for any inconvenience that may have been caused as a result of receiving these mailers. From the image provided, we can determine that these are blank mailers that your local carrier has delivered to you by mistake. The blank mailers are for customers who received a damaged one and need a replacement, not for general distribution. We highly suggest speaking with your local post office so the carrier can be corrected immediately.

    Staff

    Reviewed Sept. 19, 2019

    I keep getting in my USPS mailbox flyers from RetailMeNot. Junk, Junk, Junk. I have requested on their site (Link->> https://www.retailmenot.com/everyday/unsubscribe) at least 3 times over the past 4 months to stop receiving their junk. It is not the postal person as the address on the flyer is my address. These people just will not stop! Federal Trade Commission really needs to get involved with this company. This company is just as bad a "RedPlum". Scam, Scam, Scam and no way to get off their darn list. They say it can take up to six weeks to be removed from the mailing list. Hello!! It has been at least 12 weeks since the first time I requested to be removed.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hello M,

    We're sorry to hear that you are continuing to receive the RetailMeNot Everyday mailers after you have requested to be unsubscribed from the mailing list. Once you have submitted your request via the link https://www.retailmenot.com/everyday/unsubscribe then you should be removed from the list however we would be happy to look further into this if you are able to send us a private message with your mailing address and email.

    Customer Service

    Reviewed Sept. 11, 2019

    I began to use the cashback site to get cashback on my purchases. I made several purchases with the promise of getting cashback. However they targeted my account as suspicious activity. I have no idea what that means. I made several purchases. I even got emails for every purchase I made as promise cashback in 45 days. Never once was not able to log in. If you want to block me from your site you should not allow me access to sign in. Very shady practices.

    They allowed to they credit for my purchase they just steal my cashback rebate. I emailed customer service and they just follow a script. I provided all the documents they requested and they take over week to respond that can not help at all. I will continue to share my stories so that people don't get fooled, and go to more reliable cashback program. A cashback program that won't lie to you like Retailmenot.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Val, in the email you received in regards to your account suspension, there is more complete information as to the reasons that your account was suspended. Please note that we do intermittently review our user base. As we see more history and data, your account could potentially be reinstated.

    Sales & MarketingOnline & App

    Reviewed Sept. 8, 2019

    I have been saving my money with RMN since last 5 years and indeed a happy customer I am. A few months back I tried to shop through their App but it really bothered me so I still rely on their website. When it comes to Macy's Promotional Codes RMN and CouponerStore.com are the best ones to visit. Highly recommended!

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Thank you so much for your feedback Dena! We're happy to hear that we can help save you money!

    Customer ServiceStaff

    Reviewed Aug. 23, 2019

    I've tried dozens of times, using a few different payment methods, emails, I've contacted them and tried giving multiple emails to verify, multiple phone numbers, my driver's license, my electric bill, offered business license info, etc. Went through the back and forth email, entering my info, several times and ultimately they say they'll get back in 24 hours after their support team reviews and I never get a response back. I have no idea what it is they want or their problem, like many sites like this, it's likely something that could be resolved in 5 seconds, if told what the hell the issue is and what they want that is of concern. For me it's a utterly worthless website and total waste of time. I'm in groups with other people who mostly are not having issue (a couple others are like me), but RetailMeNot always tell me they just sold out when I attempt to order and it always gets cancelled, which is complete baloney about the OOS excuse.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hello Dan! We are sorry to hear that you have had this issue with purchasing gift cards from our site. All gift card transactions do take up to 24 hours to process and you do receive an email notifying you that your transaction was either successful or canceled. While we do not ask for any kind of license or billing information, our order specialists are happy to assist you with your order should it be canceled. If you reach out to us on our help page, we're happy to look into this further.

    Reviewed Aug. 14, 2019

    Tried to order a gift card, after 4 hours I finally received notice it had been cancelled. I previously purchased a gift card from another site the same day without issue. No reason given for the cancellation. It would have been nice to know sooner than 4 hours later that my order was cancelled, and even nicer to actually have the order fulfilled. Don't sell something that you can't deliver. Also, there is apparently no way to contact them since the contact page is just a login for Salesforce.com that cannot be accessed.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hello John! We are sorry to hear you had trouble purchasing a gift card. All of our gift card orders can take up to 24 hours to fully process. While your order was cancelled, we do have order specialists who can look further into this and try to help you place a future successful order. You can contact us directly through our Help page. We look forward to you reaching out and assisting you further with this matter.

    Sarah increased rating by 3 stars.
    After a positive interaction with RetailMeNot, Sarah increased their star rating.

    Original Review: July 30, 2019

    I recently tried using RetailMeNot's cashback program, where you link to a site through them and a small percentage goes into your virtual wallet. The idea is that you can get this money transferred to your PayPal account. After using this several times and waiting several weeks, I received an e-mail stating that it was ready. However, on multiple attempts to access my "virtual wallet", it asks for a six digit code. When I try to tell it to send the code to my e-mail, nothing happens. It is not in my spam folder. There is no way for me to access this money without the code they won't send me. Won't be using this again.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Sarah! We are sorry to hear that you are running into this issue! We would love to further assist you in accessing your RetailMeNot Wallet and redeeming your rewards. Please reach out to our Customer Care team directly at help.retailmenot.com. You can email or chat us through the 'Contact Us' button at the bottom of the page. Again, we are sorry for any inconvenience that this has caused and look forward to helping you resolve this matter!

    Reviewed July 23, 2019

    Codes never work. I have tried numerous items and code never works. Why run an app if you cannot verify what is going into your app. Surely you can hire people to verify each case works before attaching it to your site.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Shannon! We are sorry to hear you are having trouble using some of our offers. Sometimes offers are submitted without expiration dates and they are posted because they work at the time of submission. We work very hard to validate our offers to ensure you save the most with every shopping trip. We appreciate you bringing this up. If you find offers in the future that do not work for you, please reach out to our Customer Care team. We would be happy to test and remove any invalid offer. Thanks!

    Reviewed July 4, 2019

    Hello. In a nutshell, I spent over $900 on an appliance at BestBuy. The promotion I used was for 16% cash back. I only received a little less than half of that percentage. What should I do? I’m not happy.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hello J. Thank you for using RetailMeNot and I apologize for any miscommunication or inconvenience that this has caused. Each of our cash back offers have a max reward per purcahse. This can vary by merchant. In the case of the Best Buy offer available on 6/28, the max reward was $50. This was noted at the time of your offer activation as well as written in the offer details. Hope this helps clarify. Please let us know if you have any additional questions. Customer Care is here to help!

    Customer ServicePriceOnline & App

    Reviewed June 30, 2019

    My farm spends a lot at Home Depot. I live a long way away so it is cheaper than return fuel to just buy 3 when maybe I need two or three and I can’t remember. Do I buy 1/2 inch or 3/4? I buy one of each. The next time I am at Home Depot I just return the one I don’t need. I use the automatic emailed receipts. I have separate folders for each tax year. Recently, I used a store credit to buy a Milwaukee battery. When I got home I realized that I had the 28 volt commercial tools and not 18 volt.

    I had become so used to just saying I don’t need a receipt because my email/tax system works better than shoeboxes full of endless receipts that I have to pay someone to open each and put them onto a spreadsheet. God help me if I ever get audited and need to find a paper receipt from a myriad of Home Depot receipts. My store credit battery buy was just the usual and I said, “No receipt needed kind Home Depot sir." Well Home Depot has a glitch in their strategy and I paid the price when RetailMeNot nixed my battery return for even a store credit. The ivory tower folks at Home Depot have decided that there is no email receipt page during checkout, using that little credit card reader screen thing. You know the one that often can’t read your credit card, especially with a chip.

    With RetailMeNot I am branded a criminal (I am a surgeon). I am stuck with an expensive battery I don’t need. There is no appeals page on their website. In fact, there are fewer words on their website than that Home Depot credit card reader machine. Now I have noticed that RetailMeSnot has send an appeals process to private people’s email addresses in reading some of these reviews. Do I have to wait for the Second Coming to get mine by divine providence? Must I write this review and hope that RetailMeSnot will think me worthy enough to also include my email in their appeals reply?

    What about the next guy that gets the S.O.L. rejection receipt from Home Depot only to find that when he enters the given RetailMeSnot code on his computer he finds nothing that will help him resolve his problem. There is no appeals tab, no place to explain why he thinks he got a bum deal and no place to order a pizza whilst he has something to do to lessen his misery. Select all pictures that show me leaving Home Depot discussed and frustrated and feeling that what RetailMe Snot means to me is that I will start going somewhere else as Me Not Retail so much at Home Depot in the future, though at 2200 stores, they will MissMeNot.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Grant! I am sorry for any miscommunication or inconvenience, however, RetailMeNot does not process returns or issue store credit for purchases. The appeals process from RetailMeNot is for people who's RetailMeNot account have been suspended. This does not effect your ability to make a purchase or a return at a merchant's location or website. We recommend reaching out to Home Depot directly for further assistance with your battery. We are sorry for the inconvenience.

    Reviewed June 29, 2019

    The RetailMeNot used to come in the Sunday paper and then all of a sudden stopped. Now I don’t get them in the mail either but my niece and son down the road does and they don’t even coupon! The website says it’s not in my area. That is bull! There are so many coupons in there that I have to pass on the deals because I don’t get the coupons!!!!

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hi Wendi,

    Thank you for your review. We are sorry to hear the coupon book in not available in your area. Can you please send us a private message with your full mailing address and best contact email? We would be happy to look further into this for you. Please keep in mind, we are unable to send specified coupons/offers in your RetailMeNot Everyday Coupon insert based on individual requests. We apologize for any inconvenience.

    Customer Service

    Reviewed June 16, 2019

    I live in Billings MT. We are largest city in MT yet we don't EVER get the coupons we should like other regions. I send emails to them and they tell me it's a regional issue but they NEVER tell me WHO I need to call to see why we don't get relevant coupons! I want answers but everyone passes the buck.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hello Heather! It sounds like you are referring to our physical mailer, RetailMeNot Everyday. We'd be happy to look further into this for you! Please send us a private response with your full physical mailing address and a good contact email address. Once we receive this information, we'd be happy to reach out to our distribution team on your behalf and see if we can provide more information on how to receiving the mailers in your area! We apologize for the inconvenience! Thank you!

    Customer Service

    Reviewed June 13, 2019

    I am not sure whether this firm deliberately cheats their customers or just has horrible computer systems that cannot accurately process transactions. But I can confirm that they can owe you money for legitimate purchases and then suddenly send you an email accusing you of making fraudulent purchases and violating their rules. They don't tell you which rules you are violating, so just consider yourself a lowlife criminal.

    Perhaps you can appeal, as they claim, but I have written them on three separate occasions enquiring what they think I did that was fraudulent - once after reading their response on this forum. You can wait two weeks, you can wait two years - you'll not receive any reply. Nor even an acknowledgement. The emails were sent through their own site link so I am sure they got them. These guys are just plain dishonest - don't waste your time dealing with them.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hello Bert! We are sorry to hear about your experience. You are correct in that we do have an appeals process that you can participate if you believe this suspension is in error. Unfortunately, the Customer Care team is not informed as to why your account was flagged. The appeals process does take 2 weeks. I can assure you that we respond to all emails we receive within 24 hours. We have sent you a private message with additional information. Thank you for providing your review!

    Sales & Marketing

    Reviewed May 30, 2019

    I have tried for a couple of years to use coupons from RetailMeNot and have yet to be successful. I tried with a variety of online retailers and NONE of them work. EVER. I am convinced that it's just another way to collect my shopping habit information and control the advertisements I get.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hello Merry! Thank you for taking the time to write us a review! I am sorry to hear you had trouble finding an offer that worked for you. We have a variety of offers and some of lists of exclusions. We always recommend reading through the offer details. If you ever need assistance with an offer, feel free to reach out to our Customer Care team! We are here to help!

    Customer Service

    Reviewed May 27, 2019

    I was reading the details about RetailMeNot.com here. Let me share my experience here. I always make my purchases through RetailMeNot.com for past 2 years and I always receive the promised money back to my account. I also got the account fraudulent message recently and their customer service told me their system flags some emails for some particular reasons and send that email. I appealed against that action as per they suggested and hopefully it will get resolved soon. For me it is a 5 star experience with this website.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Thank you so much for taking the time to write us a review! We are here to help you save and appreciate your loyalty through the years!

    Verified purchase
    Customer ServiceSales & Marketing

    Reviewed May 9, 2019

    Once you set up the account with RetailMeNot, purchase through their promotion, get an email, all is good. Cash back will process. Within six weeks, you receive an email. They’ve suspended your account. For no reason. It is a scam, there are never cash back payouts. Look at the reviews. Everybody gets notified their account has been suspended for Fraudulent, Abusive, or Suspicious activity! It’s nothing but a data mining scam! FTC needs to shut down this company! Nobody gets any cash back!

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    We appreciate you taking the time to reach out to us in regards to your account's status. I see that your account's ability to participate in our cash back program was suspended and that our Customer Care team received your appeal to this decision on May 9th. We truly appreciate you sending your additional information over and your participation in our full review process. Please keep in mind that this process may take up to 2 weeks. Your patience is appreciated as we work to resolve this matter

    Customer ServiceStaff

    Reviewed May 8, 2019

    All I wanted to do was have them take me off their mailing list and I was put on hold for over ten minutes after spending 25 minutes trying to get an actual person on the phone. Once I did contact that person I was berated and interrupted so many times until I was finally hung up on. This company is an environmental disaster as they produce uncountable waste in these mailings. Avoid these folks and take yourself off their mailing list ASAP!

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    Hello Brant! We are sorry to hear about your negative experience. RetailMeNot's Customer Care team does not take live calls, but we would be happy to look further into this matter. Feel free to chat us or email us. We can absolutely confirm the removal of your address from our RetailMeNot Everyday mailing list. Please be aware that occasional postal delivery errors could result in you receiving these mailings intended for other mailboxes. We look forward to helping you

    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed April 25, 2019

    I bought 2 different gift cards from RMN for Kohl's. Neither card worked at Kohl's in store or online. They refunded my $25 card but refused 2 refund my $50. I emailed them several times to no avail, their reply, "We don't refund ‘buyers remorse’.” Remorse? I wanted the cards to “Shop” not to be ripped off! I will NEVER buy a gift card from them again. Beware people! Some cards work, some don't, but RMN won't refund. Even after all my proof. Sad sad way to fill your pockets RMN! I rate them 0 stars! Or minus 1.

    RetailMeNot
    RetailMeNot
    Pinned

    We are sorry for any inconvenience. We see you originally reached out in regards to your Gift Card orders 519257 & 545207 on 8/20/18. After escalating your case, we informed you on 8/25 that we found that the gift cards were both active and had full balances. Due to this, we would not be issuing a refund. We did issue a courtesy refund in Sept and have sent you a private message with additional information. Feel free to reach out again if you have trouble with your Feb 2019 gift card purchases.

    Loading more reviews...

    RetailMeNot Company Information

    Company Name:
    RetailMeNot
    Company Type:
    Private
    Formerly Named:
    RetailMeNot
    Address:
    301 Congress Ave
    State/Province:
    TX
    Postal Code:
    78701
    Country:
    United States
    Website:
    www.retailmenot.com