How ConsumerAffairs uses cookies

This website utilizes technologies such as cookies to enable essential site functionality, as well as for analytics, personalization, and targeted advertising. To learn more, view the following link:

LightInTheBox Reviews

4,978,435reviews on ConsumerAffairs are verified
  • We require contact information to ensure our reviewers are real.
  • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
  • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
Author picture
Edited by: Morgan Cutolo
+2 more
Author picture
Edited by: Amanda Futrell
Author picture
Fact-checked by: Jon Bortin

About LightInTheBox

LightInTheBox is a global online retailer based in Singapore known for discounts on a wide variety of clothes, gadgets and home goods. Its website is available in multiple languages, including English, French and Spanish.

Visit www.lightinthebox.com
Pros
  • Frequent discounts
  • Rewards program
  • Large selection
Cons
  • Strict return conditions
  • High shipping costs

LightInTheBox Reviews

Filter by Rating

  • (2,469)
  • (677)
  • (353)
  • (258)
  • (1,913)

Popular Mentions

    How do I know I can trust these reviews about LightInTheBox?
    • 4,978,435 reviews on ConsumerAffairs are verified.
    • We require contact information to ensure our reviewers are real.
    • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
    • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
    Top reviews
    • Top reviews
    • Recent
    • Oldest
    • Most helpful

    A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.

    1 featured review
    How do I know I can trust these reviews about LightInTheBox?
    • 4,978,435 reviews on ConsumerAffairs are verified.
    • We require contact information to ensure our reviewers are real.
    • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
    • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
    Page 2 Reviews 35 - 75
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 10, 2026

    Clothing selections have been great! The only thing to remember when shopping is to ALWAYS check the SIZE GUIDE before purchasing clothing. The size differences could deviate from 50% to 150% for each item. If you’re careful, you’ll be pleasantly surprised! Also, if you have a sense of humor, there are many extremely funny tee shirts to choose from! Have fun!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & Speed

    Reviewed Sept. 10, 2026

    I received my first order and was pleased with my three women’s tops I ordered, did wait longer for them but I was pleased with my tops and made a review about them. I made another order with your company, this is the order that I have NOT received but said it was delivered. I could not see why I would reorder them and yet pay yet again for these items, makes no sense from a customer’s point of view!

    Thanks for your vote!
    LightInTheBox
    Response from LightInTheBox

    Dear Barbara,

    We’re sorry to hear that you have not received your order.

    Upon checking our logistics team confirmed the order was not yet delivered and they are investigating why the package is taking longer than usual to be delivered. We have also confirmed that your other order was shipped on September 10 and is in normal transit.

    We truly appreciate your patience and your continued trust in us. Please rest assured that we are following up on the delivery issue and will follow up in a few days from now once we get more details.

    Kind regards,

    LightInTheBox Customer Service

    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Sept. 9, 2026

    I am very pleased to report that I had several questions that were answered promptly and easily to follow and understand. I appreciated this care with my orders.

    Thank you.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & Speed

    Reviewed Sept. 9, 2026

    I appreciate some of the styles you offer but do not like the fabric in the camp shirt I ordered. I prefer a cotton fabric. I have another shirt coming and if I don't like that fabric I probably won't order again. For somebody used to Amazon, it seemed to take forever for the order to arrive.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PriceRates

    Reviewed Sept. 9, 2026

    The products was good and the price are reasonable.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 9, 2026

    Your products are very unique. I do enjoy them! I wish the t-shirts were made with different materials!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PricePunctuality & SpeedRates

    Reviewed Sept. 9, 2026

    The quality and price of the attire I ordered were stellar. However, it took quite awhile to receive the items I ordered. I am unsure whether or not the orders come from overseas but that could be the reason for the extended wait time. Overall, 9/10!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PriceRates

    Reviewed Sept. 9, 2026

    Everything I have ordered has been great! The fit, the quality, the price.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 9, 2026

    Two of four skirts had mold stains. I wash one of them and it did not help at all.. Everything else I have received is have been happy with.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePriceRates

    Reviewed Sept. 9, 2026

    I am very impressed with the ability to deliver and communication with this company. The products are priced right and the quality is great!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Contract & TermsPriceBillingRates

    Reviewed Sept. 9, 2026

    If you are from the US only purchase from here if you do not plan to return. They have a 7 day strict return policy and all items have to be shipped back to a China address. The item took almost 3 weeks to get to me so I was away at the time and missed the 7 day window. They did negotiate with me and allowed me to continue a return. It cost me $20 to ship back a tiny item. They will offer you "deals" to keep the item with store credit rather than return with credit to your original form of payment. If you are going to keep the item for the "deal", keep stating/replying back that you want to return the item - they will keep coming back with better offers (they started with 20% off the item price and ended up at 60% - but all store credit).

    Thanks for your vote!
    LightInTheBox
    Response from LightInTheBox

    Dear Jeanne,

    Thank you for sharing your experience, and we're sorry to hear about the frustration with the return process.

    Our standard return window is 7 days from the day of delivery, which is outlined in our return policy. In your case, although you reached out slightly outside that window, we made an exception and approved your return rather than declining it. We also checked and the order was delivered within promised time frame.

    Regarding the offers, when a customer is considering a return, we may present alternative options such as keeping the item with a partial refund or store credit — as a convenience, since this can save the time and cost of shipping, particularly for lower-value items. These are always optional, and a full return was available and honored for you throughout, as reflected in your case.

    We understand that international return shipping costs can be a drawback, and we're continuously working on ways to make the process smoother for our customers. We appreciate you sharing your feedback, and we wish we could have offered a more seamless experience from the start.

    Kind regards,

    LightInTheBox Customer Service

    PricePunctuality & Speed

    Reviewed Sept. 9, 2026

    This was my second order, first was never delivered although they said it had been. They were USPS, and therefore I thought maybe the Postal service dropped the ball. So I reordered some 6 months later, new postman!! The two shirts that I ordered were way undersized. The XXL was more like men's medium. The XXXL was more like a men's large. They were just way under sized by American standards. Be aware the return process is costly, so therefore will not be returning, but will never order from here again. BE AWARE.

    Thanks for your vote!
    LightInTheBox
    Response from LightInTheBox

    Dear John,

    Thank you for sharing your experience, and we're sorry to hear about the sizing issue with your recent order, as well as the trouble with your earlier delivery.

    We want to make sure concerns like these are addressed directly, and we'd encourage reaching out to our customer service team as soon as an issue comes up so we can look into it and find a resolution — whether that's a delivery concern or a sizing discrepancy. We're not able to see a prior inquiry on file for either order, and we'd welcome the chance to help.

    On sizing specifically: because we offer products to customers around the world, and sizing standards can vary significantly between markets, each item is listed with its own detailed measurements on the product page rather than a single universal size label. We recommend checking these measurements against your own before ordering, and we're always happy to help customers select the right size beforehand.

    Regarding the return, we provided you free prepaid return label by email (ticket 104289070), this way you don't have to spend anything on return postage,

    Thank you for your feedback and we'd welcome the opportunity to make this right for you.

    Kind regards,

    LightInTheBox Customer Service

    Transparency

    Reviewed Sept. 9, 2026

    I notified that shipping address needed updating and notified them in a timely manner and was told by an associate Luis that nothing could be done because already shipped although the info they provided for tracking was after I notified them and before anything was actually shipped or received by transport company.

    Thanks for your vote!
    LightInTheBox
    Response from LightInTheBox

    Dear Brent,

    We’re sorry for the frustration caused by the delivery address issue. We would like to clarify that the package was shipped from our facility on September 8, while we received your request to update the address on September 9. Once a package has left our facility and entered the shipping process, we unfortunately have very limited ability to modify or redirect the delivery address.

    We understand, however that you no longer reside at the address registered on the order and therefore requested a full refund for this order rather than leave you without a resolution.

    We’re sorry that this situation has caused frustration and appreciate your understanding.

    Kind regards,

    LightInTheBox Customer Service

    Verified purchase
    Follow-Through

    Reviewed Sept. 2, 2026

    Just what I ordered. Good fit & construction. Delivered as promised.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PriceRates

    Reviewed Sept. 2, 2026

    Clothing with unique patterns and colors up today fair prices that go along with their expected overseas high-volume manufacturing, this is visible from the inside seams finish that will require some thread clipping for those perfectionist customers which I am not one.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PriceRefunds & PayoutsRates

    Reviewed Sept. 2, 2026

    I'm glad I discovered LightInTheBox. The clothes are really fun and waay different than what I see in the stores around here. They are colorful and have interesting patterns. The only thing I don't like is the return policy. The clothes don't always fit according to size. You buy the size you need and sometimes they are too big and then too small. You pay for shipping on the front end and then if you would have to return them, it costs big time on the way back. So I am very careful on what I will buy.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Sept. 2, 2026

    I am very pleased with the service I have been getting. I understand that shit happens and it's how it is handled that counts.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Sept. 2, 2026

    My experience with LightInTheBox has been very positive. Always receive the items in good condition.

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Customer ServiceSales & MarketingPriceRefunds & Payouts

    Reviewed Sept. 1, 2026

    The quality of the clothing was poor. Customer service was terrible. They advertise easy returns but when you try to return the item they are uncooperative. First, they try to negotiate to give a discount on the item over several rounds of emails. When I said, for the third time that I want to return the items for a full refund, they gave me a shipping address in China - very costly therefore not worth returning.

    Thanks for your vote!
    LightInTheBox
    Response from LightInTheBox

    Dear Kathleen,

    Thank you for sharing your feedback.

    We're sorry to hear about your experience. We'd like to clarify that the original return request was submitted with the reason "unfitting items." As this was a fit-related return, we provided return instructions for a refund; per our policy, return shipping is not covered in these cases.

    We were only made aware of the quality concerns mentioned in this review, and apologize for any misunderstanding. Had a quality concern been reported to our Customer Service team, we would have been glad to investigate and determine the most appropriate resolution, including covering return shipping if applicable.

    I have created ticket # 104279305 for your issue. The ticket message will be sent to your email related with LITB account. Please review it, we will be waiting for your response.

    We remain committed to helping genuine product concerns fairly.

    Sincerely,
    Emma

    Customer Service Lightinthebox

    Verified purchase
    Customer ServiceRefunds & Payouts

    Reviewed Sept. 1, 2026

    Wrong item was delivered and instead of a return for a refund, customer service just refunded the entire amount without a return.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Staff

    Reviewed Aug. 30, 2026

    Ms, Tatiana was very professional on how she handled my situation. She is really an asset to the company LightInTheBox. I would hire her myself. MS ANA

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PriceRates

    Reviewed Aug. 27, 2026

    So far everything I have ordered from website has been absolutely on point. I ordered a 13x4 human hair water wave wig and it is gorgeous at a very reasonable price. I even ordered another one.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Aug. 26, 2026

    The quality of the dress is amazing. Sizing is accurate and delivery time was fairly quick.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PricePunctuality & SpeedRates

    Reviewed Aug. 26, 2026

    Every wig I have ordered are of great texture and fit perfectly well. I just ordered another one. The prices are unbelievably reasonable. I can't wait to get my new one to go with my red outfits. Thank you so much for great products.

    Jessica M.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Aug. 26, 2026

    I love Lightinthebox. It's a great place for men to shop if they want to stand out.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Aug. 26, 2026

    I have been so happy with all the items ordered so far! The quality of the items are excellent along with the colors and texture. The ordering, professional attitude and letting me know if there will be a delay or replacement has been exceptional. The delivery also superb!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Aug. 23, 2026

    I always have had a great experience shopping on LightInTheBox! My orders always arrive in a timely fashion, which I appreciate. I’ve been extremely pleased with everything I’ve ordered and received. Great experience!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Aug. 20, 2026

    This is my third order from LightInTheBox and I was really disappointed. Nothing looked as if it seemed in the pictures. The bracelets broke right away so I'm thinking about not using light in the box anymore. I did get an order that I liked everything and I paid 40 something dollars for a pair of sandals which I really thought were nice.

    Thanks for your vote!
    LightInTheBox
    Response from LightInTheBox

    Dear Michele,

    Hi, thank yuo for leaving a feedback. We’re truly sorry to hear that your latest order did not meet your expectations, we understand this is disappointing.

    We have reviewed your case and can confirm that the bracelet that broke has already been fully refunded, with no return required. For the other items you were unhappy with, our team was already assisting you with the return and refund process. Please refer to the return instructions provided in the ticket 104258122.

    We hope the resolution already provided and the assistance with your return will help address your concerns fairly.

    Verified purchase

    Reviewed Aug. 19, 2026

    What was meant to be a simple order in fact was a simple order. There were no issues, back orders, delays, extra up-selling, or other misunderstandings. Our item arrive with no issues as planned and it was in fine shape.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Aug. 19, 2026

    True to size. Very nice material. Very happy with shirt. Would buy again.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Aug. 19, 2026

    The seam in one of the shirts can unraveled and the other on had an emblem come partially off when it was ironed.

    Thanks for your vote!
    LightInTheBox
    Response from LightInTheBox

    Dear Richard,

    Hi, this is Emma from customer service, we’re sorry to hear about the issues with the shirt, this is certainly not the quality we expect, we take your concerns seriously.

    We’ve reached out to you privately so we can look into the matter (ticket # 104263188). If you experience any issue with an order, please contact our Customer Service team—we’re always happy to investigate and help find an appropriate solution.

    We appreciate your feedback and the opportunity to assist.

    Kind regards,

    LightInTheBox Customer Service

    Verified purchase
    PriceRates

    Reviewed Aug. 19, 2026

    Just find what exactly what I need and at a reasonable price!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    PricePunctuality & SpeedRates

    Reviewed Aug. 19, 2026

    Beautiful clothes and great prices!!😊I am very happy with all of my purchases! Easy to track and fast delivery!!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer Service

    Reviewed Aug. 19, 2026

    Danaca did a great job changing the wrong size I ordered before the wrong size shipped. She was very nice in her E-Mail responses.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Aug. 14, 2026

    I am happy with the pants and hammer try product, the product could use instructions. Very disappointed with the wig, think dark brown instead of light brown was sent and the stone on the ring is cloudy. Thank you

    Thanks for your vote!
    LightInTheBox
    Response from LightInTheBox

    Dear Julie,

    Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear that you’re happy with the pants and hammer try product, and we’re sorry that some of the other items did not meet your expectations.

    We take your comments seriously, our customer service team has reached out to you to obtain more details so that we can properly review the concerns and work toward an appropriate resolution.

    For any issues we encourage you to contact our Customer Service team directly. We are always happy to investigate concerns such as product discrepancies, quality issues, missing information, or other problems and work with our customers toward a suitable solution.

    Thank you again for bringing these matters to our attention.

    Kind regards,

    LightInTheBox Customer Service

    Verified purchase
    Punctuality & Speed

    Reviewed Aug. 14, 2026

    Very pleased with my order, was fast shipping, and very well wrap, thanks for your services, keep up the good work!

    Thanks for your vote!
    Verified purchase

    Reviewed Aug. 14, 2026

    This site offers incredible merchandise and is one of the few we shop at as they offer patriotic wears and well made clothing.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Aug. 14, 2026

    Good customer service. They take care of you. No problem.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePunctuality & SpeedStaff

    Reviewed Aug. 14, 2026

    To whom it may concern. I recently dealt with customer service. Karin was the person who helped me. She was very polite and helpful. She was quick to solve my situation. I appreciate everything she did for me. I'm a very happy customer. Thank you.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Punctuality & Speed

    Reviewed Aug. 12, 2026

    Everything has been great, the shirts I’ve ordered are true to size. The colors dazzle bright just as I like. Shipping is fast. I’m ready to order more from the site.

    Thanks for your vote!
    Loading more reviews...

    LightInTheBox Company Information

    Company Name:
    LightInTheBox
    Website:
    www.lightinthebox.com