TicketNetwork Reviews

4,880,395reviews on ConsumerAffairs are verified
  • We require contact information to ensure our reviewers are real.
  • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
  • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.

About TicketNetwork

TicketNetwork is a marketplace for ticket sales, including tickets to concerts, sports events, theater shows, festivals and comedy sets. Customers can search by location, venue, performer or event and choose their delivery by mail or email. TicketNetwork offers phone support and a 100% money-back guarantee.

TicketNetwork Reviews

Filter by Rating

  • (1,061)
  • (238)
  • (124)
  • (105)
  • (459)

Popular Mentions

    How do I know I can trust these reviews about TicketNetwork?
    • 4,880,395 reviews on ConsumerAffairs are verified.
    • We require contact information to ensure our reviewers are real.
    • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
    • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
    Recent
    • Recent
    • Oldest
    • Most helpful

    A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.

    How do I know I can trust these reviews about TicketNetwork?
    • 4,880,395 reviews on ConsumerAffairs are verified.
    • We require contact information to ensure our reviewers are real.
    • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
    • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
    Page 2 Reviews 10 - 40
    Customer ServiceSales & MarketingPriceBillingHonesty & Transparency

    Reviewed Dec. 30, 2024

    Bought tickets for a play online (theater is in DC) from what I thought was the venue website but it turned out TicketNetwork seemed to be able to show up online as if they were the venue website. The tickets were promised at will call and, of course, the venue had no such tickets for me when I arrived there. Currently working on getting my $211 back but it is highly doubtful from this unreliable, lying, scamming company. I will of course have to go the credit card route and have the cost of the tickets removed from my bill. DON'T USE THIS COMPANY!!!! They are scammers!!

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We are very sorry to hear there may have been some confusion while using our website. We have various disclaimers while using our website that we are a secondary marketplace with no affiliation to any venue or box office. We cannot speak on how you arrived to our website but no user would be directed to us to purchase tickets from any artist, team, venue, etc's official website. We apologize there may have been an issue with delivery. We investigate all client claims appropriately.

    Refunds & Payouts

    Reviewed Nov. 4, 2024

    Worst ticket company ever!!!! Bought tickets from them and when I went to show the tickets were somehow transferred and claimed by someone. Spent several weeks dealing with this and they refuse to refund my $230. Hope these people go out of business soon!

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're sorry to hear that you may have had an issue in accessing tickets. Please note that delivery is completed to the information provided by the user during checkout - whether electronic to email or to a physical address. We have no control over what may happen with tickets after they have been delivered. Completing a transfer is entirely user initiated and we have no way to know what account is utilized to accept tickets and are not responsible for any personal errors or lost/stolen tickets.

    Profile pic of the author.
    Customer ServiceSales & MarketingPunctuality & Speed

    Reviewed Sept. 3, 2024

    I purchased four tickets from what I thought was Ticketmaster as my tickets say. Unbeknownst to me that TicketNetwork was false advertising. $1500 later I am stuck with four tickets because of life’s unexpected moments. So I call ticket network and speak with a guy who said all he could offer me was $150 as a courtesy fee. That was like putting salt on an open wound. Please do not ever purchase from this place. False advertising. Lesson learned. I’m out $1500.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're sorry to hear we may not have been your intended website for purchase. We cannot speak for how a client may arrive to our website; it is solely the user's responsibility to know what website they are utilizing and if it's their intended. Our website is clearly identified as TicketNetwork, a secondary marketplace, and we make no claims to any affiliation to Ticketmaster or any event organizers (artist, venue, team, etc). In placing an order, the use of our website is confirmed acceptable.

    Sales & MarketingRefunds & Payouts

    Reviewed July 25, 2024

    I’m purchased tickets to an event in Dallas at a botanical garden. Once I completed my purchase I contacted the venue to find out about parking, nearby hotels because I was flying in and a few other details. The venue told me that the concert was not yet confirmed and no ticket sales were even available yet and wouldn’t be for several week if at all. When I contacted TicketNetwork they refused to refund me even after confronted with the details. THEY ARE NOT TRUSTWORTHY. Do not purchase from them.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We apologize for any confusion. Please note that general public on sales for any given event are typically the last phase of ticket purchase ability and various 'pre-sale' opportunities may exist. Our partner companies often have special access to ticket sales that other people don't. For example, special access through certain credit cardholder benefits or fan clubs, season ticketholders or connections within the industry. We always try to provide the earliest possible access.

    Customer ServiceHonesty & Transparency

    Reviewed March 8, 2024

    $300 Marc Anthony concert. Never got the ticket. Customer service straight lie to your face. Now need to dispute with Affirm. They stated that I had claimed the ticket already and I had use another email. Lies.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We regret that you had a personal error with accessing your tickets. Your purchase was fulfilled on 2/8/2024 without issue to the information provided at checkout. Our records indicate that tickets were accepted. Completing a transfer is entirely user initiated. We have no way to know what account was utilized to accept the tickets or any personal errors that may have occurred. Any platform issues would need to be addressed directly with the platform if tickets cannot be view after acceptance.

    Verified purchase
    Customer ServiceSales & MarketingPriceRates

    Reviewed March 6, 2024

    This company is designed to mimic the venue or artist. When trying to buy tickets this popped up and since they take Paypal and looked like the correct pop up I purchased tickets. Bought center stage and about seven rows back. I bought these in November and was told that the tickets will be delivered within 24 hours of the show which is as I write this tomorrow, March 7, 2023. Today there was nothing in the AXS app which is where I thought they would be delivered. Nothing. When I called the box office of the venue I was told that I bought from scalpers and that my name was not in their system for any seats. I called American Express who gave me a 1-888 number. Three hours with back and forth because they used the email on my Paypal profile which is old and I no longer have access to it and I never use it- I always use a Gmail for tickets which is attached to my phone.

    I was not given an option for ticket delivery. They just automatically sent it to that email. That took about two hours to find out. And three phone calls. Then I was told they could reissue the tickets to my gmail account and that the tickets would appear in my AXS app within 45 minutes. Nothing. I receive instead an email from their scam company stating that they were unable to accommodate my "request" and that it is a courtesy for them to even try to "reissue" the tickets. Mind you, the night before tickets were still on sale for about $100 less per piece.

    The dishonesty there is not that they are a broker, but they design their pop up to look like you are buying the tickets directly from the venue so you are under the impression that you are getting the best price. They read from a script when you call to try and straighten things out, they talk in circles. I am surprised that they are still in business. Shame on them. As of now I have to file with Paypal/ Amex and repurchase tickets if I want to see the show.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    Thank you for your review. Our website are is clearly identified with various disclaimers that we are a secondary marketplace and not affiliated with any venue or artist. We make no claims otherwise. Please be advised that we have no control over the information provided during checkout, whether by the user directly or their chosen third-party payment method companies. It is ultimately the client's responsibility to ensure that their contact details are always up-to-date as needed.

    Customer ServiceRefunds & PayoutsMaintenanceBilling

    Reviewed Nov. 13, 2023

    I tried to buy concert tickets last week. They sent me multiple links for the tickets that did not work. I ended up buy the same tickets at TickPick for more than $100 less. When I finally heard from TicketNetwork they told me they could not refund the tickets since they had delivered them. They never delivered them because their links did not work. They insisted that I keep trying their new links which I did not. I had to open a dispute with my Credit Card Company. Learn from my bad experience and stay far away.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We apologize that you may have had trouble accessing your tickets. Please be advised that your purchase was fulfilled within our policies multiple times. We make every effort to assist clients as much as possible but ultimately it is the client's responsibility to be able to access their tickets for their events. We can only guarantee that tickets are delivered; we cannot guarantee that a client can or does take the necessary actions to display them properly.

    Customer ServiceSales & Marketing

    Reviewed Aug. 11, 2023

    Totally satisfied! Read a lot of bad stuff about TicketNetwork after I ordered my tickets and was very worried I'd been scammed. Tickets came through a little more than 24hrs before the event. Called the morning before the event date and (coincidentally?) tickets were e-mailed while I was on hold. Got into the event without any incident.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We appreciate you taking the time to leave your positive review! Thank you! We look forward to working with you again!

    Customer ServiceSales & MarketingStaff

    Reviewed July 26, 2023

    Do not use this company. Use Ticketmaster. TicketNetwork scammed me out $500.00 for Guns N' Roses tickets. Never ever using this company again. I never got my tickets. I kept calling but they were no help.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We regret we were unable to assist you further. Our records indicate tickets were properly delivered to the information you provided upon checkout, within an hour of purchase. There may have been a personal error in accepting the tickets resulting in an inability to locate them. Completing a transfer with Ticketmaster is entirely user initiated and we have no control over what account a client may utilize to accept tickets. You were appropriately notified to contact Ticketmaster directly.

    Customer ServiceSales & MarketingRefunds & PayoutsStaff

    Reviewed July 19, 2023

    I wish I could give a 0 Star to these people, how in the world a company like that can operate without consequences in the US? Where are our laws? I purchase two tickets online thinking they were Ticketmaster. After not receiving my tickets I realize that this is a different company. They keep saying that my tickets were transfer to me by an email that does not exist. I call these people several times, they are a big SCAM. Don't waste your money, DON'T buy from them. They said that are NO REFUNDS and they never delivered my tickets. This is unacceptable and unbelievable. I few that anything can go online these days and there is no law against these kind of SCAMMERS. DON'T WASTE YOUR MONEY WITH THESE PEOPLE. SCAM - SCAM - SCAM - SCAM.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're sorry to hear you were confused regarding our website. We are not affiliated with Ticketmaster and make no claims otherwise. Tickets are delivered to the information as provided by the client during checkout. We are not responsible for issues that result from any incorrect or inaccurate information in personal information a user may provide. All information is displayed, reviewed, and confirmed accurate when placing the order.

    Sales & MarketingPricePunctuality & SpeedRefunds & PayoutsRates

    Reviewed June 25, 2023

    This company is terrible! I bought tickets for Madonna. Like others on here I thought I was on ticketmaster. You don't get the tickets until 2 days before. Why? It's because they're scamming you. I contacted them many times to make sure I was going to get my tickets 2 days before and that they are a legit company. They assured me all the reviews I read about them were false. 2 days before the show... My tickets were no longer available but they had 3 other seats they could give us. Wait what?!? I said "no, refund me" and they did. They use your money to hold the tickets and see if they can sell them to someone else for a higher price. Be prepared not to go if you bought tickets from this company.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry that your purchase could not be fulfilled as intended. Please note this is always a possibility as we are a live marketplace and there are various situations that may impact ticket availability outside of the seller's control. As we always strive to make sure that clients can attend the events as planned, at times, alternate offers are available to be made and sometimes they are not. We always guarantee that all tickets are refunded if tickets are not available for any reason.

    Customer ServiceTechRefunds & Payouts

    Reviewed May 2, 2023

    I purchased tickets in November for a concert in May. It stated I would receive my tickets two days prior to event. Two days prior, they were not received. I chatted, emailed, and attempted to call but the number never got through to someone. On several chats, I was told that there was a delay from the vendor and that my tickets were guaranteed. Almost 24 hours to the time of the event I was notified that the tickets I purchased were not available? Um excuse me but what? I was told there were only two other tickets available, but they were not in full view of the event. I asked for a refund and was told these tickets were of higher value and could not be refunded, but I was offered 50% off next purchase. Yeah, that's never going to happen. Do not use these people. To say I was very disappointed is an understatement. I would not recommend this site to anyone, for any reason, at any time.

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    PricePunctuality & SpeedRefunds & PayoutsRates

    Reviewed March 11, 2023

    I landed on TicketNetwork because they were the first site that came up when I searched Ticketmaster and I didn't even realize I was on the wrong website. I paid what I later discovered was an extremely overpriced amount for 4 tickets to see Hamilton. That was in December and the play is in April. They still have not delivered my tickets. They claim I won't get them until the day before! This is ludicrous, I don't even know where I'm sitting! And if I can't make it, I can't sell them. But they try to get me to sell them on their resale site for half the price I paid for them! They have you coming and going and are completely unethical.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry to hear that you may not have intended to purchase with us but please be advised that we are not affiliated with Ticketmaster. We are not responsible for a client's selecting our website or any other. Our records indicate that your purchase was delivered in accordance with all policies on 3/23/2023 without issue. No client is able to select specific seats on our website for multiple reasons; this is confirmed acceptable when placing the order and reviewing all selection details.

    Customer ServicePriceRates

    Reviewed Feb. 24, 2023

    Purchased tickets three weeks in advance for a show at the Poway Center for Performing Arts in San Diego County of California. Same things happened as discussed in all other "one-star" ratings. People...count the "one-stars"...look at the words, and if you still go through TicketNetwork, it's on you!!! These folks don't tell you at purchase, but they sell tickets through a hokey marketplace and can't verify that the people selling tickets actually have the tickets. I emailed days in advance, answer "you'll get electronic tickets 24-48 hours in advance, we guarantee it". Today, the day of the event, same answer and I have 5 hours until the event. I called, blew a gasket, this is ridiculous.

    They acted like they were doing me a solid by selling me tickets in the nosebleed section, at the side of the theater, because the tickets I purchased were still not available. Then they were condescending when I called back and explained that the "solid" was crap, and they offered to take money off the ticket price, and get me "DOWN TO" 4 times the value of other crappy tickets still available. Don't use these people unless you want to screw up your special event you planned for weeks in advance.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry you experienced an issue with your purchase. Please be advised that in the rare event alternate tickets need to be offered on any order, there is no obligation to accept them. Full refunds are always available as per our policies in such circumstances. Our records indicate you maintained your purchase by accepting the alternate tickets with a partial refund. A courtesy additional refund was also offered and accepted. Tickets were delivered according to your acceptance.

    Customer ServiceRefunds & Payouts

    Reviewed Feb. 23, 2023

    Purchased spring training tickets through Atlanta Braves spring training venue CoolToday Park which connected to Ticket Network website. Received email from them 2/22/23 that tickets were transferred on 1/31/23 to Ticketmaster. Never received an email on 1/31 from anyone regarding tickets being transferred. Ticketmaster account had no tickets to be transferred. Contacted Ticket Network by phone who said they could not guarantee the seller would retransfer the tickets in time for the event and we would not get our money back if tickets were not retransferred.

    After making sure they understood I would never knowingly choose to do business with them again I did receive an email with the tickets being found under CoolToday Park's Venue and not Ticketmaster like I was told. I had checked CoolToday’s ballpark website 30 minutes prior to calling this company with no tickets found. Thankful that I do have my tickets now and will make sure this spring training facility knows my bad experience. Do not recommend using this company for any tickets.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry there was some confusion while using our website. Please be advised that we are not affiliated with any venues and no user would be directed to our website from any official purchase pages. Further, we have affiliation with any ticket distribution platforms and do not control any of their functionality or processing. We only guarantee initial delivery of tickets occurs. Retransfers are only requests, not guaranteed to occur, which is fully outlined in our policies.

    Customer ServicePunctuality & SpeedBilling

    Reviewed Dec. 10, 2022

    Bought Michele Obama tickets for December 10, 2022. Company said they would send an email when tickets were ready to be transferred. Never, NEVER got that email. Called them 5 days before the event to get my tickets. NO ONE and I mean NO ONE could get me my tickets or the email. They said just wait you'll get them in time for the event. If I went through with my plans I would have to drive 100 miles to the event and HOPE they send the tickets. I could not take that chance. All the calls and online chat sessions (at least 20) to their customer service produced no results, got the same cut and paste answers each time. NO ONE was willing to call whatever department and just simply ask them to resend the email to transfer tickets. Luckily I used American Express to purchase the tickets so I stopped payment for them. DON'T BUY ANYTHING FROM THE TICKETNETWORK!!!

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We apologize if there was some confusion during your contacts. We often make requests to retransfer tickets if a client is having trouble locating their tickets. It should be noted that retranfers are simply courtesies; we do not guarantee that tickets can be delivered again after initial delivery. There are various reasons for this. We only guarantee that an initial delivery will occur and all clients are appropriately notified when their purchase has been fulfilled with access instructions.

    Verified purchase
    Refunds & Payouts

    Reviewed Nov. 9, 2022

    I purchased 2 tickets a few months back with my domestic partner. 3 weeks prior to the event he was killed. I asked for a refund, there was no way I am okay to travel. I even sent copy of death certificate. Refund denied, they rather I spend my time putting tickets up for Resale and just hope someone purchases them. All in between me dealing with the police, funeral home and Cemetery. DO NOT USE OR PURCHASE ANY TICKETS FROM.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    Our records indicate that as a client service courtesy, you were issued a refund in full.

    Sales & Marketing

    Reviewed Nov. 6, 2022

    We purchased Kevin Hart tickets in July for a November show. The show was Nov 5 and we were supposed to have our tickets by Nov 3. I contacted them several times and they assured me I would have tickets in time. The day of the show I still had nothing and was told that they could not get ahold of the seller, and there was nothing they could do to assure I would get the tickets. This company is a scam, do not buy from them!!!!

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We apologize the order was unable to be fulfilled. Please be informed that we make every effort to ensure that all purchases are fulfilled as intended and outlined in our guarantee. Unfortunately, there are times in which orders cannot be completed for circumstances outside of our control. Our website is simply the marketplace for seller partners, we are never in possession of any tickets. Our records indicate that you were refunded in full appropriately under our policies.

    Customer ServiceSales & MarketingPriceValue

    Reviewed Oct. 20, 2022

    My daughter got fooled by this website - she thought she was on Ticketmaster (I'm sure that is not a fluke that everything looks exactly the same..) Tickets were purchased and an email was received to CLAIM tickets. As soon as my daughter did so, it immediately gave her an error "This Ticket Transfer has already been accepted by another email address."

    3 phone calls with TICKETNETWORK gave me every crazy scenario possible for why WE are the issue - my daughter had someone hack her phone, my daughter had someone log into their Ticketmaster account on her phone and the tickets are there in someone else's account, that the tickets are claimed by us already and THEY (TICKETNETWORK) are being scammed here in us saying we don't have them, etc.

    Of course what they won't propose as a reason why this has happened - FRAUD. That once the seller got the money, they sent the tickets to ANY email address they can access, claim the tickets, and then my daughter gets this error "TICKETS ARE ALREADY CLAIMED". And TICKETNETWORK then throws their hands up and says "we have proof they have been claimed". But the catch is - they cannot tell you the email address or by whom... So you are out X amount of money and they stand by "we have proof they have been claimed". How convenient for them and the seller. TRUST ME - this is not worth it, shop elsewhere.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry to hear that there may have been some confusion while utilizing our website. Our website is clearly identified as TicketNetwork, not Ticketmaster, and we make no claims of any affiliation. Because of this, we do not have any way to know what account may have accepted tickets; only what email the tickets were delivered to. Tickets are delivered to the information as provided by the user during checkout. We are not responsibility for what occurs once in the client's possession.

    Customer ServicePunctuality & SpeedRefunds & PayoutsTransparency

    Reviewed Oct. 11, 2022

    Bought tickets that totaled $400 under pretense it was TicketMaster, this site has very similar, layout, and color scheme. Was notified it was postponed indefinitely, come to find out, there was never a show scheduled on this artist's tour and this venue. On the original show date, the artist was in another country. No refunds, lackluster empathy or customer service, and no updates whatsoever. They do not send any emails, aside from the emails I sent them, I only received 1 email where they notified me of the money they were taking.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We are not affiliated with any event organizers (artists, venues, teams, etc) or Ticketmaster and we do not make any event decisions, including (but not limited to) event name, date, time, location, seating layout, and lineup changes. While we review events and communicate any changes as quickly as possible, we have no direct correspondence on any events and it is ultimately client responsibility to keep updated on any event details.

    Verified purchase
    Customer ServiceTechPricePunctuality & SpeedRefunds & PayoutsRates

    Reviewed Oct. 3, 2022

    I was one of those that desperately wanted some tickets to a Jack Harlow concert taking place in Toronto, and had to resort to this site to do so since tickets were sold out on Ticket Master. Was promised tickets to be available 4 days before the concert which was odd but I didn’t mind. It’s not till October 1st came and left that I started getting worried and began researching this company and was devastated by the reviews. I was sure I was not getting my tickets especially because I tried calling their line (no answer), and emailing (no reply). The only saving grace was the communication I had via the live chat that tried to assure me I’d be good. I ended up contacting the seller via email which also reassured me I’d be okay. Literally minutes after that communication, on October 3rd, I received the transfer link to Ticketmaster to get and save my tickets. I was elated.

    Despite my situation being one of the few positive ones, I took two stars off because the site, promises, prices, and communication are literally all over the place. I don’t like being promised or told certain things only to then find out later after doing extensive digging and work, that what was stated isn’t at all accurate. You won’t know where you’re sitting until way later. You’ll get your ticket anywhere between the day they say they’ll send it to maybe the day of the concert. The prices are definitely more expensive than other vendors. And you are not guaranteed to get seated in the area you paid for. All of this makes for an unnecessarily anxious experience for literally nothing. I won’t be using them again, despite my outcome. I do want people to know that if you do decide to move forward with this site, it is 100% a gamble and you really need to advocate for yourself to assure you get your tickets which is truly insane.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    Thank you for your review. We hope you enjoyed your event. Delivery can occur at any time following order placement, subject to availability by the event organizers. Tickets are often restricted until closer to their event for security purposes. It should be noted that we guarantee delivery in time for the event only; this is outlined on our website and in our full policies for all users of our website to see. Delivery dates provided are simply estimations and are subject to change.

    Sales & MarketingPrice

    Reviewed Sept. 13, 2022

    I purchased "VIP rows 1-8" for a concert in Spokane. We ended up in general admission behind the VIP section. I was charged $150 per ticket and ended up getting $35 tickets. They took zero responsibility and said, "we are only a website that lets people sell their tickets". Unacceptable and do not fall for their scam! Buy tickets elsewhere.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry you were not satisfied with your ticket purchase.

    Customer ServicePriceRefunds & Payouts

    Reviewed Aug. 28, 2022

    In May I purchase two tickets for Bruno Mars at the cost of $733 that was to take place in Vegas Nevada on August 19. After paying for my tickets I received the email stating that my tickets will be mailed out to me on August 17 for an event that was taken place on August 19. I called and informed them that I lived in the state of Georgia. There was no way I would have gotten these tickets in time enough to make it to Vegas to see the show and that I needed a refund. They refused but they will get me the tickets in time enough. I filed a dispute with PayPal Credit for a refund and when PayPal contact them they gave PayPal a bogus tracking number which they never checked. I never received tickets for the event and to this date have not received a refund yet from PayPal! I will be filing a BBB complaint on both.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry there is some confusion regarding tickets - all tickets are guaranteed in time for the event only. We do not guarantee delivery for personal preferences, travel plans, resale needs, etc. Delivery information is displayed, reviewed and confirmed when placing all orders.

    Customer ServiceSales & MarketingRefunds & PayoutsStaffHonesty & Transparency

    Reviewed July 25, 2022

    This company is a total scam. I ordered tickets in March for a concert that was in September. It has my birthday present to myself to see my favorite artist in concert. I did get VIP tickets as well as Floor tickets so that I could enjoy seeing him up close and personal. Today I got a email stating that they were unable to get the tickets I had ordered. The tickets are now double what I originally paid for them and I am not able to see the artist that has saved my life more times than he knows. When I questioned the agent how they can offer tickets that they don't actually have the response was "I don't know." Please avoid attempting to purchase anything from this company as they seriously don't care that they are blatantly lying to their customers and offering stuff they do not actually have to offer. Thanks TicketNetwork for crushing my dreams!

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry that your order required to be refunded. As a secondary marketplace, we are not a seller and we do not list any tickets on our website as we are not in possession of any tickets. This is the responsibility of our seller partners. At times, tickets cannot be provided as originally intended and alternates are not available to be offered. In these cases, refunds are necessary. Your purchase was handled in accordance with all procedures and you were informed properly.

    Verified purchase
    Customer ServicePricePunctuality & SpeedRefunds & PayoutsTransparency

    Reviewed July 25, 2022

    I bought two tickets for the Rammstein concert. I paid, and I got without any explanation the message that TicketNetwork is giving my money back. I wanted the tickets, not a refund, so I asked. Customer support blamed me I asked for a refund, later it was a miscommunication... I had the effort to call a number to book tickets again. Well, I was not willing to pay more money for the tickets and especially after such a bad experience. Besides, mistakes can happen anywhere, but getting first blamed is a no-go and smells like fraud. They had for a few days my money. And shouldn't I still get the tickets if it is a miscommunication? I´m annoyed and upset with this service.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    Once a refund is in process, it cannot be stopped. We apologize that the situation was not properly communicated to you. Unfortunately, a technical issue on the order was further compounded by the agents handling the situation and we regret it we did not meet your customer service expectations. We can only hope you allow us to show you why we have multiple returning customers in future.

    Customer ServiceSales & MarketingPriceRates

    Reviewed June 24, 2022

    I went to print my Concert Tickets and saw the GA price. It was $100 total. I was Charged $398.55. I called Customer Service. A Jason answered. I explained what happened and he accused me of cussing, I did not. He hung up. I called back. The same Jason answered and I asked for his Superior. He hung up again. Then I came here to the reviews. They are a scam company. Beware. PRICE GOUGING!!!

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry to hear there may have been confusion regarding our website. As a resale marketplace, we have various disclaimers during checkout and outlined in our policies regarding pricing, which include, but are not limited to, 'Prices may be above or below face value." All payment information is displayed, reviewed and confirmed when placing an order and our ticket pricing will not reflect the pricing found on any original ticket information.

    Price

    Reviewed June 23, 2022

    This website engages in deceptive practices. TicketNetwork copies the same website format, layout, and color scheme as TicketMaster.com. It actively encourages individuals to believe they are at TicketMaster.com by showing the same text, formatting, layout, and colors throughout the entirety of the search, selection, and ticket buying process. What TicketNetwork does not do, is inform the individual that they are being charged more for the ticket itself as well as higher ticket fees than TicketMaster.com would otherwise charge.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry to hear that you may have missed information when using our website. Our website is clearly identified as TicketNetwork, not Ticketmaster, and our websites layouts/formats are not the same. We make no claims of any affiliation. We have various disclaimers regarding our secondary marketplace status and pricing models during checkout and outlined in our policies. It is ultimately the client's responsibility to know what website they are using and if it is their intended website.

    Customer ServicePriceRefunds & PayoutsStaffRates

    Reviewed June 12, 2022

    Upon doing my doing my due diligence & thorough research I decided to purchase tickets for the Musical - Frozen thru TicketNetwork, after all they were reasonable prices. But the one drawback to that is you can't check for the tickets until the day before of the event (Red Flag), so I ignored and decided to check day of event (6 hours ahead of event), well needless to say NO TICKETS so after calling them, the rep was like call back @ 3:00 so I check again and guess what? Still no tickets; upon them checking & validating and verifying me, she comes back and says the "seller" wasn't able to get the tickets and I'm like excuse me, the "seller"? and she was like yes, so now I have to find another activity to occupy my grandkids time because the "seller" couldn't come up with the tickets. But the one good thing out of this they're refunding me my money (got the email, confirming). So lesson learned here, will stick with who I'm confident with. At least that way I know I won't get disappointed.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry to hear that your purchase was unable to be fulfilled. It is important to remember that our website is an exchange marketplace for licensed/registered ticket selling companies to list inventory for purchase. At times, purchases cannot be fulfilled for various reasons outside of seller's control. We make every effort to ensure that all purchases are delivered and client's can enjoy their events. However, we regret that this may not always be possible and refunds are performed.

    Customer ServiceCoverageSales & MarketingPriceRefunds & Payouts

    Reviewed June 11, 2022

    TicketNetwork is a not trustworthy and I see many reviews that share my same story. A group of eight people purchased tickets for a show in Memphis, TN. First, we didn't get the tickets. Then, when the show was cancelled, TicketNetwork wouldn't take our calls and refused to provide a refund. They continue to evade us. This scam is at a cost to us of over $2000. It has been 6 months and we have still been unable to speak with anyone or get a response to our many requests. We purchased insurance and they will not honor that either. I hope they are completely shut down as this is an example of a company operating with no integrity.

    Thanks for your vote!
    TicketNetwork
    Response from TicketNetwork

    We're very sorry to hear that your event was cancelled. While we are not affiliated with any event organizers and make no decisions regarding event statuses, we review and communicate all updates as quickly as possible. As per our policies, when an event is cancelled by the organizers, all impacted orders are notified regarding their options. It should be noted that insurance options are for clients being unable to attend an event for covered situations, which are different from cancellation.

    Sales & MarketingPriceRefunds & Payouts

    Reviewed May 21, 2022

    I paid 400USD for a PGA Champioinship ticket which is worth USD200. It was my husband's birthday gift. I bought this in July 2021, today, May 21, 2022 I haven't received the ticket and the event is tomorrow at 7 am. Ticketnetwork says they won't refund me because the ticket is guaranteed and if I don't receive it they "will do their best" to get me a refund. I'm traveling to Oklahoma with no tickets, and they refuse any refunds. This is a SCAM, avoid it at all costs, I had to buy directly a new ticket through the PGA Championship website to avoid losing all the traveling costs. So ended up losing 400usd at ticketnetwork. Please DO NOT use this website. Is a total SCAM. There should be an option for zero stars, you will lose your money by buying at ticketnetwork.

    Thanks for your vote!
    Loading more reviews...

    TicketNetwork Company Information

    Company Name:
    TicketNetwork
    Year Founded:
    2002
    Address:
    75 Gerber Road East
    City:
    South Windsor
    State/Province:
    CT
    Postal Code:
    06074
    Country:
    United States
    Website:
    www.ticketnetwork.com