Norton Reviews
The Norton Brand is part of NortonLifeLock Inc.
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
About Norton
Norton offers online protection for your computer, tablet or smartphone. Choose from a variety of plans starting at just $39.99 for the first year. Select new plans offer LifeLock Identity Theft Protection and enhanced security for all your devices to give you the peace of mind that your personal data is kept secure.
- ID theft protection on select plans
- Virus protection promise
- Affordable plans
- Covers limited number of devices
Norton Reviews
Filter by Rating
- (154)
- (74)
- (52)
- (82)
- (685)
Popular Mentions
- 4,880,395 reviews on ConsumerAffairs are verified.
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
Recent
- Recent
- Oldest
- Most helpful
A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.
- 4,880,395 reviews on ConsumerAffairs are verified.
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.

Reviewed March 26, 2026
I have Norton 360. So far the only thing it does is stop me from going to websites I need to. All those site I un-subscribed from and now Norton says I can't go to those sites. Understand, Norton didn't find any issues when I scanned my laptop, but now those sites are an issue? I'm in the process of upgrading my radio in my truck. I am installing a radio that has Bluetooth, GPS, Back up camera, But Norton will not let me go to the website with the instructions, or the website with the tutorial. I guess Norton has figured out if we don't let customers go to a bunch of websites then they can't get a virus! As far as trying the customer service questions, well we all know what it's like when your issue doesn't fit the questionnaire. You spend 15 mins. answering questions before it sends you to a solution that doesn't fit your issue. I'm tired of bad, or no customer service.
I am not a computer kid, I'm an older man and never took a class in computers, I was busy working, paying bills. I wanted an anti-virus that would protect my stuff, not one that made everything I do way harder. In my opinion Norton doesn't care if I'm able to do what I need to do. They just make it too hard, you have to turn off the antivirus to unsubscribe, it takes longer to figure all that out than it's worth. If anyone knows of an antivirus that is capable of catching the virus when it's a threat, not because it's easier to stop customers from going to the sites.

Reviewed March 21, 2026
Loved Norton until their newest 360. It has made my computer a snail. I have worked with their escalation team and numerous support techs. If you Google Norton you will see all the users complaining about slowing down their system, yet Norton never fixes the Issues.
Reviewed March 18, 2026
Terrible product, installed and then computer was so slow, even web browser page wouldn't load. It slows computer down then they want you to "upgrade" to make computer faster again. Not user-friendly for computer-illiterate people.
Dear Andrew,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1(800)898-9896.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team

Reviewed March 17, 2026
I made a cost cutting decision to cancel Norton and this is where my headache started. As I tried to figure out how to do this the website sent me in circles for hours then when I thought I figured it out, but I got charged any way. Here we go again, how can I get a refund? Two hours later I did figure it out and talk to a person on text. They tried to sell me more stuff oh my god a total of four hours this was crazy, Norton please give us a simple way to talk to you.
Dear Edward,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1(800)543 3562.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team

Reviewed March 16, 2026
This company has devolved into total scam. The products they sell are redundant and unnecessary. Once you are unfortunate enough to download the Norton Scam, you get nothing but endless pop-ups designed to scare you into adding additional scam products and increase your billing. Once you come to the truth about the Norton Scam you will never get any live person to communicate with you.
Try canceling, good luck. It took me two hours to navigate the deliberate labyrinth that is the website, they want you to get frustrated and quit, so they can scam you out of one final subscription. Then the financial fraud begins, they first tried to auto renew my $49 subscription, at $349.00 my bank blocked this, however I had to order a new debit card and fix all my other business. Then two weeks later attempted another billing at $169 via ACH, I am currently fighting this with the bank. Do yourself a favor and go anywhere else. Would rate the company a ZERO.

Reviewed March 13, 2026
Why do I continually get 'add this' notices? I pay a lot and am continually told you don't have this? I pay for a suite and continue to say 'this' is not protected and another charge is added!!! I have tried to call but no contact info.
Dear Thomas,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1(800)898-9896.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Updated review: March 27, 2026
The problem was resolved.
Original Review: March 13, 2026
I am still waiting for the Norton Escalation Team to respond to my issues. This only confirms what an unreliable company Norton has become. I can't see any reason why I shouldn't cancel my subscription.
Dear Robert,
Thank you for your feedback in the consumer affairs forum regarding our Norton product.
We appreciate your input and will be forwarding it to the appropriate internal team to enhance our customer support experience.
Meanwhile, if you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to our Member Support at 1(800)543 3562.
Best regards,
Norton Escalation Team
Reviewed March 10, 2026
I had Norton for 11 years till I fell into the renewal scam they perpetrate. They used to have a countdown timer in the lowe left showing how many days till the subscription expired. Then they started moving it around making it harder to find. I would always unsubscribed from the automatic renewal and pick up a copy for a little over $20.00. With no reminder anymore I was notified it was renewed and Immediately call the number posted for them. You do not actually get anyone from Norton. It goes to tech support and after telling them I don't want it renewed they ask if they can access my PC. Do not let them. Their main job is to try and sell you more services. After listening to his spiel I had to interrupt and ask what that had to do with my problem. Ended up just taking a Hundred dollar loss, got a new credit card number and went with Bit Defender.

Reviewed March 10, 2026
Updated on 03/18/2026: Norton responded to my complaint, but left no contact number for their Escalation Team. Tried again to get the "information needed" to them but unsuccessful. I have spent an inordinate amount of my time trying to get Norton to refund the money they stole from my account. I think it's time for a class action suit.
Original: I cancelled my services with Norton mid February 2026. On March 3rd was surprised to find they submitted to my bank a charge of.$59,99. Two days before got e-mail not due till April 6th. Called Billing and was told it's company policy to submit that debt amount to my bank 35 days before it's due. Of course I got upset and accused them of fraud. I was told they would have to do a charge back. She gave me a case number and a charge back number. As of March 9th I have not heard from them nor seen any money returned.
Dear Margaret,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1(800)898-9896.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Reviewed March 8, 2026
I wanted to try Norton on my husband's pc in hopes of removing a browser hacker. I was told that I could get a free tools scan, but I had to give finance info. When I asked if money would come out after free trial and not immediately was told no money until after trial. Put all info in and BAM, took money while downloading Norton. Cancelled and now have to wait for refund. Why not just reverse charges. Removed, never used.
Dear Doris,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1(800)898-9896.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Reviewed March 7, 2026
Is Norton Antivirus protection legit or a scam??? We recently upgraded our account for supposedly COMPLETE antivirus coverage. Now, every time we log on to our computer we get a pop up saying our personal information is being tracked, etc., but in order to protect our computer from this Norton is asking for an additional fee. This is a joke! We no longer trust Norton and DO NOT recommend it to anyone! We will be searching for legitimate, secure coverage.
Dear Sylvia,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1(800)898-9896.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team

Reviewed Feb. 26, 2026
I have used nordvpn for several years. My current plan is to expire 3/14/26. Last night I paid $93.39 for a new plan to take effect when my current plan expires on 3/14/26. When I paid for the next plan, my current plan was cancelled even though it wasn't over. When I called customer service to complain, they informed me that they had no record of my email in their computer, and therefore had no way to look up my account(even though they emailed me 9 times in 10 hours).
I have spent hours on the phone with them today with no results. Now Nordpass (part of new plan) hadid did rendered all my passwords unavailable to me. Last 24 hours nothing but headaches with no end in sight. My question is how they lost all records of all my accounts, over the last 4 years and how they managed to email me 9 times in the last 24 hours if they have no record of my email. Everything these people utter is nonsense. My rating is 0 stars this time.
Dear George,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1(800)898-9896.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team

Reviewed Feb. 25, 2026
Had this for years, just renewed in Feb 2026 (now end of Feb). Looking to uninstall it. Why? Product is good, but the never ending popups to get you to buy even more products are a pain in your backside. They have utter useless suggestions to shut these notifications off in their website. NONE of them work. Example, have Norton 360 & utilities. Turned utilities off as it only needed adhoc (at least that is my preference), problem, constantly restarts. When this happens, does it scan, then fills my screen with its splatter of how great it is. Complete with false driver update suggestions.
Reviewed Feb. 23, 2026
Abhijits worked with me for over 90 minutes, after 20 minutes with the chatbot. He was patient with me but could not solve my issues with Norton. He referred me to two phone numbers. Since I did not get my issue solved, am I eligible for a refund?

Reviewed Feb. 22, 2026
I'm a previous Norton antivirus subscriber & NOT anymore. NEVER INSTALL NORTON ANTIVIRUS. NORTON IS THE VIRUS itself doing illegal charges on an account closed online. They make it difficult for previous subscribers to close or delete an account. They charged $480+ initially after closing the account online. So I changed my debit card information & got a new debit card. To my surprise they were able to charge $189+ on my new debit card. I don't how they did it as I already reported it to the bank security group. They are hackers & scammers & doing their own advertisement claiming as the #1 antivirus.
Dear Oscar D,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Reviewed Feb. 22, 2026
Very bad experience. I tried to renew Norton antivirus. I installed software a few year ago when I was in Germany. Now I have relocated back to the USA and decided to upload Norton from the site. I was not able to do so because program automatically required renewal of my German subscription. No more with Norton.
Dear Sergei,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Reviewed Feb. 21, 2026
I have had Norton since around 1990 and pay over $200.00 per year for service. I have problem with downloading the product that I purchased this year and cannot get hold of anybody that can help me. I cannot do this anymore. Their Customer Service is non-existent as far as ease of help from them. I don't want to do this, but if I cannot get this resolved quickly in the next few day then I will have to try and cancel this Service, that is if I can ever get hold of anyone to help me, or I suppose I could pay the twenty dollars to my bank and refuse payment next time they bill me.
Dear Stephen,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Reviewed Feb. 20, 2026
Worst ever. The website is very unclear about auto renewal policy. It is a real effort to locate where to set this but upon calling I find that it's defaulted to auto pay. They have sent it through my credit card company who denied it when I said I didn't authorize it and then closed my account creating more work. It's almost impossible to close online with all the effort they go to to keep you and almost as bad by phone when they try to push you into staying with them. Also, it can be very difficult to sort accents over electronic devices and this company has NO English speaking customer service reps. I just canceled the entire mess.
Dear Catherine,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Reviewed Feb. 20, 2026
Absolutely the WORST company that exists! I have been waiting for over a year for L3 to repair their terrible software that hasn't worked from day 1!!! I have been told to wait for a scheduled day and time for call back and NOTHING! I have been told to wait 24-48 hours for support, again NOTHING!!! I have sent dozens of emails, just like all the above, NOTHING!!!!!
My case after I have cancelled my service has been escalated, and asked for a refund, again, NO RESPONSE!!!!! I have sent multiple emails, again NO RESPONSE!!!!!! So if anyone is looking for a company that steals your money for software that does not work, LIE AND LIE... you send emails to and receive nothing back in return, these are the idiots you are looking for!!!!! I am calling the bank tomorrow and have the bank argue with these morons!!!! I cannot and will not talk to these clowns again, I WOULD ADVISE ALL TO STAY AWAY FROM NORTON 360 SINCE THEY HAVE NO CLUE!!!!!
Reviewed Feb. 18, 2026
Product works fine but floods you with pop up ads to upgrade after upgrade. Do your homework on what you aren't getting like pop blocker registry fixer etc.
Dear Breck,
Thank you for your feedback in the consumer affairs forum regarding our Norton product.
We appreciate your input and will be forwarding it to the appropriate internal team to enhance our customer support experience.
Meanwhile, if you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Best regards,
Norton Escalation Team
Reviewed Feb. 17, 2026
I have been a longtime customer of Norton since before Symantec sold it off. I had the Norton Core router. All this worked well, but with constant marketing to buy more services every time it did a computer scan. I tried to ask how to shut this marketing off but all you can get from the website is choices that don't include cancelling. Finally, I've had enough and cancelled my subscription online 3 days before the renewal date, only to find they had already charged me for the renewal a month earlier!
So I waded through Norton's system to find out how to get a refund for the unused subscription but never found a clear way to do it. I sent a message through their contact us page, but that has not worked. So I tried again today, waited for their agent on the phone, then explained the situation and requested a refund. The agent said it had been more than 60 days since the product renewed counting from when they charged me, rather than the actual renewal date. So Norton has a decent web interface, but if you need any support, they are terrible. I recommended going elsewhere for your antivirus and web protection.
Dear Steven,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Reviewed Feb. 16, 2026
I have had "Norton" since the beginning of the Russian/Ukrainian war. It has been reliable and I have not had any complaints about the quality of the product. My complaint is the disrespectful way they have treated me. First, they renewed my service and charged my account about six weeks before it expired. The next year, they did the same. In other words they cheat you out of six weeks of service at each renewal. To top that off, they wanted to renew my service at a cost of $468.xx/annum.
After I canceled it, they still charged my "Visa" account. After a few niggling phone calls, they finally canceled my service. Then, a week later they charged me again for $129.xx on a "Visa" Credit Card that I never gave them as a payment method. Thus, somehow or another they found my "other credit card" and illegally charged me for it. Again, I had to go through "hell and highwater" to get that charge reversed. Never do business with this company. It appears that something undesirable is occurring when they can obtain a credit card number that I never gave them and use it to renew the subscription.
Dear William,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Reviewed Feb. 15, 2026
I was quite disappointed when I saw prompt stating my computer was is turmoil. I clicked the button and Norton wanted 159.00 more to take care of this problem. They say I - have.. Ok.... I remove this from my computer. When I did I saw a (system Squasher) on my screen. I removed this from my computer. It was not easy but I recovered my computer. Still I could not believe that this company would do this.. I contacted them and asked for a full refund, no response, still I cannot believe this company would do this. I reinstalled it.... I cannot open any website, they tried to destroy my computer system, however. Beware these people are not real people....
Dear Randall,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Reviewed Feb. 3, 2026
I have been a Norton user since it was first released by Peter Norton in the 1980: but between Symantec and now GenDigital/LifeLock, the program has been turned into an annoying pop-up generating adware program that it should be quarantining itself as PUA.
Reviewed Feb. 2, 2026
All I want to do is get into my account to review my coverage. It is impossible. Once you type or copy the suggested website, and enter, it takes you to other companies. None of the 800 numbers are responsive and you CANNOT talk to a person. Worst Customer Service I have ever tried to use. Norton may have 5 stars on customer service, but it is a farce.

Reviewed Jan. 30, 2026
No more Norton. It took 5 plus hours to complete renewal this year, I have spent several hours on hold and/or speaking with Norton representatives. With 21st century technology why because it’s Norton. They make everything so darn confusing and complicating it’s ridiculous. l forgot my Vault Password, l called was on hold for quite a while, a representative answered l had to be connected to Tech Support. Tech Support answers l can help you with this but you’ll lose all of your other stored passwords if we do. Forget it Norton, forget you this is my last rodeo with you. Reminder November 30, 2026 purchase new antivirus software from another company, cancel Norton after confirmation of new service.
Dear Sharon,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Reviewed Jan. 30, 2026
Updated on 03/03/2026: I have been repeatedly been in contact with Norton as I need a level 3 tech support, since Dec 2025, it is now March 2, 2026. They say they have contacted me (have voice mail and caller ID), they have not contacted me at all, except to say in an email that they tried to call me, which is a lie!! I am retired and home most every day. They had my home phone number, but asked for it to be updated, which I did. All I get is the 48-72 hr window of support help which never happens. Totally disgusted with this service, I have been a customer for at least 25 yrs. I can not get on Facebook, eBay, Etsy, Amazon or Zillow. They have worked remotely many times to no avail, thus my needing a level 3 tech is imperative. I don't like amateurs working remotely on my computer, especially in these days of scammers, and outside the USA... sick of this!!!
Original Review: I have used Norton for many many years. I have had an issue that I need a level 3 agent on, nobody can seem to fix my issue.. I have been waiting months.. I call and they tell me the level 3 agent will contact me.. It don't happen..
Dear Tammy,
We are writing on behalf of the Norton Escalation Team to offer our assistance regarding the issue you have raised.
We have sent you a private message to gather the necessary details to locate your account and address the issue effectively.
If the problem persists or if you have any further concerns, please don't hesitate to reply to our private message or reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Thank you.
Best regards,Norton Escalation Team
Reviewed Jan. 27, 2026
I was frustrated by the seemingly impossible task of explaining why Norton was double-billing me. After 30 minutes of attempting to resolve the issue, I went to a third-party site to complain. It contained a phone number, which I called. After dealing with a Bot, I finally said, "I want to cancel!" That finally brought results. A nice lady, Wen, listened to me, checked my account and saw that Norton had double-billed me for two years. I don't know why Norton didn't catch the double billing, which was my fault, but why it took so much effort to resolve it. I believe Norton has gotten so big that it doesn't care if a customer gets frustrated and threatens to cancel.
Dear Don,
Thank you for your feedback in the consumer affairs forum regarding our Norton product.
We appreciate your input and will be forwarding it to the appropriate internal team to enhance our customer support experience.
Meanwhile, if you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Best regards,
Norton Escalation Team

Reviewed Jan. 24, 2026
I purchased Norton 360 in Feb 2024. After about 3 month of using it I was exhausted with all the pop-ups trying to up-sell me different features of their software. I uninstalled and haven't used since. I didn't realize I was on an auto renewal plan and I also thought I cancelled my membership when I uninstalled. But I was charged auto renewal of $119 without any notifications via text or emails that the software was auto renewing. Also, I never received an invoice after the charge to my credit card. I only saw the charge when I was reviewing my credit card statement.
I reached out to customer service for a refund, which I will say the process only took 15 mins. But of course they were offering deals. I think it's bad business practice when I download software I purchased and then being constantly bombarded with pop-ups to buy more services from them. Also, the fact I wasn't notified my email, mail, or text about the up coming auto renewal and then not getting a invoice of the charge to my credit card.
Dear Sheree,
Thank you for your feedback in the consumer affairs forum regarding our Norton product.
We appreciate your input and will be forwarding it to the appropriate internal team to enhance our customer support experience.
Meanwhile, if you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to our Member Support at 1-800-543-3562.
Best regards,
Norton Escalation Team
Original Review: Jan. 9, 2026
Updated on 01/14/2026: Over the past MONTH, I've contacted Norton about 8-10 times with no resolution. My phone number changed, now I'm unable to use the software, because it's required for login verification. It's been 3-4 Weeks and their escalation dept has Not called me. Norton responded to my complaint on this website. But, it's been Four Days, and I've not received a call back. (My original complaint is not even showing on this page.)
I called the number listed by Norton, on this site, but the Escalation Dept Rep was completely unhelpful, had poor English skills, was untrained, and incompetent. I contacted Gen Digital, who now owns Norton Lifelock. The phone rang about 10 times. Then there was an automated message, "If you're trying to reach Norton Lifelock, call this number." (Same customer service number listed online.)
The cancellation dept refused to give me a refund for 6 months of unused service. I can't even turn off the software or edit my entries. Nothing. I want to talk to a Live, Competent, US Citizen, to resolve this simple issue. I've been asked to contact the BBB. But, they have no power or jurisdiction over an entity that has access to Millions of Americans' personal, confidential, private information (credit card numbers, passwords(?), etc.). Norton, Gen Digital, sell your company to someone that cares; that doesn't outsource to third world countries employing unskilled, potentially unscrupulous workers, which would not be held responsible for fraud.
Original Review: I purchased about $250 worth of services through Norton (Annually). (My computer is old, so I thought it would help prolong its life.) Last month, I changed my phone number. I didn't know that my account requires a Verification code to sign on. This code is sent to my phone number. But, my number Changed. So, I've been locked out of my account, now, for Three Weeks. (They need other options. Like, verify via email; last 4 digits of SS#; etc. Even IF I could logon, I'm not sure if I could change my phone number in my Profile? I tried to change it via my phone, but there was no option to Update Contact Info.) I tried to reach someone at Norton. Their automated phone system cut me off. Their system doesn't recognize words like, "can't log on", "technical support".
I finally got a live person when I stated, "Cancellation". They were Unable to change my phone # in the system. "We'll escalate." "Sorry, we can't transfer calls." ?? Five to seven calls, and Three Weeks later, and I'm still waiting for "the Call". And I can't use my computer, because it's not protected. The cancellation Rep said she could transfer my account to another email. I have one that I rarely use. Maybe I'll see if that works?? I found out today, whoever escalated my requests did Not enter my New Phone Number. So, they likely can't reach me, and I'm "still in the queue". Though, there didn't appear to be any notes indicating they tried to reach me, though I have a case number.
They either need to quadruple their staff; troubleshoot and find out where the issue is; or fire a few hundred people, and bring business back to the USA. Where QC can be more easily tracked. Millions of Americans are looking for full-time work. Right now, I'm ready to cancel, but THAT has been escalated too. "They'll call you." Norton is not going to survive if they continue as is.
Dear C,
Thank you for providing the additional requested information. We have been able to locate your account and an escalation agent will be reaching out to you via (phone/email) you (have provided/listed on the account.)
Best regards,
Norton Escalation Team
(formerly Norton Antivirus) Company Information
- Company Name:
- Norton
- Year Founded:
- 1995
- Address:
- 350 Ellis Street
- City:
- Mountain View
- State/Province:
- CA
- Postal Code:
- 94043
- Country:
- United States
- Website:
- us.norton.com
