Brinks Home Security Reviews
(Previously MONI)
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
+2 more
About Brinks Home Security
Brinks Home offers customized home security systems with 24/7 professional monitoring services starting at $29.99 per month and free professional installation when you sign up for a three-year contract. It also offers an add-on maintenance plan called Brinks Home Plus, along with a mobile app for managing your account and home security system. Its systems are available in the U.S. and Puerto Rico.
Visit us.brinks.com- Customizable security systems
- Free consultations and quotes
- Free professional installation
- 24/7 professional monitoring
- Mobile app
- Three-year contract generally required
- Must pay full contract cost for cancellation
- Limited cost information online
Brinks Home Security Reviews
Filter by Rating
- (3,378)
- (559)
- (388)
- (243)
- (2,243)
Popular Mentions
- 4,967,499 reviews on ConsumerAffairs are verified.
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
Top reviews
- Top reviews
- Recent
- Oldest
- Most helpful
A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.
- 4,967,499 reviews on ConsumerAffairs are verified.
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.

Reviewed Sept. 10, 2026
Shelia was perfect!! She was knowledgeable, she helped me with exactly what I needed and she lowered my monthly rate. After Several conversations with people who were not as helpful or knowledgeable I was ready to leave and sign with ADT, she is the only reason I stayed with Brinks. She deserves much more money than she is getting paid, I am sure of that!
Thank you for taking the time to share your feedback, Jessica. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from Shelia. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Sept. 9, 2026
We are extremely disappointed with the service provided by this company. We feel completely misled because we were initially quoted one price for the alarm installation, only to be charged double that amount later on. They lack serious business ethics, and this type of pricing strategy is unacceptable. I would not recommend their services.
Hello, Gabriel. Thank you for taking the time to share your feedback. We are happy to review your account in full and help find an amicable solution to resolve your concerns. You may email us with your account information, post, and any details you feel are important to socialmedia@brinkshome.com for assistance. Thank you. -Paul H.
Reviewed Sept. 8, 2026
What am I paying $84.63 for?? I am a long-time customer who was satisfied with your service until I recently had an alarm activation while I was out of town. I found out the following:
1)-Rep stated motion detector activation in zone 1 when I asked where it was coming from. When asked where zone 1 was located, he did not know. 2)-My system has been upgraded with a garage camera on the front of the house, a doorbell camera, and a camera that focuses on the patio door. 3)-Motion sensors are on all doors and windows. I don't understand why no one could tell me where the possible break-in was occurring. This is unacceptable, especially with all the equipment I have installed. 4)-The alarm kept activating and being out of town, I asked that it be disconnected because it was malfunctioning, and I did not want to be charged for false alarms by the city. 5)-I have allowed the alarm to remain off because I am of the opinion that the new system that was installed on the 15th of July is incompatible with the old motion sensor that was not changed. Therefore, with the zone 1 sensor off, what am I being charged for? It is apparent that no other devices are monitored.
Hello, Fay. Thank you for taking the time to share your feedback. Please refer to your billing statement to view your charges online. We are happy to review your account and help find an amicable solution to resolve your concerns. You may email us with your account information, post, and any details you feel are important to socialmedia@brinkshome.com for assistance. Thank you. -Paul H.
Reviewed Sept. 8, 2026
My alarm system needed to be rebooted and I called to have them help me. The representative walked me through the process very easily and fixed my problem. The system is easy to use and eases my anxiety about having it placed in my home.
Thank you for taking the time to share your feedback, Christmas. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Sept. 8, 2026
Addressed my issue. Provided patient, clear support.
Thank you for taking the time to share your feedback, Gail. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.

Reviewed Sept. 5, 2026
Exceptional service in helping me reconnect my security cameras! The agent was extremely knowledgeable, and the entire experience was fun rather than stressful. Both cameras were reconnected in no time, and all my questions were answered promptly. Great job, Brinks Home!
Thank you for taking the time to share your feedback, Elena. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Sept. 5, 2026
Excellent customer service. I spoke to two different people, and they were both very helpful. Understood the problem, resolved the billing issue, and gave me credit.
Thank you for taking the time to share your feedback, Daniel. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Sept. 5, 2026
I’ve been trying to cancel my service for over a month. I have requested a letter to cancellation. Has not been mailed out. I’ve requested final bill nothing has been provided. They provided with contract and Alarm Monitoring Agreement - Extension and there's a discrepancy on the extension. I’ve ask for the previous Alarm Monitoring Agreement - Extension and they have fail to provide me with the information. I switch to Vivint and they are going to cover my buyout. At this point I can’t move forward due to they keep failing to provide with the information I requested but payment keeps coming out of my account. I’ve requested a supervisor and at this point I don’t know what to do to get the proper paperwork to get this account close.
Hello, Adriana. Thank you for taking the time to share your feedback. We are happy to review your account and help find an amicable solution to resolve your concerns. You may email us with your account information, post, and any details you feel are important to socialmedia@brinkshome.com for assistance. Thank you. -Paul H.
Reviewed Sept. 4, 2026
Carlos was awesome and did an amazing job, he also was very detailed about everything he installed. Thank you, Carlos.
Thank you for taking the time to share your feedback, L. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from Carlos. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.

Reviewed Sept. 4, 2026
We spoke with Braykala to request information to cancel our contract. She was awesome. If we had not already made the decision to go with a local company, I would have stayed with Brinks just because of her. She was thorough and extremely nice, even though we did not make a decision to stay with Brinks. Her customer service made it a difficult decision. Her customer service would have made a difference had we received this customer service when we had our negative experience.
Thank you for taking the time to share your feedback, Keith. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from Brakayla. We're sad to see you head in another direction. We look forward to serving you again in the future. – Paul H.
Reviewed Sept. 4, 2026
Customer service Stephanie was great, very attentive and informative, BUT… I can’t believe that after 12 years since 2014 as a regular customer BRINKS wants me to pay almost 12 dollar for a yard sign that is not only deterring a possible intruder but it’s as well announcing FREE advertising to Brinks for the paid services provided. But not for too long… I am already doing my homework to replace you ASAP! Really? For a couple of yard signs? Whoever decided to to determine this was a great way to make an extra bucks… you are losing a 12 years customer buddy.
Hello Emmanuel. Thank you for taking the time to share your feedback. We are happy to review your account and help find an amicable solution to resolve your concerns. You may email us with your account information, post, and any details you feel are important to socialmedia@brinkshome.com for assistance. Thank you. -Paul H.

Reviewed Sept. 4, 2026
The Brinks Rep was so kind & professional. I followed her directions & my problem was solved.
Thank you for taking the time to share your feedback, Sabra. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Sept. 3, 2026
Kimberly was fast, efficient and friendly. She easily assisted and solved my issue and there was no problem which she could not readily provide a solution for me with. Very helpful and intelligent. A true pleasure to work with on the problem I needed a solution for.
Thank you for taking the time to share your feedback, Dave. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from Kimberly. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.

Reviewed Sept. 3, 2026
Gustavo was incredible - he helped reduce my billing and got me everything I needed to continue the service.
Thank you for taking the time to share your feedback, Randy. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from Gustavo. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.

Reviewed Sept. 3, 2026
I was a Brinks Home Security customer for approximately eight years. After that long of being a customer, I never expected that my final experience with the company would be this disappointing. I ultimately decided to cancel because I was barely using the service and there were cheaper option if I needed another alarm service. During the approximately eight years I had the system, I barley used it so I can't say how the services are. Another major reason I decided to leave was that my monthly bill had increased overtime to about $15/month extra. That was extremely frustrating with my minimal usage. Then came the cancellation.
I contacted Brinks on August 3, 2026, to cancel my service. What should have been a simple cancellation took approximately 40 minutes. The representative repeatedly asked me why I wanted to cancel, even though I clearly explained that I was no longer using the service and no longer wanted it. I had to repeat myself multiple times. The representative continued to try and keep me as a customer offering me a discount of $15/month which is what I was paying previously.
After finally canceling, I later received another bill for $39.25 for services from 8/16/2026-9/3/2026. I contacted Brinks again to find out why I was being charged after canceling. I was told that their policy requires customers to pay for another 30 days after requesting cancellation. I understand that Brinks has a policy. My issue is not that I don't understand what they are telling me. My issue is the way this entire situation was handled after being a customer for approximately eight years. I asked Brinks if they would consider waiving the $39.25 charge as a courtesy given my eight years as a customer and the circumstances surrounding my cancellation. I was refused multiple times. I will pay the bill because I don't want this to become a bigger issue. But that's not really the point.
The point is that after approximately eight years of paying for Brinks Home Security, this is how the company chose to treat a customer when it was time to leave. I wasn't expecting special treatment. I was expecting reasonable customer service and some appreciation for eight years of being a paying customer. Unfortunately, my experience has left me extremely disappointed, and I would not recommend Brinks Home Security to others based on how my account was handled.
Hello, Christopher. Thank you for taking the time to share your feedback. We understand not everyone may agree with our cancel process. We are happy to review your account and see if there is anything that can be done. Please note when requesting to cancel service, it is the notice of the 30-day cancel process. You may email us with your account information, post, and any details you feel are important to socialmedia@brinkshome.com for assistance with this. Thank you. -Paul H.
Reviewed Sept. 3, 2026
Great customer service. Lowered my bill and added a new doorbell camera.
Thank you for taking the time to share your feedback, Dean. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team on providing you with a great offer. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.

Reviewed Sept. 3, 2026
He knew exactly the instructions and patience I needed to help with my install!
Thank you for taking the time to share your feedback, JoAnne. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Sept. 3, 2026
My monthly price increased with no explanation. Customer service rep did not reply to my email.
Hello, Erik. Thank you for taking the time to share your feedback. We are happy to review your account and help find an amicable solution to resolve your concerns. You may email us with your account information, post, and any details you feel are important to socialmedia@brinkshome.com for assistance. Thank you. -Paul H.
Reviewed Sept. 3, 2026
Doorbell camera quit working twice now and we haven't even had it 6 months. It is still offline, and our sales rep, Adam here in SC, said he scheduled tech to come out and no one ever showed. This happened 4 times now! Our front door sensor also came off and needs to be replaced. When I confronted him about no one showing up AGAIN, he didn't respond. Also, the camera has a five-second delay and does not continuously record either. And good luck with the doorbell function, because half the time you can't hear it when someone rings it anyway. Save your money.
Hello, Christa. Thank you for taking the time to share your feedback. We do not wish our customers to remain with an experience like this. Please be aware cameras rely on home WiFi to function. After installation, our support team is available at 800-447-9239 for all inquiries. You may also email us with your account information, post, and any details you feel are important to socialmedia@brinkshome.com for assistance. Thank you. -Paul H.

Reviewed Sept. 2, 2026
Miss ** was awesome. She got me through my little problem, gave me some pointers on what to do in the future and she did everything beautifully.
Thank you for taking the time to share your feedback, Franklin. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.

Reviewed Sept. 2, 2026
I am writing to commend Destiny for her exceptional customer service. Her high level of professionalism, tact, and poise were truly commendable. She represents Brinks exemplary well and is an invaluable asset to the company.
Thank you for taking the time to share your feedback, Virgil. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from Destiny. Thank you for taking the time to recognize her! Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Sept. 1, 2026
Brink is essentially robbing their customers. I find it unbelievable that you’re asking me to pay almost $1,500 to cancel my service or endure another two years of unnecessary service. I strongly advise against recommending Brink to anyone!
Hello Ahmad. We are sorry to hear that you have decided to part ways wit us. We strive to provide an excellent customer experience and appreciate you reaching out to share your concerns. To help us assist you further, please email socialmedia@brinkshome.com with your name, account information, along with any other details you feel are important. We will be happy to review your concerns regarding the consideration for cancellation. – Paul H.
Reviewed Sept. 1, 2026
I had several issues to resolve and Joseph was phenomenal!! He was patient, professional and detailed!! I sincerely appreciate his help verifying and updating our account information to reflect proper billing documentation!!
Thank you for taking the time to share your feedback, Jamie. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from Joseph's support. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Sept. 1, 2026
Issue resolved in a professional manner and quickly.
Thank you for taking the time to share your feedback, Debra. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Sept. 1, 2026
Nathan helped get my doorbell fixed, and now it’s back up and working again! Fantastic service from Brinks Customer Service. Thanks, Nathan. Good troubleshooter, very knowledgeable, positive, intelligent person, personality was great.
Thank you for taking the time to share your feedback, Michael. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from Nathan. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Sept. 1, 2026
The CSR was confusing in her explanation. I also had to be transferred from the original number to a separate account number to explain my billing and subscription information. I'm still not sure everything was taken care of. Recommend you focus more on clarity with your customers.
Thank you for sharing your experience, Kevin. We appreciate you sharing your experience regarding your billing concerns. We would like to get more details on this. Please email socialmedia@brinkshome.com with your account information, post, and any additional details you would like to provide. We look forward to following up with you and addressing your concerns. Paul H.
Reviewed Aug. 31, 2026
I was a customer for over 14 years and the service was great! I just came across an offer I could not refuse. And to show the excellent customer service Brakayla provided, she understood my reasoning, she still was compassionate and still tried to offer promotional offers, but was not pushy about it.
Thank you for taking the time to share your feedback, Marcos. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from Brakayla and her ability to focus on your needs. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Aug. 31, 2026
The technician was very professional, kind and helpful. She was able to take care of the issues. Her exceptional service led me to request Brinks for our other home in Pittsburg.
Thank you for taking the time to share your feedback, Sylvester. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team and that you have even started another security service at your other home! Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Aug. 31, 2026
The gentleman that assisted us with trouble shooting the radio not responding with our alarm system was professional, kind and thorough. Wonderful experience.
Thank you for taking the time to share your feedback, Christina. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.

Reviewed Aug. 31, 2026
Very helpful & knowledgeable to my inquiry about billing.
Thank you for taking the time to share your feedback, Di. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Aug. 31, 2026
After finding my property has been visited by various individuals for purposes not of my own design, I now need the addition of motion sensor lights and cameras. With one phone call, I have been scheduled for the equipment necessary and was treated like a valued member of the family. The kindness and professionalism displayed by your staff has given me peace of mind I sorely needed, and I fully intend to remain a Brinks customer. Kudos to your entire service staff.
Thank you for taking the time to share your feedback, Andrew. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team and excited to know how we were able to get you taken care of like a family would. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look forward to serving you for years to come. – Paul H.
Reviewed Aug. 30, 2026
The gentleman I spoke with quickly assessed the issue I was dealing with, told me what I needed to do at my end (which I did) and reset the system. This quickly resolved the problem. He was very cordial and patient with me throughout the process.
Thank you for taking the time to share your feedback, John. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look to serving you for many years to come.

Reviewed Aug. 30, 2026
Solved a problem solve the problem without any difficulty and may be able to use the service as we want now. Hopefully we’ll be able to transfer it to another location when we move. We all everything went as it should and we’re very happy with the service.
Thank you for taking the time to share your feedback, Dick. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. Let us know when you get closer to moving! We look to serving you for many years to come.
Reviewed Aug. 30, 2026
Brinks Home Security customer support was a joke. I advised the agent of the issue, and instead of providing any troubleshooting steps, they scheduled a tech appointment and signed me up for a 4-year contract because they made me feel like I didn’t have any other option. When I called back, I got an agent that did troubleshoot my door lock and gave me some troubleshooting steps. I went through that and fixed the issue, which was that the batteries needed to be replaced. I am a person with multiple disabilities and feel like I was taken advantage by the first representative that I talked to. I feel like I was discriminated against for having multiple disabilities and wanted to leave a review so someone could look into a more honest security company.
Thank you for sharing your experience, Mark. We take all complaints seriously and I am happy to review this matter for you. We have a zero-tolerance discrimination or egregious behavior. We provide options that are best suited for our customers based on each unique request. Please email socialmedia@brinkshome.com with your account information, post, and any additional details you would like to provide. I look forward to following up with you and addressing your concerns. Paul H.
Reviewed Aug. 29, 2026
The agent I spoke with was caring, polite, knowledgeable, patient, and helpful. No one I spoke with in the past knew as much about the issues with my equipment as he did. Most of all, he got the constant beeping to stop by resolving the problems while instructing me about what to do as we spoke on the phone. Great service!
Thank you for taking the time to share your feedback, Dorian. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look to serving you for many years to come.
Reviewed Aug. 28, 2026
The loyalty representative was very knowledgeable and helpful. She answered all my questions and updated my account to a lower payment, which we really needed. The assistance was really appreciated.
Thank you for taking the time to share your feedback, Luis. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look to serving you for many years to come.

Reviewed Aug. 28, 2026
I contacted the Technical support team to assist restoral of my front door bell and chime. I had attempted restoration on my own, viewing on-line tutorial with no success. The Technical problem was addressed promptly and thoroughly by the representative. She professionally walked me through the process with very clear instructions. My service was reactivated successfully.
Thank you for taking the time to share your feedback, Joyce. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look to serving you for many years to come.
Reviewed Aug. 28, 2026
Good experience. Saved some money. Customer service person was helpful.
Thank you for taking the time to share your feedback, Marcia. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look to serving you for many years to come.

Reviewed Aug. 28, 2026
⭐ **Very disappointed after 20 years as a customer.** I have been a customer for approximately 20 years, originally with Monitronics and later with Brinks Home. I have paid approximately $55 every month and have always paid my bills as agreed and on time. Recently, I discovered that my alarm system was showing **“FC” (failed to communicate)** and **“BAT” (battery issue)**. I also experienced the alarm going off in the middle of the night, requiring me to enter my code to disarm it.
I contacted Brinks Home because I was concerned about the safety of my home. After spending approximately **three hours speaking with multiple Customer Experience Representatives**, I was told that my system was apparently **not communicating with the Brinks monitoring center** because it relies on an old landline connection that is no longer working for the alarm system. I was told that I need a technician to come out and install a cellular-based system. However, I was also told that I would have to **pay for the technician visit**, unless I agreed to sign a **new 36-month contract**, in which case the technician fee would be waived. This is extremely frustrating. I have been paying Brinks/Monitronics for approximately **20 years for security monitoring**, and I am now being told that my home may not have been properly monitored. I have no idea how long this has been happening, and that is extremely concerning.
My biggest questions are:* How long has my system been unable to communicate with the monitoring center?
* Why was I not notified?
* What exactly have I been paying approximately $55 per month for during that time?
* Why should a 20-year customer have to sign another 36-month contract just to have the security system properly restored?
I understand that companies need to charge for services and technicians, but this is not an optional upgrade. This concerns the **basic operation of the security monitoring service I have been paying for.** After 20 years of being a loyal, on-time customer, I expected much better customer service and accountability. Instead, after spending three hours trying to get help, I left the conversation feeling that the priority was getting me into another 36-month contract rather than addressing why the security service I had been paying for was not functioning properly.
**This experience has seriously damaged my trust in Brinks Home.** I hope Brinks will review my account, determine how long my system has not been communicating, explain what happened, and provide a reasonable solution without requiring me to sign another 36-month contract. After 20 years as a customer, I believe I deserve better.
Thank you for sharing your experience, Alex. We take all complaints seriously and I would be happy to review this matter and work with you toward an amicable resolution. Please email socialmedia@brinkshome.com with your account information, post, and any additional details you would like to provide. We look forward to following up with you and addressing your concerns. Paul H.

Reviewed Aug. 27, 2026
My panel was black and not working, called tech support. The representative was wonderful going thru many steps to try to get the panel running but it didn't work. It needed to manually reset by being unplugged but I couldn't move our fridge and my husband travels. He gave me the cost if tech support had to come out. I wasn't interested in paying anything since we've only had the system just over a month. He was understanding and found another way. While his skills were amazing I feel Brinks needs a better solution if customers especially new customers have an issue where tech support is needed to come out. Couldn't have a better experience with the representative who deserves a raise.
Thank you for taking the time to share your feedback, Sonya. We're pleased to hear about your experience with the service you have received from our team. Thank you for your feedback. Customer protection and satisfaction are our top priorities at Brinks Home, and we’re committed to doing what we can to ensure this. We look to serving you for many years to come.
Brinks Home Security Company Information
- Company Name:
- Brinks Home Security
- Company Type:
- Public
- Year Founded:
- 1994
- Address:
- 1501 Lyndon B Johnson Freeway, Ste. 700
- City:
- Dallas
- State/Province:
- TX
- Postal Code:
- 75234
- Country:
- United States
- Website:
- us.brinks.com
Media

