
RoadRunner Auto Transport Reviews
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
+2 more
About RoadRunner Auto Transport
RoadRunner Auto Transport is a car shipping broker. A team of shipping coordinators arranges fully insured transport with no deposit required. This auto transport provider operates throughout the U.S. and has earned a number of very positive customer reviews on our site. RoadRunner Auto Transport offers 24/7 live online vehicle tracking and free instant car shipping quotes on the company website.
Visit www.roadrunnerautotransport.com- Ships anywhere in U.S.
- Ships almost any type of vehicle
- 24/7 online vehicle tracking
- Door-to-door shipping
- No terminal-to-terminal shipping
RoadRunner Auto Transport Reviews
Filter by Rating
- (775)
- (76)
- (26)
- (20)
- (298)
Popular Mentions
- 4,974,590 reviews on ConsumerAffairs are verified.
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
Top reviews
- Top reviews
- Recent
- Oldest
- Most helpful
A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.
- 4,974,590 reviews on ConsumerAffairs are verified.
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
Reviewed June 29, 2026
I used Road Runner again to transport my personal vehicle all the way to California from Missouri. And they did an amazing job! Super fast delivery & great communication! I have used this company about 4-5 times & I will continue to use Road Roader moving forward. Thank you so much !
Thank you for your continued confidence in RoadRunner Auto Transport! We're thrilled to hear your vehicle made it from Missouri to California so quickly and that the carrier kept you well informed throughout the transport. Knowing you've chosen us multiple times over the years and plan to continue shipping with us is the highest compliment we could receive. We sincerely appreciate your loyalty and look forward to coordinating your next vehicle shipment whenever you need us.
Reviewed June 23, 2026
I was very nervous about shipping our cars. I've never done anything like this before, but we moved to Florida from Maryland and did not want to drive. The process was smooth from start to finish and I would highly recommend RoadRunner to anyone needing to ship their vehicle. The tracker is cool - you always know where the car is. They took many pictures to document the condition of the car before and after. Pleasantly surprised by the whole experience!
We truly appreciate you taking the time to leave this positive review. We're glad you had an all-around great experience and that everything went as planned. We appreciate your recommendation and hope to have the opportunity to assist you again in the future.
Reviewed June 22, 2026
Road Runner Transport did an amazing job with my vehicle! I got it a lot sooner than I was expecting, and it was in great condition! Everyone at Road Runner was easy to talk to and readily available to answer any questions that I had. The driver was great at communicating throughout their transit. I would 100% recommend Road Runner to anyone!
We're thrilled to hear your vehicle arrived ahead of schedule and in excellent condition. We're also glad our team was readily available to answer your questions and help make the process easier along the way. It's great to know the carrier kept you informed throughout transit and that everything came together as expected. We appreciate your recommendation and are grateful you chose our service.
Reviewed June 18, 2026
I called Roadrunner Auto Transport and explained that I needed a quote transport a car from Canby Oregon to Kissimmee Florida. I explained that I had booked with another carrier but after a week of waiting they still had not picked the car and I wanted a price quote from their company. He then asked me if I had cancelled with the other carrier and I explained that if Roadrunner's quote was competitive I would cancel with the other company and go with them. He angrily replied "I can't help you" and hung up on me. I will never consider this company again. If they are this rude to someone trying to get a quote I can only imagine how they treat their customers.
We sincerely apologize for your experience and are disappointed to hear about the interaction you described. Providing courteous and professional service to everyone who contacts us is extremely important, and we regret that your conversation left you feeling otherwise.
We appreciate you bringing this matter to our attention and will review your feedback internally. Please accept our sincere apologies for the frustration and disappointment this situation caused.
Reviewed June 16, 2026
Excellent service. The cars were picked up in Fort Lauderdale on the date promised and delivered to Cathedral City four days later. The cars arrived in the same condition as when they were picked up, and the driver was very professional.
We're happy to hear the pickup and delivery were completed within the expected timeframe and that the process was a positive experience from start to finish. We appreciate you taking the time to share your feedback and are grateful for the opportunity to assist with your transport needs.
Reviewed June 15, 2026
Communication was poor and price was changed after I had booked it. They are cheap but you pay for what you get.
We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you've experienced. However, we are unable to find your booking based on the limited information provided. If you could please provide more details regarding your booking such as the name associated with the order or the booking number, we would be happy to investigate further. Your satisfaction is our priority, and we are committed to addressing and resolving any issues you may have encountered.
Reviewed June 15, 2026
I had a great experience with RoadRunner. They were in contact during the time I booked until pickup and to delivery. My delivery driver arrived early and took great care to park my car in a busy LA neighborhood. Highly recommend!
We're glad our team was able to keep you informed from booking through delivery and that the transport went as planned. It's also great to hear the carrier took extra care during delivery, especially in a busy area. We appreciate your trust in us and are grateful for the opportunity to assist with your vehicle shipment.

Reviewed June 10, 2026
Bait and switch - SCAM - BEWARE! On June 2, 2026, I spoke with Dominick ** and asked him once I agreed to the cost for his company to haul my brand new vehicle from the Cadillac dealership in Henderson NV to my home in Virginia Beach, VA how long would it take and he told him it takes 1-2 days to get confirmed on a load and then 6-8 days to arrive. I have this in writing as well. I agreed and signed the agreement for $1929. Soon thereafter I was reading reviews online about this company doing bait and switch tactics. I emailed Dominick who replied and assured me that would not be the case. After not hearing from anyone, on June 8th I spoke with Lana ** (manager) who reassured me that the agreed upon price would be the price I'd pay.
Yesterday I got a call from Jonathan ** who said my vehicle would be picked up and hauled to me but that I'd have to pay nearly $600 more. I told him that was not what we agreed to in our contract and it was bait and switch. He said either I pay that or my vehicle will stay at the dealership. Ironically, in the initial quote from Dominick he warned me about other company's doing bait and switch. I need this vehicle for work. I now had to pay for a rental car and have to fly to Las Vegas from VA Beach, VA to pick up and drive the car home, which will cost me $1700 or more for airfare, hotel, food, electric car charging and will be out of work for 4-days as a result. I have email correspondence from and to this company assuring me the $1929 contract price would be the total cost to me. I've also filed formal complaints with the Attorney General in FL (where Dominick works) and NY (address on their website), as well as the US DOT and FMCSA dept of transportation.
We sincerely apologize for any frustration this experience caused. We did speak with you directly to review your concerns and ensure everything was addressed as quickly as possible. We reached an understanding after discussing the situation in detail. We appreciated the opportunity to work through this with you and are glad to see the vehicle was successfully delivered. We wish you the best going forward.
Reviewed June 10, 2026
Very glad I came across RoadRunner, they helped me find a driver in one phone call after I was struggling with another provider for weeks. Not only did they a driver within a week that could transport my car from the Midwest to CA, they were able to pick up the car and deliver it earlier than the expected dates. My car was in the exact same condition upon delivery. Great service!
Thank you for sharing your experience! We're glad we were able to help coordinate your shipment and connect you with a reliable carrier after the difficulties you experienced elsewhere. It's great to hear the transport went smoothly, the vehicle arrived in the same condition, and the timing worked out even better than expected. We truly appreciate your trust and thank you for choosing us to assist with your transport.

Reviewed June 9, 2026
Road Runner Auto Transport is a den of liars and thieves. They use the New York BAIT and SWITCH Technique on potential clients. They will book at a reasonable price then weeks after booking they won’t deliver on the established pick up date. About a week after the established pick up date they will confirm an actual pick up date with a new price hundreds almost $1K more in my case….consider this review a WARNING!
We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you've experienced. However, we are unable to find your booking based on the limited information provided. If you could please provide more details regarding your booking such as the name associated with the order or the booking number, we would be happy to investigate further. Your satisfaction is our priority, and we are committed to addressing and resolving any issues you may have encountered.
Reviewed June 5, 2026
I received vehicle on time and got good updates and communication from RoadRunner. Vehicle was undamaged. Used an enclosed carrier to ship my 1979 Chevrolet K-10. I will be using roadrunner again. Not much else to say.
We're thrilled to hear that your vehicle arrived on time and that our communication met your expectations. Thank you for taking the time to leave a review. We truly appreciate your feedback and look forward to helping you again in the future.
Reviewed June 2, 2026
First time having my car shipped and it was a good experience. From getting my car picked up in Utah to receiving the car in Michigan, 10/10 experience. The driver was good at keeping me updated and made it easy on me when it came to picking up my car.
We’re so glad to hear you had a great experience transporting your vehicle for the first time. Moving a car across the country can feel like a big step, so it’s great to know the process was a positive one from start to finish. We’re especially happy to hear the carrier kept you updated and made pickup and delivery easy. Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience.
Reviewed June 1, 2026
Very reliable service. This is probably the 4th time I’m using Road Runner. I’ve used many other services, but this is the most reliable. (Used for student children, to transport their vehicle back and forth to university and home). They don’t add any surprise fee at time of delivery. Stick to dates for pick up and drop off. This time, they even dropped off an entire day earlier. Very good service!!!
Thank you for your continued trust and support. It means a lot to know you've chosen us multiple times to help with having your vehicles transported. We're glad this shipment went smoothly and that the vehicle even arrived ahead of schedule. We truly appreciate you taking the time to share your experience and look forward to helping you again in the future.
Reviewed May 31, 2026
I was extremely pleased with my quote, they had the best prices compared to other auto transporters. Also, the speed at which they transported my car was surprising in a good way, and the staff was very friendly. I had absolutely no issues, communication was excellent as well.
Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience. We're thrilled to hear that you were happy with the pricing, communication, and overall service. It's great to know the transport process exceeded your expectations and that everything went smoothly from start to finish. We truly appreciate your support and the opportunity to assist with your transport.
Reviewed May 30, 2026
Poor communication prior to pickup, but very fast delivery! I hadn’t heard from anybody over the phone until 2 days before the scheduled pickup, so I was a bit nervous at first but that all changed the day of pickup! They were professional and very helpful in a short timeframe. My car arrived as I left it! I would recommend to friends shipping a car!
Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you felt communication was lacking prior to pickup. After reviewing the order, it appears we spoke with you a couple of times before pickup, though we understand that waiting for updates can still be frustrating.
We're glad to hear that your concerns were put at ease on pickup day and that the carrier provided professional service and a fast delivery. We appreciate your recommendation and thank you for choosing us to assist with your transport.
Reviewed May 27, 2026
This was my second time using RoadRunner Auto Transport, and once again they delivered a great experience. There was a small mix up with scheduling. I was originally promised a May 22 pickup, but my vehicle was not picked up until May 23. There was also a little confusion at delivery when the driver accidentally called me instead of another customer. However, these were minor issues compared to the overall quality of service.
The actual transport process was excellent. The driver was incredibly friendly, professional, and efficient. I was especially impressed that he was able to deliver the car directly to my house. The vehicle arrived in perfect condition, exactly as it was when it was picked up. Despite the minor communication hiccups, the transport itself was seamless, and the customer service and driver professionalism were outstanding. This is my second successful shipment with RoadRunner Auto Transport, and I would absolutely use them again. Highly recommended!
Thank you for choosing us again and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your continued trust and are glad to hear the overall transport process went smoothly once again.
We do apologize for the scheduling delay and the confusion during delivery communication. While we’re happy these issues were minor in comparison to your overall experience, we understand the importance of clear and accurate updates throughout the process.
It’s great to hear that the carrier provided friendly and professional service and that your vehicle arrived safely and in perfect condition. We’re especially grateful for your continued recommendation and look forward to assisting you again in the future.
Reviewed May 26, 2026
The Trans Cargo Inc. driver, Ethan that handles the Dodge Challenger transfer to Daytona, FL was very attentive and excellent. Ms. Laura **'s coordination and planning at Road Runner Transport was superb. Extremely pleased with their combined efforts. Thanks.
Reviewed May 23, 2026
Transport driver D, did a good job in keeping me notified and ETA, I appreciate that, Car was delivered in the shape I had expected, made delivery in good time. I will for sure use this company again, I have my eye on another vehicle in Ft. Lauderdale Fl, if I purchase vehicle, for sure I will use Road Runner's services without hesitation. I want to say thank you, to the Roadrunner team. It makes purchasing a car from out of state a hell of a lot easier and cheaper than flying out and driving back. Best Regards, K R K in the 50125.
We really appreciate you taking the time to share this! It’s great to hear you stayed updated throughout the process and that your vehicle arrived as expected and within a good timeframe. We’re also glad the overall experience helped make your out-of-state purchase more convenient and stress-free. Thank you for your trust and kind words, and we’ll be here whenever you’re ready for the next one!
Reviewed May 23, 2026
You made it so easy to transport two cars from Oregon to Southern Nevada! Thank you very much for an overall very efficient process and for assigning me to Max at Top Line Transport. His communication was great and everything went off without a hitch. Thank you very much. I'll definitely use RoadRunner Auto Transport in the future.
Thank you so much for sharing this! We’re really glad we could help make the transport of both vehicles from Oregon to Southern Nevada such a straightforward experience. It’s great to hear the carrier kept you well informed and that everything came together without any issues. We truly appreciate your trust in us and look forward to helping you again in the future!

Reviewed May 23, 2026
Do not use Roadrunner. I booked my service over a month in advance. They were a week late in picking up my car and jacked up my price by 40% and said take it or leave it. Their customer service staff was difficult to reach and when I did reach them they said they couldn't find any carriers. They also did this to a friend of mine. I've been shipping cars for 10 years and this is by far the worst experience I've ever had. They don't care about the customer. When they dropped off the car I received no advance notice and the driver told me if I couldn't get there (I was out of town) he was going to leave in a public parking lot.
We’re very sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.
Pickup and delivery timeframes are estimates and can vary depending on carrier availability, routing, and overall market conditions.
Regarding the rate adjustment, there are times when increased demand around certain shipment requests can limit immediate carrier availability. In those situations, a higher rate may be required in order to secure a carrier within the requested timeframe.
We regret that your experience did not meet expectations and apologize for the frustration and inconvenience this caused.

Reviewed May 22, 2026
True, I have an oversized vehicle, VW van, but RoadRunner never indicated that would be an issue and they ghosted me on the day they were supposed to ship the vehicle from the West Coast to the East Coast. Zero communication despite my calling every publicized number. Actually, it wasn’t until I sent them an email requesting a cancelation did they respond but to add insult to injury, they didn’t remove the ad from the transport board and the second company I found was held up trying to find a driver. By this time, I was already headed for the East Coast and trying to complete this on the fly. I do not recommend RoadRunner Transport services.
We’re very sorry to hear about your experience and the frustration this caused.
We understand your concern and apologize for the lack of clear communication during this process. All pickup and delivery dates and times are estimates, as carrier availability can vary based on demand, routing, and location.
In this case, we were actively working to secure a carrier, but certain factors can sometimes cause delays. The original pickup was set for Stockton, CA, which is a more common meeting point for carriers, however the later change to Tuolumne, CA made it more difficult since it is not a typical route for most carriers.
We understand the situation did not move forward as expected and regret the inconvenience this caused. We appreciate your feedback and will use it to improve our communication and process moving forward.
Reviewed May 20, 2026
Excellent experience. Good communication, competitive price, pickup and delivery both happened on schedule, and vehicle was undamaged in CA to NY transit. Will continue to use Roadrunner for future transportation.
Thank you for your trust and support! We’re happy to hear your shipment went smoothly from pickup to delivery and that your vehicle arrived safely and on schedule. Providing great communication and a reliable experience is always our goal. We truly appreciate your positive review and look forward to assisting with your future transportation needs!
Reviewed May 19, 2026
We purchased a new vehicle from West Palm Beach to be delivered to Colorado Springs, and we were amazed at how easy they made the entire process. They gave us a delivery date and time, and they absolutely delivered as promised. We especially appreciated the communication along the way from our driver, Yury. The timing of the delivery was perfect — 2:00 p.m. our time — which allowed us to inspect the vehicle in full daylight. It was wonderful working with your team, and we will definitely be using Road Runner again in the future.
Thank you for your wonderful feedback! We’re so glad to hear the entire process went smoothly and that your vehicle arrived right on time. Clear communication and reliable service are very important to us, and we’re happy the carrier helped make your experience a great one. We truly appreciate your trust in us and look forward to assisting you again in the future!

Reviewed May 18, 2026
Sully was amazing from the first phone call to the last document being signed. He was able to get my 20 year old son approved without a cosigner for his very first car he purchased on his own. I am very proud of my son and very thankful that Sully was there to guide him and walk him through every step of the buying process. Sully was very friendly, professional, and kind.
Reviewed May 17, 2026
Our experience was fine. We would have different expectations next time...(if there is one). In particular we would be more flexible on the timing of key events. Pickup was around 9 at night one day late, and delivery was also 1 day late around 9 at night. We are not distressed about the delays but we would have liked more warning since we had to stay near home for 2 days Since we didn't want to miss the driver. Delivery at night in Denver area (with little warning, perhaps 1/2 hr) the delivery was difficult because a toddler was involved, and they had to figure out if they should wake her up and take her, or leave her home alone. Or call a neighbor on Saturday night. They got the car just fine, I have no idea how that happened. Important that you know we are satisfied with the experience, would recommend you to others, but caution them to ask for more warnings of delays/timing. Thank you.
Thank you for your feedback and for trusting us with your shipment. We’re glad to hear you were ultimately satisfied with the experience and appreciate your recommendation to others.
We do apologize for the delays and especially for the limited notice regarding pickup and delivery timing. The carrier should have provided more consistent updates and a better timeframe so you could plan accordingly. We understand how difficult late evening delivery can be, especially when coordinating around family responsibilities.
We truly appreciate your understanding throughout the process and your honest feedback, as it helps us continue improving communication for future shipments.
Reviewed May 9, 2026
I was skeptical about using a broker to move my car from up north down to Florida. RoadRunner Transport, however, did a wonderful job with communication and made the process seamless. The price they quoted after our initial conversation was the price they charged and did not try to charge. The car was picked up the day. We agreed to use them to ship it down and arrived when they said it would. I do recommend RoadRunner.
Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to hear that the process felt smooth, communication was clear, and that your vehicle was picked up and delivered as scheduled. We appreciate your feedback and are pleased that everything went as expected. Thank you for choosing us and for your recommendation we truly appreciate your support.
Reviewed May 7, 2026
Well, this was a very exciting and easy experience with Roadrunner Transport transportation. The Staff was very respectful on time and handled my vehicle with Car. Thank you guys once again for delivering my car to another state. Highly recommend this company 👍🏼
Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to hear that the process was smooth and easy, and that the carrier was respectful, on time, and handled your vehicle with care. We appreciate your feedback. Thank you for choosing us and for your recommendation we truly appreciate your support.
Reviewed May 6, 2026
I booked RoadRunner to move my car from St. George, UT to Seattle and was quoted a price of $975. After waiting about 10 days for a response, I was notified that a carrier had been found but the price would be $2,200. This was totally unexpected and I canceled the move with RoadRunner.
Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry for the frustration this experience caused.
Regarding the rate adjustment, there are times when a surge in demand around a customer’s requested pickup dates can lead to limited carrier availability. In those situations, an optional rate increase may be presented in order to help secure a carrier that can accommodate the preferred schedule. At that point, customers always have the choice to proceed at the updated rate, wait for additional carrier availability, or cancel the order at no charge, which you chose to do.
Your feedback has been shared with our team as we continue working to improve communication and transparency throughout the booking process.
We apologize for any inconvenience this may have caused.
Reviewed May 6, 2026
The car arrived to the destination from NY to Texas DFW area 3 days before the drop off date! I was extremely satisfied and impressed that my car looked exactly the way it was when it was picked up. Will definitely recommend.
Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to hear your vehicle arrived ahead of schedule and that everything went smoothly from pickup to delivery. We truly appreciate your recommendation and look forward to assisting you again in the future.

Reviewed May 5, 2026
Complete joke of a transport company. I paid over 10 days ago and have had ZERO communication with anyone. I called dozens of times and emailed and no one responds. They have already charged my credit card. I would steer clear of this company. It is very sad that they take your money before they even have dates scheduled. AVOID AVOID AVOID.
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your frustration and the experience you described.
To clarify the timeline from our records, your order was placed on 4/29 with an initial requested pickup date of 4/30. A carrier had not yet been secured, and your card on file was not charged at any point, as we only process payment once a carrier is confirmed for dispatch.
On 5/6, our team reached out to provide an update regarding the status of your shipment. Following that conversation, you ultimately chose to cancel the order.
We understand that waiting for updates can be frustrating, and we regret that the experience did not meet your expectations. Your feedback regarding communication has been shared with our team as we continue working to improve responsiveness and clarity throughout the booking process.
We appreciate you taking the time to share your concerns.
Updated review: May 14, 2026
Thank you for updating your review and for giving us the opportunity to complete your shipment. We sincerely apologize for the frustration caused by the lack of communication at the beginning of the process.
We understand how concerning it can feel when updates are limited, especially while waiting for pickup, and we regret that your experience did not meet expectations early on. Your feedback regarding communication has been shared with our team as we continue working to improve responsiveness throughout the transport process.
We’re glad to hear your vehicle arrived on time, in good condition, and that you had a positive experience with the carrier. We appreciate your updated feedback and the opportunity to assist with your shipment.
Original Review: May 5, 2026
No contact since I paid. Automated email and an 800 number that goes nowhere. Can’t even get them to pick up the phone at their 800 number. DO NOT USE THIS COMPANY! I’m waiting for vehicle pickup today and have still heard nothing since I booked except on that one auto response promising to keep me posted. Then radio silent. I hope this isn’t a SCAM!

Reviewed May 5, 2026
I booked Roadrunner transport after reading the good reviews. Long story short since you read my whole story on Trustpilot is They bait and switched my price at last minute. Transport was supposed to take 2 days took 5. Had zero communication from them the whole time, I had no idea for days where my car was. They state on their website they have 24/7 tracking so you can see where your car is which is false and does not exist.
I did finally get my car in good shape. I emailed, text called them dozens of times during and after the delivery. No answer, no response back, nothing! A couple days after I got my car I think I got an email or text telling my car had been delivered. Their website also pretty much says they are not responsible for anything that happens to your car and that they try to take care of things in good faith which is also not true! Basically you pay them and you get your car some time. Even after my review on another site they gave the typical not our fault not our problem response, did nothing to try to make the whole transaction fair or any reimbursement for the change in price they charged me, I should have disputed my visa transaction with them for poor service.
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your experience and regret the frustration this caused.
To clarify the timeline, you generated an instant online quote on 4/4. In the days that followed, our sales representative attempted to reach you to book that rate. Our understanding is you did not book at that time because you were waiting on funding to purchase the vehicle. You then called back on 4/9 looking to move forward with the vehicle shipment. The rate at that time was $869. Rates often change from week to week based on carrier availability and market conditions. On 4/10 you agreed to the updated rate and signed the terms of agreement, booking for the first time.
On 4/13, we secured a carrier for pickup on 4/16 with an estimated delivery of 4/18. Unfortunately, the carrier experienced unforeseen delays due to a family emergency, which impacted the original delivery timeline. We sincerely apologize for the inconvenience this caused, as well as for the lack of timely communication regarding the delay.
We also regret that your experience with updates and communication during transit did not meet expectations. Your feedback has been shared with our team as we continue working to improve responsiveness and overall service.
We appreciate you bringing this to our attention.

Reviewed April 24, 2026
They deserve NEGATIVE five stars. Do NOT waste your time with this company. This isn't a legitimate car transport company. They're a middleman that takes your money, hands your car off to a random carrier, and then completely checks out. There's no accountability, no coordination, and no real service. They gave me a 6 day delivery window, yet it took 13 days to get my car delivered, with zero meaningful communication the entire time. You are left in the dark, trying to track down your own car because they clearly can't.
Their tracking system is a joke. It's completely useless, just like their staff. It shows a route on a map with no real updates whatsoever. Even when I provided updates, they didn't even bother to reflect it on their own tracker. When you ask for updates, it becomes obvious that they don't even know where your car is. Responses are vague, inconsistent, or nonexistent. There is no actual visibility or control over the shipment.
Trying to contact them is another dead end. Their website claims they're open until 7pm, yet every time I called after work, they were closed. When they do "provide" you an update, you get hit with a no-reply automated email full of NOTHING. Communication between them and the actual carrier is nonexistent. I had to reach out to the carrier constantly, and it was clear they weren't receiving updates from RoadRunner either. The entire process is completely disconnected and poorly managed. And of course, once you've paid, they disappear. No followups, no status checks, no support. Nothing.
Because of their delays, I had to rely on Ubers for a week, which added unnecessary expenses on top of an already frustrating experience. I requested a partial refund to help cover costs, and they refused without hesitation. This company is disorganized, unresponsive, and completely incompetent at managing even the most basic aspects of their service. Today's word of the day is USELESS. It's RoadRunner's mission statement and core value.
Reviewed April 18, 2026
I received an e-mail notification with the pickup time and communication was available until the vehicles were picked up. I received notification about the destination. So far, everything seems to be normal.
Thank you for your feedback. We’re happy to hear the communication and updates throughout the transport process were helpful. We appreciate you choosing our service and your support.
Reviewed April 17, 2026
My experience was excellent, and Zack and everyone involved were courteous and responsive to my needs! My auto was delivered in excellent condition, and I would recommend Road Runner to anyone and everyone!
Thank you for your kind feedback. We’re glad to hear you had an excellent experience and that your vehicle arrived safely and in great condition. We truly appreciate your recommendation and your support.
Reviewed April 17, 2026
From the time I called to receiving my shipment, everything was easy and smooth, With in the time they said it would take. All the people that I talked to and had contact with were very supportive and helpful though the whole process. Thanks.
Thank you for your kind feedback. We’re glad to hear your shipment process was smooth and completed within the expected timeframe. We appreciate your support and are happy our team was able to provide helpful service throughout the process.
Reviewed April 16, 2026
Terrible experience.... Contacted them three weeks in advance and still did not pick up vehicle when needed... Had to leave car in parking lot and go to state we were moving to and was not delivered until three days later... If you can contact a driver directly skip these rude, unprofessional con artists altogether because they will do a last second price increase on you... extra 200 for us... making it 800.00 for a 300 mile trip.... They were absolutely the worst thing about our move.
Reviewed April 14, 2026
Great customer service, clear & frequent communication, fair price. Most importantly, my car arrived on time & in great condition thanks to the driver, Paul, who went above & beyond to get my car deliver when & where requested!
Thank you for your kind feedback. We’re glad to hear you were happy with the communication, pricing, and overall service. We truly appreciate your support and recommendation.
Reviewed April 13, 2026
Seamless using the website and then talking to Anthony to get it moving. Driver that they found was a great guy who picked after calling ahead and did the same on the drop off. No problems. Very happy. This is the third time I have used RoadRunner to book a transport.
Thank you for your continued trust and for choosing our service again. We’re glad to hear the booking process was seamless and that communication throughout was smooth and helpful. It’s great to know the pickup and delivery went well and that you were satisfied with the overall experience. We truly appreciate your support and look forward to assisting you again in the future.
Reviewed April 10, 2026
I had a great experience with RoadRunner Auto Transport. The booking process was smooth, communication was clear, and my vehicle arrived on time in perfect condition. They were professional and kept me updated throughout the trip. Overall, a reliable and stress-free service. I’d definitely use them again.
Thank you for your kind feedback. We’re glad to hear the booking process was smooth, communication was clear, and your vehicle arrived safely and on time. It’s great to know you had a reliable and stress-free experience. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.
RoadRunner Auto Transport Company Information
- Company Name:
- RoadRunner Auto Transport
- Year Founded:
- 2010
- Address:
- 1055 Stewart Ave.
- City:
- Bethpage
- State/Province:
- NY
- Postal Code:
- 11714
- Country:
- United States
- Website:
- www.roadrunnerautotransport.com
