Marble Law Reviews

4,880,395reviews on ConsumerAffairs are verified
  • We require contact information to ensure our reviewers are real.
  • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
  • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
+1 more

About Marble Law

Phone Number:

Mainline: +1 (866) 228-5777

Customer Service: +1 (800) 297-1008

Pros
  • Flat fees and upfront pricing
  • Assigns each client a legal team
  • Flexible payment options
Cons
  • Works mostly virtually
  • $49 consultation fee

Marble Law Reviews

Filter by Rating

  • (338)
  • (7)
  • (8)
  • (6)
  • (178)

Popular Mentions

    How do I know I can trust these reviews about Marble Law?
    • 4,880,395 reviews on ConsumerAffairs are verified.
    • We require contact information to ensure our reviewers are real.
    • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
    • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
    Recent
    • Recent
    • Oldest
    • Most helpful

    A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.

    How do I know I can trust these reviews about Marble Law?
    • 4,880,395 reviews on ConsumerAffairs are verified.
    • We require contact information to ensure our reviewers are real.
    • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
    • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
    Page 2 Reviews 10 - 40
    Profile pic of the author.

    Reviewed Feb. 27, 2026

    Marble does a good job connecting you to your lawyer - however that does not mean Marble will connect you with a decent lawyer. My lawyer has been very unresponsive and I feel like my money would have been spent better elsewhere.

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Punctuality & SpeedStaff

    Reviewed Feb. 26, 2026

    Due to unforeseen circumstances, I had to switch lawyers, and Gina ** promptly assured me my case would proceed smoothly. Throughout the entire process, Gina always kept me informed and answered all of my questions thoroughly (in plain language without lawyer-talk), making me feel at ease during such a difficult time. Her compassionate approach, combined with her detailed knowledge of the law, gave me confidence and peace of mind during this complicated divorce process. She genuinely cared about achieving the best possible outcome for me! She is wonderful!

    Thanks for your vote!
    Customer Service

    Reviewed Feb. 23, 2026

    This is one of the worst law firms ever. Attorneys don’t return calls, emails or texts. Customers service is terrible and can’t answer any questions. Waste of money and time.

    Thanks for your vote!
    Customer ServiceSales & MarketingRefunds & PayoutsTimeliness

    Reviewed Feb. 22, 2026

    I have paid $2000 for a lawyer in California that does not respond to text or email. I have emailed Marble with no response. Starting to feel I have been scammed. If the job isn't going to be completed I want my money back.

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Sales & Marketing

    Reviewed Feb. 20, 2026

    Was scammed. Took $2000.00 from me. Took advantage of me being disabled. Never even served the opposing party. Do not recommend. The worst Law firm!!!!

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Billing

    Reviewed Jan. 30, 2026

    I retained this law firm for a divorce involving domestic violence and children, expecting competent representation and protection. Unfortunately, my experience was the opposite. Despite clear safety concerns, I was left exposed to ongoing abuse. The firm failed to take adequate steps to protect me and my children, which allowed my abuser to continue harassment and intimidation. Since the case, my abuser has sent people to my home, made threats involving kidnapping and killing my children, and interfered with my employment, ultimately contributing to me losing my job.

    Throughout this time, the firm continued to pursue payment while providing little meaningful advocacy or support. Their handling of my case left me and my family vulnerable and resulted in severe financial and emotional hardship. Given the seriousness of domestic violence cases and the stakes for children’s safety, I expected far more diligence, urgency, and accountability. I cannot recommend this firm to anyone seeking protection or effective representation in a high-conflict or abuse-related family law matter.

    Thanks for your vote!
    Verified purchase
    Customer ServicePricePunctuality & SpeedRefunds & PayoutsBillingRatesTransparencyCommunication

    Reviewed Jan. 23, 2026

    Paid a full flat fee upfront for family law services. I later stopped using Marble’s services on January 14 due to lack of transparency, lack of communication, and lack of progress. Only after that did Marble send a notice withdrawing as counsel. I was not clearly informed upfront how much each RFO (Request for Order) would cost, nor whether custody, visitation, alimony (spousal support), and attorney’s fees could be combined into a single RFO or would require separate RFOs with additional charges. After payment, I received no rough draft, no filed paperwork, no service, and no court date. In a later termination email, Marble confirmed:

    Drafting was allegedly “halfway done,”
    Nothing had been filed or served, and

    No hearing had been scheduled.

    Despite this claim, no draft was ever shown to me. Communication was also problematic. When I asked to record phone calls for accuracy and documentation, I was told I was not allowed to record, so I ended the call and switched to email-only communication to protect myself and maintain a written record. When I requested a refund, I was repeatedly told it would take “2–3 business days.” Later, Marble sent a payment email stating they had adjusted the total fees based on “work completed,” but also stated they could not process the adjustment due to an ongoing dispute and would only honor it if the dispute was resolved in their favor. This created further confusion and delay.

    As a client with a documented learning disability, clear, consistent, written explanations were essential. Instead, I experienced verbal statements that did not match written actions, no proof of work, requests for additional money, and delayed or conditional refund handling. I ended services because:

    Full payment was required upfront
    Per-RFO and combined-RFO costs were not disclosed
    No draft, filing, service, or court date was provided
    Verbal explanations did not match written outcomes

    Refund and billing were delayed and disputed

    Consumers deserve clarity, proof of work, and transparent billing—especially before paying legal fees upfront. I recommend proceeding with caution and ensuring all pricing, scope, deliverables, and refund terms are clearly documented in writing before paying.

    Thanks for your vote!
    Staff

    Reviewed Dec. 10, 2025

    Emmanuel and everybody at Marble have been SO helpful!! Financially they work with you and your budget, intellectually, they know their stuff and have lots of experience, and emotionally, too, they really do care and show it.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that Emmanuel and the entire Marble team were able to support you not only with their experience and knowledge, but also with genuine care. We believe legal support should be accessible, thoughtful, and human, and we’re so glad that came through in your experience. We truly appreciate your trust and your recommendation.

    Profile pic of the author.
    Staff

    Reviewed Dec. 5, 2025

    I’ve never been so understood by an attorney in my circumstance. I’ve been dealing with my ex-husband for 11 years and no attorney has ever made me feel so held and respected and comforted on our first discussion. It was amazing and I just can’t believe that there are still people out there That fight for goodness. They fight for what’s fair and I feel proud to have somebody on my side that has that in their heart and their soul. It’s very rare.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    Thank you so much for these incredibly kind words. We’re truly honored that you felt heard, respected, and supported from your very first conversation with us. After everything you’ve been navigating for so long, it means a great deal to know you felt comforted and understood. Advocating with compassion and integrity is at the heart of what we do, and we’re proud to be on your side. Thank you for trusting us and for taking the time to share this.

    Customer ServicePricePunctuality & SpeedStaffBillingEase of UseRates

    Reviewed Dec. 4, 2025

    Marble Law quoted $5,600 for discovery and later agreed to reduce the cost by $300 after discussing my financial situation. I paid $5,000 up front and was placed on a $75/month payment plan for April–July 2025. During this discussion, I offered to pay the remaining $300 immediately, but was told the payment plan had already been set up and that it was acceptable to make the four payments since no interest would accrue. I have since learned Marble Law configured the plan to collect the full undiscounted amount. They are not honoring the agreed $300 reduction and continue billing me as if the full balance were owed.

    A customer service representative stated the recorded call would be reviewed, but no follow-up occurred and the billing has continued. I have also experienced ongoing communication issues with my attorney, who rarely responds outside of court filings. Over one year ago, I requested an emergency custody hearing due to concerns for my child’s safety. No emergency filing has been made, and I have not appeared before a judge.

    Thanks for your vote!
    Profile pic of the author.
    Staff

    Reviewed Dec. 2, 2025

    My attorney is absolutely a blessing explaining everything I need to know making it easier to understand what I need to do. I truly appreciate it. Thanks again. Unfortunately when facing these situations it helps knowing you have the right attorney. Trust me.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    Thank you so much for sharing this! We're glad to hear your attorney has been able to guide you clearly and make the process easier to navigate. During challenging situations, having the right support truly makes a difference, and we appreciate you trusting us to be part of that. If you ever need anything along the way, we’re here for you.

    Customer ServiceStaffBilling

    Reviewed Dec. 2, 2025

    Hired this firm for my daughter. We had to finance their fees. Found them searching for help for domestic violence victims. Things seems fine until attorney missed a court date and left my daughter standing in front of a less than understanding judge. Ended up not filing a segment of her complaint we had financed and they will not return the funds or show a credit of services unused. So now, we have to continue making a monthly payment for a consult and one court appearance. They won’t return calls or “tickets”. Do not recommend.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    Thank you for sharing your concerns. We’re sorry to hear about your experience, and we understand how stressful situations like this can be. While we can’t discuss case specifics publicly, we take feedback like yours seriously and want to help clarify any outstanding questions about the services and fees.

    Our support team is available to speak with you directly so we can better understand what happened and provide further assistance.

    Profile pic of the author.
    Customer ServicePriceStaffTimeliness

    Reviewed Nov. 27, 2025

    I had a very bad experience using Marble Law for my divorce. From the very beginning, I communicated to their team that the attorney they assigned to me did not care about me as a person or about my situation during an already stressful time. It felt like everything was centered around money, not representation. The service I received was extremely poor — little to no assistance, ineffective communication, and very delayed response times. My case was dragged out unnecessarily, which only added more stress and increased the costs. I repeatedly raised my concerns, but nothing improved. This has been one of the worst experiences of my life, and I would never recommend Marble Law to anyone. I am very unhappy with the level of service I received, and I hope this review helps others make a more informed decision.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    We appreciate you bringing this to our attention. We're sorry to hear about your experience and the difficulties you faced during your divorce proceedings. This isn’t the level of communication or support we aim to provide. We are taking your feedback seriously and will review this internally to improve our services.

    Reviewed Nov. 14, 2025

    Very detailed into explaining and taking step by step advice and making sure I understood what and how to proceed. He listened and understood my needs as a person and made sure I was able to explain and give all my concerns addressed.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    Thank you so much for sharing this! We’re really glad to hear you felt supported, heard, and guided through each step. Making sure you understand the process and feel comfortable voicing your concerns is exactly what we aim for, and we appreciate you taking the time to share your experience.

    Customer ServicePunctuality & SpeedRefunds & PayoutsStaffTransparency

    Reviewed Nov. 5, 2025

    Hired Marble Law for a family case and paid a flat fee up front. After signing, communication stopped almost completely. Deadlines were missed, calls and emails went unanswered, and the managing attorney provided no updates. I terminated representation and requested a refund of unearned fees, which the firm acknowledged but never issued. Over a month later, I still haven’t received an accounting or refund, and no one will respond. Unprofessional, unorganized, and not trustworthy.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    We’re sorry to hear about your experience. At Marble, we charge per service rather than by the hour, which allows clients to choose and pay only for the parts of their case where they need legal support. We understand this approach may feel different from traditional firms, and our Client Support team is always available to review your concerns and ensure your case is being handled properly.

    Punctuality & Speed

    Reviewed Nov. 4, 2025

    The legal team, led by my attorney Mr. **, has been prompt and efficiently executing the plan in place. They communicate with me regularly, keeping me informed about the progress and promptly sending me confirmation whenever new developments arise.

    Thanks for your vote!
    Customer ServiceStaff

    Reviewed Oct. 30, 2025

    I had a very good intake call with this attorney. They were professional, attentive, and took the time to really understand my situation. Everything was explained clearly, and I felt comfortable discussing sensitive family matters. The attorney asked the right questions and provided helpful insight into what the next steps might look like. Overall, it was a smooth and professional experience that gave me confidence moving forward.

    Thanks for your vote!
    Staff

    Reviewed Oct. 29, 2025

    Great experience so far! Everyone has been so helpful and kind! I’m so thankful for my legal team guiding through this process and helping calm my nerves. You never know the outcome but I’m hopeful it will be in my favor.

    Thanks for your vote!
    PriceRefunds & PayoutsBillingRates

    Reviewed Oct. 24, 2025

    I reached out to Marble Law and clearly explained what I wanted — a legal separation, which is legally possible. They confirmed they could do it, so I paid $400 upfront and financed $4,000 at 35% APR through their partner lender. When the assigned lawyer (a man) contacted me, he had me fill out a divorce intake form where I again confirmed exactly what I wanted. Then he told me it “wasn’t doable” and didn’t make sense. I even revised my request to a divorce where both parties kept joint ownership of the home — again legally possible — but he dismissed that too.

    After less than 45 minutes total with the attorney and one generic divorce form, I cancelled. Marble charged $4,200 and refunded only $2,970.90, leaving over $1,000 still owed on the financed balance, plus interest. They confirmed they could handle my case before taking payment but did not deliver what was promised. I’m still paying for a service that was never completed.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. This matter has been reviewed by our leadership team. While we cannot comment on specific legal matters publicly, we do want to clarify that a partial refund was issued based on the work completed by the attorney. We encourage you to reach out to our finance team directly if you have questions regarding your remaining balance or payment options.

    Profile pic of the author.
    Verified purchase
    Customer ServiceContract & TermsTechPricePunctuality & SpeedRefunds & PayoutsStaffBillingTransparencyTimeliness

    Reviewed Oct. 8, 2025

    AVOID this firm at all costs, they are eager in the beginning to get your deposit but communication and professionalism from their team and attorneys is abysmal. The WORST legal experience we have ever had. Hire literally anyone else. My husband and I hired Marble Law on July 30th with the goal of filing for new child support and custody arrangements. He is an active-duty serviceman, and the Army was finally sending us to Colorado, where his young daughters live, and he wanted to file for significantly more time with them finally after several years forced to be apart.

    We were assigned Jennifer Garcia as our lawyer and Brianna Keck as our paralegal after an initial call and everything seemed fine. Within a few days they asked us for some documents and his list of custody changes and on August 15th we were told he should have a first draft "shortly." But shortly turned into WEEKS until my husband had to email repeatedly for an update or call. Jennifer finally scheduled a call with us on September 17th, where she was also at a different appointment, she told us laughing, so we didn’t even have her full attention. At this call, she told us they had not even STARTED because she was missing some documents. At no point had either of them bothered to email my husband requesting the documents they were missing, and never would have if he hadn’t pestered them about an update. That same day we went to the clerks office and got the documents, emailing them out the next day.

    A few more weeks go by, by now we are on week 9, almost 10, since hiring them, when he is finally able to schedule a 2nd call with Jennifer to discuss, on October 1st. At this call she was so unprepared that she had not even OPENED the email with the documents, spent several minutes looking for it in her mailbox, and only then did she complain that she was still missing things. Mind you, at no point had it occurred to her or Brianna to maybe type out a list of what she needs, this would be too much common-sense professionalism for them.

    My husband then proceeds to fire her and call Marble Law to request a refund and to file an official complaint against them both. For the past week since this happened Marble has been avoiding any and all accountability, trying to instead assign him a new attorney but the same terrible, incompetent paralegal. My husband keeps having to call the office, speak to some customer service rep who assures him someone will call—they never do. They have currently issued him half of his deposit back, claiming he needs to be billed for the work done, but their own recorded calls will show that Jennifer herself says they never even began work on his case. This is completely unethical business. Throughout all this, we are now 11 weeks into this ordeal with absolutely nothing done on his case. A father cannot see his kids because the team at Marble is as utterly incompetent as they are unprofessional.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    We’re very sorry to hear about your experience and understand the frustration this situation caused. Your concerns were escalated internally, and a full refund was processed. We strive to provide timely communication and professional support to all clients, and we regret that your experience did not meet those expectations.

    We appreciate your feedback, as it helps us continue improving the client experience and service.

    Customer Service

    Reviewed Oct. 7, 2025

    Took more than 2 months for uncontested modification. They didn’t bother to read the original court order. I had to reach out to the other lawyer cause Marble didn’t bother calling. Feel like I got grifted.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating delays in your case must have been. We take concerns like this seriously and have shared your feedback with our team for review. If you’d like to discuss your case further, our support team is available to help clarify and ensure your concerns are addressed.

    Profile pic of the author.
    Staff

    Reviewed Sept. 30, 2025

    I had a wonderful experience with Marble and was especially impressed with the attorney I met, Jennifer. She was extremely patient, attentive, and professional throughout the entire process. Her clear guidance and thoughtful approach made me feel supported and confident every step of the way.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    Thank you for sharing your kind words! We’re so pleased to hear that Jennifer’s patience, professionalism, and guidance made you feel supported throughout the process. We’ll be sure to pass along your appreciation to her. Wishing you all the best moving forward!

    Staff

    Reviewed Sept. 27, 2025

    Currently in the preliminary phase of this process and I am glad to have the support of an incredibly proficient legal team. The moving parts are coming together well. Always thought this would be a fight but the legal experts exhibit confidence and poise. Seems like they are here to justly apply the rule of law and seek justice. This case is based on two individuals who developed differing views on basic concept of kindness, respect and dignity. All the help and financial assistance provide quite recently has been forgotten, as one person decided to be the law of the land.

    Thanks for your vote!

    Reviewed Sept. 26, 2025

    I had Brian ** as my lawyer and he made everything seamless and simple for me and explained everything to me in a way that made sense. He made a difficult situation easier for me. The Marble process was very upfront and straightforward and is easier to budget for because you know in advance how much you're going to have to pay.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    Thank you for sharing your experience! We’re so glad Brian was able to make the process smooth and clear for you. Knowing what to expect financially and legally can make a tough situation a little easier, and we’re happy we could support you through it.

    Profile pic of the author.
    Customer ServiceRefunds & Payouts

    Reviewed Sept. 14, 2025

    I paid the whole amount and when lawyer never called I asked for money back. They did nothing. They say they do. Do not hire them unless you want a headache then the lawyer didn't know what she's talking about. They will take your money. Don't hire them.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been for you. We take concerns like this seriously and want to ensure every client feels supported and informed throughout their case. Please reach out to our Client Support team so we can review your situation in detail and provide further assistance.

    Customer ServiceTransparency

    Reviewed Sept. 12, 2025

    I wish I would have read the reviews before using them. Worst communication and customer service I have encountered. I have no idea what is going on with my case and can't get any updates because no one ever responds. Please take your business elsewhere.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    We’re truly sorry to hear this was your experience. Communication and support are a top priority for us, and we regret that we fell short in your case. Your feedback is important, and we’ll be reviewing this internally to ensure we do better moving forward.

    Customer Service

    Reviewed Sept. 9, 2025

    I hired Marble Law to handle my custody case, and it has been a complete failure. From the beginning, I was told that urgent filings were needed—a response to the petition, a counter petition, and motions for temporary relief. Months have passed, and not one of these things has been filed. There has been no progress at all.

    What makes this even more devastating is that my attorney is fully aware that my daughter has engaged in self-harm and expressed suicidal thoughts. Despite knowing the severity of the situation, Marble Law has allowed months and months to go by with no movement, no urgency, and no results. This lack of action is not just frustrating—it is dangerous. My daughter is suffering while Marble Law stalls. Hiring them has been a huge mistake, and I feel completely abandoned. If you are considering Marble Law for a custody case, I strongly urge you to look elsewhere.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    We appreciate you bringing this to our attention. We're very sorry to hear about your experience and the distress it has caused, especially given the sensitive nature of your situation. We take these concerns seriously and will review your case to understand what occurred and how we can prevent similar situations in the future.

    Contract & TermsSales & MarketingPrice

    Reviewed Aug. 30, 2025

    As a current customer, Marble is a scam. I am now locked into paying them 2000 dollars and have received nothing. It could have been 4000, but I balked at paying another 2000 dollars to get my Marble lawyer to appear in court for the case he was representing me in. It makes no sense, but that’s the Marble model. You pay them for each service. So if you ask for them to draft paperwork ($2000 in my case) there’s another charge for having the same attorney file the paperwork and yet another charge to have the attorney go to court with you to present the paperwork. They nickel and dime you worse than a Disney cruise. I also found out that the attorney they have representing me has a lot of complaints on file. Please learn from my example and pick another firm.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    We’re sorry to hear you feel this way. Our model is a pay-per-service approach, which differs from traditional hourly billing. This allows clients to choose and pay only for the specific services they need, such as drafting, filing, or court representation. We understand this can feel unfamiliar, and your feedback is appreciated. We’ll use it to continue improving transparency and client experience.

    Verified purchase
    Customer ServiceRefunds & PayoutsStaffBilling

    Reviewed Aug. 22, 2025

    My Lawyer assigned to my case was awful. Excuses were made of emails not getting delivered to her multiple times. Questions were not answered. I requested a refund and just received a flat amount which is not acceptable considering the amount of services provided. I have asked for an itemized bill. I have not received it yet. And doubt I will. I will be surprised if this review is posted but expect it will be deleted. I would recommend going to a local lawyer who maintains a brick and mortar place of business. These stay at home lawyers are not professionals in my opinion.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    We’re sorry to hear about your experience and understand how important clear communication is throughout the legal process. For clarity, our firm doesn’t bill hourly — we operate on a pay-per-service model, so we don’t provide itemized receipts. That said, your feedback is important to us and will be shared with our team as we continue to improve. We wish you the best moving forward.

    Profile pic of the author.
    Customer ServiceCoverageRefunds & PayoutsCommunication

    Reviewed Aug. 19, 2025

    Our 1st attorney filed an Answer & Counter Petition (WITHOUT LETTING US REVIEW IT FIRST) that DID NOT fully align with what we were asking the courts for in the custody modification. Upon being diagnosed with a medical condition, that attorney had to be changed to a new one. We advised the new attorney that the Answer & Counter Petition needed to be corrected. She said she would. Told us to send what we actually were seeking so she could fix it. It was never fixed and we were then told that service wasn't included, even though we PAID for the entire package up front, which did INCLUDE a counter petition.

    So then, we get to trial and the court basically threw out the counter petition that we filed since our new attorney wouldn't file it. We had trial in July. By August 1st, our attorney had heard from the judge. We did not know the judge gave his ruling until today, 8/18. Because of this, we may have missed our deadline for a De Novo Hearing as the judge went completely against everything we asked for. No communication has been had from attorney stating the judge even gave his ruling.

    Thanks for your vote!
    Marble Law
    Response from Marble Law

    We understand your concerns and take them seriously. While outcomes can’t be guaranteed, our team is committed to supporting clients and encourages you to contact us directly so we can review your case in detail.

    Loading more reviews...

    Marble Law Company Information

    Company Name:
    Marble Law
    Company Type:
    Private
    City:
    San Diego
    State/Province:
    CA
    Country:
    United States
    Website:
    www.marble.co