
Rooms to Go Reviews
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
About Rooms to Go
- Affordable pricing for good quality
- Product quality concerns noted
Rooms to Go Reviews
Filter by Rating
- (151)
- (34)
- (31)
- (165)
- (2,343)
Popular Mentions
- 4,880,395 reviews on ConsumerAffairs are verified.
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.
Top reviews
- Top reviews
- Recent
- Oldest
- Most helpful
A link has directed you to this review. Its location on this page may change next time you visit.
- 4,880,395 reviews on ConsumerAffairs are verified.
- We require contact information to ensure our reviewers are real.
- We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
- Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.

Reviewed April 24, 2026
Right now, we are in a dilemma with Rooms to Go. We bought a non-powered reclining sofa and loveseat. They both have issues when you recline the footrest, when you pull the lever up. It does not come all the way up. We ordered a cocktail table, and a matching end table as well. The cocktail table was chipped and had some other marks as well. They sent a so-called, "Technician" out, who did not resolve any issue at all. Sprayed some spray lubricant on the spring, did no good at all. Stated, she would order a new spring.
Long story short, I believe we got some furniture, another client rejected. They called us stating, they would replace the Sofa and the loveseat. Well, on 04/24/26, the delivery people came out, just a new cocktail table on the truck. No new Sofa, or Loveseat. Well, after a few phone calls, because everyone is not on the same page of music at RTG. We were told the Loveseat would not be in until the 1st of May. The couch would be on May 1 as well. I was told we could pick out something else, if I wanted a lemon, I would have bought a lemon. I am ready at this point to tell them to come and get this stuff and go to NFM.

Ronald, can you send your order info and concerns to us at Tellus@RoomsToGo.com?

Reviewed April 19, 2026
The furniture we purchased in October 2024 is crap. Have had 1 recliner replaced twice, and the newest one broke after only having it less than 2 weeks. Not to mention that the claim was submitted in January 2026, and I was told that the parts were made on demand and it could take up to 4 months. In the meantime, we had to use a recliner that was a fire hazard. The telephone customer service is horrible. We will not buy anything from Rooms to Go again. So disappointed.

Stephanie, this is disappointing to hear. If you'd like to send your concerns to TellUs@RoomsToGo.com with your info, we'd love to look into this for you.

Reviewed April 18, 2026
Everyone salesman has been great, only thing I would say and it’s not on them. I wish the Cindy Crawford Home Somerset sectional in green was back in stock and selling. Recliners were amazing, the couch was so comfortable and the green was a perfect statement piece in our living room. We wish it would come back!
Reviewed April 17, 2026
Chair arm missing stuffing in about a 6 inch by 5 inch area. Paid extra for assembly, both the chair and sofa feet put on unevenly, and two are sticking out. Just go to another furniture store.

Hi Donna! We'd love to have you email TellUs@RoomsToGo.com! We'd like to see how we can we assist with your living room set!
Reviewed April 14, 2026
I find these responses from RTG candid and insincere. It seems that everyone that has a negative issue is told, "We are very sorry and could you please send us your order info" (as if that was not already done). I am willing to bet that they don't do anything about it. I base that on the sheer amount of complaints here. My issue with them is that they are all to happy to sell you something but they are more interested in getting you to sign up for an additional warranty that is NOT honored.

George, we do apologize you may feel this way and would like to learn more about what you are experiencing so we can try and help. Please email us your order info along with your concerns to Tellus@RoomsToGo.com.

Reviewed April 11, 2026
The “service” that I experienced today is absolutely unacceptable. My delivery window was between 12:00 pm - 4:00 pm EST in Marietta, GA. The driver called me at 11:56 a.m. to tell me that they were 25 minutes away and that they were off Austell Rd. I received a text from the driver at 12:20 pm asking me if I wanted them to leave it outside. I was in the car and asked if they could call me. I told them I was on my way and would be there in 15 minutes. They called and said they could only wait 15 minutes. I pulled up behind the driver at 12:33 and they started speeding off! I waved my arms to flag them down and they kept a speeding down the street then laid on their horn as a dog was crossing the street.
I was here 13 minutes after they let me know they arrived and they took off speeding with my furniture. Now I’m getting an email asking how my delivery went. This is absolutely unbelievable. So this tells me that the driver indicated to the system that my furniture was delivered and they took off with it. I am going to report my items stolen. I emailed Rooms To Go with a screenshot that shows the call and text log with the time stamps.
Also, I the 1-800-766-6786 at 11:41 a.m. if they knew a more accurate time frame other than just 12-4. She put me on hold for several minutes and came back to say that I was stop number 15 and that they were at stop number 13. She said they would be there between 1:00 and 1:30. After we hung up, I got a call 7 minutes later from the driver saying they were 25 minutes away. This was totally wrong information than what the person I spoke to at Rooms To Go said. I made it back during the window when the delivery team was supposed to wait and they STILL took off speeding through my neighborhood!

Hi Charme, this is deeply concerning to hear. Please email these details and your order info to TellUs@RoomsToGo.com so we can look into the situation further.

Reviewed April 11, 2026
Went to the store to look at new furniture. Sales was very nice and we ended up purchasing a lot. We were told our delivery would have everything but one piece of the couch. When the delivery came all piece of our couch were not there except the one piece we were told wouldn't arrive at the same time. When we called to inquire the sales women told us we heard her wrong. My husband and I both didn't hear her wrong! She tried to make it out that we were at fault. We now are waiting another 4 days for the rest of our furniture. We removed everything expecting a new couch. The saleswomen and the store manager both lied to us on the phone. We will never shop there again and will let all our friends know.

Hi Toni! Sorry to hear you're having trouble. We'd love to see if we can help—just send your order info and a few details to TellUs@RoomsToGo.com.
Reviewed April 10, 2026
Hello, I’m reaching out regarding the repeated cancellation of my orders. Initially, my mother—who lives in another country—attempted to purchase furniture for me as a gift. Despite successfully verifying her identity via phone and providing valid identification, the order was still canceled and flagged as suspicious. Following that, I placed the order myself using my own payment method. However, the order was again canceled, and I was informed that my address has now been blocked.
This situation is both confusing and frustrating. I have complied with all verification requests, and there has been no clear explanation for why legitimate purchases are being denied. In today’s environment, online purchasing is standard, and restricting access without proper justification is unreasonable. I would appreciate a clear explanation of why my address has been blocked and what steps are required to resolve this issue so I can complete my purchase. Thank you for your time and assistance.

Carlos, can you send this over to us at Tellus@RoomsToGo.com so we can look into it?
Reviewed April 8, 2026
I purchased this $1494.23 (including tax and delivery) fireplace console via the internet on February 12, 2026. The order was routed to the West Palm Beach, Florida store. The store description said it was Taupe, but the on-line description was listed as brown, which is what I wanted. It arrived almost a month later on March 4, 2026. with various nicks on the console, which we pointed out to the delivery driver and photographed. Rooms To Go denied our offer to just keep the item and receive a discount, stating that “they didn’t like to do that” and that doing so would void our warranty. ?? They said they would have to send another unit. I was hesitant to do so, fearing it would be worse than the one I had, but with no other offer of resolution, I reluctantly agreed. After the delivery crew left, I noticed they had damaged the corner of my wall, which I immediately reported and sent photos to customer care.
Turns out my fears were warranted. The new console looked like someone had poured bleach down the lower right side of it, which they called “distressed.” It was distressed alright! Neither unit looked like the room displayed in their showrooms and in moving the unit, another scratch was incurred. I asked the first delivery person if it was supposed to come with some sort of cleaning kit, like most expensive/warranted furniture items. He said it should and suggested that I contact the sales rep., WF. However, I attempted to contact her numerous times by phone and she never answered or returned my calls and the only email response I received from her was a copy of the invoice.
I spoke with customer service numerous times. They said they would send a cleaning kit, but they never did. They also said someone would come to repair my wall, but over a month later, that still has not happened. The customer service rep, said she was going to attempt to at least waive the delivery charge for all of my troubles and that never happened either. Now customer service has refused to do so. Wow!
They did send a repair person to try and repair the console. He arrived with some magic markers and agreed that the damage areas were actual nicks and not the wood grain. He then stated there was nothing he could do to repair it. He took photos from a distance and then lied on his report and said there was no damage whatsoever! Photos are included, decide for yourself. They did offer to send a third unit, but I have to ask myself, when is this ever going to end? At this point, I have no confidence they will make this right.
As I explained to them, we have a grandchild in NICU and can’t keep clearing my schedule in hopes that there will be some sort of quality control happening on their end, I like the unit, but not the lack of customer satisfaction or customer care. And I absolutely expect my wall to be repaired! This has been and continues to be, a REALLY BAD experience from the get go. It was a second major purchase from Rooms To Go this year and will most likely, be our last. *I tried to leave a review for my item on Rooms To Go and was advised by their chat bot, that I had to be "invited" to leave a review. That sounds subjective. Not.

Hi Rj, so sorry you had troubles. We'd love to see if we can help, when you can, just send your order info and a few details to TellUs@RoomsToGo.com.

Reviewed April 7, 2026
We purchased a 3 piece sofa and a recliner had malfunctioned and scratched our laminate floor. We called numerous times and never a return call but one time. They said “We’ll have someone out this week”. 2 years later still nothing. Terrible customer service at this location.

Hi Steve. Can you please send your order info and concerns to Tellus@RoomsToGo.com for us to take a look at this?
Reviewed April 6, 2026
Warranty is terrible and customer service is even worse. They will tell you that you are a liar and they supposedly recorded what they said and listened to it. I asked for a copy and all of the sudden they can’t give it out. Will never do business with them again.

Hi Dominic! Sounds like we need to get a bit more information on this. Care to email your order info and feedback to us at TellUs@RoomsToGo.com? We'd love to look into this for you.
Reviewed April 2, 2026
My name is Dr. Allison **. Last week I ordered and paid for 10 chairs, Order #**. All 10 chairs damaged with chipped paint. I refused to sign for them. The delivery driver Jose was excellent. I give him 5 stars. I am extremely upset that RTG sold me 10 chairs that all are damaged. I need them replaced this Saturday afternoon 12- 5 pm window before my Easter Dinner this Sunday AND I need my delivery fee of $169 refunded for my inconvenience and frustration.
I sent an email of complaint to internet sales at 8:37 am. No one has called me back nor have I had a reply to my email. At 6:54 pm called internet sales at (888) 709-5380 spoke with Sebastian. Want to send technician out? No way I said. I need chairs replaced Saturday. I completed the survey today 8:30 am. No one called me all day. Per Sebastian “there is a red flag from our AR department on your account” so he cannot do anything to replace my chairs. He has to email the department and wait for them to respond. They close at 8 pm so he will have to call me back tomorrow.

We're very sorry to learn of this experience! Would you be able to send your order info to TellUs@RoomsToGo.com. We'd like to take a look into this for you.
Reviewed March 31, 2026
I ordered the Casselwood Black Sofa in November and about two months later I realized it was leaning. I looked underneath and saw the middle support leg was bent so I contacted customer service and was told I needed to go thru the special order department. They sent me a new leg which did not resolve the issue because apparently the wood support where the leg screws into is what is actually broken. I contacted special orders again and they said they reached out to the vendor. It's been 2 weeks and no one will respond to me. I even reached out to the vendor but they said they can't help me. It's extremely frustrating to be paying for a new couch that is currently being held up by two stacks of books.

Hi Kristin, we're sorry to hear about these delays. Mind sending your order info to TellUs@RoomsToGo.com so we can take a look.

Reviewed March 29, 2026
I have been shopping for a sofa since the beginning of the year. In January, I visited rooms to go on Glenwood Avenue in Raleigh, North Carolina. Eric was my sales associate and I was pleased with his presentation. At that time, I was not ready to place my order, but I reassured him that I would return. I noticed when I went to Rooms to Go website that there was a price reduction on the Sofa east end and a Sofa Copenhagen that was listed as unavailable in my region. I returned to the store yesterday ready to place my order due to the reduction on price, but after arriving and I question Eric on the availability of the Copenhagen, he informed me that it was available.
I was pleased and placed the order. After returning home and reviewing my order, I noticed that I was charged $899.99 which on the website was listed as $798 on promotion. I am visually impaired and did not notice or questioned the price difference at the time of purchase. I notified Eric of my concern. He spoke to the manager, and was told that it was due to the promotion being for another market. I asked for a customer service number.
After explaining my situation to the first customer service representative, I was then transferred to the Internet customer service department. The customer service skills of the representative was very disappointing. He refused to listen to my concern, so I asked to be transferred to his supervisor. Instead, he transferred me to the store. I then spoke with the manager on duty and again he was unwilling to do the price adjustment. I requested a direct number the regional supervisor of the store. I spoke to her, and after some research, she said that it was a sale that ended the day before. She refused to honor it. I also noticed that when you visit the rooms to go website, the Copenhagen Sofa was listed as retail price $888 but was charged $899.99 when I mentioned it, the regional supervisor informed me that that was correct. That the store charges a higher rate and only price matches it consumers request the online pricing.
Later, I went back to the rooms to go website and noticed that there have been a change locally in the price structure, which would indicate to me that it was an Internet error with the pricing, later, I returned to the rooms to go website and noticed that there had been a change locally in the price structure, which would indicate to me that it was an Internet error with the pricing. It’s disappointing that the regional supervisor when I ask her point blank do you value me as a customer and my order and do what is right as a public company to do a price adjustment. She stated that she declined. This is a very disappointing customer service interaction. As an advocate for seniors and persons with disabilities, I advise anyone purchasing from rooms to go beware.!

Hi Mark! We're sorry to hear about your troubles. If you have any further information, would you mind sending it to TellUs@RoomsToGo.com?

Reviewed March 28, 2026
I purchased the Huntington Sectional by Drew & Jonathan from Rooms To Go for a little over $4,000, expecting a high-quality leather sectional that matched what I saw in the showroom. Unfortunately, my experience has been incredibly disappointing from start to finish. The initial sectional I received had visibly crooked stitching. Thinking it was a one-off issue, I went through three separate replacements — and every single one had the same problem. At that point, someone from the Resolutions team finally acknowledged that crooked stitching is a known issue with this particular model, which is extremely concerning.
I was offered a replacement, but this was the only sectional in the store that fit my space and had the clean, modern look I wanted. I was then told the stitching misalignment was due to a mix of reclining and non-reclining pieces. Trying to resolve the issue myself, I went back to the store and purchased an additional reclining piece to try to get the seams to line up like they do on the showroom floor.
In doing so, I ended up paying $300.17 out of pocket to swap the armless chair for a recliner — including an $89.99 delivery fee — even though I only made this change because Rooms To Go could not provide correctly stitched pieces. That alone felt unreasonable. While the stitching appeared perfect in-store, once the piece was delivered, it still didn’t fully match the quality shown on the floor. To make matters worse, I later found out that the 5-year extended warranty I purchased was not applied to the new piece, creating even more frustration.
At this point, it’s clear there are both quality control issues and serious gaps in customer service. A product at this price point should not have consistent manufacturing defects, and customers should not have to pay out of pocket to fix known issues. Based on this experience, Rooms To Go may be fine for more budget-conscious or short-term furnishing needs, but for customers expecting consistent quality, durability, and a true match to showroom standards, this was a major miss. I would not recommend this sectional, and based on this experience, I would be very hesitant to purchase from Rooms To Go again.

Hi Janelle! We'd love to see how we can assist. Would you mind reaching out to TellUs@RoomsToGo.com?

Reviewed March 27, 2026
I wrote a review back in July 2024 and changed it a couple days ago with a 1 star review. I bought a chair and sofa with an extension 3 year warranty. The chair had a flaw so they fixed that immediately since it was just delivered, the Sofa is not even 2 years old and peeling. After they read my last review they responded saying anything they can do to help. We just called them and they said that it's a 1 year warranty totally ignoring that I bought a 3 year extension. They're claiming it's wear and tear. Real leather does not peel like this just sitting on the couch. DON'T WASTE YOUR MONEY ON AN EXTENDED WARRANTY OR BUY ANYTHING THERE.. IT'S JUNK.

We're sorry to hear you are having troubles. We'd like to ask you to send more info to TellUs@RoomsToGo. We'd like to see how we can help

Reviewed March 26, 2026
I’m extremely disappointed with my experience with Rooms To Go. I purchased a sofa from them, and after normal use, it caused visible, permanent damage to my flooring in the exact areas where the sofa was placed (see photos). These are not minor marks—these are deep stains/pressure damage that cannot be removed, effectively ruining sections of my floor. When I contacted the store and customer service, I expected them to stand behind their product. Instead, they refused to take responsibility, offering no meaningful solution, no repair, and no accountability.
Let me be clear: This was normal use, not misuse. The damage is directly linked to the sofa’s materials/feet. The issue appeared exactly where the sofa was positioned. For a company of this size, this level of customer support is unacceptable. Selling furniture that damages flooring—and then refusing to address it—is simply not okay.
I would strongly advise anyone considering buying furniture here to:👉 Be very cautious.
👉 Check what materials are in contact with your floors.
👉 Document everything.
Because if something goes wrong, don’t expect them to help you. Very disappointing experience.

Edi, we'd love to look into this for you to see if we can help in anyway. Please email us your order info along with your concerns to Tellus@RoomsToGo.com.

Reviewed March 26, 2026
If I could give them no stars that would be my go to. I have taken my time going back and forth to the store 9500 Scenic Drive, New port Richey, FL making sure the furniture I needed would work in my home as I needed a lot of new things. I kept going to the same sale person whom was very nice. All was going well even though I had to wait longer than I wanted to get some of the bigger items like the sofa set and King size bed.
My first issue was with the dining room wooden table, it was damaged and I called within the 48 hours. The delivery man had damaged a wall in one of the bedrooms with other items delivered and didn't say anything, so I had to report that also. It's a remodel from a house fire we had, so I was not happy as we haven't even moved in yet. A replacement table came the next week approx and that table was damaged also. But this time the 2 delivery drivers were thoughtful enough to check the table outside before and showed me. This way they didn't have to trouble me by taking out the first damaged table, now a third table was needed. Then the King sized bed frame came with 2 box spring bases and the mattress I picked. The boxed springs I guess are a standard size so I wasn't shown them and the King size bed frame was only seen on the web page.
I asked a few times, "So this mattress will fit the frame" before placing the order. I was told yes. When the bed came the boxed spring base and the mattress are too small by a lot. I can get a refund for the frame but not the box spring or the mattress even thought I was told they would fit... I have to keep them and get a different frame. I do not like the other bed frames they have. The store manager and the customer care team would not refund me for the box and mattress as I had seen them in the store I can only do an exchange but there is nothing I like. The store manager told me he could give me a refund only if customer care said it was OK. Customer care told me the store manager could give me a refund for the whole bed set, frame, mattress and box spring. Great, so I go back to the store manager and he tells me, no it's only customer care that can give the store manager the OK to refund me the unused mattress and box spring.
Round and around I go with no care for me as I customer who has spend a fair amount of money. And the 3rd dining room table that came today is damaged. And I still am waiting on a sofa set and 2 side table. When I said I might cancel sofa set order now because of the upset they did not care. There is more to this issues with rooms to go. DO NOT BUY FROM THEM.

Hey J! Sorry to hear you're having trouble. We'd love to see if we can help—just send your order info and a few details to TellUs@RoomsToGo.com.

Reviewed March 25, 2026
Don't purchase from Rooms to Go.... 20,000$ worth of furniture bought in the last few years and they won't cover a 299.00 piece after paying hundreds for extended warranty! Will take my business elsewhere!

Hello Sherry! Sorry to hear you're having trouble. We'd love to see if we can help—just send your order info and a few details to TellUs@RoomsToGo.com.

Reviewed March 24, 2026
I purchased a top of the line Baselogic Platinum adjustable bed frame and Sterns & Foster Lux Estate collection mattress in September 2025. In October RTG inspected the mattress. Result, mattress sunk 2". A replacement mattress was delivered in November. By December the new S&F mattress sunk 2". Return RTG showroom for a new mattress resulting in an additional $450 for a Beautyrest mattress. By January that mattress sunk 2". Maybe it's the base. RTG does not service the product. Several calls to the manufacturer Baselogic results in a tech inspection requiring parts. Manufacturer did not notify me of the results.
Two weeks later I called the manufacturer which then notified me that since I had the first tech visit which is included in the 1 year warranty, the repair would be a courtesy visit. At that time I requested a new base stating a bed frame should not need repair within 6 months. Manufacturer refers me to RTG. RTG refers me back to the manufacturer. DO NOT BUY FROM RTG. THE COMPANY SELLS DEFECTIVE PRODUCTS.

Hello! Sorry to hear you're having trouble. We'd love to see if we can help—just send your order info and a few details to TellUs@RoomsToGo.com.

Reviewed March 22, 2026
We purchased an outdoor patio set from Rooms to Go and we had a wonderful experience. Our salesperson Eric was so knowledgeable and very helpful. He gave us every option available and so we could make an informed purchase.

Reviewed March 21, 2026
Daniel ** has the best customer Service. He’s friendly and well knowledgeable. He was there to help us every step of the way. I would highly recommend him the next time you come to The sunrise location.
Reviewed March 21, 2026
1-Star Review – Unsafe Delivery & Incomplete Resolution. I had a very disappointing experience with Rooms To Go regarding a recent dresser delivery. My delivery was scheduled between 3 PM and 8 PM, but the team did not arrive until around 10 PM. I was told I would receive a 30-minute call ahead, which never happened. Because of this, I paid someone to assist me who had already left, resulting in unnecessary out-of-pocket expenses. When the delivery team arrived, they refused to place the dresser just inside my home and instead positioned it in a way that blocked my entry door, creating a serious safety concern. When I attempted to resolve the issue, the supervisor was dismissive and unprofessional.
To their credit, the company did reimburse me $60 for the assistance I paid for. However, they are now attempting to charge an additional $129 just to place the dresser inside my home during redelivery — even though this is a correction of their failed delivery, not a new service. I am still waiting for a proper resolution. I attempted to resolve this directly before posting. At this point, I would caution others to be aware of delivery practices, lack of communication, and additional charges that may arise even after service failures.

Hello Lillian! Sorry to hear this was your experience. We'd love to see if we can help—just send your order info and a few details to TellUs@RoomsToGo.com.

Reviewed March 20, 2026
However, when I actually needed to file a claim, the experience was disappointing. The process was slow, unclear, and ultimately unhelpful. My claim was delayed, passed between departments, and lacked proper support or clear communication. The customer service was equally frustrating. It was very difficult to reach someone who could genuinely assist, and instead of resolving the issue, they kept redirecting me to the warranty company. It felt like no one was willing to take ownership of the problem.
I paid extra for protection that turned out to be ineffective. From what I’ve seen, many customers face similar issues, with claims often denied under reasons like “normal wear and tear,” even when the damage appears to be covered. While the purchasing process itself was smooth, the post-sale support was extremely disappointing. Based on my experience, I would not recommend buying their extended warranty, and I would think twice before purchasing from Rooms To Go again. 😡

Hello! Sorry to hear you're having trouble. We'd love to see if we can help—just send your order info and a few details to TellUs@RoomsToGo.com.

Reviewed March 18, 2026
I am very frustrated and disappointed with my experience. My order (**) was purchased on March 7, and until now it has still not been delivered. The delivery has already been rescheduled three times, which has caused significant inconvenience for my family, especially since we have already moved into our home expecting the furniture to arrive as scheduled. It is upsetting to continue waiting without clear resolution or reliable delivery. I kindly ask for immediate action to complete my delivery as soon as possible and provide accurate communication moving forward. I hope this issue can be resolved promptly.

Hello! Sorry to hear you're having trouble. We'd love to see if we can help—just send your order info and a few details to TellUs@RoomsToGo.com.
Reviewed March 18, 2026
I bought a dual POWERED recliner from the RTG Outlet. The salesman demonstrated that the recliner was in fact powered. Unfortunately, RTGO couldn't be bothered including the power cord for the recliner. When I called to report the missing cord, I was asked to make the 110-mile return trip to the RTG Outlet. I asked for the cord to be overnighted (reasonable request) but our salesman ghosted us and while we were awaiting his reply (which never came), someone in customer disservice decide to snail mail the cord, leaving me to sit on a dead recliner for a week.
I then contacted RTG Corporate Customer Disservice. That turned out to be a kick in the head as they lamely hid behind the as is nature of the sale thereby advising that could not assist in any way. As is doesn't mean that you can keep the parts required to make the item function. Incompetent sales staff, brutally useless corporate support, and zero accountability. If you want to be treated like a nuisance after spending your hard-earned cash, shop here. Otherwise, avoid this sham operation.

Hello William! We'd love to look into this for you to see if we can help in anyway. Please email us your order info along with your concerns to Tellus@RoomsToGo.com.

Reviewed March 17, 2026
The delivery driver kept saying that he needs pictures of the furniture. I greeted the Maybin logistics box truck for Rooms to Go exchange. My Furniture had internal trouble. The arms on chair kept coming loose and the stitching on the upper back was creased. Looked like it was re-sewn together. The rooms to go customer service sent a man out who told customer service to order a new back for the recliner, and new arm cushions for the sofa. When I called to say how nice the service tech was they told me that customer service wanted to exchange for newer not damaged furniture. They gave me order #**. Said Tuesday 3-17-2026 9:00 to 1:00pm deliver exchange, the driver today said he needed pictures. I had the furniture ready. I politely responded, "This is the sofa, this is the reclining chair." The driver kept repeating he needs pictures. I explained the problem was internal. "Please sir. Take pictures. I understand."
I explained that customer service issued this return and he kept harassing me. I had spoke to dispatcher Mercer the manager and he knows that a representative was already out here and that Customer service approved this. When I greeted the driver when he arrived he would not tell me his name. I felt like attitude was Antisemitic Problem with me being ** and a ** American. Funny when greeting him, bringing him in, having the room floor and furniture cleaned and respondig politely that he is welcome to take the pictures he needed. He would not comprehend that the arms on the sofa are tighten down internally and the spring reinforced seat was pushing out and the chair is here. "Do what you want and need to please. I'm not feeing well. I'm on medication for high blood pressure and injections for Diabetes. I could not take this inquisition anymore."
I was seated feeling weak dizzy and Disillusioned. Why he would not tell me his name today and kept on inside the house. I asked him to, "Please stop. I'm not feeling well." Because of this bitter treatment Florida customer service told me not to get involved. Be polite. I showed him what he came to exchange but he just chose to be hateful. "Please leave," I said. May I state that I felt by now that I would pass out. I have tried to reach Dispatcher Mr. Mercer. No luck. The Rooms to go customer service rescheduled me and told me just what I did was fine and repeat your self next tuesday the 22nd. He said he would file a grievance. I don't recommend Rooms to go. I've called my church and Temple was asked to speak to the members so they all my use Ashley furniture or Woodstock Furniture and be careful and have a a member present to witness this and help you. Thank you. Mr. Howard **. 3-17-2026

Hi Howard, we definitely want more info on this. When you have a moment, can you please email us to Tellus@RoomsToGo.com?

Reviewed March 16, 2026
ENGLISH: I bought a living room set on 03/08/2025 at Rooms To Go (RTG) with a 3-year warranty from Guardian Protection Products (GPP). On 02/02/2026, a pet soiled the sofa, and it smells bad. I called GPP, and they said they would send someone to clean it. They came, but it didn't work. They told me to request a complete sofa replacement. Now, no one answers calls; they hang up, etc. Neither GPP nor Rooms To Go responds or offers any help. I spoke ij person with RTG’s local manager-store #1901, Romadam ** on 03/09/26, and he assured me that he would resolve my case by 03/14/26. He never called, and he never resolved anything. This is a farce, a disgrace, a robbery, a scam.

Hi Omar! We would like to check on the warranty status for you! Could you send us more details to TellUs@RoomsToGo.com?
Reviewed March 15, 2026
In November 2025, I purchased two Therapedic Mystic mattresses (one King, one Queen) from Rooms To Go under a "BOGO" promotion. While the initial sales experience was positive—with the salesperson assuring me that the warranty and return policy were straightforward—the product and customer service have since been a nightmare.
Inconsistent Policies: I was initially told that because it was a BOGO deal, both mattresses had to be returned together. However, after the first inspection, the manager rudely claimed they would only refund the King.
Delays & Poor Communication: I’ve had to chase the store for updates after 2 technicians confirmed the defects. Store NEVER called when they said they would.The "BOGO" Scam: Customer service is now refusing a full refund for the Queen mattress because it was the "free" item, offering only half of my original payment instead of honoring the trial and warranty for the set. Rooms To Go clearly does not care about customers once the sale is final. I am currently stuck sleeping on "garbage" mattresses while they dodge accountability. Avoid this store—this feels like a total scam.

Hi Valeria. We'd love to see what resolution is available. May we ask you to reach out to TellUs@RoomsToGo.com?
Reviewed March 13, 2026
Walked into Rooms to Go to purchase a sofa bed that I had my eye on and the customer service person Kevin was so rushing us, rude, and when we mentioned seeing one at Ashley he told us to go there instead! We’ll, we did and had a great experience and an amazing deal!!!

Hi Lillian, we're truly sorry to hear that! Please email the details and your order info to TellUs@RoomsToGo.com so we can look into the situation further.
Rooms to Go Company Information
- Company Name:
- Rooms To Go
- Website:
- www.roomstogo.com
