Wegmans

Compare Supermarkets

Research top Supermarkets recommendations on ConsumerAffairs

Compare Companies

Consumer Complaints and Reviews

on
Satisfaction Rating

Danny Wegmans needs to get his business in order. The store in Auburn has multiple issues and is making the consumer very angry, first off, stop jacking prices up all the time. I've seen the Wegmans family home, you're not hurting financially so stop ripping people off. Secondly your meat is substandard. I can't tell you how many people have either gotten food Poison or had to return bad meat to your store. Not only is it overpriced crap cuts, it is a major inconvenience and cost consumers more money in the end and I just purchased chicken that I cooked and had to throw away for some weird gross reason I couldn't chew it? Why? Third, produce sits there because NO one can afford those ridiculous prices, I mean seriously! Fourth, why do I get shocked every time I touch the freezers? Is there an electrical short touching the metal? I swear there is because it's not static shock it's an electrical shock, I know the difference.

Fifth, your staff is a bunch of rude people sitting high and mighty thinking they have the right to degrade and disrespect you, and some of the cashiers just stand at this podium staring at you doing absolutely nothing but making people feel like they're under scrutiny, and finally, and this has grossed me out so much, why does your store brand bread smell like butt? It is so nasty. I have thrown away whole loaves, I have a honey wheat double pack that's going back to the store. I will not buy your butt crack smelling breads! Used to be my favorite store but owners getting greedy and lazy! And the bread almost did it for me, I've been shopping at Walmart a lot more lately and will continue until these store problems are addressed and corrected.

on
Satisfaction Rating

Today, Christmas Eve, I attempted to purchase alcohol while in the company of my 19 year old sister. I was carded and then the cashier requested to see her ID. I asked why the cashier needed her ID as I was purchasing the alcohol and am legally allowed to do so. The cashier replied that it was company policy to check to see that she was of age.

I asked about parents purchasing alcohol with their kids. She said that if she thought that I would be giving the beer to my sister to consume she could deny me the purchase. This was absolutely out of line. She assumed my guilt based on no evidence besides how she "felt." In Wegmans's online policies there is nothing pertaining to what she stated was company policy. (The floor manager agreed with her in the store, parroting the policy line.) She violated my sister's right to assumed innocence and my right to legally purchase a product. I am happy to take my business to another store that does not allow their employees to assume the customers are criminals without evidence. It is draconian, regressive, and should not be tolerated.

on
Satisfaction Rating

I don't know what is going on with this store. The help has always been eager and happy, now there are fewer of them and they look and act miserable. Not the friendly helpful group they always have been. Most of the cashiers won't even make eye contact now. The produce dept though pricey has always been full and the produce just beautiful now... wilted greens, bruised fruit and lots of empty space... not my Wegmans any longer. I can get lousy service elsewhere and not pay for it.

on
Satisfaction Rating

My family and I were rudely treated by Wegmans in Charlottesville today. My wife, who is 9 months pregnant today, 2 year old son, and I spent over an hour attempting to pick out our groceries. While loading our groceries and alcohol at checkout, my wife needed to take my son out to the car because he was starting to cry and fuss with the long wait. The employee ringing up our groceries could clearly see the alcohol we were trying to purchase and could clearly see my very pregnant wife, who is in her mid 30's, attempting to take care of a fussy 2 year old child walk away. Several seconds later when it came time to ring up our alcohol I presented my ID without being asked showing that I am in my mid 30's.

The employee then rudely said that I needed to go and find my wife so she could show her ID in order for me to purchase our alcohol. She pointed to a sign and said it was store policy that everyone present their ID. First of all, we have been there nearly a dozen times together and have never both presented our IDs. Secondly, she could clearly see we were of age, my wife was pregnant, and we were struggling to keep our son from screaming and disturbing other shoppers. Third of all the sign does not state everyone needed to present an ID but rather they had the right to ID anyone. I tried to plead my case but the employee refused.

I then asked for a manager, again described our situation, and she too stated that there was absolutely no exception to store policy. Really?! Because the couple in front of us didn't have to both present their IDs, and we have never had to do it before. Besides, we are both clearly of age, 9 month pregnant wife, and 2 year old son. We spent all that time in the store and walked away empty handed. I could not purchase groceries from a store that would hassle a young couple just because they could.

on
Satisfaction Rating

A new Wegmans just opened in my neighborhood. I was a bit suspect because it is somewhat on a tough area. I went in after it opened and it seemed like it was a typical, well stocked Wegmans. However in just a few weeks time it has diminished considerably. What is upsetting is that a large portion of the produce such as the lettuce, celery, fresh herbs etc. are wilted and brown and should not be on the floor period.

I addressed this with the produce person. She was very nice and agreed that it was terrible and that her manager was currently trying to find another "farm" to resource. She told me that it was not sourced from the same farm as the other local Wegmans, and when she brought out a box of "fresh" lettuce from the back it was in the same deplorable condition. I suspect that Wegmans is shipping over its unsellable produce from its other stores. Of course the prices are the same but the quality is TERRIBLE! Wegmans should be ashamed and close the store if they cannot offer the same level of merchandise as their other stores.

How do I know I can trust these reviews about Wegmans?

  • 672,188 reviews on ConsumerAffairs are verified.
  • We require contact information to ensure our reviewers are real.
  • We use intelligent software that helps us maintain the integrity of reviews.
  • Our moderators read all reviews to verify quality and helpfulness.

For more information about reviews on ConsumerAffairs.com please visit our FAQ.

on
Satisfaction Rating

We have purchase Wegmans' skinless/boneless chicken twice in the past month. Both times the chicken was old. The appearance of the chicken was pale and leathery once the package was opened. You could not see these parts as they were folded to be hidden underneath. It also looked as though the chicken was frozen repeatedly. I have experienced many issues with the Wegmans in Gainesville, VA and avoid it as much as possible. Someone should take over the management of this store as the meat and cheese departments are NOT being monitored well. Have taken cheese back three times over the past several months. These cheeses are $17+ per pound. Outrageous that they have tried to sell cheese that is spoiled or on the verge of spoiling. Pathetic! So wish we had a Publix. Best grocery store ever!

on
Satisfaction Rating

I always shop at this Glen Mills location; and today I went to have lunch at the buffet with my daughter before we shop and get groceries. I picked different kinds of food and chose BROWN RICE for starch. Sat to eat and I GOT A CLOSE-UP LOOK OF THE RICE and THERE WERE 4-6 (probably more) DEAD INSECTS. GROSS AND DISGUSTING. I went to ask for the chef and this guy that I asked to look for him gave me a smirk smile while talking to the chef while they're walking towards me. Really? Shame on you!!! Disgusting! They probably did not washed the rice. How about the rest of the food they prepare?! You think it's clean? Never again! PS. I have pictures to prove! And I'm glad I didn't give the rice to child. Yuck!

on
Satisfaction Rating

Wegmans is now what I consider a deplorable experience. I used to love it but it's horrible now. First, they've eliminated most other higher quality brands in favor of their own, so a customer is hijacked into buying the Wegmans brand. Second, their prepared foods have increased in price by 20-30 percent and the quality has decreased. Their prepared foods are now $10 a pound. Seriously??? So if my kid wants Mac & Cheese or chicken wings I have pay $10 a pound? Ummm no. And they got rid of their best items like the chef's special firecracker shrimp and replaced it was a horrible over-seasoned, fried disgusting shrimp.

And they got rid of all of the kale salads but keep items like a cheese flan or 20 kinds of Mexican or Asian foods without switching them up. Who selects the items?? And they continue to raise their prepackaged dinner prices too. The salmon with lobster was $7, then $8, then $9, then $10. Do they think we don't notice? We do. And all of their deli meats are loaded with preservatives, fillers, and colors. Don't ever buy their deli meats. And if you buy their packaged smoked salmon, know that Costco sells the exact same item for 1/3 of the price. We are so done with Wegmans. Overpriced, they hold you hostage to their brand, and the prepared foods are crap.

on
Satisfaction Rating

Wegmans policy for check writing purchases is discriminatory. I have a Wegmans card and have been writing checks and or using a credit card for the past 7 years for my Wegmans purchases. No check written has ever been a bad check. I have spent thousand of dollars at Wegmans over the years. I was humiliated by the process and clerks who behaved as if they were filming an episode of CSI. Not one employee could offer a logical or reasonable explanation for the issue I was experiencing. Even the corporate office could not offer a reasonable or logical explanation and basically said my limit would never be changed for check writing purchases. You would think that a company with 7 billion dollars in revenue would be more secure and not be in the practice of harassing honest customers.

on
Satisfaction Rating

Walking into the Ridgemont store stinks, they have the bottle return right in front of the entrance and that is all you smell is stale beer. The person who is running this store has had numerous complaints and has done nothing about it. Customers can't even get through as people return their bottles, people are running into each other and it is just congested. Move the Bottle Return to another area or better yet remove the useless manager.

on
Satisfaction Rating

Sweet corn? Not. Bought half dozen ears of corn this week. Half of the ears tasted terrible. Reminded me of a dare once - eating an ear of 'field' or cow corn. This store needs a new produce manager.

on
Satisfaction Rating

Wegmans bakery gets everything in frozen and "baked Fresh" does not mean from dough or batter. Their cut out cookies are cut from frozen sheets of sugar cookie dough. The muffins come in frozen paper cups and are baked in the store from a frozen state. The produce area is impossible to navigate at all their stores. Why do they have everything at an angle which makes the spaces so small two carts cannot pass each other? I know they do it to slow people down in hopes that they will do impulse shopping but in most cases everyone is just pissed that they can't just get in and out.

More about the produce department. WHY O WHY do they wait until prime shopping hours to put those huge produce carts in the aisles? It would make sense if they were trying to restock items. However, I have witnessed on multiple occasions one of those carts piled high with empty boxes or banana boxes and not an employee around. More to the point of the produce employees. I have seen on multiple occasions the employees standing at the grapes eating pounds of them and just gossiping.

The hot bar(s) and salad bar. Why do they not have an employee out by the bar(s) reminding people that it is not a buffet for them to eat from. I refuse to ever take any of the food from the hot bar, because it looks pretty dried out and not very appealing. I have stood there just observing how many people literally touch food and don't take it and I have witnessed groups of college age people come in groups and "sample" several dozen fried shrimp, several egg rolls, hot wings, fruit, spinach and or artichoke pre formed round things, and even fish and one kid bold enough to take an entire piece of pizza and shove it in his mouth, then they walk away.

I even spoke up once and asked the kid if they weighed him when he came in so they could weigh him on the way out and he would pay for the food he consumed that way and his response was "I had to try stuff to see if I liked it!". Then he decided he was thirsty, walked over to the soda machine, put his mouth under the spout and pushed the button to drink. How utterly disgusting and gross and not to mention NOT clean! There are people paying a fortune for that food and these kids eat for free??? Just keep raising the price for those poor souls that do buy the stuff.

The prepared packages of Asian food, potatoes, soups, vegetables, etc. are left over from the hot bar(s) and the $6.00 a meal layout. The cross contamination that goes on with all this precooked, prepackaged food is disgusting! When you can taste the cleaner in the food you know that something isn't being sanitized properly.

The aforementioned gross habits at the hot bar and salad bar area is not unique to any one particular Wegmans. It is a chronic issue for ALL the Wegmans. I have been in about 7 in both New York and PA. They are turning into a Wegmans brands exclusive market. Not all of Wegmans products are good. Some are okay but they are not priced at a generic, store brand price.

Do not get sliced deli meat or cheese. Have you looked at the slicers? They don't clean them between cutting different types of meat. It appears that they just brush the big chunks off and cut the next customers order. GROSS! I got sliced ham (that they had to open a new package) and the NEXT DAY it was slimy. When I took it back to the store I got attitude from the child that was at the Customer Service. I told him if he had any question he could weigh the package and if he found there to be less in the package he could adjust the refund. I assured him no one had eaten any but he could feel free to have a slice or two. He was a punk.

The only reason they get Grocery Store of the year and 100 best companies is because they only let the "Top Tier" of employees vote. Never the lowly clerks and the true grunts that try to make the place run. They are not all they seem to be. People are starting to grumble loudly about their dissatisfaction. I can't wait till Whole Foods opens up just blocks from them. Why not. We already have a Trader Joes that has all private label. Wegmans is going that direction FAST. Whole foods might just give them a run for customers. Oh and one last thing. Last New Years Day I opened a can of what was labeled Wegmans Black Eyed Peas and they were navy beans. I called and there was no apology, again just attitude. Jerks. Bring on Publix!!!

on
Satisfaction Rating

In West Seneca, NY, near the store's Market Cafe section, there are buffets set up for customers to serve themselves. Sometimes people take the food and don't even bother to pay for it. Wegmans is aware of this situation. They just raise their prices on the items in the store. At this same store, a female employee washes tables in their seating section. She goes over to the buffets and handles the spoons there after washing tables- without washing her hands first.

A handicapped employee had a wheelchair that needed to be replaced. Since Wegmans prides itself on taking care of its employees, I asked Wegmans to buy him a new wheelchair. They said that a consumer complaint would involve so much red tape - that he could not have a new wheelchair. I thought that this would be something good that Wegmans could do. Instead, they made him buy the new wheelchair. (I paid for the wheelchair). Several years ago I was in a wheelchair. One time, on entering a Wegmans store, a board fell on my arm. Wegmans would not even pay the doctor's bill.

on
Satisfaction Rating

I have only a single complaint at this time. Does anyone have a reason why Wegman's Food Markets charges $6.99 per pound for Boneless Sirloin Steak at the meat counter and then charges $8.99 for grilled Chicken Salad on the Deli? I really like the Grilled Chicken Salad, but to pay more for that than a 1 pound sirloin Steak sound like PRICE GOUGING to me.

on
Satisfaction Rating

One year ago I selected Wegmans as my weekly supermarket place to buy groceries since I moved to Pennsylvania. I had to travel and stayed at Williamsport for one night for work. I walk to Wegmans to buy some beers and unfortunately, the manager did not accept my license as an ID because it is from Puerto Rico, "Not considered a state in the United States". Honestly, I want to understand why Puerto Rico's license is not accepted at Wegmans but it is accepted at Hertz rental and the state of Pennsylvania allows me to drive with this permit. Also, I was not required to show my passport when I decided to work at my current job. Ironically, I am driving, working, with health insurance, at PA but I can't buy two beers at Wegman's because my license is from Puerto Rico. If somebody can clarify Wegman's policies because today I was really disappointed with the store. Definitely this is the last time I will support Wegmans.

on
Satisfaction Rating

I tend to buy Wegmans generic products but as of today, will stop. First, I bought a Wegmans brand spray cleaner but the spray apparatus stopped functioning after a few uses. Then months later, I bought a simple bottle of Wegmans hand soap but the cap broke when trying to get the nozzle to pop up. I actually forgot about that experience when I bought Wegmans hand sanitizer today. One can turn and turn the nozzle all day but it never pops up in order to use it. Saving money by buying Wegmans generics is false economy if the product is in such a cheap and faulty container that it can't be used. Frankly, with Wegmans now narrowing the choices of products in their stores to mostly their own brands, it's easier to buy at Costco or Walmart where one can get more brand names of foods as well as more of the name-brand cleaning and personal products with good containers for the same price as Wegmans generic.

I buy organic chicken to make homemade food for a dog with kidney failure who can't have the hormones or antibiotics in other meats. Several months ago, I found rotted meat in an organic container of Wegmans chicken. I returned it and the woman in customer service said she also thought it was foul and double bagged it to return it to the meat department. It had not been past the sell-by date. A few weeks later, I had the occasion to speak with one of the men from the meat department who told me they had never been informed about it. I recently tried their organic chicken again and the same thing happened. Wegmans has just lost a customer.

on
Satisfaction Rating

My first experience with Wegmans was watching them build the Country Club Plaza store on Fairport Road and then shopping there. This store is their oldest store dating back to 1958. As you can tell from that information, I am not a young man. I have been shopping at Wegmans for 58 years and my wife has been shopping there for almost 50 years. I clearly remember Bob Wegman's pledge of "one stop shopping" and up until recently that has served my wife and me well.

Within the last few years we have notice a significant decrease in customer service, quality of merchandise and selection of merchandise. These conditions have cause us to shop at several different store including Tops, B.J.S and Walmart for those items we used to buy as a "one stop shop" at Wegmans. When this happens we are finding that we buy additional items at these OTHER store that we used to buy from Wegmans. VERY OFTEN AT A LOWER PRICE, we cherry pick. We find the Wegmans' brands generally inferior to National Brands.

on
Satisfaction Rating

Sorry, I have always loved Wegmans but today I use coupons (Cicero store) that were sent to me in the mail by Wegmans, coupon was for buy 1 Pantene 28-29.2 oz get $1.00 off. It stated "may be combined with manufacture coupon". My manufacture coupon stated buy 3 Pantene products get $5.00 off so I bought 3 products of Pantene shampoo and conditioner - total of $15 at least. I was told by front end manager that I needed to buy 4 products to get the $1.00 Wegmans coupon off, but "I will give it to you anyways". Then I also bought their paper plates 280 for $10.99. Used a coupon from Wegmans to get $2.00 off "their product" and that also had to be approved by the front end manager!!!

Took an extra 15 mins to check out and the kicker was the cashier told the next people in line "Sorry for the wait". Really I was the one embarrassed. Your coupons held me up and you didn't want to honor them and I never received "I'm sorry you were held up"! If you are sending out coupons honor them, period!!! Still ended up spending almost $70 for 3 bags worth of groceries. If a total of $3.00 is going to break you I will shop elsewhere!!! I hate to say this but could have gone to Wal-Mart and got the Pantene cheaper than what I ended up paying at Wegmans with the coupons!!!

on
Satisfaction Rating

I would like to compliment the James Street Pharmacy Manager in East Syracuse, New York, John who helped me with managing a refund on my medication that I was paying for at a higher tier for the past 3 months. He took charge of my request in under 15 minutes which I had struggled with my Prescription Part D provider for the last 5 weeks. I was very pleased with how easy he made this process pleasant for me and I would highly recommend the service that this particular Pharmacy Manager and staff offers. It is nice to see in today's complicated world of prescription drugs that there are people like John and his staff who still are looking out for the little guy like me. Thanks again John for all your extra effort.

on
Satisfaction Rating

Don't shop at Wegmans if you don't want to deal with their idiotic coupon policy. They only allow you to use FOUR coupons per person per day. I tried to use more than 4 and the cashier had to call the manager. Then the manager had to find out information about their limiting coupon policy. Meanwhile the people who were behind me were moaning and groaning because the manager was taking so long. Finally after being embarrassed by the Wegmans staff I was told I could only use four coupons. I will NEVER shop there again. Also DO NOT try to use their "Contact us" web page. I sent them a message to them FIVE TIMES!!! And still have not gotten a reply from them about the above problem.

on
Satisfaction Rating

Have previously purchased this product (Pellicanos bolognese sauce) at Wegmans but now is not available -- disappointed.

on
Satisfaction Rating

I grew up in Rochester, NY (where Wegmans originated) and have shopped there for over 30 years. However, in the past two years, I've noticed the overall quality of my shopping experiences going downhill. They used to be very consumer-oriented, but I feel they greatly favor financial gain over customer satisfaction now, which will only hurt them in the end. When I shop at the Collegeville, PA store, I always come away with at least 10 items still on my grocery list since they have allocated most of their shelf space for their own store-brand products, which is utterly obnoxious.

Additionally, I feel employees are pressured to increase their items-per-minute (IPMs) at the expense of properly bagging groceries and offering friendly conversation with customers. Just when our family finds a product that we love (ex. Firecracker Shrimp Sushi), they get rid of it. I asked the sushi manager where the Firecracker Shrimp Sushi went and why they got rid of it and I'm told "I'm not sure - products come and go."

Lastly, at the Collegeville Store, whenever I go to find something at the bakery, I see 5-8 workers frosting cookies and making baked goods, but not one of them comes over to ask if I need assistance. One time, I literally stood there for 6 minutes before I yelled back if someone could help me write "Happy Birthday" on a cake I picked up. I will likely only be going there to get a couple items in the future and giving my money to their competitors instead.

on
Satisfaction Rating

I've always raved about this store but lately this particular location seems to be out of products constantly. Something simple like my favorite black pepper and aged cheddar chips are never in stock anymore amongst many other products. It bothered me enough after numerous times of going to actually look for somewhere to write my review since I'm pretty much a daily Wegmans customer.

on
Satisfaction Rating

Just before Christmas, I ordered a Deli-meat tray. Since I don't order these very often I asked dumb questions: What do you have? What is the cost? Do I need to get rolls or will you have them with my order? The young man taking my order was so courteous and wonderfully helpful! He patiently answered my questions and made suggestions. He assured me my order would be complete and the rolls would be with my order! After providing me with the cost, the young man took his service one step further! He made sure that I knew I was picking the tray up at the Clay, NY Wegmans.

Now, I know this may sound like an insignificant "reminder", however, there are three Wegmans about 5-7 miles from the Clay store. It can get confusing when you are looking up the phone numbers for either of the three stores. The young man made the effort to assure I would be going to the correct store, that my order would be ready when I got there. I was so grateful he added the store location, I would have lost a great deal of time driving to the either one of the other stores.

on
Satisfaction Rating

I bought the Italian pane bread and was totally surprised to see inside was brown. Then I tasted it and it had a horrible whole wheat taste to it. Knowing that pane in Italian means (English cream) and has nothing to do with whole wheat, I was angry it wasn't labeled whole wheat. Most Italians despise the grainy whole wheat taste not to mention it's health qualities are actually wrong. It is harder to digest hard on the immune system and many people are allergic to it. Not to mention the taste is atrocious. It does not go with pasta or gravy. I love your sourdough bread which is healthy easy to digest and good for the immune system because it is a sour product so I am not nit picking here.

I'll tell you right now if you're eating spaghetti and meatballs you want a quality Italian bread not a whole wheat bread that looks like Italian bread. Very misleading. Very disappointed that this is wegmans version of Italian bread. It ruined our dinner. The people at Cherry Hill store were nice but I still have to make the inconvenient trip to return it. Please go back to a quality old style crusty Italian bread that you used to sell and don't believe the hype about whole wheat being healthy. It can actually cause serious digestive problems like crohn's disease, etc... Just do some research on whole wheat and you will see, not to mention it tastes horrible and does not compliment Italian food.

Whoever made the decision to switch to whole wheat really needs to do some research and see what a bad decision they made. Own up to it and switch it back to how it used to be. Trust me, it's way off in health benefits and taste. Trust me, we had 20 plus people eating here new years night almost in unison everyone said, "Ewww." and no one ate it. Some tried but spit it out. Who made this decision??? Please return to the bread we used to love.

on
Satisfaction Rating

Every time I have had to use the pharmacy while needing public assistance (Medicaid), in between jobs, I'm treated markedly different. At first they will say my insurance doesn't cover my script, then they will say "oh they found coverage but only for half the price," when I was assured by my insurance and the doc full amount would be covered. Then I have to call my doc and have them call. Not sure what they do differently but all of a sudden "oh I found a brand that your Rx will cover 100% of the cost." It's like you must jump through hoops to prove you really want and need your Rx if you're on Medicaid?! When I find employment again, and have "normal people's insurance" it's NEVER a problem.

One time on Medicaid they even told me they were just plain all out of my prenatals, claiming it was my fault. I should have given them warning I was coming so they could order them? Funny, I called In my script over the phone two days earlier and no one called me to say they were out, which they HAVE done to me when I had "normal" insurance, to ask if I'd like them to check other Weg pharmacy for my brand or they could fill my Rx in an off brand they had. Hmmm, above and beyond service when I have non-Medicaid insurance, but get treated like a common criminal on Medicaid. I've worked since I was 11, thanks to family owned business. I have worked more years in my life than I haven't. I'm not a scum bag, but they sure make you feel like one.

on
Satisfaction Rating

I am very dissatisfied with Wegmans new development of selling rotisserie chicken in BAGS. It looked unappetizing but I figured I would give it a try since I eat these frequently during the week as a quick option. Unfortunately the taste confirmed its poor quality. It was very soggy and unable to be positioned flat in my car (as it could in the plastic containers). I had to come home and recook it which defeats the purpose of buying a cooked chicken. Looks like I will be making the extra drive to TOPS to get my chickens from now on.

on
Satisfaction Rating

Very disappointed shopping experience. Huge, beautiful store! However, I find that there are no good products in dairy. This is NE! The Wegmans brand whipped cream was horrible. The Wegmans FF Pineapple Cottage Cheese tastes like chemicals, YUCK! The toilet paper aisle had no 4 packs and all offerings were large 12-20 rolls. The trash bag aisle had pkgs of 45 bags. I require smaller pkg counts, not the Costco Club size packs. Mrs Braggs Apple Cider Vinegar was the larger bottle, not the smaller. The produce dept had no bunch spinach.

I couldn't find any wild salmon, only farm raised. Although the fish dept is the size of an airport hanger, maybe I missed the fish. I asked 2 clerks about the spinach and they both said "we don't have any." Nice. Well, first and last time I go there. All the hype and nothing but disappointment. I would be skeptical to buy your private label products. Market Basket and Stop and Shop private labels are excellent. Sorry guys, you struck out with me.

on
Satisfaction Rating

I have shopped at this store for 9 years. And have gone to other Weg. locations for over 20. They use to be clean, customer service was friendly. No More. I bought Wegmans granola. There was a hair in it. I complained to quality control. Woman sent me coupons and assured Wegmans had excellent Quality control. My hair is black. Hair in my cereal was white. On 2 occasions I purchased fish it was old and smelled. I use to buy Udi’s bread from frozen gluten free breads and it had a hair come out of the middle of the slice. Disgusting. I did complain to Udi's directly. They apologized and gave me coupons. I will not eat those cereal or bread again. The eggs in Dairy Dept are disgusting. I complained directly to front desk customer service. They said they would look into it.

Ever since egg price increase there is egg white dripping all over the place. This is not only disgusting but against health code. Raw egg can be dangerous. All cartons have egg white on them, either sticky, dry or wet. I bought a carton yesterday, checking carefully that eggs were not broken. This morning I went to cook eggs... 4 are stuck to the egg carton from egg white and 1 was split in half.

on
Satisfaction Rating

Store at 3791 Easton-Nazareth Hwy, Easton, PA - Recently this store was remodeled (needlessly) and many items that we used to be able to buy are no longer available. Bakery pastry prices are sky high, to the point that I buy such items somewhere else now. You can't even buy a package of donuts in this store - they're not for sale. No Entenmann's, either. If you want that stuff - go somewhere else.

Management does not respond to those little comment fliers, so don't waste your time filling them out. You can tell, on the part of the employees, that there is a morale problem. And what is with this IPM (items-per-minute) business? Forget friendly chatting with the checkout cashier - they have to constantly improve their numbers (speed) or management gets on them about it. I recognize these signs as symptomatic of a corporate takeover, so I checked to see whether Wegmans had been bought by some big holding company that got what it knows about running a grocery chain from hearsay, but I could find no evidence of this. Apparently it is still privately owned.

When Wegmans first opened in this area, it was a fun place to shop. Not anymore - the change in atmosphere is noticeable. So what happened? We used to be able to do all our shopping there, but we simply can't now, due to product non-availability. One time I walked into the store in August to buy brats for a cookout. Not only were they out of them, but there wasn't even shelf space allocated for them. Who runs out of brats in the summertime?

So now I have a Weis card and a ShopRite card sharing my wallet with my Wegmans card. Congratulations, management, you've finally succeeded in driving us to your competitors. Talk about snatching defeat out of the jaws of victory… But that's OK - Wegmans apparently doesn't give a hoot anymore what customers think.

Wegmans Company Profile

Company Name:
Wegmans
Website:
http://www.wegmans.com/